P

Administrator gradul I - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: Azi

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului :
Alte functii
Locatie :
Sfantu Gheorghe
Tip job :
Program Full Time
Nivel experienta :
Nivel mediu
Descriere:


Directia de Asistenta Sociala Sfantu Gheorghe, judetul Covasna Expira in 2025-12-30
Locatie
Covasna
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt

Administrator gradul I in cadrul Centrului Social.
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 15 din Hotararea Guvernului nr. 1336 din 28 octombrie 2022:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar de concurs care va contine urmatoarele documente:
a) formular de inscriere la concurs conform modelului prevazut la nexa. nr. 2 la H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.
Copiile de pe actele prevazute la alin. (1) lit. b) - e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap prevazut la alin. (3) se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevazut la alin. (1) lit. f) poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevazut la alin. (1) lit. f), anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice. In situatia in care candidatul solicita expres in formularul de inscriere la concurs preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, potrivit legii.
In functie de decizia conducatorului autoritatii sau institutiei publice, dosarele de concurs se depun la compartimentul resurse umane sau, dupa caz, la compartimentul care asigura organizarea si desfasurarea concursului sau pot fi transmise de candidati prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid, posta electronica sau platformele informatice ale autoritatilor sau institutiilor publice inauntrul termenului prevazut la art. 34 din H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice;
In situatia in care candidatii transmit dosarele de concurs prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid, posta electronica sau platformele informatice ale institutiilor sau autoritatilor publice, candidatii primesc codul unic de identificare la o adresa de e-mail comunicata de catre acestia si au obligatia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevazute la alin. (1) lit. b) - e) in original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de data si ora organizarii probei scrise/practice, dupa caz, sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de angajare.
Transmiterea documentelor prin posta electronica sau prin platformele informatice ale autoritatilor sau institutiilor publice se realizeaza in format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar in forma lizibila.
Nerespectarea prevederilor alin. (7) si (9), dupa caz, conduce la respingerea candidatului.
Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilitati poate inainta comisiei de concurs, in termenul prevazut la art. 34, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilitatii probelor de concurs.
Dosarele de inscriere la concurs se pot depune pana la data de 30 decembrie 2025, ora 13:00 la sediul Directiei de Asistenta Sociala Sfantu Gheorghe, Compartimentul Resurse Umane (tel.: 0267-312111).
Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiilor contractuale sunt:
- Administrator gradul I, cu norma intreaga pe perioada nedeterminata
Conditii de participare:
- Studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat.
- Vechime in specialitatea studiilor - 7 ani
BIBLIOGRAFIE:
1. O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Regulamentul de organizare si functionare al Directiei de Asistenta Sociala Sfantu Gheorghe, subcapitolul V.2.4
TEMATICA:
1. O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 365 - 368, art. 382;
2. Centrul Social.
Concursul va avea loc la sediul Directiei de Asistenta Sociala Sfantu Gheorghe, conform calendarului urmator:
- 30 decembrie 2025, ora 1300: data limita pentru depunerea dosarelor; (la sediul Directiei de Asistenta Sociala Sfantu Gheorghe)
- 13 ianuarie 2026, ora 1200: proba scrisa;
- 15 ianuarie 2026, ora 1000: interviu.
* data publicarii:. 12.12.2025
ATRIBUTIILE SI RASPUNDERILE CE REVIN ANGAJATULUI:
* Este subordonata directorului executiv si sefului serviciului in cadrul Serviciului Programe si Servicii Sociale.
Activitati desfasurate in cadrul Centrului Social:
* Monitorizeaza evidenta locatarilor pe camere si informeaza seful ierarchic asupra modificarilor survenite;
* Monitorizeaza respectarea celor prevazute in Regulamentul de organizare si functionare, informeaza verbal si in scris persoanele competente asupra incalcarii acestuia;
* Raspunde de afisarea materialelor informative in timp util pe panoul de informatii;
* Asigura inmanarea, transmiterea in timp util a informatiilor, actelor, invitatiilor, adreselor, deciziilor beneficiarilor emise de Directia de Asistenta Sociala;
* Monitorizeaza prestarea serviciului de paza conform Contractului de prestari servicii si informeaza asupra nerespectarii acestuia. Vizeaza Pontajul lunar intocmit;
* Colaborareaza cu specialistii interni si externi. Adopta permanent un comportament in masura sa promoveze imaginea si interesele serviciului;
* Raspunde de inventarierea, gestionarea materialelor, obiectelor si mijloacelor fixe ale Centrului. Asigura buna functionarea ale acestora. Raporteaza la timp orice defectiune, deteriorare aparuta si distrugireli provocate.
* Raspunde de starea de intretinerea si dotarea biroului existent in cadrul Centrului Social;
* Realizeaza anual evaluarea starea locuintelor, datele acestea introduce intr-o baza de date, pana inceperea procesului de reevaluare anuala;
* Raspunde de pastrarea documentelor justificative si de transmieterea documentelor catre Directia de Asistenta Sociala sau alte entitati;
* Face demersuri pentru obtinerea documentelor/studiilor necesare unei functionari corespunzatoare, respectand normele legislative in vigoare cu privire la aceasta;
* Raspunde de respectarea prevederilor legislative, a normelor si a procedurilor interne cu privire la functionarea Centrului Social;
* Se implica in vederea solutionarii situatiilor de criza care afecteaza securitatea fizica a beneficiarilor, respecta procedurile de lucru emise privind modul de folosire a cailor de acces si modul de interventie in cazul unor incidente la securitatea fizica;
* Raspunde de planificarea si coordonarea activitatii administrative, precum curatenie, intretinere si reparare.
* Organizeaza activitatile de organizare si reorganizare periodica a conditiilor existente in cladirea sociala, activitatile de reamenajare, de curatenie generala, zugravire, amenajarea si intretinerea spatiului exterior aferent locuintelor;
* Raspunde de coordonarea si supravegherea lucrarilor in folosul comunitatii efectuate in zona Centrului Social situat in zona Lunca Oltului conform legislatiei in vigoare, cat si cele stabilite de Directia de Asistenta Sociala.
* Monitorizeaza buna functionare a instalatiilor si utilitatilor cladirii (apa, canalizare, incalzire, mobilier);
Activitati desfasurate cu privire la locuintele sociale si locuintele de necesitate aflate in administrarea Directiei de Asistenta Sociala:
* Colaboreaza cu specialistii Directiei si la solicitarea acestora se implica in activitatile administrative ale locuintelor (identificarea problemelor aparute, constatarea conditiilor existente in locuinte, demersuri intreprinse pentru solutionarea celor constatate in limitele competentelor si a reglementarilor legislative);
* Realizeaza anual evaluarea starii locuintelor, constatarile introduce intr-o baza de date, cu 60 de zile inainte de expirarea Contractului de inchiriere;
Alte tipuri de activitati desfasurate:
* Desfasoara activitati pentru promovarea imaginii serviciului/serviciilor in cadrul caruia isi desfasoara activitatea;
* Participa activ la sedintele organizatorice, intalnirile de lucru si la diferite tipuri de activitati initiate de seful ierarchic;
* Intocmeste la termen raportarile solicitate in domeniu: rapoarte de activitate, statistici, etc.;
* Transmite spre verificare orice material intocmit catre seful ierarchic, inainte de a fi publicat sau folosit in orice scop;
* La solicitarea sefului ierarchic participa la organizarea diverselor activitati ale institutiei si ale serviciilor din subordine;
* Identifica si sesizeaza riscurile care pot afecta atingerea obiectivelor generale si specifice aferente serviciului unde isi desfasoara activitatea;
* Respecta confidentialitatea datelor si informatiilor referitoare la cazurile si informatiile cu care vine in contact in cursul efectuarii atributiilor de serviciu;
* Respecta termenele de raspuns la solicitarile clientilor, autoritatilor, Directiei;
* Respecta prevederile Regulamentului de organizare si functionare a Directiei, procedurile interne referitoare la functionarea serviciilor, precum si a Codului etic;
* Indeplineste orice alte atributii intervenite pe parcurs, in limitele prevederilor legale si orice alte activitati relevante pentru scopul acestui post;
* Respecta normele de securitate si sanatate in munca conf. Legii securitatii si sanatatii in munca nr.319/2006.


Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Esti la un pas de noua ta cariera!: Administrator gradul I - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Ad
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.

Or your alerts