ADMINISTRATOR PATRIMONIU - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Azi
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
ADMINISTRATOR PATRIMONIU - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Azi
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
GRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT NR. 2 LUGOJ Expira in 2026-01-08
Locatie
Timis
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt
Nr. 3629/17.12.2025
ANUNT
Gradinita cu P.P. nr. 2 Lugoj, judetul Timis organizeaza concurs pentru ocuparea postului vacant de executie de administrator patrimoniu, 1 norma, angajare pe perioada nedeterminata, 8 h/zi.
Conditii specifice:
Conditii specifice necesare in vederea participarii la concurs:
o studii universitare de licenta prevazute pentru functia de inginer, economist
o vechime minima in specialitatea studiilor absolvite - nu e cazul
o cunostinte operare PC;
o gestionare documente resurse umane;
o gandire analitica si conceptuala;
o capacitate de gestionare a timpului si a prioritatilor.
o Cunostinte de accesare platforma SICAP;
o Spirit organizatoric ;
o Abilitati de comunicare, relationare si de lucru in echipa;
o Capacitate de gestionare a timpului si prioritatilor ( in conditii de stres)
o Disponibilitate pentru program flexibil in sedii diferite;
o Capacitatea de a lua decizii eficiente;
o Constituie un avantaj absolvirea cursurilor de formare ( ex. In domeniul SSM, PSI)
o Carnet de conducere auto minim categoria B
Atributii principale ale postului: conform fisei postului afisate la sediu
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale, conform art. 15 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 1336 din 28.10.2022, cu modificarile si completarile ulterioare.
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Dosar inscriere la concurs:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului *;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului**;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
*Modelul orientativ al adeverintei mentionate la alin. (1) lit. e) este prevazut in anexa nr. 3.
**Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.
*** Copiile de pe actele prevazute la alin. (1) lit. b)-e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap prevazut la alin. (3) se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.
Bibliografie
1. Legea invatamantului preuniversitar nr.198/2023
2. HG 2230/1969 privind gestionarea bunurilor materiale, cu modificarile si completarile ulterioare
3. OMFP nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii
4. Legea nr. 22/1969, modificata si completata prin Legea 54/1994 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor agentilor economici, autoritatilor sau institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare
5. Legea nr. 53/2003, Codul Muncii, cu modificarile si completarile ulterioare
6. Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare
7. HG nr. 419/2018 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitii publice
8. HG nr. 276/2013 privind stabilirea valorii de intrare a mijloacelor fixe
9. OMFP nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile, cu modificarile si completarile ulterioare
10. Legea nr. 319/2006-legea securitatii si sanatatii in munca cu modificarile si completarile ulterioare
11. Legea nr. 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor, cu modificarile ulterioare,
12. Legea nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor actualizata
13. OUG nr. 74/2018 privind colectarea selectiva a deseurilor, cu modificarile si completarile ulterioare
14. Ordinul ME nr. 5726/06.08.2024, pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar
Tematica
1. Organizarea si functionarea unitatilor de invatamant, raspunderea disciplinara a personalului
2. Structura, organizarea si responsabilitatile personalului didactic auxiliar si nedidactic, compartimentul administrativ-organizare si responsabilitati
3. Norme privind organizarea si efectuarea inventarierii
4. Atributiile principale ale gestionarului, conditii privind angajarea gestionarilor, raspunderea penala si civila a gestionarului
5. Norme generale si specifice de intocmire si utilizare a documentelor financiar-contabile
6. Elemente obligatorii pe care trebuie sa le contina documentele financiar-contabile;
7. Modul de realizare a achizitiilor publice, procedura de atribuire a contractelor de achizitie publica;
8. Obligatiile angajatorilor, obligatiile lucratorilor privind securitatea si sanatatea in munca;
9. Evenimente (comunicarea,cercetarea,inregistrarea si raportarea evenimentelor privind securitatea si sanatatea in munca)
10. Comitetul de Securitate si sanatate in munca (conf.Codului Muncii)
11. Raspunderea patrimoniala conf. Codului Muncii
12. Dispozitii generale, obligatii privind apararea impotriva incendiilor
13. Paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia datelor
14. Colectare selectiva a deseurilor
15. Jurisdictia muncii conform Codului Muncii
16. Garantia in numerar (conf. Lg.22/18.11.1969)
17. Drepturi si obligatii in legatura cu pastrarea si eliberarea bunurilor materiale
18. Primirea-predarea gestiunii de bunuri materiale
19. Prevederi legale privind controlul managerial intern
20. Cunostinte avansate de operare Microsoft Office Excel si Word (calcul tabelar, intocmire grafice, editare texte)
21. Instruirea lucratorilor cu privire la sanatatea si securitatea in munca si de prevenire si stingere a incendiilor
22. Baza materiala a unitatilor de invatamant preuniversitar
23. Finantarea unitatilor de invatamant preuniversitar
Concursul se va organiza conform calendarului urmator:
ETAPA DE CONCURS DATA / PERIOADA DATE/ ORE CONCURS/ AFISARE REZULTATE
Publicarea anuntului 18.12.2025
Inscrierea la concurs (depunere dosare)
(10 zile lucratoare) 18.12.2025- 08.01.2026 Pana la ora 14,00 in 08.01.2026
Selectia dosarelor si afisarea rezultatelor 12.01.2026 Ora 14
Depunerea contestatiilor 12.01.2026 Pana la ora 15
Solutionarea contestatiilor si afisare rezultate 12.01.2026 Ora 16
Proba scrisa 15.01.2026 Orele 09-10,30
Afisare rezultate Ora 11,30
Depunerea contestatiilor Orele 11,30-12,00
Solutionarea contestatiilor si afisare Orele 12,00-13,00
Proba interviu 15.01.2026 Ora 13
Afisare rezultate Ora 14
Depunerea contestatiilor Orele 14-14,30
Solutionarea contestatiilor Orele 14,30-15
Afisare rezultate finale dupa contestatii 15.01.2026 Ora 15,00
Nota: In cazul in care la concursul organizat se prezinta un singur candidat, ocuparea postului se face prin examen, caz in care probele se vor desfasura in data de 15.01.2026 fara respectarea cu strictete a orelor din grafic, iar contestatiile vor fi depuse si solutionate imediat dupa afisarea fiecarei probe.
In functie de numarul de candidati orele de afisare a rezultatelor poate suferi modificari.
Punctajul minim de promovare pentru fiecare proba este 50 de puncte, iar punctajul maxim 100 puncte
Candidatii care nu obtin minim 50 de puncte la prima proba nu pot participa la proba interviu.
Punctajul final se calculeaza ca medie aritmetica a punctajelor obtinute la proba practica si interviu (proportie 50/50). Se considera admis candidatul care a obtinut cel mai mare punctaj, cu conditia sa fi obtinut punctajul minim necesar.
Depunerea dosarului (intre orele 09-12) si relatii suplimentare se obtin la: Gradinita cu P.P. nr. 2 Lugoj strada Xenopol nr. 48, email: [email protected] sau la telefon 0256 351072 (0725414010 - Fanu Simona)
iar in zilele de 08-09.01.2026 si la CSS Lugoj (sala de sport), str. Timisorii, nr. 51, tel. 0256352008
DIRECTOR,
Prof.Fanu Simona
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Locuri de munca similare
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.