Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

5472 Locuri de Munca in Timisoara - Joburi in Timisoara

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

5472 Locuri de Munca in Timisoara - Joburi in Timisoara

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Descrierea jobului Daca iti place atunci cand clientii pleaca fericiti dupa interactiunea cu tine, atunci TU esti ceea ce ne trebuie!Hertz Romania, compania de inchirieri auto numarul 1 in lume, recruteaza o persoana dinamica, pozitiva,capabila sa lucreze in echipa si sa se autodepaseasca zi de zi, pentru a ocupa pozitia de Agent InchirieriAuto pentru locatia noastra din incinta Aeroportului International Timisoara.O persoana careia ii place sa ajute clientii, dispus si entuziasmat sa invete si sa faca parte dintr-o echipade exceptie care ofera cele mai bune servicii pentru clientii sai. Facand parte din echipa Hertz, vei aveaocazia sa lucrezi cu cei mai buni pentru ca intr-un final sa devii si TU, cel mai bun!Atributiile Agentului de Inchirieri sunt:* Efectuarea procesului de inchiriere auto in conformitate cu standardele companiei* Comunicarea cu clientii in vederea identificarii nevoilor acestora* Facturarea serviciilor de inchiriereAptitudini si experienta:Abilitati de comunicare s
AUTOTECHNICA FLEET SERVICES
Candidatul ideal Ce competențe îți sunt necesare pentru a avea succes în noul rol?Studii superioare finalizate (Limbi Străine/Comunicare)Minim 7 ani experiență într-o poziție similarăCompetențe bune de operare calculator (cel puțin MS Office)Abilități foarte bune de comunicare, organizare și planificareAtenție sporită la detaliiLimba engleză - nivel mediu-avansatPermis de conducere-cat BDescrierea jobului Care va fi rolul tău în cadrul Diviziei Infrastructură Timișoara? Înregistrarea documentelor de intrare și ieşire Preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, îndosarierea, arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților, angajaților Verificarea corectitudinii documentelor în vederea arhivării Elaborarea și redactarea documentelor, a rapoartelor solicitate de management Primirea vizitatorilor, pregătirea sălilor de şedinţă, anunțarea persoanelor de contact din societate Întocmirea aranjamentelor de ordin logistic şi organizar
Porr Construct
Candidatul ideal Studii medii absolvite (studiile superioare reprezinta avantaj); Cunostinte operare PC; Permis de conducere categoria B - reprezinta avantaj; Experienta in domeniu - reprezinta avantaj; Abilitati de comunicare; Atitudine proactiva; Orientare spre rezultat.Descrierea jobului RETIM ECOLOGIC SERVICE- lider in colectarea selectiva a deseurilor angajeaza:Impiegat Coloana AutoResponsabilitati principale: Eliberează fiecărui autovehicul care pleacă în cursă foaia de parcurs; Verifică ca foile de parcurs primite să fie completate corect la toate rubricile; Ţine evidenţa tuturor foilor de parcurs, procedează la introducerea lor în FAZ, ţine evidenţa consumurilor de carburanţi si lubrifianţi, precum şi a fişelor de rulaj ale anvelopelor (fisa evident anvelope- PS; Tine evidenta pe autovehicole a valabilitatii documentelor privind: vigneta taxa de drum, licenta de transport, asigurari, ITP, taxa Telpark, pe baza de tabel; Tine evidenta conducatorilor auto privind valabilitatea at
RETIM ECOLOGIC SERVICE
Candidatul ideal Noi suntem:#OameniiDeLaProfi și ne ghidăm zilnic după cele 3 valori – respect, onestitate și responsabilitate.Căutăm oameni buni și implicați care vor să crească personal și profesional, alături de o echipă cu peste 25.000 de colegi în toată țara.Suntem deschiși să îi primim în echipa noastră pe cei care vor să facă parte din rețeaua de retail modern cu cea mai mare acoperire la nivel național și cel mai mare număr de magazine din România.Scopul fiecărei zile este să fim mai buni și să reprezentăm cu mândrie brandul Profi.Compania noastră evoluează odată cu oamenii care stau la baza acesteia, de aceea traseul frumos pe care îl au colegii noștri, confirmă de fiecare dată aprecierea și recunoașterea pe care le arătăm celor care se implică, sunt responsabili și vor să își construiască o carieră la Profi.Ce facem noi pentru tine?- Investim in oamenii care ne reprezintă, oferind traininguri profesionale;- Îi recompensăm pe cei care zilnic devin mai buni oferind posibilități
PROFI ROM FOOD
Candidatul ideal Dacă te-ai săturat să auzi în jurul tău doar discuții și văicareli despre contextul economic și geopolitic global te așteptăm la noi. Tinem cont de tot ce se întâmplă în jurul nostru, nu ne plângem ci schimbăm și adaptăm. Suntem cu ochii pe obiectivele noastre. Vrem să generăm rezultate care să ne conducă la ele.Noi, cei din companie, avem atât obiective comune, unul din ele ar fi că ne dorim să fim cei mai buni in ceea ce facem, cât si obiective individuale pe termen lung sau scurt. Găsești de toate. De la o vacanță in Seychelles sau o vilă cu Ferrari in curte … pana la vile pe malul mării. Dacă și tu vrei yacht cu heliport … te vrem! 😊Și, dacă anunțul nu e pentru tine, te rog să dai un #SHARE! E o oportunitate faină care ar putea să fie potrivită pentru unul dintre prietenii tăi. Trimite-i linkul și îți vom fi recunoscători și noi și el. 😊Așadar: Ti-ai vândut sandvișurile în liceu? Ai cerut bani mamei să speli vasele? L-ai pus pe tatăl tău să plătească pentru că ai
GETUSA
Candidatul ideal studii medii capacitate foarte bună de comunicare, transmitere de informații abilități de relaționare și adaptare capacitate de prioritizare și inițiativă orientare către clienți și rezultate disponibilitatea de a se perfecționa continuu gândire organizată, analitică şi flexibilă, atitudine pozitivă cunoștințele de limbi străine reprezintă un avantaj Descrierea jobului ​Descrierea postului: Preluare/introducere în sistem comenzi primite de la clienții de distribuție Promovează telefonic/email, ofertele comerciale, ofertele speciale, într-un mod clar, coerent, profesionist; Înțelege nevoile clienților și așteptările acestora; Înțelege contextul pieței, tendințele pieței și oferă alternative de cumpărare pentru client; Menține un grad de satisfacție înalt din partea clienților din segmentul de care se ocupă; Comunică profesional, se adaptează cu usurință schimbărilor de situație, pune întrebări deschise pentru a înțelege nevoile clientului și este capabil să improvizeze
SELGROS
Candidatul ideal Sef de Tura Timisoara Calea SaguluiDescrierea jobului Sef de Tura Timisoara Calea Sagului
PEPCO RETAIL
Candidatul ideal Persoană cu bune abilități dе comunicare, capabilă dе a lucra in echipă, care să aibă atenție distributivă și capacitate rapidă dе decizie.Descrierea jobului Orientаre cătrе client; Atrаgеrea și oferirеа dе consiliеre calitativă аsuprа produselor naturistе in funcțiе de nevoilе fiеcărui cliеnt; Informаre pеrmanentă аsupra produselor comercializate și noutăților din domeniu; Etichetarea produselor și aranjarea acestora pe raft; Menținerea locului de muncă curat și organizat;BENEFICII: Salariul este peste media in domeniu. Bonusare in functie de targetul realizat
ANDARI PLANT
Candidatul ideal What you bring to the role: Experience with manual software testing is an advantage Basic knowledge about Agile and SCRUM team projects Over 3 years work experience with product development and/or testing Minimum Bachelor’s degree in Economics/Computer science or similar Knowledge of accounting/workflow/EPR systems is highly appreciated Experience with working in remote teamsRequired personal skills: Self-driven and a ‘can-do’ attitude Problem-solving attitude, detail oriented Organized, accurate and hard-working Effective communication skills, with the ability to give clear and precise feedback Fluent in English, spoken and writtenDescrierea jobului We are looking for a new Application tester to join our team in Timisoara and work within our Software development department.Your main tasks and responsibilities will include, but not be limited to, the following areas: Functional testing during the development sprints Acceptance testing of application before releases Coo
AZETS
Candidatul ideal excelente abilitati de comunicare, negociere, persuasiune; atentie la detalii, autonomie si rigurozitate; abilitati de organizare, persoana structurata; capacitatea de a se adapta usor si de a invata lucruri noi; atitudine pozitiva si orientata spre rezultate; bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Outlook; experienta de lucru cu programe/ instrumente de inregistrare/ analiza si raportare a datelor; bune abilitati in coordonarea echipelor; experienta in lucrul cu indicatori de performanta.Descrierea jobului participa la elaborarea strategiei de recuperare a creantelor; defineste si actualizeaza procedurile si instructiunile de lucru specifice activitatii de recuperare a creantelor; propune si urmareste indeplinirea indicatorilor de performanta ai activitatii de recuperare a creantelor inclusiv la nivel de membru de echipa recuperare creante; aloca sarcinile de lucru in interiorul echipei de recuperare creante si urmareste respectarea cantitativa si calit
RETIM ECOLOGIC SERVICE
Candidatul ideal Studii superioare absolvite; Experienta minim 2 ani in colectare creante; Abilitati de comunicare si negociere; Cunostiinte avansate de MS Office (Excel, Power Point); Orientare spre client; Orientare pe rezultate; Atitudine proactiva; Fara antecedente penale.Descrierea jobului Monitorizarea clientilor in vederea identificarii clientilor cu intarziere la plata; Investigarea istoricului clientilor, contactarea clientilor in vederea recupararii sumelor restante; Escaladarea situatiilor de exceptie catre departamentele responsabile, efectuarea de follow-up pana la rezolvarea situatiei; Pregatirea rapoartelor specifice pentru management.Beneficii: salariu fix + tichete de masa; contract de munca pe perioada nedeterminata; training-uri de pregatire; oportunitatea de a lucra in cadrul unei companii reputabile, avand activitate regionala.* Prin transmiterea cv-ului dvs pentru această poziție sunteți de acord cu preluarea și prelucrarea informațiilor personale, ce vor fi acces
RETIM ECOLOGIC SERVICE
Candidatul ideal Descrierea postului:Executa lucrari de cablare electrica si montarea aparatajului, incluzand etichetarea si verificarea functionalitatii conform cu schema electrica sau desen tehnicExecuta montarea si punerea in functiune a tablourilor, panourilor si echipamentelor electrice de alimentare in curent alternativ si de curenti slabiExecuta verificarea, intretinerea si repararea echipamentelor electrice.Posibilitatea de a se plia tehnic pe mai multe tipuri de proiecteDescrierea jobului Cerințe postului:Cunostinte de electricitate, mecanica, lacatuserie;Experienta minim 1-2 ani in practica in domeniul electromecanic/ electric;Abilitati de comunicare si lucru in echipa;Seriozitate, disciplina, organizare, responsabilitate;Aptitudine generală de invatare;Diploma care sa ateste absolvirea de cursuri de perfectionare in domeniuCapacitatea de a evalua şi a lua decizii prompte;Cunoasterea limbii engleza reprezinta un avantajCarnet de conducere cat. B - obligatoriuDisponibil pentru
DELTATEL
Candidatul ideal Requirements:- Spoken languages: fluent German and English (B2/C1);- Technical college or university is not mandatory as necessary training will be ensured;- Previous customer support experience is an advantage;- Excellent customer service abilities: client orientation, active listening and interpersonal skills;- Ability to work in a dynamic environment and to multitask;- Availability to work in shifts.Descrierea jobului We are searching for tech-savvy enthusiasts!If you enjoy using computers and find satisfaction in helping others find the ideal solution, YOU are our future colleague!What you will do:- Provide accurate and optimal IT solutions via telephone, e-mails or chat;- After an effective training period you will be able to troubleshoot different issues (office, windows, outlook, internet, specific applications, hardware);- Assist in the resolution of customer and support issues to ensure a positive impact on customer satisfaction;- Follow-up the existing back-l
EVERIENCE ROMANIA
Candidatul ideal We are looking for an experienced colleague with at least 3 years of experience in web development. You have a degree in Computer Science or a similar domain, and a proficient knowledge of English (both oral and written).Why this is for you•You feel completely at home with technologies such as .NET and C#Experience with Microsoft SQL Server or Azure services (Redis cache, Media Services, Service Bus)? Then this job is really your kind of thing!•You’re a good communicator•You are proud of your workWhy this isn't for you•You’re not interested in new technologies and the latest IT trends•You prefer ‘quick and dirty’ over building high-quality codeDescrierea jobului As an experienced Full stack Developer, you become part of the Timisoara squad in the growing Platform Innovation team. Our other squads are currently based in our Johannesburg (South Africa), Ghent (Belgium) and Manchester (UK) offices. You and the cross-functional, co-located team will further strengthen
INSITE CONSULTING
Candidatul ideal Absolvent de studii superioare economice . Bune cunostinte de legislatie fiscala . Abilitati de operare Microsoft Office . Bune competente de limba engleza . Dorinta de invatare . Capacitate de integrare si spirit de echipa .Descrierea jobului Activitati diverse si variate in cadrul departamentului financiar-contabil al firmei .
NOVENTA ROMANIA
Candidatul ideal Sef de Tura Dumbravita, Judet TimisDescrierea jobului Sef de Tura Dumbravita, Judet Timis
PEPCO RETAIL
Candidatul ideal - Studii superioare tehnice (electonica sau electromecanica);- Cunostinte avansate Operare PC ;- Cunostinte de limba engleza - nivel conversational;- Cunoasterea fluxului tehnologic, a proceselor de fabricatie;- Abilitati de comunicare, organizare, planificare;- Abilitatea de a facilita rezolvarea problemelor in cadrul echipelor;Descrierea jobului - Propune si implementeaza solutii de optimizare a fluxului tehnologic, normei de timp si consumului de material;- Elaboreaza documentatia tehnologica si planul de operatii pentru produsele noi, in conformitate cu prescriptile tehnice si tehnologice, precum si cu cerintele de calitate ale clientului;- Asigura suport tehnic pentru productie, colaboreaza cu departamentele grupului Elma si ofera suport in sfera de activitati tehnice;- Implementeaza modificarile de produs si introduce in fabricatie produse noi din punct de vedere al planului de lucru, normarea timpului si documentatiei de executie;- Responsabil cu eficienta echip
Elma Electronic Romania
Candidatul ideal Requirements:• Professional experience in procurement is an advantage;• Higher education completed or in the process of completion;• Very good knowledge of English;• Knowledge of German is an advantage;• Understanding technical drawings is an advantage;• Good knowledge of MS Office (Excel, Outlook);• The person is sociable, proactive and eager to learn new things;• Very good skills of organization, communication and teamwork;• Flexibility and results orientation.Descrierea jobului Job description:• Carries out operational procurement activities for Elma Romania;• Prepares, monitors and adapts the procurement procedure specific to the department in relation to suppliers;• Enter and update vendor data in Microsoft Dynamics AX system (Axapta);• Prepares bid requests for approved suppliers;• Check the received offers so that they are in accordance with the requirements;• Follows the delivery terms of orders in progress;• Clarifies information / documents with internal depa
Elma Electronic Romania
Candidatul ideal Sef de Tura Timisoara Stan VidrighinDescrierea jobului Sef de Tura Timisoara Stan Vidrighin
PEPCO RETAIL
Candidatul ideal COMPETENTE• Minim studii medii (liceu)• Experienţa profesională nu este obligatorie, însă constituie un avantaj• Pasiune pentru modă• Bune abilităti de comunicare• Flexibilitate, amabilitate şi orientare către clientDescrierea jobului RESPONSABILITĂȚI• Implicarea în procesul complex de vânzare• Discuții active de consiliere a clienților• Participare la procesele de susținere a vânzărilor• Activităţi de pregătire pre- şi post-vânzareCEEA CE OFERIM• Un mediu profesional dinamic, bazat pe munca în echipă si responsabilitatea individuală• Salariu fix competitiv, în funcție de numărul de ore contractate• Bonus individual din vânzările personale, nelimitat de un target prestabilit• Contract de muncă pe perioadă nedeterminată• Program flexibil disponibil pentru angajații cu normă parțială• Tichete de masă• Pachet de servicii medicale într-o clinică privată• Pachete avantajoase de asigurare medicală pentru membrii familiei• 50% reducere la achizițiile personale din magazinele
PEEK & CLOPPENBURG
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 5472 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.