P

Administrator patrimoniu - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 6 zile în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului :
Alte functii
Locatie :
Cluj-Napoca
Tip job :
Program Full Time
Nivel experienta :
Nivel mediu
Descriere:


Scoala Gimnaziala Kos Karoly Izvoru Crisului Expira in 2025-12-11
Locatie
Cluj
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt

Scoala Gimnaziala "Kos Karoly" din Izvoru Crisului organizeaza concurs pentru ocuparea urmatorului post vacant: administrator patrimoniu, perioada nedeterminata.
Concursul se va desfasura la sediul Scolii Gimnaziale "Kos Karoly", Izvoru Crisului, str. Principala nr.201. Candidatii vor sustine proba scrisa, proba practica si interviu.
Conditii generale de participare:
a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
d) are capacitate deplina de exercitiu;
e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnat definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care l-ar face incompatibil cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.
h) nu executa o pedeapsa prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia;
i) nu a comis infractiuni prevazute la art.1 al.2 din Legea 118/2019


Conditii Specifice de participare la concurs sunt:
- studii superioare, indeplinirea conditiilor prevazute de legislatia in vigoare pentru functia de inginer/subinginer, economist
- vechime in domeniu: nu necesita
- cunostinte avansate de utilizare si operare PC ( Microsoft Excel , Word, posta electronica, baze de date, Google Suit)
- abilitati ,calitati si aptitudini necesare: spirit organizatoric, abilitati de comunicare si relationare, abilitati de coordonare a echipelor
- cunoasterea limbii maghiare- scris si vorbit
- permis de conducere categoria B
Atributii (sunt stabilite in fisa postului):
- identificarea solutiilor optime prin consultarea cu conducerea unitatii, pentru toate problemele ce revin sectorului administrativ
- organizarea si gestionarea bazei materilae a unitatii de invatamant
- elaborarea documentatiei necesare, conform normelor in vigoare pentru realizarea de achizitii publice in vederea dezvoltarii bazei tehnico-materiale ale unitatii de invatamant
- stabilirea valorii aproximative prin utilizarea catalogului electronic SICAP si incadreaza produsele, serviciile sau lucrarile cu sistemul de grupare si codificare
- intocmirea anuala a planului de achizitii publice
- intocmirea lunara a planului de paza a paznicilor institutiei/a personalului de ingrijire
- intocmirea lunara a pontajului pentru personalul didactic auxiliar/nedidactic
- propuneri pentru reparatii curente si urmarirea executarii acestora
- responsabilitati privind activitatea la casierie
- executa lucrari de rapoarte privind acordarea de produse lactate si de panificatie pentru elevii din clasele P-VIII conform OUG 96/2002, HG 1629/2008
- in functie de nevoile specifice ale unitatii de invatamant, salariatul va indeplini si alte sarcini repartizate de angajator, prin decizia directorului, fiind obligat totodata sa respecte normele si procedurile de sanatate si securitate a muncii, de PSI si ISU in conditiile legii


Dosarele de concurs vor contine urmatoarele documente:
* cerere de inscriere la concurs ;
* copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, dupa caz;
* copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice;
* copia carnetului de munca, conforma cu originalul, sau, dupa caz, o adeverinta care sa ateste vechimea in munca si/sau in specialitatea studiilor;
* cazierul judiciar sau o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza; candidatul declarat admis la selectia dosarelor, care a depus la inscriere o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale, are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai tarziu pana la data desfasurarii primei probe a concursului;
* adeverinta/fisa medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare ;
* Certificat de integritate comportamentala ;
* CV
Pentru verificarea conformitatii copiilor cu originalul actul de identitate si documentele care atesta studiile absolvite vor fi prezentate si in original.


Comisia de concurs va selecta dosarele depuse pe baza indeplinirii conditiilor de participare. Doar candidatii declarati admisi in urma acestei selectii pot participa la proba scrisa.


CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUTIEI:


Nr. crt. Activitati Data
1. Publicarea anuntului 28.11.2025
2. Data limita pentru depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa:
Izvoru Crisului, str. Principala nr.201 11.12.2025 ora 15,00
3. Selectia dosarelor de catre membrii comisiei de concurs 12.12.2025
4. Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor 12.12.2025 ora 13,00
5. Depunerea contestatiilor privind rezultatele selectiei dosarelor 15.12.2025 intre orele 9,00- 13,00
6. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 15.12.2025 ora 14,00
7. Sustinerea probei scrise /probei practice 17.12.2025 ora 10,00-12,00
8. Sustinerea interviului 17.12.2025 ora 12,00
9. Afisare rezultate 18.12.2025 ora 15,00
10. Depunerea contestatiilor proba scrisa/interviu 19.12.2025 intre orele 9,00-12,00
11. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 22.12.2025 ora 10,00
12. Afisarea rezultatului final al concursului 22.12.2025 ora 12,00
Informatii suplimentare pot fi obtinute la nr. telefon 0264-257-120/0741-929-989
Data publicarii: 28.11.2025


Reprezentant Legal,
prof. Antal Stefan


BIBLIOGRAFIE


Legea 98/2016 privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare


Legea 22/1969 cu modificarile si completarile ulterioare, completata de Legea 54/1994 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor agentilor economici, autoritatilor sau institutiilor publice


ORDIN nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii, cu completarile si modificarile ulterioare.


Legea nr. 319/2006 Legea securitatii si sanatatii in munca cu modificarile si completarile ulterioare.


Pentru PROBA PRACTICA:
1. realizarea unui fisier/tabel in format xls care include linii, coloane, insumari automate, calcul de valori medii, maxime, minim
2. crearea si trimiterea unui e-mail/raspunsul la un e-mail si atasarea fisierelor realizate
3. crearea unui document in Google Sheet si partajarea acestuia


Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Esti la un pas de noua ta cariera!: Administrator patrimoniu - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Vizualizati mai multe
Ad
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.

Or your alerts