Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

3088 Locuri de Munca in Cluj-Napoca - Joburi in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

3088 Locuri de Munca in Cluj-Napoca - Joburi in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Colector Creante /​ Debite


Companie verificată
Aplica rapid
Estimare   2700 RON/Luna
Colector Creante / Debite ale carui activitati principale sunt: Investigarea istoricului clientilor, contactarea clientilor in vederea recupararii sumelor restante;Administrarea activităţii de colectare se realizeaza telefonicTransmitere de notificari catre clientii cu restante la plata facturilor Actualizarea status-ului fiecarui client Pregatirea rapoartelor specifice pentru management. Cerinte: Cunoasterea legislaţiei aplicabileExperienta minim 1 an in colectare creante;Abilităţi de gândire analitică, persoană organizată, metodicăAbilitati de comunicare si negociere;Cunostiinte avansate de MS Office (Excel, Power Point); Beneficii: Posibilitatea de a face parte dintr-o companie, lider de piata pe segment in Romania;Posibilitati de dezvoltare a carierei.
C&M Jeler

Customer Success Executive


Estimare   3750 RON/Luna
Candidatul ideal The goal of this role is to ensure high levels of customer satisfaction through delivering excellent customerservice. The role maintains and maximizes revenues and is crucial in maintaining competitive advantage anddifferentiating through the support provided.Main Accountabilities: Supports day to day account management tasks for all hotel and car suppliers Acts on recurring gaps in customer needs, matches those needs to our solutions that enhanceor company's value proposition and revenue growth and/or works with Product to find solutions Supports the day to day tasks connected to THOR Program, including billing, agency onboarding and RFPprocessing. Builds strong collaborative internal relationships with peers and leaders to gain consensus and supportfrom throughout the company Ensures consistency is applied to processes globally Passionate about sharing best practice across hotel team and leading team wide strategic imperatives Leads and coordinates project
VON Consulting

Manager Adjunct Stagiar La Carrefour Market Și Express Cluj


Candidatul ideal Manager Adjunct Stagiar la Carrefour Market ClujPrincipalele tale responsabilități:§Să urmărești zilnic indicatorii de performanță ai magazinului și să analizezi lunar rezultatele reflectate în contul de exploatare, în scopul identificării problemelor și stabilirii planurilor de acțiune in vederea remedierii acestora;§Să identifici, împreună cu Managerul Adjunct, necesarul de active la nivel de magazin și să propui soluții Managerului Regional;§Să conduci și să controlezi activitatea administrativă și comercială a magazinului, asigurând buna funcționare a fluxului de activități;§Să asiguri îndeplinirea obiectivelor de cifră de afaceri și costuri conform criteriilor stabilite la nivel de Sediu.Profilul pe care îl căutăm:§Experiență de minim 2 ani în comerț§Abilități de conducere a echipei (suport, motivare, delegare, prioritizare)§Capacitatea de a face față situațiilor stresante și termenelor limită riguroaseCeea ce oferim:§Tichete de masă§Primă de vacanță si de fidelit
ARTIMA

It Support Technician


Estimare   2600 RON/Luna
Candidatul ideal IT Support Technician• Good spoken and written English is mandatory• Good communication and inter-personal skills, with a positive, calm attitude and oriented towards identifying solutions and solving problems• At least 1 year experience of providing hardware/software support in a similar position• Basic knowledge of IP Networking and related services (DNS, DHCP, Firewall, NAT, VPN)• Good knowledge of computer systems, both in terms of hardware and software• Strong knowledge of Desktop Windows Operating Systems• At least basic knowledge of Linux and APPLE MAC OS Operating Systems• Strong knowledge of desktop applications, like MS Office suite and alternatives, browsers, Antivirus software, etc• Basic knowledge of Windows Server OS• Basic knowledge of Linux Server OSes and services like HTTP Servers• At least basic understanding of email systems• Ability to write and maintain IT documentation e.g. FAQ etc• Able to work under pressure and to tight deadlines• Strong analy
QUANTIC LAB

Specialist Aprovizionare


Estimare   3770 RON/Luna
Candidatul ideal - cunostinte SAP - prezinta avantaj- expеrientа emitеrea comеnzilor dе mаteriаle catrе furnizori;- еxpеriеnta planificаre si urmarirеа confirmarilor de comenzi catrе furnizori, precum si rеceptia marfurilor pana la intrarea materialelor in magazia companiei;- experienta planificаre si urmarirеа confirmarilor de comenzi catrе furnizori, precum si rеceptia piece de schimb pentru magazie de la intretinere pana la intrarea materialelor in magazia companiei;- experienta receptia marfurilor si inregistrarea in sistem a marfurilor intrate;- analiza consumului de marfa pentru dimensionarea stocului de siguranta, propune politici de aprovizionare;Descrierea jobului Sediul firmei: Iclod, Sat Fundatura, 1A jud. Cluj
IRROM INDUSTRIE

Tehnician Retele Telecomunicatii Cluj- Napoca


Candidatul ideal Cerințe Studii medii Abilități de lucru la înălțime Disponibilitate deplasări frecvente Permis auto categ. B. Descrierea jobului Responsabilități Site Survey, instalari, interventii cu echipamente: Radio (pasive si active), IT&C si Monitorizare - in punctele de prezenta ale clientilor, pe site-uri telecom si datacentere. Instalarea de cablare structurată Evidenta lucrarilor, deplasarilor si a bugetului de cheltuieli Colaborarea cu inginerii si managerii de proiect Asigurarea calității lucrărilor executate și respectarea termenelor prevăzute.Beneficii Diurnă în valoare de 100 de lei/zi Tichete de masă (30 lei/zi lucrată) Abonament clinică medicală privată Bonus anual de performanță Cursuri calificare profesională (atestat pentru lucrul la înăltime, cursuri rețelistică).
CLARITECH

Sales Manager - Direct Sales


Candidatul ideal AMICredit isi mareste echipa de viitori lideri!!!Daca iti place sa indrumi si sa organizezi pe altii, daca nu te multumesti cu putin, daca esti competitiv, hai la noi in echipa!De ce? Pentru ca:Stim ca uneori iti este frica sa nu gresesti - ei bine. A deveni lider inseamna sa gresesti si sa inveti din ele!Stim ca vrei un loc de munca unde sa mergi cu drag in fiecare zi. In AMICredit avem o cultura organizationala puternica dar care trebuie dus mai departe si dezvoltat mereu.Stim ca vrei sa ajungi cat mai repede sa intelegi ce inseamna o cariera puternica si banoasa in vanzari. Am creat pentru asta Scoala de Banking - acces la cursurile gratuite dupa angajare. Aici vorbim despre cele mai simple si mai practice metode de invatare a intregului domeniu bancar.Stim ca uneori te temi sa vorbesti in public. Crezi ca te vei face de ras sau ca nu vei spune ce trebuie spus. In AMICredit avem singurul program din Romania in care punem accent pe dezvoltarea increderii in sine prin
AMICREDIT TEAM

Reprezentant Vanzari Pentru Judetele Cj,​ Sj,​ Bn


Candidatul ideal - Abilitati de convingere- Aspect placut, tinuta impecabila, manierat, prezentabil, organizat, punctual, flexibil- Responsabil, deschis la idei noi- Optimist, ambitios, perseverent, eficient, independent și responsabil- Disponibil la program prelungit, deplasari- Experienta in vanzari, abilitati de organizare a timpului și de prioritizare a activităților, capabil sa lucrezi cu termene-limită și sarcini simultane- Integritate, respectarea promisiunilor, comportament etic in vanzari, asumarea responsabilitatilor, orientare catre client- Domiciliu stabil în Cluj-NapocaDescrierea jobului - Realizarea obiectivelor, volumului de vanzari si atingerea targetului- Colaborarea foarte buna cu ceilalți membri ai echipei de vânzări, contribuirea directa și substanțiala la creșterea numărului de parteneri și a volumului comenzilor- Administrarea eficienta a portofoliului de clienti- Dezvoltarea portofoliului de clienti in zona repartizata- Solutionarea eficienta a solicitarilor clie
SENTERA

Tehnician Audio/​video - Evenimente


Candidatul ideal Experienta in domeniul evenimentelorConstituie un avantaj cunoasterea urmatoarelor aplicatii software:- VMIX, Resolume- Microsoft Office (Powerpoint)- ZOOM, Webex, Microsoft TeamsDisponibilitate pentru deplasariNivel ridicat de seriozitateDescrierea jobului Montare si demontare echipamentelor tehnice (videoproiectoare, ecrane LED, plasme, media server) pentru diverse evenimente (conferinte, congrese, lansari de produse, expozitii, evenimente online/hybrid etc.)Asistenta tehnica pe toata durata evenimentuluiActivitate la sediul companiei (mentinerea in conditii optime a echipamentelor tehnice).
ECHIPAMENTE AUDIO-VIDEO

Marketing Specialist


Estimare   3200 RON/Luna
Candidatul ideal Cunoasterea aplicatiilor de grafica Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign.Cunoasterea platformei eCommerce WoocommerceCunoștințe dе marketing online solide : Facebook Ads, GoogleAds, E-mail marketing, Social mediaContribuie la implementarea pe piata din Romania a strategiei de marketing împreună cu ceilalți colegi din echipa de marketing și vânzăriSeriozitate, punctualitate, persoana organizata;Descrierea jobului Creează strategia campaniilor si a materialelor de comunicare (leafleturi, vizualuri, bannere) pentru gama de produse din aria de resposabilitatePlanifică și gestionează, în colaborare cu echipele de marketing locală și regională, bugetul de comunicare și promovare, pentru grupa de produse de care este responsabilRealizează materialele de expunere a produselor în magazine (ex. product card, rafturi, casete luminoase) si colaborează cu echipa de vânzări în vederea implementării lorPromovează în mediul online (ex. google add, targetare) campaniile p
UNION PROTECTION

Customer Support Representative With German - Cluj-napoca


Candidatul ideal Customer Support Representative with German - Cluj-Napoca Advanced level of German Previous experience in Customer Service preferred Excellent communication, customer service and computer skills A calm, cool and level-headed attitude in every situation Excellent self-organizing skills A pro-active approach and willingness to work on own initiative Ability to work under pressure, in order to achieve deadlines and KPI’s Ability to adapt to a continuously changing environment and procedures Availability to work from Cluj-NapocaDescrierea jobului Customer Support Representative with German - Cluj-NapocaWhat you will be doing: Respond efficiently and effectively to all customers’ enquiries within given timescales Develop and maintain a full technical knowledge of the client’s products and services Deal with аll correspondence as requested/required Accurately log all calls and in line with procedures Responsibly maintain and update all job-related administrative forms Be abl
SYKES Romania

Customer Support Specialist (specialist Relații Clienți)


Candidatul ideal StartCo este un startup românesc în plină dezvoltare care caută să își mărească echipa. Dacă vrei să faci parte dintr-o companie digitală 100% românească, atunci citește mai departe.Căutăm să ne mărim echipa cu un Customer Support Specialist (Specialist Relații Clienți). Ce înseamnă asta mai exact?Înseamnă că vei răspunde la întrebările clienților cu privire la serviciile solicitate, la utilizarea platformei StartCo, la procedurile de înființare și modificare a unei firme, etc. și îi vei ajuta să aibă o experiență cât mai plăcută cu serviciile și platforma StartCo.Descrierea jobului Ce vei face efectiv în cadrul echipei de Customer Support: Răspunzi la solicitările și întrebările clienților noștri sosite telefonic, prin E-mail, Facebook Messenger, etc. Ghidezi și îndrumi clienții în parcurgerea pașilor din aplicație Ajuți clienții să identifice și să rezolve problemele tehnice întâmpinate în folosirea platformei StartCo Acorzi sprijin și informații clienților pe tot pa
EXODIGITAL

European Contact Center Specialist


Candidatul ideal High school diploma required. Area of study : business, economics or technical (Telecom / Multi Media / WFM / Voice & Data Networks – so background of Contact Center solutions would be a plus 2-4 years of work experience English business proficiency in writing and speaking Type of experience: Contact Center Operations, Information Technology, Telecommunications and knowledge of SaaS solutions desired, but not necessary Contact Center experience ideally related to process optimizations; technical support of SaaS solutions or network – preferably in combination with education and practical experience Routing experience with ACD applications, call flows, scripting, contact center planning would be a plus Call Center technologies including voice / multi media / workforce management / data infrastructure would be an advantage MS Office (Word, Excel, Access, PowerPoint) Visio High business and process acumen Excellent problem solving skills, and creative thinking abilities S
OFFICE DEPOT SERVICE CENTER

Procurement Senior Analyst With French


Candidatul ideal Manpower is recruiting a Procurement Senior Analyst with French for its client, a global manufacturer operating worldwide in rail transport markets.Your mission?You will manage the required processes in our ERP systems/tools (in accordance to specific task allocation) in line with the global Procurement processes including Purchase Order (PO) placement/ modification/ acknowledgment, parked invoices, expediting, documentation retrieval, supplier performance monitoring, reports creation, and any other Procurement related activities.Your profile? Bachelor’s degree; English and French at a proficient level; 1-3 years’ experience in a similar position; Relevant experience in a multinational environment ideal; Procurement experience is an advantage. Descrierea jobului Your responsibilities: Create/modify/acknowledge PO; Unblock, release and solve parked invoices related issues; Run complex reports and perform data analysis; Ensure that escalations and requests on hold are pr
GLOBAL MANPOWER SERVICES INC

Asistent Vanzari Cluj-napoca -iris


Candidatul ideal Cautam un Asistent Vanzari care va avea urmatoarele atributii:• Sa intampini cu un zambet si sa consiliezi toti clientii• Sa oferi solutii competente fiecarui client, prin identificarea nevoilor• Sa mentii un magazin atractiv (aranjare, aprovizionare marfa, etc)• Sa efectuezi operatiuni corecte si la timp la casa de marcat • Sa receptionezi bunurile/produsele in depozit si la livrare• Manipularea marfurilor in depozit, cat si pe suprafata de vanzareDescrierea jobului Te implici si …• iti place sa vinzi si esti super zambaret• pui clientii pe primul loc si oferi servicii competente clientilor• lucrezi din greu si esti activ si vizibil in cadrul echipei tale• esti determinat si iti doresti sa faci cariera in JYSK• iti place sa lucrezi intr-o echipa si comunici usorIti oferim oportunitati. Vei gasi:• bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinare • oportunitati de dezvoltare si traininguri de inalta calitate• sansa de a concura, de a castiga si d
JYSK ROMANIA

School Operations Coordinator


Candidatul ideal Colina Learning Center is an educational start-up project, with enormous potential, that opened its doors in September 2021 with 17 children. We are growing and we need a new colleague to help us with day by day operations.If you love being the person that makes things happen on the ground and who knows how to organize themselves and others very well, we would be interested to get to know each other.What you can do: You are, first of all, a life-time learner yourself. You are curious and love to better develop your understanding of the world and how you interact in it. You love to manage projects because you naturally keep things organized and well-structured. You are a problem solver because you figure out how to handle everything that comes your way and know when to ask for help. You are calm, composed, patient. Your sense of calm is part of the value you feel you bring to the people and organizations you work with. You have significant experience with digital tools
INTEGRA HR

Reprezentat Vanzari - Cluj


Candidatul ideal The person:The ideal candidate will be an experienced and entrepreneurial person and has residence in Cluj-Napoca;She/he will also have: Experience in sales field; Customer focus and proven excellence in customer relations; Strong entrepreneurial skills and analytical ability; Excellent organizational and time management skills; Inspirational communication and influencing skills; Team player Proactive personality with positive thinking; Microsoft office skills;Descrierea jobului The Job:Building and maintaining successful customer relationships with pharmacies and key accounts from Cluj, Maramures, Bistrita-Nasaud, Satu-Mare, Salaj.Taking care for the image and presence of the product portfolio on the market;Collaborating continuously with the Distributors Sales Representatives;The Business Developer has the following main tasks and responsibilities: Daily visits of the customers and working out reports on routing basis; Classification of customers; Negotiation with pr
UNICOMS CORP. ROMANIA

Sef De Obiectiv In Localitatea Cluj


Candidatul ideal FIRMA OK GUARD SRL, ANGAJEAZA SEF DE OBIECTIV IN CLUJ.Cerinte:Experienta coordonare echipe dе paza si protectie constituie un avantaj.Abilitati organizatorice si dе comunicare.Constituie un avantaj foste cadre militare cu experienta in paza privata. Descrierea jobului Raspundе de orgаnizareа si exеcutаreа serviciului de paza in obiеctivul / obiectivele incredintаtе.Organizeаzа turеle dе sеrviciu pe obiеctive si schimburi.Verifica punctele de lucru privind modul de indeplinire a atributiilor de catre agenti, zilnic si de cate ori este necesar. Instruieste agentii de paza din subordine ori de cate ori este necesar.Se ocupa impreuna cu sefii de tura de intocmirea fiselor de pontaj.Intocmeste rapoarte privind activitatea desfasurata pe care le inmaneaza superiorului direct.Relatii la telefon: 0722.944.876 - Ionel SELEA
OK GUARD

Payroll Specialist (with German)


Candidatul ideal Payroll Specialist (with German)Descrierea jobului Payroll Specialist (with German)
msg systems

Inginer Ofertare Vanzari Achizitii,​ Logistica,​ Import Export


Candidatul ideal Studii superioare tehnice cu sau fara experienta Atitudine pozitiva, excelente abilitati de comunicare si negociere, relationare si vanzare Capacitate de auto organizare si conducere a proiectelor Capacitatea de a lucra in echipa Gândire strategica pe termen scurt, mediu si lung Capabil sa contribuie la luarea deciziilor si sa preia initiative Cunostinte la nivel conversational engleza sau germana sau franceza Persoana flexibila, organizata si responsabila Spirit de observație, orientare către dezvoltarea afacerii, inițiativă, implicare Cunoasterea a mai multor limbi straine constituie un avantajDescrierea jobului Promovarea produselor aflate in portofoliul companiei. Dezvoltarea unui portofoliu de clienti Pregatirea documentatiei tehnice necesare ofertarii Negocierea conditiilor comerciale, intocmirea ofertelor si preluarea comenzilor. Prospectarea pietei. Mentinerea relatiilor cu partenerii de afaceri atat furnizori cat si clienti Prospecteaza in permanenta piata in
ELCONET
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 3088 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.