P

ADMINISTRATOR - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: Azi

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului :
Alte functii
Locatie :
Bucuresti
Tip job :
Contractor
Descriere:


Compania Nationala ROMTEHNICA S.A. Expira in 2026-01-19
Locatie
Bucuresti
Nivel
Functii de conducere
Tip
Temporar
Angajator
Guvern si ministere
Categorie
Functie contractualaAnunt

ANUNT DE SELECTIE
PENTRU OCUPAREA A 5 (CINCI) POSTURI DE MEMBRU IN CONSILIUL DE ADMINISTRATIE AL COMPANIEI NATIONALE ROMTEHNICA S.A.


Acest proces de selectie se deruleaza in conformitate cu prevederile Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare (O.U.G. nr.109/2011) si cu cele ale Hotararii Guvernului nr. 639/2023 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice (H.G. nr. 639/2023).


CONDITII GENERALE CARE TREBUIE INTRUNITE DE CANDIDATI


Candidatii pentru toate posturile de membru in Consiliul de administratie trebuie sa intruneasca in mod obligatoriu si cumulativ, urmatoarele conditii:
a) nu se afla in niciuna dintre situatiile prevazute la art. 4, art. 12 alin (3), art. 30 alin. (9) sau art. 36 alin (7) din O.U.G nr.109/2011;
b) nu se afla in situatia prevazuta la art.169 alin. (10) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolventei si de insolventa, cu modificarile si completarile ulterioare;
c) nu se afla in situatia prevazuta in art. 731 din Legea nr. 31/1990 a societatilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) sunt apti din punct de vedere medical;
e) au capacitate deplina de exercitiu;
f) au studii superioare finalizate cel putin cu diploma de licenta si experienta in domeniul stiintelor ingineresti, economice, sociale, juridice sau in domeniul de activitate al Companiei Nationale ROMTEHNICA S.A. de minimum 7 ani;
g) detin experienta in conducerea societatilor sau regiilor autonome;
h) indeplinesc toate conditiile prevazute de OUG nr.109/2011 si de H.G. nr.639/2023.


CONDITII SPECIFICE CARE TREBUIE INTRUNITE DE CANDIDATI:


Administrator A (1 post)
Pentru acest post de membru in Consiliul de Administratie, candidatii vor indeplini urmatoarele conditii:
- sa fie autorizati ca auditori financiari si sa fie inregistrati in Registrul public electronic de catre autoritatea competenta din Romania, din alt stat membru, din Spatiul Economic European sau din Elvetia sau sa detina experienta de cel putin 3 ani in audit statutar dobandita prin participarea la misiuni de audit statutar in Romania sau in cadrul comitetelor de audit formate la nivelul consiliilor de administratie/supraveghere ale unor societati/entitati de interes public, dovedita cu documente justificative;
- sa detina experienta in conducerea societatilor sau regiilor autonome;
- sa aiba studii superioare finalizate cel putin cu diploma de licenta si experienta in domeniul stiintelor ingineresti, economice, sociale, juridice sau in domeniul de activitate al Companiei Nationale ROMTEHNICA S.A. de minimum 7 ani.


Administrator B (4 posturi)
Pentru aceste posturi de membru in Consiliul de Administratie, candidatii vor indeplini urmatoarele conditii:
- sa detina experienta in conducerea societatilor sau regiilor autonome;
- sa aiba studii superioare finalizate cel putin cu diploma de licenta si experienta in domeniul stiintelor ingineresti, economice, sociale, juridice sau in domeniul de activitate al Companiei Nationale ROMTEHNICA S.A. de minimum 7 ani.


CRITERII DE SELECTIE


Criteriile de selectie sunt diferentiate in urmatoarele grupe:


Competente - competente specifice sectorului de activitate a intreprinderii publice, competente profesionale de importanta strategica, competente de guvernanta corporativa, competente sociale si personale, experienta pe plan local si international, competente si restrictii specifice pentru functionarii publici sau alte categorii de personal din cadrul autoritatii publice tutelare ori din cadrul altor autoritati sau institutii publice, aliniere cu scrisoarea de asteptari;
Trasaturi - reputatie personala si profesionala, integritate, independenta, expunere politica, abilitati de comunicare interpersonala;
Alte criterii - rezultatele economico-financiare ale intreprinderilor in care candidatul si-a exercitat mandatul de administrator sau de director, inscrieri in cazierul fiscal si judiciar, criterii de gen.


MODALITATEA DE EVALUARE A CRITERIILOR DE SELECTIE


Evaluarea candidatilor se face prin analiza documentara a documentelor din dosarul de candidatura, analiza informatiilor suplimentare fata de cele din dosarul de candidatura solicitate de comisa de selectie si nominalizare, in scris, pentru a revizui, imbunatati si valida acuratetea punctajului, verificarea referintelor oferite de candidati, verificarea activitatii desfasurate anterior de candidati, analiza declaratiei de intentie si integrarea rezultatelor analizei declaratiilor de intentie formulate pe baza Scrisorii de Asteptari de catre candidati, analiza raspunsurilor candidatilor la intrebarile adresate de membrii comisiei de selectie si nominalizare si observarea comportamentala a candidatilor pe parcursul interviului organizat de Comisia de selectie, prin raportare la profilul consiliului, profilul candidatului si prin raportare la indicatorii ce descriu competentele care sunt criterii de selectie a candidatilor conform documentelor anterior mentionate si interviul organizat avand in vedere dosarul de candidatura, profilul candidatului, profilul consiliului, declaratia de intentie a candidatului.


DEPUNEREA DOSARELOR DE CANDIDATURA


Dosarul de candidatura se depune pana la data-limita de 19.01.2026 ora 16:00, in format letric (pe suport de hartie) la Registratura Directiei generale pentru armamente (Bulevardul Drumul Taberei nr. 9-11, Sector 6,
Bucuresti, telefon: 021.319.58.58 interior 2553) si, in mod obligatoriu, in format electronic, la adresa institutionala a Comisiei de selectie si nominalizare [email protected].


Dosarul in format letric
Dosarele de candidatura pe suport de hartie vor fi depuse in plic inchis si sigilat, pe care se va mentiona urmatorul text: ,,Candidatura ADMINISTRATOR A sau Administrator B al Companiei Nationale ROMTEHNICA S.A."


Dosarul in format electronic
Dosarele de candidatura in format electronic se transmit la adresa de e-mail [email protected], cu mentiunea in subiectul mesajului a urmatorului text: ,,ADMINISTRATOR A sau ADMINISTRATOR B al Companiei Nationale ROMTEHNICA S.A. [Numele si Prenumele candidatului]".


Reguli obligatorii pentru depunerea dosarelor de candidatura:
* Mesajele e-mail de depunere a dosarului in format electronic, cat si documentele atasate vor trebui sa contina, in mod obligatoriu, numele si prenumele candidatului (de exemplu ,,CV Popescu Ion").
* In cazul in care dimensiunea totala a documentelor necesar a fi transmise, depaseste limita de 10 MB impusa de capacitatea casutei de e-mail [email protected], candidatul are posibilitatea de a transmite dosarul in mai multe mesaje electronice succesive.
* Formularele F1-F5 si CV-ul din dosarul in format electronic vor fi transmise ca fisier de tip PDF (extensie .pdf), cat si ca fisier editabil (extensie .docx).
* Copiile documentelor solicitate vor fi scanate si transmise ca documente separate, avand in titlu tipul documentului, numele si prenumele candidatului - de exemplu "Diploma licenta Popescu Ion" sau "Extras REGES Popescu Ion".
* Dosarele in format electronic NU vor fi transmise prin aplicatii de transfer de fisiere (de ex: WeTransfer sau alte aplicatii similare) - in cazul in care dimensiunea dosarului depaseste capacitatea mesajului, se vor transmite mai multe mesaje succesive numerotate.
* Dosarele in format electronic vor fi transmise pana la aceeasi data si ora stabilite pentru depunerea dosarului de candidatura in format fizic.
* Toate documentele prezentate in dosarul de candidatura vor fi in limba romana. Documentele redactate intr-o limba straina se depun in copie certificata, efectuata de un traducator autorizat.
* Pentru studiile efectuate in strainatate se vor depune echivalarile acestora, dupa caz.


DOCUMENTE NECESARE PENTRU DEPUNEREA CANDIDATURII


Dosarele de candidatura vor contine in mod obligatoriu urmatoarele documente:


1. Opis documente (numai in dosarul pe suport de hartie);
2. Curriculum vitae tehnoredactat, datat si semnat care va include informatii detaliate privind activitatea anterioara si cea desfasurata in prezent, cu intervale de timp sub forma ZZ/LL/AAAA pentru fiecare forma exercitata, inclusiv denumirea angajatorilor si natura activitatilor desfasurate de acestia, functiile detinute, cu evidentierea acelor activitati care se inscriu in sfera functiei pentru care candideaza, precum si alte informatii relevante legate de entitatile in care persoana fizica a detinut sau detine responsabilitati de conducere. Informatiile cuprinse in curriculum vitae trebuie sa fie relevante din perspectiva nivelului de cunostinte, aptitudini si experienta pe care persoana respectiva le detine;
3. Adeverinta medicala emisa de medicul de familie, in termenul de valabilitate;
4. Certificatul de cazier judiciar, in termenul de valabilitate;
5. Certificatul de cazier fiscal, in termenul de valabilitate;
6. Copii:
a. Copia actului de identitate;
b. Copia certificatului de casatorie sau a altor acte, doar in cazul in care numele de pe actele depuse este diferit de cel de pe actul de identitate;
c. Copia diplomei de licenta sau echivalenta;
d. Copii ale diplomelor de absolvire a altor cicluri de studii universitare (daca este cazul) - alte programe de licenta, programe de master, doctorat, MBA.
Nu se vor transmite copii ale diplomelor sau ale certificatelor de participare la programe de formare de scurta durata;
e. Copii ale documentelor care dovedesc experienta profesionala ceruta (extras Reges/Revisal, copie carnet de munca daca este cazul), contracte de mandat/management, adeverinte eliberate de angajatori, certificat constatator eliberat de ONRC, documente din care sa reiasa rezultatele economico-financiare ale intreprinderilor in care candidatul si-a exercitat mandatul de administrator sau de director, documente din care sa reiasa ca este autorizat ca auditor financiar si inregistrat in Registrul public electronic de catre autoritatea competenta din Romania, din alt stat membru, din Spatiul Economic European sau din Elvetia sau ca detine experienta de cel putin 3 ani in audit statutar dobandita prin participarea la misiuni de audit statutar in Romania sau in cadrul comitetelor de audit formate la nivelul consiliilor de administratie/supraveghere ale unor societati/entitati de interes public (daca este cazul), alte documente insusite prin semnatura si stampila de emitent care sa ateste contributia directa a candidatului la imbunatatirea performantelor financiare ale societatilor pe care le-a administrat/ condus, dovada inscrierii in corpul administratorilor independenti (daca este cazul).
7. Formulare:
a. F1 - Cererea de inscriere;
b. F2 - Declaratie pe propria raspundere privind conformitatea documentelor si a informatiilor prezentate in dosar;
c. F3 - Acordul cu privire la obtinerea de date in vederea verificarii informatiilor;
d. F4 - Consimtamant de prelucrare a datelor cu caracter personal;
e. F5 - Declaratia de interese.


Documentele necesare in procesul de recrutare si selectie, precum si modelele de formulare se regasesc pe site-ul Autoritatii publice tutelare - Ministerul Apararii Nationale si al Companiei Nationale ROMTEHNICA S.A.


ALTE INFORMATII


a. Comunicarea cu candidatii
Pe intreg parcursul acestui proces de selectie, comunicarea cu candidatii se va face prin mijloace electronice. Lista lunga, lista scurta si propunerile de nominalizare au caracter confidential si nu vor fi publicate; rezultatele obtinute de candidati pe fiecare din etapele procesului de selectie le vor fi comunicate acestora individual in modalitatile descrise mai sus.


b. Protectia datelor personale
Acest proces de recrutare si selectie descris in detaliu mai sus, se va desfasura conform Regulamentului (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal.


Informatii suplimentare se pot obtine la sediul Directiei generale pentru armamente, situat in Bulevardul Drumul Taberei nr. 9-11, Sector 6,
Bucuresti, Cod postal: 061418, Romania, la telefon 021.319.58.58, interior 2581, 2150, sau la adresa de e-mail [email protected]


Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Esti la un pas de noua ta cariera!: ADMINISTRATOR - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Ad
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.

Or your alerts