ADMINISTRATOR - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Azi
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
ADMINISTRATOR - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Azi
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Asociatia de Dezvoltare Intracomunitara Transport Public Caransebes Expira in 2026-01-16
Locatie
Caras-Severin
Nivel
Functii de conducere
Tip
Temporar
Angajator
Institutii locale
Categorie
Alte functiiAnunt
Asociatia de Dezvoltare Intracomunitara Transport Public Caransebes anunta selectia pentru ocuparea a trei posturi de membru in Consiliul de Administratie al societatii INTERTRANS CARANSEBES S.R.L., pentru un mandat de maximum 4 ani, conform Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si Hotararii Guvernului nr. 639/2023.
Etapele de desfasurare a procesului de selectie
Etapa I - Verificarea dosarelor candidatilor, solicitarea de clarificari (daca este cazul), respingerea dosarelor incomplete si alcatuirea listei lungi.
Etapa a II-a - Analizarea informatiilor din dosarele ramase pe lista lunga si alocarea punctajului conform grilei de evaluare pentru fiecare criteriu din profilul consiliului; analizarea comparativa a candidatilor prin raportare la profilul consiliului si la profilul candidatului; alcatuirea listei scurte (prin verificarea activitatii desfasurate anterior - interviu); solicitarea declaratiei de intentie; sustinerea interviului final si integrarea rezultatelor finale.
Administrator - profil general (2 posturi)
Conditii generale minime obligatorii de participare:
* Experienta in conducerea societatilor sau regiilor autonome (art. 28 alin. (1) OUG nr. 109/2011) de minimum 3 ani.
* Studii superioare finalizate cu diploma de licenta si experienta de minimum 7 ani in domeniul stiintelor ingineresti, economice, sociale, juridice sau in domeniul de activitate al intreprinderii publice (art. 28 alin. (3) OUG nr. 109/2011).
Administrator - profil auditor (1 post)
Conditii generale minime obligatorii de participare:
* Experienta in conducerea societatilor sau regiilor autonome (art. 28 alin. (1) OUG nr. 109/2011) de minimum 3 ani.
* Studii superioare finalizate cu diploma de licenta si experienta de minimum 7 ani in domeniul stiintelor economice sau in domeniul de activitate al intreprinderii publice (art. 28 alin. (3) OUG nr. 109/2011).
* Calitatea de auditor financiar sau experienta de minimum 3 ani in audit statutar conform art. 34 alin. (41) din OUG nr. 109/2011.
Criterii de evaluare obligatorii:
a) Competente specifice sectorului de activitate;
b) Competente profesionale de importanta strategica;
c) Cunostinte de Guvernanta corporativa;
d) Competente sociale si personale;
e) Reputatie personala si profesionala;
f) Integritate si independenta;
g) Gradul de aliniere cu Scrisoarea de asteptari a APT - conform postului pentru care candideaza.
Criterii de evaluare optionale:
a) Experienta anterioara in domeniul de activitate al societatii
Constituie criterii eliminatorii:
a) Neindeplinirea conditiilor minime obligatorii de participare.
b) Existenta oricarei situatii prevazute la art. 4, art. 30 alin. (9), art. 33 si art. 36 alin. (7) din OUG nr. 109/2011.
c) Existenta inscrisurilor in cazierul judiciar sau fiscal.
d) Existenta unui conflict de interese sau a unei incompatibilitati cu exercitarea atributiilor specifice postului.
e) Existenta unei decizii CNSAS privind savarsirea de politie politica.
f) Starea de sanatate necorespunzatoare postului (dovedita prin adeverinta medicala).
g) Necunoasterea limbii romane, scris si vorbit, la nivel necesar exercitarii functiei.
h) Lipsa cetateniei romane sau a cetateniei unui stat membru al Uniunii Europene, cu conditia domiciliului in Romania.
Criteriile de alcatuire a Consiliului sunt detaliate in Profilul Consiliului - sectiunea:
A - Responsabilitatile Consiliului de Administratie
B - Componenta Consiliului de Administratie
C - Criterii de selectie
Grila de punctaj este prezentata in Sectiunea a II-a, din Componenta integrala a planului de selectie, pct.4, I- Grila profilului consiliului de administratie al societatii INTERTRANS CARANSEBES SRL.
Profilul poate fi consultat pe site-ul Autoritatii Publice Tutelare:
Guvernanta corporativa
Documente obligatorii ale dosarului de candidatura
1. Opis documente
2. Curriculum vitae - model european (HG nr. 1021/2004)
3. Copii:
o act de identitate
o cazier judiciar
o cazier fiscal
o certificat de casatorie/acte care justifica schimbarea numelui (daca este cazul)
o diploma de licenta sau echivalenta
o alte diplome universitare (licenta suplimentara, master, doctorat, MBA) etc
4. Documente care dovedesc experienta profesionala:
o Extras REGES/Revisal
o Copie carnet de munca
o Adeverinte de la angajatori
o Certificat constatator ONRC (persoana fizica) etc
5. Adeverinta medicala care atesta starea de sanatate corespunzatoare, emisa cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate.
6. Formulare specifice procedurii:
Formularul 1 - Cerere de inscriere
Formularul 2 - Declaratie privind statutul de independent
Formularul 3 - Declaratie privind neincadrarea in conflict de interese/incompatibilitati si asumarea corectitudinii datelor
Formularul 4 - Declaratie privind situatiile prevazute la art. 4 si art. 33 din OUG nr. 109/2011
Formularul 5 - Declaratie privind art. 30 alin. (9) din OUG nr. 109/2011
Formularul 6 - Declaratie privind art. 36 alin. (7) din OUG nr. 109/2011
Formularul 7 - Nota de informare GDPR si consimtamant pentru evaluare
Formularul 8 - Declaratie pe proprie raspundere privind atragerea raspunderii in caz de insolventa/faliment
Modelele de formulare pot fi descarcate de pe:
https://intertrans-caransebes.ro/guvernanta-corporativa/
si
Guvernanta corporativa
Alte informatii
a) Comunicarea cu candidatii. Comunicarea se realizeaza exclusiv la adresa: [email protected]. Listele lunga/scurta si propunerile de nominalizare sunt confidentiale. Fiecare candidat va primi pe e-mail rezultatele fiecarei etape.
b) Protectia datelor personale. Procesul se desfasoara in conformitate cu Regulamentul (UE) 679/2016 (GDPR).
Depunerea dosarelor de candidatura
Dosar in format letric: Plic inchis si sigilat, cu mentiunea:
,,Candidatura membru in Consiliul de Administratie al Societatii INTERTRANS CARANSEBES S.R.L. / [Numele si prenumele]" La sediul ADI Transport Public Caransebes, Str. Nicolae Corneanu nr. 12, Caransebes, jud. Caras-Severin.
Dosar in format electronic: Transmitere la: [email protected], cu subiectul: ,,Candidatura CA INTERTRANS CARANSEBES S.R.L. / [Numele si prenumele]"
Reguli obligatorii:
* Documentele trebuie sa contina numele candidatului in denumirea fisierului.
* Formularele F1-F8 si CV-ul se transmit in format PDF .
* Copiile documentelor se transmit ca fisiere separate, denumite clar.
Data limita de depunere a dosarelor: 16.01.2026
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.