ADMINISTRATOR – Societatea GOSPODĂRIA COMUNALĂ GURAHONȚ S.R.L - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 2 săptămâni în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
ADMINISTRATOR – Societatea GOSPODĂRIA COMUNALĂ GURAHONȚ S.R.L - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 2 săptămâni în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Societatea GOSPODARIA COMUNALA GURAHONT S.R.L Expira in 2025-12-19
Locatie
Arad
Nivel
Functii de conducere
Tip
Temporar
Angajator
Primarii
Categorie
Alte functiiAnunt
COMUNA GURAHONT - CONSILIUL LOCAL GURAHONT, in calitate de Autoritate Publica Tutelara, asistata de expert independent S. FOX MANAGEMENT CONSULTANTS S.R.L., anunta reluarea procedurii de selectie si nominalizare pentru 3 (trei) posturi de administrator la Societatea GOSPODARIA COMUNALA GURAHONT S.R.L.
Etapele de desfasurare a procesului de recrutare si selectie sunt:
1. Evaluarea prealabila dosarelor de candidatura care alcatuiesc Lista lunga.
2. Evaluarea finala a Candidatilor selectati in Lista scurta. Interviul.
Conditiile generale ale procesului de selectie prealabila sunt:
a) Administratorii trebuie sa aiba studii superioare finalizate cel putin cu diploma de licenta si experienta in domeniul stiintelor ingineresti, economice, sociale, juridice sau in domeniul de activitate al respectivei intreprinderi publice de minimum 7 ani;
b) Administratorii sunt persoane fizice sau juridice, cu experienta in conducerea Societatilor sau regiilor autonome;
c) Selectia administratorilor se realizeaza cu respectarea principiilor prevazute de Legea nr. 202/2002, cu modificarile si completarile ulterioare. In masura in care nu este afectat clasamentul intocmit potrivit dispozitiilor art. 29 alin. (1), cel putin o treime din totalul administratorilor apartin genului subreprezentat;
d) Cel putin un membru trebuie sa detina calificarea de auditor financiar sau sa aiba experienta de cel putin 3 ani dobandita prin participarea la misiuni de audit statutar in Romania, in alt stat membru, intr-un stat AELS, in Elvetia sau in Regatul Unit al Marii Britanii si Irlandei de Nord sau in cadrul Comitetelor de audit formate la nivelul Consiliilor de Administratie/ Supraveghere ale unor Societati/ entitati de interes public, in conformitate cu Ordinul nr. 392/2022 pentru modificarea Ordinului presedintelui Autoritatii pentru Supravegherea Publica a Activitatii de Audit Statutar nr. 123/2022 privind componenta Comitetului de audit;
e) In cazul intreprinderilor publice organizate ca Societati cu raspundere limitata, cel mult un administrator va fi functionar public sau o persoana din randul altor categorii de personal din cadrul Autoritatii Publice Tutelare ori din cadrul altor autoritati sau institutii publice;
f) In mod obligatoriu, in selectia candidatilor se va avea in vedere evitarea situatiilor de conflict de interese sau incompatibilitati;
g) Majoritatea membrilor Consiliului de Administratie este formata din administratori neexecutivi si independenti, in sensul art. 138^2 din Legea nr. 31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
h) Mandatul administratorilor este stabilit prin actul constitutiv, neputand depasi 4 ani;
i) O persoana fizica poate exercita concomitent cel mult 2 mandate de administrator in Societati sau intreprinderi publice al caror sediu se afla pe teritoriul Romaniei;
j) Functionarii publici sau personalul din cadrul Autoritatii Publice Tutelare ori din cadrul altor autoritati sau institutii publice pot face parte doar dintr-un singur Consiliu de Administratie sau Consiliu de Supraveghere;
k) Selectia se realizeaza cu respectarea principiilor nediscriminarii, tratamentului egal si transparentei;
l) Candidatii care vor fi selectati pentru a fi inscrisi pe Lista scurta vor fi ulterior instiintati sa depuna o Declaratie de intentie realizata conform Scrisorii de Asteptari.
Conditiile generale de participare sunt:
studii superioare si experienta in domeniul stiintelor ingineresti, economice, sociale, juridice sau in domeniul de activitate al respectivei intreprinderi publice de minimum 7 ani;
experienta de conducere/ administrare a unor Societati sau Regii Autonome;
cunoasterea limbii romane (scris si vorbit) si cetatenia romana sau cetatenia altor state membre ale Uniunii Europene cu conditia sa aiba domiciliul in Romania;
capacitate deplina de exercitiu;
stare de sanatate corespunzatoare functiei pentru care candideaza, atestata pe baza de documente medicale;
sa nu fie destituit/a dintr-o functie publica, sa nu ii fi fost revocat contractul de mandat sau sa nu ii fi incetat contractul individual de munca pentru motive disciplinare in ultimii 5 ani;
nu au inscrieri in cazierul judiciar;
nu au inscrieri in cazierul fiscal;
nu se afla in conflict de interese care sa il/o faca incompatibil/a cu exercitarea functiei de membru in Consiliul Administratorilor Societatii;
indeplineste criteriile conform prevederilor art. 4, art. 30, alin. (9) si art. 36, alin. (7) din O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice, actualizata.
Criteriile minime de selectie sunt:
cunostinte despre obiectul de activitate al Societatii;
gandire strategica si previziuni;
finante si contabilitate;
managementul proiectelor;
tehnologia informatiei;
legislatie;
cunostinte de guvernanta corporativa a intreprinderii publice;
competente sociale si personale: luarea deciziilor, relatii interpersonale, negociere, capacitate de analiza si sinteza;
participarea in organizatii profesionale nationale si internationale relevante pentru obiectul de activitate;
trasaturi: reputatie, integritate, independenta, abilitati de comunicare interpersonala.
Criteriile de evaluare/ selectie finala a candidatilor - INTERVIU:
1. Dosarul de candidatura.
2. Matricea Profilului de Candidat.
3. Declaratia de intentie a Candidatului.
Dosarul de inscriere trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu urmatoarele documente:
Curriculum Vitae;
Copie act identitate;
Copie documente care atesta educatia si pregatirea profesionala (diplome, certificate);
Copie documente care atesta experienta profesionala (carnet de munca, extras Revisal, contract de mandat, adeverinte angajator);
Cazier judiciar / completare Formular Declaratie pe proprie raspundere - conform Formular 1;
Cazier fiscal / completare Formular Declaratie pe proprie raspundere - conform Formular 2;
Adeverinta medicala din care rezulta starea de sanatate corespunzatoare / completare Declaratie pe proprie raspundere - conform Formular 3;
Declaratie pe proprie raspundere privind statutul de "independent" - conform Formular 4;
Declaratie pe proprie raspundere ca datele cuprinse in dosarul de candidatura corespund experientei profesionale - conform Formular 5;
Declaratie pe proprie raspundere privind calitatea de membru in Consilii de Administratie ale intreprinderilor publice, altele decat cel in care urmeaza a fi numit - conform Formular 6;
Declaratie de consimtamant prin care Candidatul isi exprima acordul de a i se procesa datele personale, in scopul Procedurii de recrutare si selectie - conform Formular 7;
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatia unui conflict de interese sau incompatibilitati - conform Formular 8;
Declaratie pe proprie raspundere prin care Candidatul va confirma ca nu se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 4, art. 30, alin. (9) si art. 36, alin. (7) din O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice sau ca nu a suferit o condamnare pentru o infractiune legata de conduita profesionala - conform Formular 9;
Declaratie privind atragerea raspunderii in cazul falimentului/ insolventei Societatilor administrate sau conduse - conform Formular 10.
Candidatii inclusi pe Lista scurta urmeaza sa-si completeze dosarul de candidatura cu cazierul judiciar, cazierul fiscal si adeverinta medicala, in cazul in care acestea nu au fost depuse la data depunerii dosarului.
Originalele actelor depuse la dosar vor fi vazute de comisie la proba de interviu.
Documentele necesare in procesul de recrutare/ selectie si formularele de declaratii se regasesc pe pagina de internet a PRIMARIEI COMUNEI GURAHONT (https://primaria-gurahont.ro/) si pe pagina de internet a Societatii GOSPODARIA COMUNALA GURAHONT S.R.L.
Dosarul de candidatura se va depune pana la data de 19.12.2025, ora 12:00, la Registratura PRIMARIEI COMUNEI GURAHONT din Strada Avram Iancu, Nr. 29, Comuna Gurahont, Judetul Arad, Cod postal: 317145, in dosar plic inchis si sigilat, unde va primi un numar de inregistrare si data certa a depunerii. Dosarul va avea mentionat "Candidatura pentru postul de administrator la Societatea GOSPODARIA COMUNALA GURAHONT S.R.L.", precum numele si prenumele Candidatului.
Obligatoriu o copie a dosarului va fi transmisa pe adresa expertului independent, respectiv [email protected].
Plicurile ajunse dupa data si ora mentionata nu vor fi luate in considerare.
Candidatii declarati admisi la etapa de selectie a dosarelor si care se regasesc pe Lista scurta, vor fi evaluati in cadrul interviului, ora si locul desfasurarii acestuia urmand a le fi anuntate personal prin intermediul postei electronice.
Relatii suplimentare se pot obtine la expertul independent S.C. FOX MANAGEMENT CONSULTANTS S.R.L. la Telefon 0799-358.582.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.