In prezent, acest post nu accepta cereri. Va rugam sa explorati posturi vacante similare Vezi joburi similare
H

After Sales and Technical Support Specialist

Companie Verificata

Adaugat: 1 lună în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
HOMPLEX SRL
Functia Jobului :
Controlul calitatii & asigurarea calitatii
Industrie :
Energie si utilitati
Locatie :
Bucuresti
Tip job :
Program Full Time
Nivel experienta :
Nivel mediu
Vechime :
Fara experienta/Mai putin de 1 an
Descriere:

- Coordonarea, gestionarea si executarea activităților de suport tehnic și asistență post-vânzare pentru produsele companiei, în scopul asigurării satisfacției clienților.
-- Realizarea si susținerea prezentarilor tehnice pentru instalatori si clientii strategici, in scopul promovării produselor companiei si a oferirii suportului tehnic clientilor. (Impreuna cu agentii de vanzari pentru a ajuta agentii de vanzari la sa faca trecerea la “Specialisti”)
- Dezvoltarea și implementarea politicilor și procedurilor de suport tehnic și asistență post-vânzare, pentru a asigura o abordare consistentă și eficientă în furnizarea acestor produse
- Supervizarea și gestionarea personalului din departamentul de suport tehnic și asistență post-vânzare, inclusiv formarea, instruirea și evaluarea performanțelor acestora.
-- Monitorizarea și raportarea performanțelor departamentului de suport tehnic și asistență post-vânzare, furnizând rapoarte și analize periodice recomandând îmbunătățiri.
- Colaborarea cu departamentele de vânzări, marketing și dezvoltare de produse pentru a asigura o comunicare eficientă și o abordare integrată în dezvoltarea, lansarea și promovarea produselor companiei.
- Identificarea și implementarea soluțiilor de îmbunătățire a proceselor și a sistemelor de suport tehnic și asistență post-vânzare, în scopul optimizării eficienței și a reducerii costurilor, in același timp având ca prioritate creșterea nivelului de satisfacție a clientilor.
-- Asigurarea unei bune relații cu clienții, rezolvarea problemelor și reclamațiilor acestora într-un mod eficient și profesionist.
Implementarea unui sistem de măsurare a gradului de satisfacție a clienților si măsurarea cu recurența a acestui indicator, propunand soluții concrete de îmbunatațire a acestuia în colaborare cu departamentele de vânzări si marketing

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Esti la un pas de noua ta cariera!: After Sales and Technical Support Specialist
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Vizualizati mai multe
Ad
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.

Or your alerts