Agent vanzari call-center - Financiar/bancar
Adaugat: 1 lună în urmă
Optima Solutions Services
Agent vanzari call-center - Financiar/bancar
Adaugat: 1 lună în urmă
Optima Solutions Services
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Scurta descriere a companiei
Established in 2010 by experienced industry professionals, Optima Solutions Services is a medium sized multilingual business processes outsourcing company with focus on quality. Optima supports its clients in growing their business and increasing customer satisfaction, through best in class approach for both sales and support services, through various channels and technologies. Optima’s medium size ensures better focus and customized solutions towards delivering high quality services and results.
Our journey started with an enthusiastic and experienced team and shortly Optima proved to be a reliable and high quality provider for large multinational companies in various industries like telecom, financial services and utilities. As recognition of our high quality services, Contact Center Magazine awarded Optima with the Best Medium Contact Center Awards at the Romanian Contact Center Awards Gala in 2013, 2014, 2016 and 2017, 2023 and 2025
Optima Solutions Services is part of Next Capital Group which operates mainly in the financial sector with total assets under management in excess of EUR 500 Million. Optima employs over 350 people in its offices in Bucharest, Iasi and Brasov!
Cerinte
- Abilități excelente de comunicare și persuasiune;
- Atitudine pozitivă și orientare către client;
- Cunoștințe de bază în domeniul financiar-bancar (constituie avantaj);
- Experiență anterioară în call-center sau vânzări – reprezintă un plus;
- Cunoștințe minime de operare PC.
Responsabilitati
Contactarea clienților existenți și potențiali prin telefon;
- Promovarea și vânzarea produselor și serviciilor financiare;
- Identificarea nevoilor clienților și oferirea celor mai bune soluții;
- Menținerea relației cu clienții și actualizarea bazei de date;
- Atingerea obiectivelor de vânzări individuale și de echipă.
Alte informatii
Oferim:
Pachet salarial format din:
- salariu de bază;
- tichete de masă;
- comision de vânzări atractiv, în funcție de performanță;
Program de lucru luni – vineri, 09:00 – 17:30;
Mediu de lucru hibrid;
Training inițial și suport continuu pentru dezvoltarea ta profesională.
Beneficii
Abonament medical
Laptop
Tichete de masa
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.