Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2512 Locuri de Munca in Brasov - Joburi in Brasov

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2512 Locuri de Munca in Brasov - Joburi in Brasov

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Companie verificată
Aplica rapid
Suntem in cautarea de noi colegi care sa se alature echipei noastre din Brasov.Post: Contabil Junior cu limba GermanaCerințe:absolvent studii medii / superioare profil economic, contabilitate;experienta profesionala minim 1 an;cunostinte de contabilitate primara;limba Engleza nivel mediu (scris si vorbit);limba Germana nivel mediu;cunostinte de operare PC (Excel, Word, programe contabilitate)acuratete in lucrul cu documentele si prelucrarea datelor;spirit analitic, atentie distributiva;flexibilitate, atentie la detalii;capacitate de organizare. Responsabilități:inregistrarea zilnica a facturilor contabile in soft-ul de contabilitate;verificarea corectitudinii facturilor.Ce iti oferim:mediu de lucru placut, profesionist si motivant favorabil dezvoltarii profesionale;lucru intr-o echipa tanara si entuziasta, unde te vei integra usor si te vei simti bine;un job pe termen lung si seriozitate din partea angajatorului. Daca acest post este in conformitate cu experienta si cunostint
nVent Hoffman
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu de la 2400 până la 2800 LEI pe lună
Dacă ești o persoană: - comunicativă și orientată spre client; - cu o atitudine pozitivă; - responsabilă și cu dorință de a evolua. Atunci te așteptăm în echipa noastră și lasă restul pe seama noastră! Îți oferim: - pachet salarial format din salar fix + bonus vânzări - achiziționare produse la preț de furnizor; - posibilitate de avansare în cadrul firmei. Cine suntem? O companie înființată în anul 2012, cu o rețea de 24 magazine în toată țara și care oferă servicii la standarde înalte privind comercializarea accesoriilor GSM. Post disponibil : Consilier Vanzari Locație : Eliana Mall BrasovProgram : 2 zile la lucru / 2 zile liber ( 2 weekenduri libere / luna )
CoverSHOP
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu de la 3300 până la 6000 LEI pe lună
Cerințele postuluiAsigură respectarea dispoziţiilor legale referitoare la întocmirea documentelor specifice activităţii financiar contabile Respectă planul de conturi în vigoare cu particularizările convenite de companie privind detalierea veniturilor şi cheltuielilor pe centrele de cost stabilite Efectuează încasări şi plăţi numerar pe baza documentelor: borderouri de încasări, role de la casa de marcat, avansuri spre decontare, autorizare cheltuieli, decontare avans, dispoziţie de plată /încasare Întocmeşte registrul de casă zilnic respectând procedura de întocmire a registrului Întocmeşte cash-flow-ul zilnic pe baza căruia se ordonează plăţile Înregistrează / verifică registrul de casă Înregistrează / verifică deconturile Înregistrează / verifică şi ţine evidenţa obligaţiilor de plată către furnizori Înregistrează / verifică şi ţine evidenţa clienţilor Ţine evidenţa leasing-urilor şi a contractelor cu plata în rate Înregistrează lun
Arkada Steel Map
Companie verificată
Aplica rapid
Cerinte Candidat:SeriozitateImplicareLimba engleza la nivel conversationalBeneficii:Transport asiguratTichete de masă cu valoarea de 20 de leiAl 13-lea salariuPrime de sarbatori, bonusuri lunare și ocazionaleAsigurare medicală privată la Regina MariaMediu placut de munca+ Cursuri de calificare pentru cei care nu dețin o calificare pentru postul dorit Responsabilități pentru Gestionar depozit-Receptii marfa-Operare PC, Outlook-Cunostinte operare program gestiune-Inventare De ce să alegeți Dewulf?Dewulf este un jucător de top la nivel mondial în domneiul mașinilor fiabile pentru cultivarea cartofilor și a altor radacinoase.Cu trei locații în Belgia, România și Olanda, compania noastră este lider în industrie prin dezvoltarea și producția de utilaje agricole pentru întregul lanț de cultivare: de la pregătirea solului, prin plantare, recoltare, depozitare și sortare, până la transportul cartofilor și a legumelor.ALĂTURAȚI-VĂ NOUĂ!Parc Industrial Prejmer
Dewulf
Companie verificată
Aplica rapid
Cerințe: Curs Stivuitorist, autorizatie Condiții: Experienta in domendiu constituie un avantaj Responsabilitati: distributie repere in procesul tehnologicOferim:Tichete 20 lei/ ziSalariu atractivPrime ocazionaleAsigurare medicala privata la Regina MariaTransport asigurat
Dewulf
Candidatul ideal Ce ne dorim să găsim la tine: Studii universitare finalizate în domeniul economic, de preferat specialitatea Finanțe-Contabilitate Grad înalt de înțelegere a operațiunilor contabile din cadrul unei companii de producție Capacitate de organizare şi planificare a activitãților, gestionarea eficientã a timpului de lucru pe parcursul zilei Atenție la detalii, răbdare, eficienţă Atitudine pozitivă, abilități de comunicare și interpersonale Sã fii o persoană onestã, amabilă și politicoasă Abilitatea de a rămâne calm sub presiune Cunoștințe de operare PC: Excel, WordCe va face diferenţa: Experienţa pe o poziţie similarã de minim 5 ani Cunoașterea Legii Contabilitãții şi a OMFP 1802/2014 Cunoașterea sistemului SAP, modul FI Cаpacitatе de verificare a informațiilor din conturile contabile gestionate Capacitatea de analizã si sintezã a datelor din diverse rapoarte Ȋncrederea în forțele proprii și implicarea în activitatea firmei Dorința de a contribui la realizarea sarcinilor in
Bilka
Candidatul ideal Candidatul ideal prezinta aptitudini de organizare, spirit de echipa, viteza de lucru si bune abilitati de comunicare.Descrierea jobului Cerinte: Abilitati de utilizare PC, Microsoft Office, Internet Disponibilitate pentru program prelungit Bune abilitati de organizare si planificare Permisul de conducere categoria B constituie un avantaj Cunostinte medii de limba englezaResponsabilitati : Desfasoara activitati de secretariat Realizeaza colectarea corespondentei de orice tip, a proceselor-verbale, adreselor, rapoartelor, etc. Selecteaza si expediaza corespondenta si alte documente Intocmeste diferite rapoarte si documente in functie de solicitari Preia apelurile telefonice si emailurile si le directioneaza catre departamentele corespunzatoare Intocmeste si comanda necesarul de produse de papetarie si protocolBeneficii: Pachet salarial motivant Bonuri de masa Posibilitate de dezvoltare profesionala
Bilka
Candidatul ideal - permis de conducere categoria B;- studii medii;- experienta in distributie sau curierat reprezinta un avantaj;Descrierea jobului - preia plicurile si coletele de la clientii din zona alocata;- livreaza expeditiile in zona arondata;- respecta standardele de calitate si procedurile de curierat.
FANCourier
Candidatul ideal Se cauta sofer profesionist pentru livrari in tara si/sau livrari externe, cu precadere in tarile vecine. Candidatul ideal prezinta aptitudini dе organizare, spirit dе echipa si bune abilitati dе comunicare.Descrierea jobului Cerinţе:- Pеrmis аuto cаtеgoria B, C si/sau C+E- Experiеntа constituiе аvаntаj, prеfеrabil firmа distributiе- Aptitudini foаrtе bunе dе conducerе аuto- Cunostiintе bunе dе mеcanicа auto (rеprеzintа un аvantаj)- Cаpacitаtе dе organizаrе si plаnificare- Oriеntarеa catre client si realizarea de obiective- Atitudine pozitiva- Atentie distributiva- Flexibilitate- Disciplina- Responsabilitate- Atestat valabil de transport marfa- Card digital pentru tahograf Responsabilităţi:-Livrarea sau ridicarea mărfurilor in mod operativ, şi in conformitate cu dispoziţiile primite. Beneficii:- Salariu atractiv- Bonuri de masa- Diurna externa- Bonusuri multiple
Bilka
Candidatul ideal 1-2 years of experience as a WordPress developer Experience with PHP / MySQL / HTML / CSS / JS / jQuery / GIT Experience of creating custom themes Experience of creating plugins Website performance optimization Experience with Elementor Good understanding of UX Intermediate+ English level (Italian is a plus) Attentive, responsible, sociable person, adaptable to various situationsDescrierea jobului New features/websites development Existing projects support and maintenance Monitoring the performance of the live website Troubleshooting content issues Generating WordPress themes and plugins Designing and managing the website back-end including database and server integration Creating the website architecture Designing and building the website front-end
COSWORLD STRATEGIC CONSULT
Candidatul ideal We are seeking for a Real Estate Associate that can improve the lives of our clients by providing high-quality real estate services. If you are interested in pursuing a career in commercial & residential property management, please send your resume to [email protected] jobului Duties include but are not limited to:● Respond to commercial & residential requests and help our customers fulfill their needs.● Support business development: research potential new clients, cold-calling, set meetings.● Provide high-standard real estate customer service to prospects and clients.● Introduce available selling properties to prospective buyers.● Maintain accurate records of all property transactions in accordance with company policy.● Manage all documents/contracts related to the field and submit them through management software.● Create marketing strategies to reach prospective sellers/ buyers.● Continuously improve your knowledge by attending RE/MAX eLearning co
ZINNIA RISE
Candidatul ideal Casier Tarlungeni, Judet BrasovDescrierea jobului Casier Tarlungeni, Judet Brasov
PEPCO RETAIL
Candidatul ideal Iti place sa lucrezi cu oamenii si simti ca esti nascut sa faci vanzari?Daca acesta este domeniul tau de suflet, atunci e timpul sa treci la urmatorul nivel in cariera ta. Iti poti deschide businessul tau in imobiliare, iar noi iti vom oferi tot suportul si instruirea de care tu ai nevoie.De ce Remax Evolution:Sursa de profitFocusati pe educatie continuaIndependenta financiaraEchipa de lucru open-mindedAutonomie si flexibilitateDezvoltare personala si profesionalaTraining specializatGestionarea timpuluiMediu de lucru pozitiv si prietenos Posibilitatea de a îti dezvolta propriul businessBucuria de a ajuta cu adevarat si de a fi parte din împlinirea viselor pentru cei ce vând sau cumpara o locuintaChiar daca nu oferim un salariu fix, iti punem la dispozitie toate instrumentele necesare ca sa ai cele mai mici sanse de esec si sa te invatam cum te poti bucura de toate avantajele unui anteprenor.Lipsa experientei nu te afecteaza, pentru ca noi îti oferim acces la cursurile
VONQ
Candidatul ideal Se caută persoană dinamică cu cunoştiinţe PC pentru poziţia dе tehnician service (de preferat cu cunostinte tehnice - electromecanica / electronica) pentru distribuitor dе dispozitive medicale. Limba engleză, atât scris cât şi vorbit obligatorii. Cunoașterea mai multor limbi straine precum si experienta similara in domeniul service (medical) constituie avantaj.Se ofera salariu atractiv, bonusuri, masina pentru delegatii, telefon, laptop.Descrierea jobului Raspundе de аdministrarеа si mentenаntа / rеpаrаreа apаrаtelor afеrentе portofoliului аctual de cliеntiRаspunde de prezеntarea si promovarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companieiStabileste si participa la intalnirile cu clientiiOfera suport clinic (inclusiv in sala de operatii) medicilor oftalmologi la aparatele distribuite/vandute
KEMBLI-MED
Candidatul ideal In 2021 we started to build our group Finance Center in Brasov and therefore we are offering multiple opportunities in this new organization.This is a great opportunity to join us as a Cash Application Lead in our Finance Department in Brasov.Take the opportunity to boost your career within a global company, that offers you the best possible conditions for progressing in your career.IMPORTANT!!! The position of "Cash App Lead" is full-time. We prefer the activity to be carried out from the office, we offer a relocation package if necessary for the ones who are willing to relocate.You have: High school diploma or equivalent 3 to 4 years of Cash Application experience in a major ERP system (SAP, Oracle, JDE, M3, etc) 1-2 years leading a cash application teamSkills Attention to detail and accuracy. Ability to analyze problems and recommend solutions Proficiency with Microsoft Office Applications (MS Excel, Word) Ability to read and write in EnglishDescrierea jobului In th
ELDON
Candidatul ideal Studii superioare – Absolvent facultate cu profil tehnic ( Specializare Inginerie masini-unelte prezinta avantaj)Experienta in utilizarea programelor: AutoCad sau SolidWorks, MS Office, AX - prezinta avantajBune abilitati dе comunicare si relationare, verbal si in scrisLimba engleza – nivel mediu spre avansatPersoana activa, bine organizata, orientata catre lucrul in echipa si catre rezultate finaleSeriozitate, responsabilitate, dinamism si initiativa.Descrierea jobului Sarcini si responsabilitati ale postului:- Intocmirea programelor pentru CNC-uri si Debitare Laser- O buna stapanire si intelegere a desenului tehnic- Organizarea si arhivarea documentelor cu care lucreaza- Gestionarea optima a timpului- O buna colaborare cu alte departamente interne- Utilizare soft AX-Dynamics- Ultilizare CADMAN-B si CADMAN -L- Ofera asistență tehnică si emite solutii tehnice optimizate-Colaborareaza cu alte departamente pentru urmărirea si imbunatatirea proiectelor, soluțiile posibile
DEWULF
Candidatul ideal Studii medii sau colegiu tehnic (de preferință în domeniul mecanic sau electric).Experiență 1 - 3 ani în domeniul utilajelor de construcții, industriale sau agricole/autovehicule.Bune cunoștințe de operare PC (MS Office, sisteme de gestiune informatică a datelor).Bune cunoștințe tehnice.Cunoștințe medii de limba engleză.Abilități de comunicare și relaționare.Buna capacitate organizatorică.PROFIL CANDIDATSpirit comercial.Adaptabilitate, corectitudine, seriozitate.Atenție la detalii, persoană ordonată, metodică, riguroasă.Descrierea jobului Administrează relația cu clienții departamentului service prin contact direct sau corespondență.Răspunde la cererile de oferte de piese de schimb și/ sau de reparații, primite de la clienți sau de la reprezentantul tehnic din teren.Primește și procesează informatic în sistemul de gestiune ordinele de misiune ale Tehnicienilor.Înștiințează clienții referitor la condițiile financiare și organizatorice ale operațiunilor de service.Întocm
BERGERAT MONNOYEUR
Candidatul ideal We are looking for colleagues who are self motivated, detail-oriented and well organized, with excellent communication and interpersonal skills.• Are you fluent in Italian?• Do you have medium English skills?• Do you have some experience with hardware and software issues?• Are you able to work independently and efficiently meet deadlines?• Then join our team, we are glad to welcome you!Descrierea jobului • Help the customers: provide client support and technical issue resolution via phone and e-mail• Providing help for installing and configuring computer hardware operating systems and applications;• Troubleshooting system and network problems and diagnosing and solving hardware/software faults;• Provide support, including procedural documentation;• Respond within agreed time limits to call-outs;• Work continuously on a task until completion (or referral to third parties, if appropriate);• Prioritize and manage many open cases at one time;• Establish a good working rela
CGS Romania
Candidatul ideal Echipa noastra de vanzari are nevoie de un nou membru: cautam un consultant tehnic si comercial care sa identifice potentialii clienti, sa le inteleaga nevoile, sa le poata explica produsele si documentatia necesara, dar mai ales sa ii asiste in alegerea produselor potrivite pentru proiectele lor.Am dori sa fie entuziast, un bun comunicator cu inclinatii tehnice si dedicat clientilor. Suntem o echipa unita si ne-am dori ca noul nostru coleg sa se poata integra cu usurinta.Oferim la schimb, un mediu de lucru placut dar in acelasi timp si provocator, salariu fix cu cresteri anuale si bonuri de masa.Mai jos gasiti profilul ideal al viitorului nostru coleg:- nivel mediu-avansat utilizare suita Office (Outlook, Word, Excel)- web (cautare informatii specifice),- cunoasterea Microsoft Accounting 2008 / Microsoft Navison Dynamics constituie un avantaj.- inclinatii tehnice- engleza nivel mediuDescrierea jobului Ce responsabilitati are: Mentinerea relatiilor cu clientii existent
BEST TOOLS
Candidatul ideal Requirements: Mandatory to have a bachelor degree in Psychology University Previous experience is preferred Any counselling/coaching, well-being and development courses absolved also represent an advantage. Passion for wellness and healthy lifestyle, and supporting others to achieve wellness goals, leads by example Facilitation experience preferred Coaching experience: out of the box, innovative and dynamic person Social media and tech savvy at least medium level Places high value on encouraging sustainable, science-backed approaches to wellness. Can separate facts from fads. Comfortable communicating and sharing personal wellness journey through digital medium Excellent reading comprehension verbal and written communication skills in both Romanian and English Strong active listening skills with positive attitude Great listener Computer skills (web-based applications) Available to work a flexible schedule including occasional night shifts Must own/have access to a desk
MSE - MAJOREL STRATEGY & EXPERTISE
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 2512 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.