Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2527 Locuri de Munca in Brasov - Joburi in Brasov

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2527 Locuri de Munca in Brasov - Joburi in Brasov

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Bucatar


Companie verificată
Aplica rapid
Estimare   2700 RON/Luna
Facem diferența împreună!Ai o pasiune pentru ospitalitate și pentru tot ce înseamnă bucătărie?Îți plac provocările și îți surâde ideea de a face parte din echipa premergătoare deschiderii unui hotel?Ai experiență în restaurante, ești energic și îți place să te implici activ în echipă?Te entuziasmează ideea de a oferi experiențe gastronomice memorabile?Te încântă ideea de a face ca fiecare moment să conteze?Dacă răspunsul la toate aceste întrebări este afirmativ, atunci vrem să te cunoaștem! Experiență dovedită de 5 ani în poziție similară în hotel;Cursuri de specialitate - calificare bucătarEficiență și disponibilitate;Simțul responsabilității;Dexteritate;Calități de lider și de formator;Abilități de organizare și coordonare;Limba engleză; Pregătirea preparatelor culinare în colaborare cu Bucătarul Sef și echipa;Verificarea și curățarea echipamentelor din zona sa;Coordonarea secției și asigurarea unei atmosfere de lucru plăcută;Asigurarea curățeniei zonelor de lucru și de depozitare, î
Ra Ra Hotels

Human Resources Assistant


Companie verificată
Aplica rapid
Estimare   3000 RON/Luna
We are looking for new colleagues, sociable, enthusiastic, and proactive to be part of our HR team in Prejmer. We are a company that values talented people and supports a healthy working environment. One of our goals is to make you feel like a part of a family, always helping each other and facing all the challenges together.This role is an exciting career opportunity for those of you who are fluent in English and who aspire to develop a Human Resources career in a Multinational Environment. In this position you will: Prepare job offers and employment documents for accepted candidates (filling in forms, individual employment contracts, job descriptions, salary cards) Coordinate all administrative tasks for new hires, including entering data into the HR information system and auditing for accuracy and compliance Maintain employee files and personnel records in electronic and paper form Prepare and issue the certificates requested by the company's employees Coordinate the relationship wi
nVent Hoffman

Muncitori in construcții


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu de la 3500 până la 4500 LEI pe lună
Angajam personal calificat în domeniul de construcții.Salariul se negociază în funcție de experiența și cunoștințele persoanei.Mai multe detalii la telefon
MMV Victoria dob design

Ospatar


Companie verificată
Aplica rapid
Estimare   2000 RON/Luna
Descrierea postuluiAi o pasiune pentru ospitalitate și pentru tot ce înseamnă Food Beverage?Ai o capacitate instinctivă de a anticipa nevoile oaspeților?Îți place să fii omul potrivit la locul potrivit?Te entuziasmează ideea de a fi gazdă și de a oferi experiențe memorabile?Te încântă ideea de a face ca fiecare moment să conteze?Cerințele postuluiExperiență relevantă într-un restaurant cu reputație bună;Buna cunoaștere a limbii engleze și orice altă limbă constituie un avantaj;Profesionalism excepțional;Bune abilități de coordonare și comunicare;Eficiență și imaginație;Personalitate plăcută;Atenție la detalii;Abilitatea de a menține o atitudine pozitivă și profesională atunci când gestionează toate situațiile;Abilitatea de a lucra într-un program flexibil, inclusiv în zilele de sărbători și în weekend-uri;BeneficiiTichete de masăAsigurare medicalăRate preferențiale de angajat în toate hotelurile Radisson Hotel GroupBonusuri de performanțăMediu de lucru dinamicTraining-uri adaptate la n
Ra Ra Hotels

Coordonator Administrare Personal Si Salarizare


Candidatul ideal Experienta de minim 3 ani in salarizare si procese administrative;Studii superioare;Limba engleza nivel superior, germana este un avantaj;Cunostinte solide de legislatia muncii, salarizare si administrare personal, legislatie fiscal;Certificat de inspector resurse umane;Experienta intr-un sistem ERP HR - modulul SAP HR este un avantaj;Cunostinte avansate de utilizare a pachetului Microsoft Office (Excel, Word, Power Point);Excelente abilitati de comunicare si spirit de echipa;Abilitati analitice si organizatorice;Atitudine proactiva si persoana responsabila;Abilitatea de a organiza și prioritiza sarcinile atribuite pentru a respecta termenele stabilite.Descrierea jobului Scopul postului: Planifica, coordoneaza si executa activitatile de calcul salarial si administrare de personal astfel incat cerintele clientilor interni (management, angajati, HR Business Partner-i) sa fie procesate in timp util, la un nivel de calitate optim si in concordanta cu prevederile legale in
MIELE TEHNICA

Manager Adjunct La Carrefour Express Brasov


Candidatul ideal Manager/Manager Adjunct la Carrefour Market & Express BrasovPrincipalele tale responsabilități:§Conducerea și controlarea activității administrative și comerciale a magazinului, asigurând buna funcționare a fluxului de activități;§Asigurarea dimensionării corecte și transmiterea comenzilor de marfă, conform planningului de comandă/ livrare;§Asigurarea comunicării și implementării politicilor comerciale de către șefii de raion (planograme, reguli de implantare, merchandising, planuri promoționale, sezonalități etc) în vederea respectării obiectivelor transmise de la Sediu;§Urmărirea zilnică a performanței magazinului și analizarea lunară a rezultatelor reflectate în contul de exploatare, în scopul identificării problemelor și stabilirii planurilor de acțiune în vederea remedierii acestora.Profilul pe care îl căutăm:§Experiență de minim 2 ani în comerț§Abilități de conducere a echipei (suport, motivare, delegare, prioritizare)§Capacitatea de a face față situațiilor stres
ARTIMA

Consilier Servicii Clienti Brasov Grivitei


Candidatul ideal #CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești:🗸 Ai spune despre tine că ești o persoană amabilă, plăcută și căreia îi place să fie în continuă mișcare?🗸 Ți-ar plăcea să te ocupi de operațiunile de la casa de marcat, să te asiguri că produsele satisfac așteptările clienților și că au parte de o experiență plăcută în magazinul nostru?Dacă ai răspuns cu ”Da!”, înseamnă că ești colegul fain pe care îl căutăm!Meriți să fii parte dintr-o echipă ca o familie, în care respectul, cinstea, generozitatea, simplitatea, performanța, exemplaritate și coerența descriu modul în care ne lucrăm și ne comportăm unii cu ceilalți.Cum ești: Organizat – atent și cu capul pe umeri atunci când vine vorba de planificarea activităților care se află în responsabilitatea ta; Responsabil – tratezi cu maximă seriozitate orice activitate; Bun comunicator – captezi atenția interlocutorului prin mesaje clare, ușor de înțeles și adaptate nevoilor acestuia; Amabil – vii în întâmpinarea clientului cu poli
Leroy Merlin

Ajutor Sef Santier/​autobaza Pentru Brasov


Candidatul ideal • Absolvent al Universitatii Tehnice de Constructii sau Universitatea Politehnica sectia Transporturi – Autovehicule Rutiere, cel putin 3 ani experienta pe santier• Certificat de competenta profesionala - Manager de Transport • Aptitudini de conducere si coordonare a echipei• Abililitati de organizare si planificare a activitatilor• Cunostinte operare PC – MS Office• Buna cunoastere a limbii engleze• Permis de conducere – categoria B, categoria C+E reprezinta un avantajDescrierea jobului • Responsabil de coordonarea activitatii echipei din subordine formata din personalul calificat care opereaza utilajele;• Coordoneaza echipele de executie (inclusiv ale subcontractorilor);• Organizeaza si repartizeaza lucrarile pentru fiecare echipa din subordine;• Raspunde de starea tehnica a autovehiculelor si utilajelor, din cadrul parcului auto, precum si de mentinerea unei evidente stricte a fiecaruia;• Asigurarea functionarii, in conditii optime, a utilajelor si masinilor existen
ACTIV GROUP MANAGEMENT

Sofer


Estimare   2500 RON/Luna
Candidatul ideal CERINȚE: Permis de conducere categoria B; Cazier juridic și rutier fara mențiuni; Cunoștinte primare de mecanică; Promptitudine, seriozitate și profesionalism.Descrierea jobului RESPONSABILITĂȚI: Manipulare autoturisme; Participare la încărcare/descărcare mărfuri, după caz; Completarea documentației aferente transportului (CMR, Proces-verbal de predare primire, etc); Transportul marfurilor in baza unor acte fiscale, emise de societate; Respectarea normelor legale in vigoare privind transportul rutier; Verifica, planifica si realizeaza prin intermediul service-urilor de specialitate inspectiile tehnice periodice, reviziile periodice, a asigurarile auto, rovignete.
COSMOPOLIT DEVELOPMENT

Operator Masina De Indoit Tabla


Descrierea jobului Cerințe: Studii medii sau școală profesională Îndemânare Atenție la detalii Viteză de reacție Responsabilitate Capacitate de a lucra în echipă PunctualitateAtribuții: Operarea utilajului de îndoit tablă (abkant CNC automat) Transportarea, manipularea și depozitarea pieselor finite în spațiile special amenajate Respectarea cerințelor de calitate Asigurarea ordinii și curățeniei la locul de muncăOferim: Salariu lunar net în valoare de 3.000 lei Tichete de masă în valoare de 30 lei/zi lucrată Instruire la locul de muncă Un mediu plăcut și dinamic într-o companie aflată în plină expansiuneCV-urile se vor depunde la adresa de email: [email protected] informații suplimentare sunați la numărul de telefon: 0741 064 655
ARKA REC

Animator Socio-educativ


Estimare   2500 RON/Luna
Candidatul ideal Studii medii, superioare;Capacitate de lucru în mod individual şi în echipă;Adaptabilitate, flexibilitate, rezistenţă la stres;Capacitatea de a stabili relaţii, perseverenţă, toleranţă, calm, abilităţi de comunicare;Motivaţie puternică pentru a desfăşura activităţi cu copii.Descrierea jobului Preluarea copiilor de la școală;Oferă suport copiilor pentru efectuarea temelor primite la școală;Organizarea şi animarea activităţilor de timp liber;Realizarea activităţilor în cadrul unor ateliere cu caracter deschis (ateliere pentru activităţi manuale, de expresie, cântece, dansuri, confecţionarea obiectelor de artizanat etc.) în scopul valorificării potenţialului creativ al copiilor;Stabileşte şi menţine relaţii profesionale cu întreaga echipă precum şi cu rudele copiilor;Beneficii:program flexibil;mediu de lucru relaxat în cadrul unei echipe tinere;posibilități de dezvoltare personală prin intermediul workshop-urilor (oratorie, inteligență emoțională etc.).
CENTRUL EDUCATIONAL MULTIDISCIPLINAR PRIN METODE ALTERNATIVE E.​M.​M.​A.​ S.​R.​L.​

Agent Imobiliar - Remax Evolution


Candidatul ideal 🔥 Te-ai plictisit sa faci acelasi lucru in fiecare zi?🥳 DESCOPERA AVENTURA DE 24/7!Dacă dorința de afirmare, independența financiară și profesională sunt ceea ce cauți, atunci RE/MAX Evolution este pentru tine.🤩👉🏽 Vrei să te alături și tu echipei? Descrierea jobului ➖ analizezi piața imobiliară, respectiv cererea și oferta existentă➖ asiguri consultanță imobiliară clienților (vânzători, cumpărători)➖ identifici nevoile clienților și le prezinți cele mai potrivite oferte➖ promovezi proprietățile și serviciile oferite de companie➖ ajuți la optimizarea tranzacțiilor imobiliareBeneficii:✅ program flexibil✅ acces la cea mai bogată bază de date imobiliară✅ publicitate gratuită în cadrul celor mai importante site-uri imobiliare✅ echipa suport in cadrul agentiei gata sa gaseasca solutii la problemele tale✅ baza de date actualizată permanenent✅ asistență back-office, contabilă și juridică✅ câștiguri pe bază de comision în funcție de tranzacțiile realizate✅ baza de cursuri
LUCKYAND S.G.A

Gestionar Magazie Piese De Schimb


Candidatul ideal Absolvent studii medii – liceu cu diploma de bacalaureat ;Cunoştinţe PC: MS Office, SAP- avantaj;Disponibilitate de a lucra in 2 schimburi.Minim 6 luni experienta in domeniu.Descrierea jobului Sa organizeze magazia de materiale MRO din punct de vedere al locatiilor de depozitare si fluxurilor de materiale Mentine legatura cu managerii de productie in vederea actualizarii capacitatii de productie avand in vedere eficientizarea liniilor de productie si a schimbarilor de linii;Sa mentina derularea eficare a productiei in fabrica prin asigurarea la timp si de buna calitate a pieselor de schimb si a consumabilelor pentru intretinerea si repararea masinilor din sectie: Gestionarea valorilor din magazieSarcini esentiale :Raspunde de gestiunea valorica si numerica a pieselor si componentelor din magazia MRO;Stabilirea felului şi volumului lucrărilor ce urmează a fi efectuate in cadrul depozitului de piese de schimb;Sa asigure depozitarea pieselor in conditii optimeIntocmeste i
STABILUS ROMANIA

Casier Brasov Coresi


Candidatul ideal Casier Brasov CoresiCe oferim: Pachet salarial atractiv Bonusuri motivante Bonuri de masă Discount de angajat de până la 25% la produsele PEPCO Program de lucru flexibil Dezvoltare profesională și oportunități de promovare Suport din partea unei echipe prietenoase Printre atribuțiile tale: Asigurarea unui nivel corespunzător de customer service prin servirea amabilă și rapidă a clienților Operarea caselor de marcat, încasarea banilor și efectuarea tuturor rutinelor legate de numerar Recepționarea livrărilor de marfă Expunerea produselor respectând standardele de merchandising ale companiei Cerințe: Studii medii (studiile comerciale sunt un avantaj) Amabilitate în relația cu clienții Punctualitate și dorința de a lucra în echipă.Descrierea jobului Casier Brasov CoresiCe oferim: Pachet salarial atractiv Bonusuri motivante Bonuri de masă Discount de angajat de până la 25% la produsele PEPCO Program de lucru flexibil Dezvoltare profesională și oportunități de promovare Sup
PEPCO RETAIL

Asistent Operatiuni Logistica


Candidatul ideal Experienta minim 2 aniCunoștiințe de operare în Excel, Word , Outlook,Aptitudini și abilități:Capacitatea de a lucra în condiții de sarcini multiple ce necesită prioritizare ;Abilitatea de a lucra în echipă , orientare către rezultate.Persoană dinamică, organizată și cu spirit de inițiativă , capabilă să coordoneze și să gestioneze mai multe lucruri în acelaș timp.Abilități în planificarea activității;Abilități de analiză și sinteză;Abilități în aplicarea și respectarea regulilor;Descrierea jobului Introducere, prelucrare si coordonare comenzi online ;Pregatirea documentației și etichetareCapacitate de gestionare corectă a timpul de realizare a unei sarciniRealizarea sarcinilor și obiectivelor, conform reglementărilor legale și interne .Beneficii:-program un singur schimb de luni pana vineri-bonusuri, tichete de masa
TOP VEST LOGISTIC

Training Specialist


Candidatul ideal For our client, a leading global supplier, we are looking for a Training Specialist.University degree in a Technical domain (or still ongoing);2-3 years of experience in technical support;Previous experience in creating technical documentation;Very good knowledge of Microsoft Windows Support, as well as network technology and Current PC/Server Hardware;Fluent in English, both written and spoken.Descrierea jobului Delivering the initial training and continuous educational plan for Service Desk agents;Identifying the need to improve the existing knowledge base and develop new articles;Creating knowledge articles or demand, for known issues and workarounds;Reviewing, approving and publishing new knowledge articles;Analysing tickets to identify opportunities for creating new articles;Defining the educational development strategy for the team;Implementing mentoring and coaching programs within the team.PR/022421
Lugera

Specialist Marketing Si Social Media


Candidatul ideal Echipa 3D DOT caută o persoană energică și cu workdrive care să aducă the magic spin în zona de Marketing și SM. Noua colegă sau noul coleg trebuie să stăpânească foarte bine partea de execuție a taskurilor uzuale pe Marketing și SM. Pe langă "the usual stuff", cautăm o persoană care să își dorească o evoluție profesională care să aibă ca obiectiv dezvoltarea și implementarea de strategii de marketing. Considerăm că la nivel de aptitudini personale este bine să ai o gândire analitică și creativă, iar seriozitatea, punctualitatea, perserverența și abilitatea de a lucra în echipă să fie parte din ADN-ul tau.Descrierea jobului Postul pe care il vei ocupa imbină aspecte de executie în zona de copyright, postari pe SM, Google Business, gestionarea de backend al site-ului, dar are și o latură creativă care oferă acces dezvoltării de business prin strategii de marketing (analiza data Google Analytics sau Google Adwords) CerintePentru a te califica pentru acest post trebuie:Să
3D DOT

Office Assistant With English


Candidatul ideal Gia Vi Manpower Construction S.R.L, a manpower recruitment consultant company located in Brasov is looking for staff as Office Assistant with the following qualifications: Computer literate knowing Microsoft office,Excel,Photoshop,Online Marketing,Graphics Designing and knowing IT related jobs. Experience in handling Immigration works such as applying work Permits for foreign workers, residence permits etc, and all other office related jobs. Candidates with no working experience can also apply and will be considered. English: Advanced. Education High school or graduate of any form.Descrierea jobului Please send your CV in English addressed to the Administrator with all certificates and mentioning your salary expectation no later than 10 days to [email protected]
GIA VI MANPOWER CONSTRUCTION

Analist Achizitii Las Vegas Games


Candidatul ideal Ne cautam un coleg/a nou, un specialist in domeniu achizitiilor.Daca tot ce vei citi mai jos nu iti este strain , insemna ca vei fi colegul nostru, te invitam sa aplici cu incredere ! Capacitate de analiza si sinteza a informatiilor; Persoana organizata si foarte atenta la detalii capabila sa gestioneze proiectele din punct de vedere al rezultatelor si termenelor impuse Prioritizarea activitatilor, abilitati de negociere si comunicare; Foarte bune abilitati de lucru in Excel: (vlookup, tabele pivot), Studii medii/superioare; Experienta intr-o companie cu activitati de jocuri de noroc , constituie avantaj Experiență în domeniul achizitiilor ;Descrierea jobului Analiza cheltuielilor din departamentul Achizitii Intocmeste rapoarte de analiza a preturilor, costurilor, discounturilor si a profitabilitatii la nivel de companie/produs/locatii; Colaboreaza cu toate departamentele pentru imbunatatirea profitabilitatii; Participa la activitatea de bugetare lunara/trimestriala/an
NOBLEPIAGIO

Mecanic Intretinere Utilaj - Brasov


Candidatul ideal Candidatul ideal prezintă aptitudini dе organizare, spirit dе echipă şi bune abilităţi dе comunicare.Cerinţе:- Licеu industrial, şcoаlă profesionаlă profil tеhnic, curs dе calificarе profil mеcаnic sаu elеctro-mеcanic;- Cunoştinţе dе dеsen tеhnic;- Cunoştinţе tеoretice şi prаctice pеntru repararea mecanică a preselor, matriţelor, maşinilor-unelte, maşinilor electrice şi a utilajelor preumatice şi hidraulice;- Constituie avantaj experienţa anterioară în întreţinere maşini automate electro-mecanice;- Lucrul în fabrică, activitate de producţie constituie avantaj.Descrierea jobului Responsabilităţi:- Execută lucrările conform planului de întreținere și revizie a utilajelor de producție;- Efectuează intervenţiile corective asupra utilajelor ori de câte ori este nevoie;- Asigură mentenanţa, preventivă şi curativă asupra utilajelor;- Efectuarea corectă de măsurători pentru încadrarea în toleranţele admise;- Executare operaţii pentru instalarea de noi echipamente de producţie
Bilka
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 2527 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.