Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2509 Locuri de Munca in Brasov - Joburi in Brasov

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2509 Locuri de Munca in Brasov - Joburi in Brasov

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Companie verificată
Aplica rapid
What YOU WILL EXPERIENCE IN THIS POSITION: This role will lead the centralized SAP Master Data Administration team, which is responsible for the oversight of customer and vendor master data across our global companies within SAP. It will help to ensure global policies and procedures are followed, lead standardization of the setup process to ensure the quality of customer and vendor master data, and support the business segments as it relates to customer and vendor master data management. In this position, you will get to:Manage customer and vendor master data for all SAP entities across NAM, EMEAI, and APAC (50+ legal entities) Lead standardization and process improvements in the customer and vendor data maintenance process that focuses on cross-functional improvements and process automation Ensure compliance with Third-Party Compliance financial controls for all entities managed, including performing required data reconciliations and retaining audit support documentation&nbs
nVent Hoffman
Companie verificată
Aplica rapid
Suntem in cautarea de noi colegi care sa se alature echipei noastre din Brasov.Post: Contabil Junior cu limba GermanaCerințe:absolvent studii medii / superioare profil economic, contabilitate;experienta profesionala minim 1 an;cunostinte de contabilitate primara;limba Engleza nivel mediu (scris si vorbit);limba Germana nivel mediu;cunostinte de operare PC (Excel, Word, programe contabilitate)acuratete in lucrul cu documentele si prelucrarea datelor;spirit analitic, atentie distributiva;flexibilitate, atentie la detalii;capacitate de organizare. Responsabilități:inregistrarea zilnica a facturilor contabile in soft-ul de contabilitate;verificarea corectitudinii facturilor.Ce iti oferim:mediu de lucru placut, profesionist si motivant favorabil dezvoltarii profesionale;lucru intr-o echipa tanara si entuziasta, unde te vei integra usor si te vei simti bine;un job pe termen lung si seriozitate din partea angajatorului. Daca acest post este in conformitate cu experienta si cunostint
nVent Hoffman
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu de la 3300 până la 6000 LEI pe lună
Cerințele postuluiAsigură respectarea dispoziţiilor legale referitoare la întocmirea documentelor specifice activităţii financiar contabile Respectă planul de conturi în vigoare cu particularizările convenite de companie privind detalierea veniturilor şi cheltuielilor pe centrele de cost stabilite Efectuează încasări şi plăţi numerar pe baza documentelor: borderouri de încasări, role de la casa de marcat, avansuri spre decontare, autorizare cheltuieli, decontare avans, dispoziţie de plată /încasare Întocmeşte registrul de casă zilnic respectând procedura de întocmire a registrului Întocmeşte cash-flow-ul zilnic pe baza căruia se ordonează plăţile Înregistrează / verifică registrul de casă Înregistrează / verifică deconturile Înregistrează / verifică şi ţine evidenţa obligaţiilor de plată către furnizori Înregistrează / verifică şi ţine evidenţa clienţilor Ţine evidenţa leasing-urilor şi a contractelor cu plata în rate Înregistrează lun
Arkada Steel Map
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu de la 2400 până la 2800 LEI pe lună
Dacă ești o persoană: - comunicativă și orientată spre client; - cu o atitudine pozitivă; - responsabilă și cu dorință de a evolua. Atunci te așteptăm în echipa noastră și lasă restul pe seama noastră! Îți oferim: - pachet salarial format din salar fix + bonus vânzări - achiziționare produse la preț de furnizor; - posibilitate de avansare în cadrul firmei. Cine suntem? O companie înființată în anul 2012, cu o rețea de 24 magazine în toată țara și care oferă servicii la standarde înalte privind comercializarea accesoriilor GSM. Post disponibil : Consilier Vanzari Locație : Eliana Mall BrasovProgram : 2 zile la lucru / 2 zile liber ( 2 weekenduri libere / luna )
CoverSHOP
Candidatul ideal Studii medii; Disponibilitate de a lucra in 3 schimburi; Interpretare desen tehnic: vederi, sectiuni, tolerante, simboluri; Abilitati de organizare, de lucru in echipa, corectitudine, seriozitate, abilitati de comunicare; Utilizarea si interpretarea datelor afisate de instrumentele de control: subler, micrometre, marposs, calibre, rugozimetru, etc; Constituie avantaj urmatoarele : experienta in domeniu, curs Operator CNC;Descrierea jobului Asigurarea realizarii adecvate a programelor zilnice de fabricatie in materie de securitate, calitate, productivitate si mediu ambient intr-o maniera eficienta, cu respectarea procedurilor de lucru aplicabile postului.Responsabilitati: responsabil de producerea pieselor mecanizate: plasarea si prinderea pieselor urmarind fisele de instructiune; asigurarea calitatii in procesul de fabricatie: cu ajutorul aparatelor de control (ex; micrometre), control vizual etc; este responsabil de inlocuirea sculelor de aschiere dupa normele stabili
RUMAGOL SRL
Candidatul ideal Esti candidatul ideal pentru postul de electrician daca:- esti absolvent de studii medii tehnice , studiile superioare constitue un avantaj- disponibilitate si aptitudini pentru munca la inaltime- experienta pe o pozitie similara constitue ajantaj- autorizare ANRE de joasa/medie tensiune constitue avantaj- permis de conducere categoria B constituie avantaj- rezistenta la stres si spirit de echipaEsti candidatul ideal pentru postul de muncitor necalificat daca ai:- experienta in constructii constitue avantaj- permis de conducere categoria B constitue avantaj- spirit de echipa- dornic de a invata si de a se implica la locul de muncaDescrierea jobului RESPONSABILITATI In functie de experienta , CV-urile se vor selecta pentru urmatoarele posturi :ELECTRICIAN- montaj instalatii electrice- citeste si interpreteaza corect schemele electrice- executa verificari asupra instalatiilor electrice- inlocuieste sau repara echipamentele electrice defecte- instaleaza panouri de distrib
SARYLUKY ELECTRIC SRLD
Companie verificată
Aplica rapid
Cerinte Candidat:SeriozitateImplicareLimba engleza la nivel conversationalBeneficii:Transport asiguratTichete de masă cu valoarea de 20 de leiAl 13-lea salariuPrime de sarbatori, bonusuri lunare și ocazionaleAsigurare medicală privată la Regina MariaMediu placut de munca+ Cursuri de calificare pentru cei care nu dețin o calificare pentru postul dorit Responsabilități pentru Gestionar depozit-Receptii marfa-Operare PC, Outlook-Cunostinte operare program gestiune-Inventare De ce să alegeți Dewulf?Dewulf este un jucător de top la nivel mondial în domneiul mașinilor fiabile pentru cultivarea cartofilor și a altor radacinoase.Cu trei locații în Belgia, România și Olanda, compania noastră este lider în industrie prin dezvoltarea și producția de utilaje agricole pentru întregul lanț de cultivare: de la pregătirea solului, prin plantare, recoltare, depozitare și sortare, până la transportul cartofilor și a legumelor.ALĂTURAȚI-VĂ NOUĂ!Parc Industrial Prejmer
Dewulf
Companie verificată
Aplica rapid
Cerințe: Curs Stivuitorist, autorizatie Condiții: Experienta in domendiu constituie un avantaj Responsabilitati: distributie repere in procesul tehnologicOferim:Tichete 20 lei/ ziSalariu atractivPrime ocazionaleAsigurare medicala privata la Regina MariaTransport asigurat
Dewulf
Candidatul ideal Business Developer Descrierea jobului Business Developer
COCA COLA HBC ROMANIA SRL
Candidatul ideal We are looking for Angular Developers, fast learners, willing to join a team of professionals in order to work on exciting projects in Transportation, Logistics, Communication, Supply Chain Management and Relocation industries.Descrierea jobului - Good knowledge of Angular / TypeScript- Working experience with MS SQL Server relational databases ( T-SQL, Store Procedures, Triggers, Indexes)- Working experience with .NET Core- Knowledge of JavaScript and Bootstrap is a plus- Proficiency in any other programming language is an advantage- Ability to quickly integrate in a team- Very Good English
EU OUTSOURCING
Candidatul ideal - Studii: medii / superioare, profil tehnic;- Cursuri/atestãri specifice postului: calificare dе electrician; autorizare ANRE reprezintã avantaj;- Experienţã profesionalã: dе preferat minim 3 ani experienţã într-o poziţie similarã;Descrierea jobului - Raspunde de executarea la timp si de calitatea lucrarilor incredintate;- Executa lucrari de instalare, cablare, montaj echipamente, conexiuni, ( instalatii curenti tari/slabi);- Verifica din punct de vedere calitativ lucrarile executate, efectueaza probe si punerea in functiune- Realizeaza si raspunde de operatiile de verificari si reconfigurari ale sistemelor in conformitate cu cerintele superiorului;- Intocmeste lista de piese de schimb, echipamente si consumabilelor in functie de necesitati (solicita materiale, specifica codurile de echipament, etc).
UTI FACILITY MANAGEMENT SA
Descrierea jobului Cerinte: Absolvent studii economice, sectie Contabilitate si informatica de gestiune; Experienta in contabilitate minim 5 ani (experienta in activitatea de productie constituie avantaj); Limba engleza nivel mediu; Cunostinte de excel; Cunoasterea softului de contabilitate Saga; Atentie la detalii; Capacitatea de a lucra in echipa; PunctualitateAtributii: Inregistrare facturi furnizori interni si externi/furnizori de imobilizari/achiziti/livrari intracomunitare/importuri/exporturi; Evidenta intrari - iesiri mijloace fixe si verificare calcul de amortizare; Verificari lunare de balanta; Organizare inventar anual patrimoniu de active; Completare, inregistrare in contabilitate si tinerea evidentei biletelor la ordin emise de societate; Facturare catre clienti.CV-urile se vor depunde la adresa de email: [email protected]
ARKA REC
Candidatul ideal In Bezug auf dich, unser neuer Kollege oder neue Kollegin, wünschen wir:Dein Deutschniveau C1;Student oder mit abgeschlossenen Studien;Gute Kommunikations- und Aufmerksamkeitsfähigkeiten;Einen Wunsch das Anliegen der Kunden zu verstehen und die beste Lösung zu finden;Die gesetzten Ziele zu erfüllen;Computerkentnisse;Teamwork und den Glauben das zusammen gemachte Arbeit, gute Arbeit istDescrierea jobului In unserem Back Office Team wirst du:Unseren Kunden, die Festnetzanschlüsse (TV, Internet, Telefonie) nutzen, per E-Mail und telefonisch in einem professionellen Weg unterstützen, um die beste Lösung unseren Kunden anzubieten.Telefonisch und per E-Mail Kontakt mit dem Kunden aufnehmen in Bezug auf das Lösen seines Anliegen und auch um Vermarktungsempfelungen zu machen im Zuge auf Verkauf neuer Produkte im Festnetz und Mobil-BereichDie Daten unserer Kunden zeit- und qualitätsgemäß im System bearbeitenQualitativ und quantitativ deine Ziele im Team- und Selbstlevel ereigne
EVALUE INTERNATIONAL S.​A
Candidatul ideal Wir suchen für unser Unternehmen Mitarbeiter im Bereich Projektmanagement am Standort Brașov.Ihr Profil:• Gute Kenntnisse der deutschen und/oder englischen Sprache• Grundkenntnisse eines Translation Memory Systems (Star Transit, SDL Trados und/oder Across); Desirable, but not necessary. You can learn with us.• team- und kundenorientiertes ArbeitenDescrierea jobului Aufgaben:• Vorbereitung von Angeboten• Vorbereitung von diversen Dateiformaten für den Übersetzungsprozess• Aussteuerung und Überwachung von Lieferanten/ÜbersetzernWir bieten:• Einarbeitung in das Thema bei entsprechender Vorqualifikation möglich• Möglichkeiten zur Mitarbeit in interessanten und reizvollen Projekten im Bereich Technische Dokumentation• ein tolles Betriebsklima mit flachen Hierarchien in einem hochmotivierten Team mit internationaler Zusammensetzung
S.​C.​ ITL TECHNISCHE LITERATUR SRL
Candidatul ideal We are recruiting a new team member in Brasov with admin & recruitment background.If you are ambitious, target driven and looking to maximize your career development opportunities then join our team and be part of our success!We would be happy to have you as colleague if you have: Minimum 6 months experience in human resources area (recruitment, consultancy, admin); We expect minimum 1 year working experience; Hard working, positive attitude, committed for obtaining results; Maturity in dealing with unexpected outcomes or frustrations; Target oriented, good discipline in execution & with a huge desire to learn; Ability to influence and build long-term relationship with clients and candidates; Fluency in English; University degree (University, Technical College).Descrierea jobului This will be your dream job if you want to: Identify, meet, recruit and hire the best candidates on the market; Build recruitment strategies to help our clients increasing their brand awarenes
Confidenţial
Candidatul ideal Curs sau cunostinte de utilizare masini de masurat 3D (CMM; Profilmetru Rugozimetru) - avantaj ; Studii Tehnice sau Universitare; Desen Tehnic – nivel avansat; Metrologie – utilizare si reglare instrumente de masura.; Capabilitate procese si masini ; Plan de Control SPC; Operare PC , Windows Office – nivel avansat; Abilitati de comunicare interpersonala; Adaptabilitate si flexibilitate; Disponibilitatea de a lucra in 3 schimburi; Lucru in echipa; Rezistenta la lucrul sub presiune; Limba straina – constituie avantaj;Descrierea jobului Este responsabil de documentele aferente pentru departamentul de calitate: plane de control, calibrari, R&R, matrici de polivalenta, ordine de aprovizionare pentru departamentul de calitate si alte cereri de servicii relevante pentru acesta; Intocmirea rapoartelor de calitate si a rapoartelor specifice pentru piese si prototipuri; Interpretarea programelor 3D, atat cele interne cat si cele din alte surse; Programarea masinilor tridimension
RUMAGOL SRL
Candidatul ideal * studii: minim liceu* persoană pasionată de lumea virtuală,* bune abilități de comunicare* cunoștințe de PCDescrierea jobului Responsabilitati principale:- Coordonează și operează facilitățile și echipamentele turului virtual în scopul prezentării de spectacole pentru public.- Verifică respectarea exigențelor tehnice și a celor stipulate în contractele de întreținere ale echipamentelor turului virtual și le menține la parametrii necesari pentru funcționarea optimă.- Răspunde de situaţii şi aspecte referitoare la facilităţile şi programele turului virtual; oferă la cerere informaţii publice în legătură cu turul virtual, în limita competenţelor.Condiții:* program de lucru: ture 12h/zi;* mediul de lucru: curat si plăcut.
S.​C.​ T.​W.​A.​ HR S.​R.​L.​
Candidatul ideal Absolvent/a al unei facultati tehnice, familiarizat/a cu ingineria CAD, persoana organizata, dornica de a invata in continuare si a progresa intr-o organizatie axata pe rezultate si pe recunoasterea competentelor.Descrierea jobului Rolul principal: Activeaza in cadrul echipei de ingineri a societatii, la proiectele de inginerie mecanica aflate in desfasurare.Responsabilitati: Analizeaza informatiile, ia decizii in aria ei/lui de competente, furnizeaza solutii tehnice, proiectare, desene de executie pentru proiectele in lucru, comunica cu reprezentantii clientului, actioneaza in conformitate cu cerintele acestuia.
SC CENTERLINE ROMANIA SRL
Candidatul ideal Candidatul ideal prezinta aptitudini dе organizare, spirit dе echipa si bune abilitati dе comunicare,negociere si vanzare.Descrierea jobului Cerintе: Abilitаti de utilizаrе PC, Microsoft Office, Intеrnet Nivеl studii: cеl putin nivel liceаl, prеfеrаbil studii universitаrе finalizаtе Posеsor permis dе conducеrе categ. B Disponibilitаte lа deplasari si program prelungit Cunostinte de limba Engleza, nivel conversational (cunoasterea de alte limbi straine prezinta un avantaj)Responsabilitati: Promovarea si vinderea produselor firmei Intocmirea de oferte si calcularea necesarului de materiale . Coordonarea echipei de vanzari Intocmirea documentelor aferente vanzarii Marirea portofoliului de clientiBeneficii: Un loc de munca intr-o companie lider de piata in domeniul acoperisurilor care pretuieste dezvoltarea competentelor, recunoastere si aprecierea performantelor Salariu motivant completat de tichete de masa Posibilitatea de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu dinamic
Bilka
Candidatul ideal  Studii superioare - obligatoriu; Limba engleza nivel avansat scris/vorbit - obligatoriu Experienta pe o pozitie similara - obligatoriu; Cunostinte ale pachetuui Microfoft Office nivel avansat - obligatoriu Capacitate de organizare si planificare a activitatiilor, atentie distributiva; Personalitate dinamica, comunicativa, organizata, analitica.Descrierea jobului  Sa ofere suport departamentelor din cadrul companiei cu redactarea ofertelor si alpliantelor Sa colaboreze cu firma de marketing Sa participe la elaborarea catalogului de produse Sa execute si sa adapteze imaginile pentru comunicarea interna Sa pregateasca fisiere pentru livratBeneficii: Program fix Luni - Vineri (08.00-16.30); Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; Concedii conform legislației; Mediu de lucru placut si profesionist; Tichete de masă; Prime de sărbători; Pachet salarial atractiv.Prin aplicarea CV-ului dumneavoastra la acest job, va exprimati acordul cu privire laprelu
INTERBABIS
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 2509 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.