Analist implementare procese
Adaugat: Azi
Skilld by eJobs
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Coordonator operațional soluții digitale medicale / Analist implementare procese
Responsabilități principale:
Coordonatorul pentru implementare și suport aplicații medicale are rolul de a planifica, superviza și asigura buna desfășurare a proceselor de implementare, instruire și suport operațional pentru aplicațiile medicale furnizate de companie.
Responsabilitățile includ:
• Gestionarea aplicațiilor și sistemelor:
o Verificarea și testarea funcționalității sistemelor
o Comunicarea cu echipa IT pentru dezvoltări noi, implementări și soluționarea problemelor tehnice.
o Editarea și actualizarea procedurilor de lucru pentru implementare, asistență tehnică și pregătirea echipamentelor pentru clienți.
o Gestionarea manualelor de utilizare și actualizarea manualului de erori frecvente.
• Suport tehnic și implementare:
o Implementarea aplicațiilor conform procedurilor stabilite. Aceasta include comunicarea cu clientul despre procesul de implementare, deschiderea fișelor de implementare și transmiterea formularelor necesare.
o Programarea și susținerea sesiunilor de training cu utilizatorii finali.
o Oferirea de suport tehnic și operațional pentru utilizatori, inclusiv asistență la instalare, depanare a echipamentelor și emiterea de rapoarte.
o Remedierea problemelor la echipamentele aduse în service.
• Suport comercial și administrativ:
o Suport pentru echipa de vânzări prin consultanță directă, prezentarea beneficiilor sistemelor și integrarea accesoriilor de trasabilitate.
o Solicitarea de oferte pentru echipamente
o Gestionarea contractelor de licență
o Pregătirea echipamentelor pentru evenimente și clienți, respectând procedurile de lucru.
o Întocmirea rapoartelor de activitate.
• Dezvoltare și viziune:
o Deține o viziune integrată asupra componentelor tehnice, operaționale și comerciale ale sistemelor, asigurând comunicarea eficientă între echipa internă de dezvoltare, departamentele de vânzări și utilizatorii finali din unitățile medicale.
o Analizeaza altor aplicații similare pe piață.
o Contribuie activ la optimizarea procedurilor interne, la dezvoltarea materialelor de instruire și la identificarea de noi soluții funcționale, în scopul creșterii calității serviciilor și a satisfacției clienților.
o Comunica cu clienții pentru a identifica noi nevoi de produse digitale.
Profilul căutat:
Studii superioare finalizate
Experiență de minimum 2 ani într-un rol de: implementare software / training utilizatori / suport operațional
Cunoștințe generale de aplicatii software
Abilitati analitice - identifică și descrie erori, corelează cauze și soluții;
Utilizare a pachetului Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint) și confort cu aplicații de tip CRM sau ERP
Excelente abilități de comunicare (scrisă și orală)
Deschidere către învățare continua
Atitudine echilibrată, diplomată, capabilă să gestioneze presiunea și prioritățile multiple;
Empatie și profesionalism în relația cu utilizatorii;
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.