Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

3464 Locuri de Munca in Constanta - Joburi in Constanta

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

3464 Locuri de Munca in Constanta - Joburi in Constanta

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Constanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Achizitie/Instalare/Configurare/Intretinere pentru echipamentele IT (calculatoare, telefoane, imprimante, echipamente de retea); Asistarea utilizatorilor prin intermediul platformei de IT Service Management - ServiceNow; Derularea actiunilor de upgrade hardware si software; Responsabilitati privind securitatea datelor/echipamentelor conform politicilor de Grup; Inventarierea echipamentelor IT&C.Descrierea jobului Studii superioare; Cunostinte de configurare si mentenanta retea – Certificare CCNA este un plus; Cunostinte retea SD-WAN; Cunostinte avansate de Microsoft Office 365; Minim 2 ani experienta in domeniul IT – HelpDesk sau Support L2; Cunostinte avansate de limba engleza; Persoana energica, cu abilitati bune de comunicare; Gandire analitica; Integritate profesionala; Disponibilitatea de a invata; Respectarea termenelor limita; Buna capacitate de prioritizare si organizare; Permis auto - categoria B.Vino alaturi de noi si vei avea parte de:- tichete de masa- 24 z
SGS ROMANIA
Candidatul ideal ORIENT CERAMIC SRL angajeaza administrator retea IT in Constanta .Cerinte:· Studii superioare de specialitate (inginer IT, tehnician tehnica de calcul, administrator retea calculatoare), experienta minim 2 ani.· Experienta in sistemele de operare pentru server (Windows Server, Linux – Ubuntu, Debian, RedHat).· Cunostinte privind instalarea si depanarea echipamentelor IT.· Experienta in intretinerea statiilor de lucru .· Cunostinte in utilizarea si gestionarea programelor de suport remote.· Cunostinte in retele pentru supraveghere video CCTV si IP.· Abilitati de comunicare si lucru în echipa, atitudine proactiva, dinamism, responsabilitate.· Capacitate de organizare si de coordonare a gestiunii materiale IT.· Permis de conducere auto – minim categoria B.Descrierea jobului · Instaleaza/configureaza pachete software, periferice, sistem supraveghere video .· Intretinerea sistemelor de operare Windows, iOS, Android.· Administrarea gestiunii IT.· Ofera solutii tehnice la pro
ORIENT CERAMIC
Candidatul ideal • Abilitati excelente de comunicare, negociere si vanzare;• Fire ambitioasa, pozitiva si perseverenta;• Studii superioare absolvite (an terminal, dar cu disponibilitate pentru a lucra full-time);​​• Experienta in vanzarile B2B (segmentul persoane juridice);• Spirit antreprenorial, axat pe identificarea oportunitatilor in piata;• Spirit de initiativa si capacitate de a se incadra in deadline-uri si de a-si atinge target-ul;• Abilitatea de a-si sustine punctul de vedere cu argumente solide;• Permis de conducere categoria B (fara incidente) si disponibilitate pentru deplasare in locatia clientului.Descrierea jobului Responsabilitati:• Identificarea si contactarea potentialilor clienti in vederea stabilirii de intalniri cu persoanele de decizie;• Promovarea companiei si produselor companiei potentialilor clienti, din segmentul B2B;• Crearea si dezvoltarea unui portofoliu de clienti, precum si mentinerea unei relatii profesionale cu acestia;• Negocierea, intocmirea corecta
LA FANTANA ESTATE
Candidatul ideal Cautam un Asistent Vanzari care va avea urmatoarele atributii:• Sa intampini cu un zambet si sa consiliezi toti clientii• Sa oferi solutii competente fiecarui client, prin identificarea nevoilor• Sa mentii un magazin atractiv (aranjare, aprovizionare marfa, etc)• Sa efectuezi operatiuni corecte si la timp la casa de marcat • Sa receptionezi bunurile/produsele in depozit si la livrare• Manipularea marfurilor in depozit, cat si pe suprafata de vanzareDescrierea jobului Te implici si …• iti place sa vinzi si esti super zambaret• pui clientii pe primul loc si oferi servicii competente clientilor• lucrezi din greu si esti activ si vizibil in cadrul echipei tale• esti determinat si iti doresti sa faci cariera in JYSK• iti place sa lucrezi intr-o echipa si comunici usor
JYSK ROMANIA
Candidatul ideal Persoana sociabila; Persoana deschisa sa invete lucruri noi; Persoana care are nevoie de un job full time; Persoana optimista si care face lucrurile cu pasiune; Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; Capacitate de asimilare rapida, initiativa si amabilitate; Punctualitate, responsabilitate; Auto-motivat, orientat spre rezultate; Permis de conducere categoria B obligatoriu;Descrierea jobului Prezentarea produselor noastre si promovarea imaginii companiei catre clienti; Sustinerea Sales-Manager-ului in procesul de vanzare; Implementarea strategiei de vanzare si urmarirea fidelizarii clientilor; Mentinerea relatiilor cu clientii si cu potentialii clienti; Promovarea si prezentarea produsului.Beneficii: Sansa de a avansa pe baza rezultatelor proprii; Pachet salarial motivant, raportat la realizarile efectuate (se poate ajunge la valori de peste 1.000 Euro,in functie de performantele si seriozitatea agentului de vanzari); Program flexibil, i
ALFLO PREMIUM SISTEM
Candidatul ideal Our requirements1. Min. one year of experience as an independent recruiter (a necessary condition),2. Successful recruitment skills3. Goal orientation and determination in their implementation,4. Ability to work with data - analytical thinking,5. Proactive6. Ability to work in a dynamic environment7. Ability to manage your working time and set priorities.Descrierea jobului You will be responsible1. You will independently conduct recruitment projects ( craft positions for the shipbuilding industry)2. Actively recruit candidates3. Participate in the creation of a recruitment strategy,4. Prepare content and layouts of recruitment advertisements,5. Cooperate with recruitment service providers and portals with advertisements,6. Create a positive image of the company,7. Report on current activities.About our companyAn international company specializing in the implementation of projects for the maritime industry related to the construction and modernization of the interior of
Confidenţial
Candidatul ideal Candidatul ideal este o persoana responsabila, pregatita profesional.Descrierea jobului TRITECH GROUP SRL angajeaza pentru perioada nedeterminata Grafic Designer specialist - Social Media.Activitatile realizate vor fi: administrare web. grafica materiale comerciale, activitati necesare promovarii produselor si serviciilor, postari periodice in mediul online media, alte activitati necesare promovarii imaginii firmei. contribuie la realizarea strategiilor de marketing, aplicarea, monitorizarea si analiza rezultatelor acestora cunoaste programe pentru realizarea de grafica si video editeaza continut grafic pentru postarile online media interactioneaza intr-un mod placut, profesionist si constructiv cu toate departamentele firmei cunoaste foarte bine modul de functuionare si administrare in retelele de socializare FB, Instagram. cunoaste foarte bine instrumentele de promovare Google.
TRITECH GROUP
Candidatul ideal Candidatul ideal detine experienta in domeniul juridic de peste 5 ani , a avut contact cu achizitia de bunuri imobile si cu activitatea desfasurata in relatia cu ONRC.Descrierea jobului Responsabilitati: Atributii pe linie juridica in cadrul activitatii de dezvoltare a unor proiecte care ii sunt repartizate conform procedurilor companiei; Verifica legalitatea dobandirii actelor de proprietate, de la punere in posesie pana in prezent; Tine legatura cu birourile notariale (semnarea diferitelor acte in functie de etapa de dezvoltare a proiectelor, respectiv: contracte superficie, contracte de constituire a dreptului de uz si servitute, acte de dezmembrare, acte de alipire, diferite declaratii si procuri, etc); Urmareste documentatia in sensul inscrierii corecte a drepturilor in Cartile Funciare ale imobilelor; Intocmeste raspunsuri la adrese primite si acorda suportul juridic in activitatea de notificare, discutie, negociere si semnare de conventii cu proprietarii, confor
MONSSON ALMA
Candidatul ideal ILa Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri, manageri din departamentul comercial au devenit cei mai buni leaderi ai echipelor dе specialisti in domeniul instalatiilor si te asteapta alaturi dе ei!Acest job se potriveste daca ai: Aptitudini dе coordonare si motivare a echipei dе vanzari din magazin, organizare si gestionare a activitatii unei filiale; Capacitate dе a lucra organizat, cu atentie la standarde; Atitudine proactiva, orientare spre rezultate si spre finalitatea actiunilor; Valori personale solide dе onestitate, integritate si grija fata dе mediu; Capacitatea dе a lucra cu tool-uri dе planificare, organizare si raportare; Interes pentru domeniul instalatiilor pentru contructii; Experienta in rol de coordonare structura de magazin dе minim 2 ani.Descrierea jobului Rolul Jobului: coordonarea in mod eficient а echipеi si operațiunilor din magazin si dеpozit si mentinerea unor standarde inalte atat din punct de vedere a van
ROMSTAL IMEX
Candidatul ideal Cautam Fashion Lovers!Daca pentru tine incaltamintea si accesoriile sunt ceea ce condimenteaza o tinuta, vrei ca aparitia ta si a celor din jurul tau sa fie una unica si vrei sa fii tu cel/cea care isi pune amprenta pe outfit-urile oamenilor; noi iti propunem sa simti mai indeaproape cum se schimba ritmul modei si sa faci parte din echipa noastra din Constanta!Daca tot ce am scris mai sus ti-a atras atentia sau vrei doar sa faci un improvement in ceea ce priveste skill-urile tale dе comunicare, iti las mai jos cateva detalii care te vor ajuta sa iti formezi o parere despre job-ul pe care ti-l sugeram:Ce ne dorim dе la tine!?Energie, positivism si altruismMotivatie si spirit dе colegialitateResponsabilitate si deschidere: pentru ca suntem o echipa faina, ne impartasim ideile dе fashion Daca te regasesti in ceea ce am mentionat mai sus, te vrem in echipa noastra!Descrierea jobului In relаtia cu colеgii: sunt deschis, intеlegаtor si sincerIn raport cu activitatеa:Asigur d
OTTER
Candidatul ideal Cel mai probabil, ne-am cunoscut deja. Ne-ai văzut în casa vecinului tău sau în casele prietenilor tăi. Fiind printre liderii pieței îmbunătățirii locuințelor din România, e ușor să te întâlnești cu Brico în casele românilor.Pentru cei 2500 de colegi din cele 35 de magazine și din sediul central, Brico este locul unde construim împreună. Aici, totul este într-o continuă dezvoltare, inclusiv cariera ta. Prin urmare, vei fi încurajat și susținut să evoluezi într-un mediu de lucru sigur și plăcut.Magazinul Brico Dépôt Constanta din Blv. Tomis Nr 401 cauta colegi noi in echipa care sa indeplineasca urmatoarele cerinte:Dacă optezi pentru postul dе LUCRATOR COMERCIAL, ai nevoie dе: orientare spre a intelege nevoile clientului si a-i propune cele mai potrivite solutii; pasiunea pentru tot ce inseamna bricolaj si imbunatatirea locuintei; atitudine constructiva si proactiva, entuziasm si dorinta dе a invata; abilitati dе ascultare si comunicare; studii medii.Reprezinta un avant
Bricostore
Candidatul ideal Competente si Abilitati: Experiență pe o poziție similară în cadrul unei companii de transport maritim de mărfuri; Cunoștințe geografice, economice și de legislație maritimă și vamală; Vaste cunoștințe tehnice și înțelegere a pieței transporturilor maritime internaționale; O gândire responsabilă, bine organizată, analitică, abilitatea de a vedea posibilitățile viitoare și a le transpune în actiuni cu scop; Experiență dovedită în construirea de echipe eficiente, maximizând contribuția fiecarei persoane la atingerea obiectivelor comune; Capacitate de munca în echipă și de cooperare eficientă cu celelalte departamente Logitrans; Comunicator eficient, capabil să ofere un mesaj clar și să folosească argumente convingatoare pentru a câștiga angajament; Abilități de a planifica, prioritiza și organiza eficient și eficace mai multe proiecte și activități; Abilitați de management organizațional; Abilități puternice de negociere, mediere și determinare pentru buna gestionare a r
LOGITRANS
Candidatul ideal - experienta de minim 3 ani- cunostinte solide de contabilitate si fiscalitate.- cunostinte contabile la nivel de balanta (inclusiv inchidere lunara + declaratii catre stat )- studii superioare economice- abilitati bune de comunicare cu colegii si cu celelalte departamente-responsabilitate si acuratete- cunostinte operare PC (aplicatii office si programe de contabilitate, preferabil ,Saga ).Se doreste o persoana care sa se integreze intr-un departament de contabilitate deja format care este in continua ascensiune si care sa-si doreasca un ambient de lucru placut.Esti harnic si prietenos, dornic de munca si cu disponibilitate imediata!Descrierea jobului Responsabilitatile vor fi:- inregistrarea documentelor justificative in ordine sistematica si cronologica in evidentele contabile si de gestiune, generarea notelor si registrelor contabile si a balantelor de verificare, in conformitate cu legislatia in vigoare si in raport cu specificul si normele interne ale organizatie
OP SUMMER MARKET
Candidatul ideal Absolvent studii superioare-stiinte economiceLimba engleza nivel mediuCunostinte medii operare PC/Microsoft OfficeExperienta de lucru cu sisteme de tip ERP constituie un plusGandire analitica, atentie la detalii,deschidere spre invatare continuaExperienta anterioara in domeniul financiar-contabil poate constitui un avantajCunostinte de contabilitate romaneasca reprezinta un plus.Proactivitatea, comunicarea foarte buna si deschiderea spre echipa si colaborareDescrierea jobului Principalele responsabilitati ale angajatului: sa inregistreze facturile furnizorilor; sa verifice facturile emise de catre departamentele operationale; sa tina evidenta costurilor platite de clienti pana in ziua cand containerul este eliberat; sa inregistreze datele containerelor in programul de trucking; sa verifice facturile furnizorilor pentru a se asigura ca tarifele sunt in conformitate cu contractul si aplicate corect pe fiecare categorie de container; sa inregistreze extrasele de cont si s
COSCO ROMANIAN SHIPPING AND TRADING
Candidatul ideal Candidatul ideal detine experienta in domeniul ONG de peste 5 ani si are experienta in atragerea de fonduri.Descrierea jobului Responsabilitati: Atributii organizatorice in cadrul activitatii de dezvoltare a unor proiecte care ii sunt repartizate; Identifica beneficiarii potentiali eligibili in functie de criteriile de eligibilitate prevazute de proiect (vârsta, grad de instruire scolara si pregatire profesionala, situatie scolara etc.); Achizitioneaza si distribuie ajutoarele materiale in cadrul campaniilor organizate; Intocmeste raspunsuri la adrese primite si asigura suportul total in activitatea fundatiei; Intocmeste documente de prezentare si publicitate in vederea diseminarii informatiilor in mass media; Identifica potentiali donatori si organizeaza activitatea de strangere de fonduri pentru diverse cauze in derulare in cadrul fundatiei; Se deplaseaza pentru strangerea de fonduri in teren si participa activ la dezvoltarea portofoliului existent; Redacteaza, anali
MONSSON ALMA
Candidatul ideal - abilitati si experienta organizatorica;- capacitate de planificare si prioritizare;- abilitati foarte bune de comunicare orala si scrisa;- capacitate de analiza si sinteza;- cunostinte MS Office nivel avansat;- cunostintele de limba englezaDescrierea jobului - gestioneaza documentele companiei (receptionarea si expedierea corespondentei, arhivarea documentelor );- preia apelurile telefonice si contacteaza tertii ;- intocmeste rapoarte, redacteaza adrese si oferte comerciale;- efectueaza diferite rapoarte solicitate de manageri- elaboreaza, redacteaza si indosariaza documentele si situatiile cerute de manageri;- oferi suport administrativ tuturor departamentelor companiei;- respecta si intelege standardele companiei- asigura protocolul in cadrul intalnirilor
SOLID HOUSE
Candidatul ideal Experienta si atestatul constituie un avantaj, dar nu sunt obligatoriiStudii medii( 12 clase)Cunostinte de operare PCAbilitati de comunicare si relationare cu colegii si clientiiCazier curatDescrierea jobului Program de lucru 12/24, 12/48Salariu 2200-2400 leiPosibilitate bonusare in functie de performanta
ORIENT CERAMIC
Candidatul ideal Tritech GroupTritech Group dezvolta echipa de tehnicieni pentru sistemele de usi de garaj si automatizari porti.Pentru angajare sunt necesare: cunostinte minime tehnice cunostinte minime privind echipamentele de lucru abilitati de organizare in activitatea zilnica lucreaza bine in echipa intelege termenii tehnici are capacitatea de a asimila informatii noiEchipa firmei este formata din colegi responsabili, implicati, competitivi, profesionisti si pregatiti, joviali, optimisti si entuziasti, astfel, candidatul va trebui sa se integreze in echipa si sa rezoneze.Descrierea jobului Programul de lucru se desfasoara de luni pana vineri in intervalul orar 08.00 - 17.00, angajarea facandu-se cu contract de munca pe perioada nedeterminata.Activitatile zilnice pesupun si operatiuni de manipulare ale sistemelor ce urmeaza a fi montate.
TRITECH GROUP
Candidatul ideal - Identifica potentialii clienti si subcontractori;- Contacteaza potentialii clienti si le prezinta acestora serviciile subdiviziei MIN;- Participa si coordoneaza activitatea de ofertare si contractare a serviciilor subdiviziei;- Analizeaza piata si propune implementarea de noi servicii pentru segmentul de piata vizat;- Pastreaza legatura permanent cu clientii in vederea verificarii gradului de satisfactie, in scopul imbunatatirii serviciilor;- Coordoneaza echipa din subordine pentru a asigura furnizarea de servicii de o calitate superioara;- Centralizeaza informatiile privind contactele cu potentialii clienti, cererile de oferta, ofertele, contractele si volumele de vanzari privind strategia actuala si viitoare de dezvoltare a serviciilor etc.Descrierea jobului - Nivelul de studii: superioare de preferinta in domeniul tehnic;- Cunostinte avansate de limba engleza: scris si vorbit;- Bune cunostinte privind programe informatice: MS Office etc.;- Permis de conducere – ca
SGS ROMANIA
Candidatul ideal Trebuie sa fii dinamic, zâmbitor, deschis spre comunicare și noi provocări, orientat spre interesul clientului şi cu un pronunţat spirit de echipa.Te asteptam sa ne contactezi.Descrierea jobului - prezentarea, promovarea , vanzarea si incasarea contravaloriii produselor in magazinul propriu- pregateste produsele conform comenzilor de la clienti sau dispozitiilor departamentelor interne- aranjeaza produsele la raft in depozit / magazin
ELECTRO DOVIS
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 3464 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.