Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

3694 Locuri de Munca in Constanta - Joburi in Constanta

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

3694 Locuri de Munca in Constanta - Joburi in Constanta

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Constanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Agent Vanzari Call Center/​telesales


Candidatul ideal - Promoveaza/vinde produsele si serviciile companiei.- Administreaza, intretine si dezvolta relatii cu clientii.- Realizeaza obiectivul dе vanzari pentru zona alocata.- Ofera asistenta/consultanta clientilor, pre si post vanzare.- Prospecteaza permanent piata pentru identificarea dе noi client, pentru cresterea cotei dе piata a serviciilor si produselor companiei.Descrierea jobului - Proactivitаtе, bunе аbilitаti dе nеgociеrе si rеlаtionаrе ,putеrе dе cоnvingеrе- Initiаtivа, cаpаcitаtе dе rеzolvаrе а problеmеlor- Atitudinе dеschisа, optimism, oriеntаre cаtrе cliеnt- Expеriеntа in vаnzаri sеrvicii rеprеzintа un аvаntаjOferim- Sаlariu fix, comision vаnzаri si bonusuri sеmnificativе- Lаptop si telеfon dе sеrviciu- Posibilitatе аvаnsаrе- Cursuri de pеrfеctionаre- Activitаti rеcreаtionalе in echipа (tеаm building)
SMART COMMUNICATION AGENCY

Casier Constanta City Park Mall


Candidatul ideal Casier Constanta City Park MallDescrierea jobului Casier Constanta City Park Mall
PEPCO RETAIL

Programator Junior


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal Cautam persoane perseverente, cu putere de concentrare si interes pentru documentarea si solutionarea problemelor;Sa lucreze in echipa si sa fie organizat/a;Sa aibe abilitatea de a cauta, identifica si adapta solutii de tip software gasite pe internet;Sa fie creativ si sa poata veni cu idei noi;(Optional) Sa stie concepte de baza ale domeniului de Inteligenta Artificiala (ML).Descrierea jobului Descrierea jobuluiCandidatul se va ocupa de mentenanta si dezvoltarea proiectelor existente, va genera idei de imbunatatire a proiectelor aflate in lucru;Odata ce vei intra in echipa noastra vei avea suportul nostru si resursele necesare pentru a progresa;In cazul in care inca studiezi, iti conferim flexibilitaatea de care ai nevoie astfel incat sa-ti poti urma si studiile. Responsabilitati:Elaboreaza si intretine aplicatii software (si baze de date: MySLQ, NoSQL); Elaboreaza module de cod in limbaje de programare (Python sau Delphi sau C/C#/C++); Intretinerea si actualizarea ac
MONSSON ALMA

Marketing Manager


Estimare   3900 RON/Luna
Candidatul ideal - Are cunostinte reale, solide si dovedite in marketing si o experienta de minim 3 ani in marketing direct;- Are cunostinte in realizarea newsletter ( grafica si text ), masurare performate si optimizare;- A gandit si implementat strategii eficiente de dezvoltare a pietei si de combatere a concurentei, cu rezultate concrete si masurabile, in raport cu care a prezentat si follow-up catre management;- A facut analize si studii de piata si/sau de concurenta;- Cunoaste si poate gandi strategii specifice de marketing;- Este proactiv inspre a se deplasa in piata pentru a verifica gradul de implementare al investitiilor facute prin actiuni de marketing;- Cunoaste bine MS Office si are abilitati de prezentare cu impact si suport vizual;- Este un foarte bun cunoscator si utilizator al limbii engleze;- Este o persoana dinamica si energica, tenace si perseverenta in atingerea obiectivelor;- Orice cunostinte tehnice in domeniuI pot constitui un avantaj;- Abilitati organizatorice,
MAGNUM GAMES

Secretara/​asistant Manager


Candidatul ideal - Abilități organizatorice și atenție la detalii;- Seriozitate, punctualitate, proactivitate;- Rezistență la sarcini repetitive și adaptare la sarcini de lucru dinamice;- Cunoștințe foarte bune de limba spaniolă;- Cunoștințe PC (Microsoft office: word/excel/powerpoint,mail).Descrierea jobului - Organizează și coordonează activitatea administrativă și de secretariat pentru managementul companiei și directorul general;- Coordonează fluxul informațional asigurându-se că informația ajunge în timp util către persoanele interesate;- Gestionează activități specifice de secretariat: telefon, e-mail, poșta, curier (preluare și transmitere mesaje, redactare corespondență, răspunde e-mailuri, sortare, distribuire și expediere corespondență), înregistrarea intrări și ieșirilor tuturor documentelor care intră la sediul companiei,copiere și scanare documente;- Întocmește diverse rapoarte și prezentări, sintetizând informația primită de la colegi, iar dacă este necesar efectuează div
TRIPS MARITIM AGENCY

Project Manager/​ing.​ Retele Elect.​/​electrotehnica/​energetica


Candidatul ideal Cautam un Project Manager/ Inginer retele electrice/electrotehnica/energetica care sa detina competente organizatorice si care sa ajute echipa tehnica in coordonarea proiectelor.Candidatul ideal va avea:Diploma de absolvire a Facultatatii de Inginerie (preferabil Energetica, Electrotehnica)Cunostinte avansate pachet MS Office, cu precadere MS Excel; AutoCAD,Cunostinte avansate lb. englezaCunostinte solide de analiza si planificare resursePermis categoria B;Spirit de echipa;Gandire logica, spirit analitic, inclinatie spre lucrul cu documente sensibile si capacitate de asimilare rapida a informatiilor;Abilitati extinse de comunicare, prezentare si gestionare conflicte;Minim 2 ani de experienta intr-o pozitie si/sau rol similar.Reprezinta un avantaj:Rezistenta la stres, seriozitate şi responsabilitate, atenţie distributivă;Disponibilitatea de a lucra program prelungit;Capacitatea de a lucra cu termene limita;Cunoasterea mai multor limbi straine;Capacitatea de a sintetiza
MONSSON ALMA

Manager Call-center


Estimare   3800 RON/Luna
Candidatul ideal Cerințe: Experiență anterioară relevanta de coordonare a unei echipe minim 2 ani (experienta in Call-Center reprezinta un avantaj); Atentie la detalii, seriozitate si punctualitate; Foarte bune abilitati de comunicare, leadership si ascultare activa; Persoana rabdatoare, cu bune capacitati de planificare, organizare; Capacitate de analiza si sinteza, orientare spre respectarea termenelor limita si indeplinirea obiectivelor; Rezistenta la rutina si stres: abilitatea de a ramane calm si controlat in diverse situatii; Bune cunostinte de lucru in Word, Excel si operare PC; Adaptare la stiluri de lucru si deschidere la schimbari.Descrierea jobului Beneficii: Salariu motivant + tichete de masa; Contract de munca pe perioadă nedeterminată; Oportunitatea de a lucra în cadrul uneia dintre cele mai dinamice companii locale.Responsabilități: Monitorizeaza si dezvolta activitatea si rezultatele personalului din subordine; Se asigura ca solicitarile clientior sunt tratate intr-o ma
GEORGIO FAST

Consultant Vanzari Flanco Constanta


Candidatul ideal Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei avea dе îndeplinit diverse activități adiționale precum
FLANCO RETAIL

Reprezentant Relații Clienți Constanta


Candidatul ideal Studii superioare Bune abilități de comunicare scrisă și verbală Capacitate de asimilare rapidă a cunoștințelor și de prioritizare a activităților Atenție la detalii, abilitatea de a procesa informații din tabele și rapoarte Responsabilitate, initiativă Abilități de lucru in echipă Experiență în posturi ce presupun relaționarea cu clienții/vanzari reprezintă un avantaj Cunoștințe foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel, Outlook și navigare internet Permis auto categoria B - reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Persoana angajata va beneficia de un training in vederea integrarii si prezentarii produselor companiei. Oferirea de informații cu privire la reinnoirea/emiterea certificatelor digitale, la solicitarea clienților existenti/noi Preluarea dosarului cu documentele necesare emiterii certificatelor digitale Introducerea si validarea în sistemul informatic a datelor specifice contractelor Contactarea clienților în vederea stabilirii intalnirilor pentru eva
CERTSIGN

Chimist-laborator R&d,​ Qc


Candidatul ideal - Diploma absolvire Facultate de Chimie (Universitate sau Politehnica);- Experienta in domeniul Controlul Calitatii/Cercetare-Dezvoltare pentru produse de curatare si dezinfectanti;- Experienta si eficienta in operarea echipamentelor de laborator (analize de tip: titrari,determinari de indice de refractie; densitate a lichidelor, vascozitate, PH) ;- Experienta in elaborarea si validarea metodelor de lucru analitice;- Abilitati de planificare si organizare;- Capacitate de lucru in echipa, onestitate si sociabilitate;- Abilitati de operare calculator (Ms Office) si bune cunostinte de engleza;Descrierea jobului Responsabilitati:- Efectuarea de analize fizico-chimice pentru materii prime, semifabricate si finite;- Intocmeste rapoartele de incercare si documentatia specifica de laborator;- Prepara solutiile de reactivi, probe si solutii specifice analizei;- Dezvoltarea formularilor existente in vederea optimizarii calitatii si costurilor de productie;- Elaborarea de specifi
Confidenţial

Consultant Vanzari Constanta


Descrierea jobului Căutăm o persoană: Ambițioasă și comunicativa; Respectuoasă și onestă; Perseverentă și integră; Care are plăcere în a comunica; Cu inițiativă; Responsabilă; Cu pasiune în atingerea obiectivelor proprii.Descrierea jobuluiMai departe obiectivele tale vor fi: Crearea unei experiențe excelente în magazin pentru client prin identificarea nevoilor acestuia; Ofertare potrivită de produse și servicii; Stabilirea detaliilor pentru efectuarea procesului de vânzare; Comunicare post-vânzare; Atingerea și depășirea obiectivelor de vânzări individuale și de departament.Te așteptăm în echipa noastră pentru a-ți oferi: Posibilitatea de a-ți realiza visurile; Cursuri de dezvoltare profesională și personală; Posibilitatea de a lucra cu o echipă de oameni performanți, deschiși și pasionați de meseria pe care și-au ales-o și de a crește alături de ei; Pachet salarial competitiv bazat pe rezultatele tale.
RETAIL INVESTMENT & MANAGEMENT HOLDING

Nurse


Candidatul ideal •Registered General Nurse or equivalent with minimum 3 years of experience with registration to practice in country of work•Recognized qualification to minimum diploma level or equivalence in practice demonstrated through portfolio/CV•A demonstrable commitment to professional development•Language: Romanian and EnglishDescrierea jobului The Near Patient (NPP) teams are in-country medical professionals who assist beneficiaries navigate the overseas health care system. TOP beneficiaries can often experience cultural and language barriers that impede their understanding of care.The role of the Near Patient Nurse is to provide medical case management and communication when a Prime or Prime Remote beneficiary is requiring care in the overseas Purchased Care Sector Provider (PCSP). The Near Patient Nurse will work collaboratively with the PCSP, in country expeditionary forces medical providers to manage the episode of care keeping the beneficiary at the center of all consider
INTERNATIONAL SOS

Muncitori Amenajari 4000-5000 Lei


Candidatul ideal -Experienta in amenajari interioare si intretinere spatii comerciale ( instalatii sanitare, rigips, var lavabil, gresie, tavan casetat etc);- Disponibilitate pentru deplasari- Permis de conducere categoria B - constituie avantaj- Initiativa si capacitate de lucru atat individual cat si in echipa;- Bun organizator al timpului de lucru, personalitate orientata catre solutii si rezolvarea in timp util a sarcinilor trasate;- Atitudine deschisa, flexibila si orientare catre rezultate.Descrierea jobului -Executarea lucrarilor de amenajare, intretinere si mentenanta a spatiilor comerciale;- mentenanta instalatiilor sanitare, peretilor si pardoselilor;- montare obiecte sanitare in baie;-montare mocheta, parchet laminat; gresie;- demolari pereti si constructie pereti rigips; aplicare var lavabil, constructie tavan casetat etc;Respectarea procedurilor de amenajare la standardele de calitate impuse de angajator, respectarea normelor de conduita si predarea lucrarilor la termenele
MAGNUM GAMES

Casier Constanta Centrul Comercial Tom


Candidatul ideal Casier Constanta Centrul Comercial TomDescrierea jobului Casier Constanta Centrul Comercial Tom
PEPCO RETAIL

Gestionar Depozit


Estimare   2600 RON/Luna
Candidatul ideal ​-Studii medii;-Cunostinte de contabilitate primara;-Experienta de minim 2 ani pe o pozitie similara;-Cunostinte de operare calculator - MS Office;-Integritate si loialitate;-Spirit organizatoric;-Corectitudine si memorie vizuala;-Permis auto categoria B;Descrierea jobului ATRIBUTII PRINCIPALE:1. Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa- Opereaza in stoc miscarile de marfa- Pastreaza documentele justificative legate de stocuri- Efectueaza lunar inventarul stocului de marfa- Participa activ la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii la/din magazia firmei- Respecta legislatia de gestiune a stocurilor2. Introduce marfa in stoc in baza documentelor de intrare- Efectueaza receptia fizica a marfii la intrarea in magazia firmei- Verifica documentele vamale la introducerea NIR-ului si semnaleaza eventualele neconcordante- Inregistreaza, prelucreaza si pastreaza informatiile referitoare la situatia stocurilor- Raporteaza lunar rezultatele activitatii de gestiune a sto
AOL FIRST HOLDING

Lucrator Comercial Constanța Palazu Mare (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantajÎn cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.Descrierea jobului Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcatBeneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3500 lei brut (pentru un program de lucru full-time) sau ​1750 lei brut​ (pentru un program de lucru de 4 ore/zi) Bonuri de masă, bonusuri
KAUFLAND ROMANIA SCS

Designer Magazin - Mobexpert Constanta


Descrierea jobului Dacă ești o persoană: Respectuoasă și onestă; Perseverentă și integră; Care are plăcere în a comunica; Cu inițiativă și responsabilă; Creativă și cu spirit analitic; Care deține cunoștințe: Autocad, 3DMAX, Adobe Photoshop, Corel Draw, Microsoft Office; Cu studii universitare de specialitate și experiență în domeniul proiectării și al amenajărilor interioare.Te așteptăm în echipa noastră pentru a-ți oferi: Posibilitatea de a-ți realiza visurile; Cursuri de dezvoltare profesională și personală; Posibilitatea de a lucra cu o echipă de oameni performanți, deschiși și pasionați de meseria pe care și-au ales-o și de a crește alături de ei; Pachet salarial competitiv si motivant.Mai departe obiectivele tale vor fi: Cunoașterea produselor și a serviciilor din portofoliul Mobexpert; Crearea unei experiențe excelente în magazin pentru client prin oferirea unei soluții personalizate; Asigurarea suportului echipei de vânzare în oferirea de soluții specifice amenajării unui spați
RETAIL INVESTMENT & MANAGEMENT HOLDING

Declarant Vamal (constanta Sud Agigea)


Candidatul ideal Cunostințe de operare PCExperienta in domeniu Cunoasterea IncotermsCunoasterea legislatiei privind circulatia marfurilorPersoana dinamica, pozitiva, cu gandire strategica, orientata spre rezultateCunostinte limba englezaCapacitatea de a evalua si a lua decizii prompteRezistenta ridicata la stres Descrierea jobului Intocmirea documentelor necesare vamuirii la import / export / tranzitElaborarea declaratiilor vamale in conformitate cu procedurile de vamuireAnexeaza declaratiei vamale documentele prevazute de catre legislatia in vigoare (ex.: factura, CMR, packing list, etc.)Furnizarea tuturor informatiilor suplimentare necesare controlului documentarPreluarea declaratiilor vamale validate si formarea setului de documente pentru partile implicateEfectuarea controlului documentelor in vederea verificarii operatiunilor de comisionare vamala
GLOBELINK INTERNATIONAL (ROMANIA)

Agent Paza - 2500 Lei


Candidatul ideal Cerinte:Atestatul de agent de paza este necesar, dar poti sa-l dobandesti si in primele 3 luni de activitate.Conditie fizica foarte bunaFara antecedente penale;Apt medical conform legii.Descrierea jobului Asigură serviciul de pază și apărare la obiectivele date în responsabilitate;Verifică starea de funcționare a mijloacelor tehnice ajutătoare de pază, alarmare și legătură;Asigură aplicarea și respectarea normelor și prevederilor legale în vigoare, privind accesul persoanelor în sediul obiectivului arondat.Supraveghează direct și prin intermediul sistemului tehnic din dotarea postului, perimetrul obiectivului, căile de acces, zonele și imobilele învecinate, în scopul obținerii de date și informații legate de eventuale acțiuni care vizează obiectivul (acțiuni de monitorizare, încercări de pătrundere neautorizată, plasarea unor obiecte);Participă la module de pregătire în vederea dezvoltării deprinderilor practice necesare activității.BeneficiiStabilitate profesionala, i
MAGNUM GAMES

Medic Specialist Oftalmolog


Candidatul ideal Candidatul ideal : - medic specialist oftalmolog , colaborare part-time 2 zile pe saptamana , atitudine profesionista , bune abilitati de comunicare si relationare cu pacientulDescrierea jobului - Realizarea de consultatii oftalmologice/optometrice
SWD OPTICĂ MEDICALĂ
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 3694 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.