Analist Servicii Client - Racordari Banat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
PPC
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Analist Servicii Client – Racordari Banat
🏫: Rețele Electrice România
👥: Directia Racordari Banat / Racordari Banat / Suport Clienti Banat
📍: Timișoara
📝: perioadă nedeterminată
#CarieraTa începe cu a face ceea ce îți place 😊
Suntem mereu în căutare de colegi talentați și motivați care să ni se alăture și, împreună, să contribuim la crearea unui viitor sustenabil bazat pe incluziune, empatie, respect și egalitate de șanse.
Îți creăm contextul să te dezvolți, fiind responsabil/ă de:
- Asigurarea suportului proactiv pentru consumatorii existenți și pentru cei care își manifestă intenția de a se racorda la rețea;
- Asigurarea consultanței clienților în front-office și prin canale oficiale de comunicare, cu o atitudine profesională și pozitivă, respectând etica și reglementările în vigoare, oferind soluții adaptate nevoilor individuale;
- Eliberarea și transmiterea avizelor tehnice de racordare, avizelor de amplasament, contractelor de racordare/actelor adiționale, certificatelor de racordare, facturilor și altor documente oficiale aferente procesului de racordare;
- Colectarea feedback-ului din partea clienților pentru evaluarea percepției acestora asupra serviciilor și suportului oferit.
- Primirea, verificarea, înregistrarea și validarea în sistemul informatic și în tabelele de gestiune a cererilor și documentațiilor depuse de utilizatori/dezvoltatori pentru racordare / emitere aviz de amplasament / contracte de coexistență;
- Verificarea și validarea cererilor de racordare/deviere și a documentațiilor aferente depuse de consumatori, producători, prosumatori și dezvoltatori;
- Primirea, înregistrarea și soluționarea reclamațiilor și sesizărilor consumatorilor legate de procesul de racordare, evitând revenirea clienților pe același subiect.
- Emiterea avizelor tehnice de racordare și întocmirea/gestionarea contractelor de racordare și actelor adiționale, precum și emiterea certificatelor de racordare pentru consumatori / producători / prosumatori;
- Întocmirea și gestionarea contractelor pentru elaborarea studiilor de soluție aferente solicitărilor de avize tehnice de racordare și coexistente/eliberări de amplasament, inclusiv actele adiționale;
- Întocmirea și gestionarea contractelor pentru realizarea instalațiilor electrice de interes public, destinate ansamblurilor de locuințe colective sau individuale, inclusiv actele adiționale și gestionarea restituirii cotei de eficiență;
- Întocmirea și gestionarea contractelor de eliberare a amplasamentului sau pentru realizarea condițiilor de coexistență, pentru toate nivelurile de tensiune;
- Întocmirea și gestionarea contractelor de finanțare a dezvoltării rețelei electrice de distribuție de interes public (electrificări, extinderi de rețea), inclusiv actele adiționale;
- Gestionarea cererilor de acordare a compensațiilor conform reglementărilor în vigoare;
- Întocmirea răspunsurilor și gestionarea reclamațiilor din aria de activitate;
- Întocmirea adreselor de preavizare pentru clienții rău-platnici și urmărirea termenelor de plată aferente racordării;
- Emiterea în sistemul informatic a comenzilor pentru facturile aferente racordării, în situațiile în care acestea nu se generează automat;
- Completarea machetelor de monitorizare pentru ANRE și pentru Operatorul de Transport și de Sistem, cu date specifice activității de racordări;
- Pregătirea documentației necesare soluționării contestațiilor formulate de consumatori/producători cu privire la avizele tehnice de racordare și a documentației necesare soluționării disputelor privind accesul la rețelele electrice de interes public.
Dorim să te alături în călătoria noastră cu:
- Absolvent de studii superioare. Profilul tehnic (energetica, electrotehnica sau similar) constituie avantaj;
- Experienta de minim 1 an in activitati specifice relatiilor cu clientii;
- Buna cunoastere a Microsoft Office;
- Capacitate de analiză, sinteză și rezolvare de probleme;
- Abilități de comunicare eficientă și prezentare;
- Orientare spre îmbunătățire continuă și inițiativă;
- Atenție la detalii și rigoare în respectarea procedurilor;
- Capacitate de lucru în echipă și colaborare interdepartamentală.
Vino în echipa #RețeleElectrice și te așteptăm cu:
✔️ Perspective de evoluție în carieră
- oportunități de dezvoltare profesională și personală
- mediu de lucru dinamic și linii de business diversificate
- mediu de lucru internațional
- programe de mobilitate internă
- cursuri, sesiuni de coaching, mentorat
- oportunitatea de a obține certificări ANRE specifice rolului
💸 Recompense
- abonament medical
- tichete de masă, prime (Ziua Energeticianului, Paște, Crăciun, etc.)
- prima de vacanță
- decontarea unei părți din biletul de concediu
- zile de concediu suplimentar în funcție de vechimea în muncă
- zile libere extra (Ziua de naștere, Ziua Energeticianului, etc.)
- oferte speciale din partea colaboratorilor noștri
- program de bonusare a recomandărilor de noi angajați – interval cuprins între 1500 lei – 6000 lei brut în funcție de rol
- abonament Bookster
Ce altceva trebuie să știi
Confidențialitatea procesului de recrutare
La PPC, respectăm confidențialitatea fiecărei aplicații. Doar candidații selectați vor fi contactați pentru interviu, iar celelalte candidaturi vor fi păstrate în baza noastră de date timp de maximum un an.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.