P

Anunț pentru ocuparea a 2 posturi vacante de îngrijitoare Spitalul Clinic Avram Iancu Oradea - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: Ieri

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului :
Alte functii
Locatie :
Oradea
Tip job :
Program Full Time
Nivel experienta :
Nivel mediu
Descriere:


Spitalul Clinic ,,Avram Iancu" Oradea, judetul Bihor Expira in 2025-12-18
Locatie
Bihor
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Guvern si ministere
Categorie
Functie contractualaAnunt

Personal contractual
PC - studii generale


Nivel functie: Executie - perioada nedeterminata
poz. 107, 130 - ingrijitoare prevazut cu gradul de Personal contractual - Spitalul Clinic ,,Avram Iancu" Oradea - Sectia Medicina Interna, Sectia Clinica Ortopedie si Traumatologie,
jud. BH, MUNICIPIUL ORADEA, Domeniu de activitate: Activitati sanitare auxiliare


Conditii generale :
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul
privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu
modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei
medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit
cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra
autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii
justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea
functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia,
de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii
sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei
profesii.
Cerintele postului:
Studii de specialitate: studii generale
Selectia dosarelor de inscriere
Perioada de desfasurare a probei: 19.12.2025 - 22.12.2025
Proba scrisa
Perioada de desfasurare a probei: 02.02.2026 10:00
Proba - Interviu
Perioada de desfasurare a probei: 06.02.2026 10:00
Date de contact:
Telefon: Biroul Resurse Umane din cadrul Spitalului Clinic ,,Avram Iancu" Oradea, la telefon
0359/427610, interior 28122, in zilele lucratoare, interval orar 12.00-14.00.;
Email: [email protected];


Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Esti la un pas de noua ta cariera!: Anunț pentru ocuparea a 2 posturi vacante de îngrijitoare Spitalul Clinic Avram Iancu Oradea - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Vizualizati mai multe
Ad
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.

Or your alerts