Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Responsabilități:
Primirea clientilor și îndrumarea acestora către terenul dorit
Înregistrarea și gestionarea rezervărilor terenurilor
Coordonarea programului antrenorilor de padel
Oferirea de informații precise și utile despre serviciile noastre
Gestionarea achizitiilor si indrumarea clientilor
Menținerea curățeniei și a aspectului plăcut al zonei de recepție si in jurul terenurilor
Administrare si receptie bar, inclusiv servire clienti
Colaborarea cu ceilalti colegi pentru a asigura o experiență plăcută clienților
Cerințe:
Experiență anterioară în domeniul ospitalității reprezintă un avantaj
Abilități excelente de comunicare și relaționare
Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu agitat
Cunoștințe de baza de operare PC
Limba engleză la nivel conversațional este un plus
Beneficii:
Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și prietenos
Traininguri și oportunități de dezvoltare profesională
Pachet salarial motivant și bonusuri de performanță
Posibilitatea de a interacționa cu diverse persoane și de a-ți dezvolta abilitățile de comunicare
Dacă ești o persoană cu o atitudine pozitivă, orientată către clienți și dornică să facă parte dintr-o echipă unită, te invităm să aplici pentru poziția de Asistent administrativ la noi.
Locatia jobului este in Strada Biharia, Sector 1, Bucuresti.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.