Asistent Manager
Adaugat: 1 săptămână în urmă
SCALEUP CAPITAL GROUP S.R.L.
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Responsabilități principale:
- Redactarea, verificarea și gestionarea documentelor necesare activității zilnice;
- Gestionarea și organizarea corespondenței (email-uri, documente interne și externe);
- Încărcarea actelor pe platforme online specifice (ex: portaluri instituționale);
- Monitorizarea și respectarea termenelor limită relevante;
- Înregistrarea fizică a documentelor și gestionarea arhivei;
- Deplasarea la diverse autorități publice pentru depunerea sau ridicarea documentelor.
Cerințe:
- Excelente abilități de organizare și atenție sporită la detalii;
- Capacitate de analiză și gestionare documente;
- Capacitatea de a lucra eficient sub presiune și de a rezolva problemele cu promptitudine
- Cunoștințe solide de operare PC (Microsoft Office);
- Cunoștințe de limba engleză;
- Dorința de evoluție profesională continuă și de implicare activă în activitatea companiei.
Ce oferim:
- Mediu de lucru profesionist și stabil;
- Implicare într-un colectiv dedicat și dinamic;
- Colaborare pe termen lung;
- Pachet salarial competitiv, în funcție de experiență și performanță;
- Tichete de masă (după perioada de probă);
- Prime de sărbători.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.