P

Asistent medical - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 2 zile în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului :
Alte functii
Locatie :
Cluj-Napoca
Tip job :
Contractor
Nivel experienta :
Nivel mediu
Descriere:


Directia de Asistenta Sociala si Medicala Cluj Napoca, judetul Cluj Expira in 2025-12-16
Locatie
Cluj
Nivel
Functii de executie
Tip
Temporar
Angajator
Primarii
Categorie
Functie contractualaAnunt

A N U N T


Directia de Asistenta Sociala si Medicala organizeaza concurs de recrutare in conditiile prevazute de art. VII alin. (4^1) din OUG nr. 156/2024, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru ocuparea unor posturi temporar vacante, functii contractuale de executie, de asistent medical la Serviciul Cabinete Medicale


1. Denumirea postului temporar vacant si a compartimentului de munca:
- un post de asistent medical (PL) perioada determinata (pana la data de 01.09.2027) la Serviciul Cabinete Medicale
- un post de asistent medical (S) perioada determinata (pana la data de 25.06.2027) la Serviciul Cabinete Medicale


1.2. Durata normala a timpului de munca este de 8 ore/zi, 40 ore/saptamana;


2. Concursul se desfasoara in conformitate cu prevederile Hotararii de Guvern nr. 1.336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul
bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare.


3. Conditiile generale si specifice prevazute in fisa postului:


3.1 Conditii specifice prevazute in fisa postului, aferente functiei contractuale de executie de asistent medical (PL):
Studii: studii postliceale absolvite (certificat de competente profesionale) sau echivalent.
Vechime in specialitatea studiilor: minimum 6 (sase) luni.


3.2 Conditii specifice prevazute in fisa postului, aferente functiei contractuale de executie de asistent medical (S):
Studii: studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta.
Vechime in specialitatea studiilor: minimum 6 (sase) luni.


4. Conditii necesare ocuparii posturilor contractuale vacante/temporar vacante:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene si domiciliul in Romania;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca si capacitate deplina de exercitiu;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale
eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii,
contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni
savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a
exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019: trafic de persoane, trafic de minori,
proxenetism, exploatare a cersetoriei, de folosire a unui minor in scop de cersetorie,de folosire a serviciilor unei
persoane exploatate, de folosire a prostitutiei infantile, viol, agresiune sexuala, act sexual cu un minor, corupere sexuala a minorilor, racolare a minorilor in scopuri sexuale, hartuire sexuala, folosire abuziva a functiei in scop sexual, pornografie infantila, ultraj contra bunelor moravuri sau incest;
i) contractul sa nu contina clauze de confidentialitate sau, dupa caz, clauze de neconcurenta.


5. Probele stabilite pentru concurs: selectia dosarelor de inscriere la concurs, proba scrisa si interviu.
Fiecare proba de concurs are caracter eliminatoriu.
Se pot prezenta la urmatoarea etapa numai candidatii declarati admisi la etapa precedenta.


6. Locul, data si ora desfasurarii probelor:
Pentru inscrierea la concurs, candidatii vor depune dosarul de concurs pana in data de 16.12.2025 inclusiv, ora 15.00, la Serviciul Resurse Umane Salarizare, str. Venus, FN (aleea dintre numerele 20-22), camera 218, mail: [email protected], telefon; 0732/550982.
Data, ora si locul organizarii selectiei dosarelor de concurs pe baza indeplinirii conditiilor de participare - 17.12.2025, ora 08.30, la sediul Directiei de Asistenta Sociala si Medicala, str. Venus, FN (aleea dintre numerele 20-22), sala de sedinta, etaj 2.
Data, ora si locul organizarii probei scrise: 12.01.2026, ora 10,00, municipiul Cluj-Napoca, Str. Venus, FN (aleea dintre numerele 20-22), sala de sedinta, etaj 2.
Data, ora si locul organizarii interviului: 15.01.2026, ora 09,00, municipiul Cluj-Napoca, Str. Venus, FN (aleea dintre numerele 20-22), sala de sedinta, etaj 2.


7. Dosarul de concurs


7.1 Dosarul de concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu urmatoarele documente:
a) Formular de inscriere la concurs;
b) Actul de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate, in original;
c) Certificatul de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz, in original;
d) Documentele care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si documentele care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica, in original;
e) Certificatul de membru si a avizul anual pentru autorizarea exercitarii profesiei, eliberate de OAMGMAMR, in original;
f) Carnetul de munca, adeverintele eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului, in original;
g) Certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
h) Adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
i) Certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
j) Curriculum vitae, model comun european;


7.2. Formularul de inscriere la concurs, model curriculum vitae si modelul orientativ al adeverintei care sa ateste
vechimea in munca si/sau in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului sunt disponibile pe site-ul
institutiei www.dasmclujnapoca.ro, impreuna cu anuntul de concurs sau la secretarul comisiei de concurs.
7.3. Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in
formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de
adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de certificatul de incadrare intr-un
grad de handicap, emis in conditiile legii.
7.4. Certificatul de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale.
In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs
preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu
eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul certificatului de
cazier judiciar sau, dupa caz, a extrasului de pe cazierul, anterior datei de sustinere a probei scrise sau, dupa caz, a
probei practice.
In situatia in care candidatul solicita expres in formularul de inscriere la concurs preluarea informatiilor direct de
la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul
judiciar se solicita de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, potrivit legii.
7.5. Certificatul de integritate comportamentala poate fi solicitat si de catre autoritatea sau institutia publica
organizatoare a concursului, cu acordul persoanei verificate, potrivit legii.
7.6. Dosarele de concurs se verifica si se depun la Serviciul Resurse Umane Salarizare (camera 218, etajul 2, str. Venus, FN, aleea dintre numerele 20-22) sau pot fi transmise de candidati prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid sau posta electronica, in termenul prevazut pentru depunerea dosarelor, conform calendarului de concurs.
7.7. In situatia in care candidatii transmit dosarele de concurs prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid sau posta
electronica, candidatii primesc codul unic de identificare la o adresa de e-mail comunicata de catre acestia.
Candidatii au obligatia de a se prezenta la Serviciul Resurse Umane Salarizare cu documentele prevazute la punctul 7.1 lit. b)-f) in original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de data si ora
organizarii probei scrise/practice, dupa caz, sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de angajare.
Documentele prevazute la literele a), g)-j), se depun in original la dosarul de inscriere la concurs, in termenul
prevazut pentru depunerea dosarelor, conform calendarului de desfasurare al concursului.
7.8. Transmiterea documentelor prin posta electronica se realizeaza in format pdf cu volum maxim de 1 MB,
documentele fiind acceptate doar in forma lizibila.
7.9. Nerespectarea prevederilor pct. 7.7. - 7.9., dupa caz, conduce la respingerea candidatului.
7.10. Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilitati poate inainta comisiei de concurs, in termenul
prevazut pentru depunerea dosarelor, conform calendarului de concurs, propunerea sa privind instrumentele necesare
pentru asigurarea accesibilitatii probelor de concurs.


Candidatii declarati respinsi pot depune, la Serviciul Resurse Umane Salarizare, etajul 2, camera 218, personal sau la adresa de email [email protected], o cerere prin care vor solicita documentele depuse in original la dosarul de concurs. Pentru ridicarea acestora se vor prezenta la Serviciul Resurse Umane Salarizare, etajul 2, camera 218, str. Venus, FN (aleea dintre numerele 20-22).
Persoana de contact: Lehet Flavia-Ornela - inspector, secretarul comisiei de concurs, tel. 0732/550982.


8. Bibliografia si tematica de concurs:


8.1. Bibliografia de concurs:


1. Ordinul nr. 1226/2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deseurilor rezultate din activitati medicale si a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza nationala de date privind deseurile rezultate din activitati medicale;
2. Ordinul Ministerului Sanatatii nr. 1456/2020 pentru aprobarea Normelor de igiena privind unitatile pentru ocrotirea, educarea si instruirea copiilor si tinerilor, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Ordinul Ministerului Sanatatii nr. 2.508/2023 pentru aprobarea Metodologiei privind asigurarea asistentei medicale a anteprescolarilor, prescolarilor, elevilor din unitatile de invatamant preuniversitar si studentilor din institutiile de invatamant superior pentru mentinerea starii de sanatate a colectivitatilor si pentru promovarea unui stil de viata sanatos;
4. Ordinul nr. 1761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curatarea, dezinfectia si sterilizarea in unitatile sanitare publice si private, evaluarea eficacitatii procedurilor de curatenie si dezinfectie efectuate in cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfectia mainilor in functie de nivelul de risc, precum si metodele de evaluare a derularii procesului de sterilizare si controlul eficientei acestuia, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. Manual pentru asistenta medicala scolara - https://proiect-pdp1.insp.gov.ro/wp-content/uploads_MANUAL-proiect-pdp1.insp.gov.ro
6. L. Titirca - Ugente medico-chirurgicale- Sinteze - Ed. Medicala, Bucuresti 2006;


8.2.Tematica de concurs:


1. Ordinul nr. 1226/2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deseurilor rezultate din activitati medicale si a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza nationala de date privind deseurile rezultate din activitati medicale - Integral;
2. Ordinul Ministerului Sanatatii nr. 1456/2020 pentru aprobarea Normelor de igiena privind unitatile pentru ocrotirea, educarea si instruirea copiilor si tinerilor, cu modificarile si completarile ulterioare - Integral;
3. Ordinul Ministerului Sanatatii nr. 2.508/2023 pentru aprobarea Metodologiei privind asigurarea asistentei medicale a anteprescolarilor, prescolarilor, elevilor din unitatile de invatamant preuniversitar si studentilor din institutiile de invatamant superior pentru mentinerea starii de sanatate a colectivitatilor si pentru promovarea unui stil de viata sanatos - Integral;
4. Ordinul nr. 1761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curatarea, dezinfectia si sterilizarea in unitatile sanitare publice si private, evaluarea eficacitatii procedurilor de curatenie si dezinfectie efectuate in cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfectia mainilor in functie de nivelul de risc, precum si metodele de evaluare a derularii procesului de sterilizare si controlul eficientei acestuia, cu modificarile si completarile ulterioare - Integral;


5. Scarlatina - etiologie, simptomatologie, profilaxie; (5)
6. Varicela - etiologie, simptomatologie, profilaxie; (5)
7. Infectii acute de cai respiratorii superioare (5)
8. Boala Gura-Mana-Picior (5)
9. Triajul in colectivitatile de copii (5)
10. Depistarea precoce si dispensarizarea principalelor afectiuni in cabinetul medical scolar (5)
11. Edem Quincke - simptomatologie, interventie de urgenta (6)
12. Stopul cardio-respirator - simptomatologie, resuscitare cardio-respiratorie (6)
13. Traumatisme - simptomatologie, prim-ajutor in ambulator (6)
14. Fracturi - simptomatologie, prim-ajutor in ambulator (6)
15. Abdomen acut - simptomatologie, tratament in ambulator (6)
16. Arsuri - simptomatologie, prim-ajutor in ambulator (6)
17. Convulsii - simptomatologie, prim-ajutor in ambulator (6)


9. Calendarul de desfasurare a concursului:


10.12.2025 - 16.12.2025
- perioada de depunere a dosarele de concurs
17.12.2025
afisare rezultate selectie dosare
18.12.2025
depunere contestatie rezultate selectie dosare
19.12.2025
afisare rezultate contestatii selectie dosare
12.01.2026, ora 10.00
data desfasurarii probei scrise
12.01.2026
afisare rezultate proba scrisa
13.01.2026
depunere contestatii proba scrisa
14.01.2026
afisare rezultate contestatii proba scrisa
15.01.2026, ora 09.00
data de desfasurare a interviului
15.01.2026
afisare rezultate interviu
16.01.2026
depunere contestatii interviu
19.01.2026
comunicare rezultate contestatii interviu
19.01.2026
comunicare rezultate finale


Rezultatele, la fiecare proba, vor fi afisate la sediu (Str. Venus, FN, aleea dintre numerele 20-22) si pe pagina de internet www.dasmclujnapoca.ro .


Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Esti la un pas de noua ta cariera!: Asistent medical - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Vizualizati mai multe
Ad
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.

Or your alerts