Asistent Vanzari - Bucuresti/Otopeni
Adaugat: 6 zile în urmă
Prohuman
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Responsabilități principale:
- Facturare și emitere documente de livrare către clienți;
- Introducere date și documente în sistem (ERP – SAP);
- Interacțiune directă cu clienții care ridică marfa sau plasează comenzi;
- Gestionarea documentelor pentru mai multe puncte de lucru (coordonare logistică de bază);
- Tipărire și arhivare documente;
- Colaborare zilnică cu echipa de vânzări și logistică.
Program și locație:
- Luni – Vineri, 08:00 – 16:30 (pauză de masă 30 min);
- Program ușor flexibil (+/- 30 min);
- Locație: Șos. de Centură Nord, Otopeni (zona Odăile, lângă Mogoșoaia);
- Accesibil pentru persoane din zona Otopeni – Băneasa – Mogoșoaia – Chitila;
- Se poate face preluare ocazională de la colegi din zonă.
Beneficii:
- Salariu net motivant, în funcție de experiență;
- Tichete de masă – 40 lei/zi;
- 22 zile de concediu anual, inclusiv o zi liberă de ziua de naștere;
- Asigurare medicală privată (după primul an de activitate);
- Decont parțial transport – plin de benzină/lună sau abonament STB;
- Mediu de lucru prietenos, echipă stabilă și deschisă;
- Compania încurajează echilibrul între viața personală și cea profesională (nu se fac ore suplimentare, se oferă punți de sărbători.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.