In prezent, acest post nu accepta cereri. Va rugam sa explorati posturi vacante similare Vezi joburi similare
K

Back Office Clerk Export/Vanzari

Adaugat: Ieri

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Kronospan
Functia Jobului :
Management & business development
Industrie :
Productie si depozitare
Locatie :
Sebes
Tip job :
Program Full Time
Descriere:


Despre noi
Kronospan este lider mondial în producția de plăci pe bază de lemn, cu o tradiție de peste 127 de ani și 40 de fabrici care deservesc 125 de țări din întreaga lume. Cu un portofoliu impresionant de produse, am înțeles, de-a lungul timpului, că între calitatea produselor noastre și cea a oamenilor pe care îi angajăm există o legatură strânsă. Cei 18.000 de membri ai echipelor Kronospan din toată lumea sunt motivația pentru care avansăm constant, atât tehnologic cât și profesional – de aceea, căutăm să ne completăm echipa cu competențe dovedite, dar mai ales cu colegi motivați.
Fişa postului

  • Proceseaza informatiile in sistemul informatic;
  • Comunica cu clientii din momentul primirii comenzii pana la livrarea produselor finite;
  • Intocmeste corespondenta cu bancile comerciale privind notificarea, modificarea, negocierea de scrisori de garantie, scrisori de credit (LC-uri), incasso-uri documentare;
  • Pregateste documentele comerciale (ex: facturi proforme, packing list, certificate de origine, etc);
  • Monitorizeaza comenzile deschise;
  • Administreaza baza de date a clientilor pe care ii are in portofoliu;
  • Tine zilnic legatura cu clientii companiei;
  • Ofera suport / consiliere clientilor (ex. Lista de preturi, date privind livrarile, etc.)
  • Verifica zilnic stocurile;
  • Intocmeste diferite rapoarte, situații, statististici etc.
  • Colaboreaza cu alte departamente in scopul finalizarii in timp util si eficient a intregului proces de vanzare.

Profil

  • Studii economice/ marketing;
  • Experienta relevanta intr-o pozitie similara.
  • Orientat spre client si spre indeplinirea obiectivului;
  • Abilitatea de a gestiona simultan mai multe prioritati;
  • Abilitatea de a lucra cu un volum mare de informatii;
  • Cunostinte de limba engleza - nivel avansat;
  • Cunostinte foarte bune de operare in MS Office;
  • Abilitati de comunicare, lucru in echipa, auto-initiativa, independent, constiincios si organizat;

Ceea ce oferim

  • Salariu atractiv;
  • Bonus de performanță;
  • Tichete de masă de 40 de lei/zi;
  • Primă de prezență;
  • Spor de 5% pentru vechime în muncă de peste 3 ani;
  • Posibilitate de dezvoltare profesională continuă;
  • Parte a unei echipe dinamice în continuă dezvoltare;
  • Decontarea transportului;


Show more
Show less

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Esti la un pas de noua ta cariera!: Back Office Clerk Export/Vanzari
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Vizualizati mai multe
Ad
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.

Or your alerts