Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

52 Locuri de Munca in Sebes - Joburi in Sebes

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

52 Locuri de Munca in Sebes - Joburi in Sebes

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Sebes si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Studii superioare in domeniul economic; Experienta profesionala in domeniul financiar (ex.stocuri, inventar, contabilitate, analiza financiara); Cunostinte privind legislatia in vigoare; Cunostinte foarte bune de operare calculator; Cunostinte foarte bune de limba engleza.Descrierea jobului In calitate de Financial Controller vei intocmi lucrari de controlling respectand prevederile legislative si procedurile interne in vigoare. Vei fi un business partner pentru departamentele alocate. De asemenea vei stabili si monitoriza targetele, planificarile, raportarile pe departamente si tipurile de cheltuieli. Te asteptam intr- un mediu de lucru dinamic si performant, in cadrul caruia iti vei dezvolta atat competentele profesionale prin training- uri interne si externe, cat si competentele transversale de lucru in echipa, comunicare eficienta, moderare de sedinte, prezentare, problem- solving si analiza datelor.Principalele tale responsabilitati vor cuprinde: Planificare, urma
STAR TRANSMISSION
Candidatul ideal Hard skills Completed studies in Computer Science/ Business Informatics or comparable qualification Language skills needed: English-Mandatory & German- is an advantage; Advanced understanding of IT technology, architectures, processes and digital trend Ability to focus on business value results and not just the solutions; Ability to identify risks & dependencies in advance and apply appropriate risk management strategies / risk management and audits; Knowledge of IT Infrastructure services management and associated Processes / Primary tactical contact for IT infrastructure topics; Ability to collaborate with highly skilled Architects and IT professionals; Experience working with multiple internal/ external service providers in offshore countries/ supplier management of contracts/ OLA/ SLA/ invoicing.Soft skills Drive of innovation / strategic, creative and innovative thinking; Execution excellence; Relationship-building with various business and IT stakeholders; Negoti
STAR TRANSMISSION
Candidatul ideal Studii superioare in domeniul IT sau in domenii conexe; Bune competente de comunicare în limba engleza; Experienţă in furnizare de servicii de suport IT pentru aplicatii relationate cu zona de productie, logistica si calitate- constituie avantaj; Experienta in adminstrarea incidentelor si problemelor IT- constituie avanta; Experienta in asigurare suport IT utilizatorilor- constituie avanta; Experienta cu sisteme de adminstrare a incidentelor si problemelor IT- constituie avanta; Cunostinte generale de securitate IT; Competente transversale: comunicare eficienta, rezolvarea problemelor, managementul timpului si a conflictelor.Descrierea jobului In calitate de Specialist IT Suport Productie, vei fi primul punct de contact, din partea departamentului IT, pentru procesele noastre de productie. Vei avea ocazia de a colabora cu specialisti din domeniul IT si din mediul de business, atat din cadrul plant- urilor din România, Sebeș și Cugir, dar și din cadrul altor echipe regi
STAR TRANSMISSION
Candidatul ideal Să fii amabil/ă și orientat/ă către client; Să îți placă să lucrezi în echipă; Să dai dovadă de implicare și flexibilitate; Experiența în domeniul retail reprezintă un avantaj; Să fii punctual/ă și rezistent/ă la stres; Să ai minim studii gimnaziale finalizate.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tău Te vei asigura că rafturile sunt aranjate și pline de marfă mereu; Te vei asigura că marfa de la raft este proaspătă și aranjată corespunzător; Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat; Vei participa la activitatea de inventar a magazinului; Te vei asigura că magazinul este curat; atât sala de vânzare, cât și restul spațiilor; Vei oferi suport clienților în magazin.Oferta noastră Un plan de școlarizare personalizat și un trainer dedicat; Salariu motivant cu majorări salariale g
LIDL DISCOUNT
Candidatul ideal • Experiență de cel puțin doi ani în domeniul achizițiilor pe piețe interne și internaționale;• Disponibilitate pentru deplasări în țară / în străinătate de scurtă durată;• Capacitate de mediere, flexibilitate, problem solving• Cunoașterea limbii engleze (vorbit, scris), constituie un avantaj cunoașterea limbii italiene;• Candidatul ideal posedă studii tehnice;• Aptitudini de muncă în echipă;• Orientare spre rezultate și muncă pentru obiective;• Bune capacități de negociere și relaționare;• Capacitate de sinteză şi prezentare a rezultatelor;• Dinamism, flexibilitate, tenacitate și determinare;Descrierea jobului - Căutare de noi furnizori, gestionarea și întreținerea relațiilor cu furnizorii;- Consolidarea, reducerea și raționalizarea parcului de furnizori;- Emiterea de cereri de ofertă și gestionarea ofertei;- Pregătirea tratativelor de cumpărare și verificarea aspectelor contractuale cu Directorul;- Interfața cu Departamentul Tehnic, Calitate și Producție;- Colaborare
MO-NE TEHNIC SERVICII
Candidatul ideal Vino alături de PENNY.! Căutam colegi energici, organizați și puși pe fapte mari.Suntem aici ca, împreună cu tine, să ajutăm clienții și să creăm o atmosferă plăcută în magazinele noastre.Rolul acesta presupune să:- construiești o relație deschisă cu clienții noștri într-o atmosferă plăcută și profesionistă;- fii implicat în gestiunea corectă și eficientă a produselor din magazin;- fii responsabil cu aprovizionarea mărfurilor la raft;- menții standardele de calitate PENNY: magazin curat, ordonat, aprovizionat;- comunici în cadrul echipei într-un mod prietenos, de la egal la egal, cu respect;- acționezi alături de noi cu responsabilitate pentru societate și mediul înconjurator;- ajuți la o organizare mai bună a magazinului.Descrierea jobului Te așteptăm în cadrul companiei noastre- chiar dacă nu ai reușit încă să acumulezi experiența necesară, la noi totul se poate învăța cu responsabilitatea, implicarea și determinarea ta;- dacă ai finalizat studii medii;- dacă ești di
REWE (ROMANIA)
Candidatul ideal Principalele tale responsabilități:§Să conduci și să controlezi activitatea administrativă și comercială a magazinului, asigurând buna funcționare a fluxului de activități;§Să asiguri dimensionarea corectă și transmiterea comenzilor de marfă, conform planningului de comandă/ livrare;§Să asiguri comunicarea și implementarea politicilor comerciale de către șefii de raion (planograme, reguli de implantare, merchandising, planuri promoționale, sezonalități etc) în vederea respectării obiectivelor transmise de la Sediu;§Să urmărești zilnic performanța magazinului și să analizezi lunar rezultatele reflectate în contul de exploatare, în scopul identificării problemelor și stabilirii planurilor de acțiune în vederea remedierii acestora.Profilul pe care îl căutăm:§Experiență de minim 2 ani în comerț§Abilități de conducere a echipei (suport, motivare, delegare, prioritizare)§Capacitatea de a face față situațiilor stresante și termenelor limită riguroaseCarrefour ține cu tine:§Ti
COLUMBUS OPERATIONAL
Candidatul ideal Ține de tine:§Să îndrumi clienții și să le ușurezi experiența de cumpărare;§Să fii amabil pentru că zâmbetul tău are puterea de a le face ziua mai frumoasă.§Iar dacă aplici pentru postul de măcelar în Baia Mare, să ai experiență în domeniu, astfel încât să pregătești carnea perfect pentru clienți și să te asiguri că ea este mereu proaspătă.Carrefour ține cu tine:§Tichete de masă§Primă de vacanță si de fidelitate;§Cupoane de magazin de Paști și Crăciun;§Asigurare privată de sănătate§Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite§Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie;§Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale;§Cursuri de formare adaptate nevoilor tale.Și tu poți face parte din echipa noastră!Aplică și vino în echipa Carrefour!La Carrefour încurajăm persoanele cu dizabilități, pe cei care provin din minoritățile etnice sau aflate în dificultate și/sau din grupuri defavorizate care doresc un loc de muncă, să se dezvolte profesional, să
ARTIMA
Candidatul ideal Daca:• Ai cel putin studii medii, cu diploma dе bacalaureat sau esti student• Te pasioneaza tehnologia si esti atras dе o cariera in vanzari• Abordezi cu deschidere si intelegere clientii• Detii minime cunostinte dе MS Office (email, internet, Word, Excel)Descrierea jobului SCOP: Vanzаrеa produsеlor si sеrviciilor oferitе de compаniе, prin reteаuа dе magаzine, cаtrе clienti, rеspеctand stаndardelе sipoliticilе compаniei.Dаcă ai studii medii finalizate, cu diploma de bac, îți place să vorbești direct cu clientii și ești pasionat de tehnologie, atunci ești perfect pentru job!Cum va arata o zi din viata ta la Telekom:• Vei oferi consultanta clientilor prin prezentarea ofertelor de telefonie existente (post-paid si pre-paid), precum si informatii tehnice despre produsele din magazin, in scopul cresterii vanzarilor• Vei identifica nevoile de comunicare ale clientilor pentru a putea sa le oferi informatii corecte cu privire la produsele si serviciile companiei• Vei urmari si
Telekom Romania
Candidatul ideal Inginer constructor(sef lot) Studii superioare in domeniul constructiilor (instalatii in constructii; constructii hidrotehnice, CFDP, IF); Experienta profesionala de minim 5 ani in lucrari de constructii (edilitare/ terasamente/ reabilitare diguri, baraje, etc.); Abilitati de planificare, organizare si coordonare personal; Lucru in echipa, spirit creativ, adaptabilitate, dinamism.Inginer cantitati Studii superioare tehnice in domeniul constructiilor; Cunostinte tehnice privind executia lucrarilor de constructii; Cunostinte solide de utilizare a softurilor specifice; Minim 3 ani de experienta pe un post similarDescrierea jobului Inginer constructor(sef lot) Organizarea lucrarilor pe santier; Verificarea planurilor de executie si propunerea de solutii constructive pentru rezolvarea neconformitatilor identificate; Urmarirea executiei lucrarilor pe santier din punct de vedere al cantitatii, calitatii si respectarii termenelor de executie; Intocmirea situatiilor de lucrari,
HIDROCONSTRUCTIA
Candidatul ideal Candidatul ideal este un inginer construcții (profil instalații în contrucții), manager de proiect cu experiență, cu domiciliu în zona Cluj-Napoca/Sibiu/ Sebeș sau disponibilitate pentru naveta zilnica. Experiența cu proiecte mari este necesar.Invităm să aplice și cei care doresc colaborare cu PFA sau SRL. Există posibilitate de colaborare atât B2B, cât și prin angajare clasică. Există posibilitate pentru colaborare pe termen determinat sau nedeterminat.Compania angajatoare este Confirm Constructii S.R.L. din Cluj- Napoca, care are o vechime de 23 de ani în consultanță și management în construcții civile, industriale și agricole . Activitatea este legată de construcții industriale medii și mari și de obicei reprezintă investitorul pe șantier.Cerințe: Studii superioare tehnice absolvite (instalații) Experiență min. 3-5 ani în rol de proiect manager la proiecte mari, cu valoare minimă de 1 milion de Euro Autorizare de diriginte de șantier (domeniul 2- avantaj) sau intere
ERGO HUMAN RESOURCES
SumarÎmpreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tăuTe vei asigura că rafturile sunt aranjate și pline de marfă mereu;Te vei asigura că marfa de la raft este proaspătă și aranjată corespunzător;Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat;Vei participa la activitatea de inventar a magazinului;Te vei asigura că magazinul este curat; atât sala de vânzare, cât și restul spațiilor;Vei oferi suport clienților în magazin.Profilul tăuSă fii amabil/ă și orientat/ă către client;Să îți placă să lucrezi în echipă;Să dai dovadă de implicare și flexibilitate;Experiența
Lidl
Candidatul ideal Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Cе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei avea dе îndeplinit diverse activit
FLANCO RETAIL
Candidatul ideal Fotograf Hotelier înGrecia, Spania și MaltaJOB-UL PE SCURT:Abordezi turiștii și propui servicii fotoActivitate de teren și front officeFaci sesiuni foto, după standardele și modul în care te învățămAsiști clientul în alegerea fotografiilorIncasezi contravaloare serviciilortBENEFICIILE PE SCURT:Cazarea și masa asigurataSalariu motivant, bazat pe performanta1 zi libera pe săptămânăDecontarea transportuluiTe învățăm tot ce e necesar pentru desfășurarea job-uluiAplică acumtrăieşte experienţa PhotoHotelACEST JOB ESTE PENTRU TINE DACĂ:Cunoști limba Engleza la nivel conversationalEști disponibil să pleci pentru 7 luni într-o țară străinăEști o persoană axată pe performanță și rezultateÎți place să interacționezi și să cunoști oameni noi chiar dacă nu ai experiență în acest domeniu.Îți place să lucrezi cu targeturi și obiectiveÎți place să ai un job dinamicÎți dorești să te cunoști mai bine și să-ți depășești limiteleÎți place să cunoști oameni noi, să interacționezi cu acești
PHOTOHOTEL
Candidatul ideal Activitatea se va desfasura in magazine din strainatate, jobul NU este remote!Vino sa imbini utilul cu placutul si schimba-ti locul de munca monoton cu un job activ intr-unul dintre cele mai aglomerate aeroporturi din Europa (Schiphol Amsterdam) !Candidatul ideal este sociabil, dinamic si ambitios, dornic sa lucreze intr-un mediu international in care are posibilitatea sa cunoasca oameni diferiti si sa se dezvolte profesional si personal.Daca va place sa comunicati si sa lucrati cu oamenii atunci sunteti candidatul ideal!Nu este nevoie sa aveti experienta in vanzari sau studii superioare, doar un nivel de engleza conversational si o atitudine pro-activa!Descrierea jobului - promovarea si vanzarea de produse cosmetice de lux in magazine din aeroportul Schiphol din Amsterdam- program de zi, intre 8-9 ore/zi, cu zile libere- abordarea potentialilor clienti intr-un mod respectuos si identificarea nevoilor acestora- efectuarea de demonstratii gratuite de produse pentru a ga
RIK
Candidatul ideal Inginer Șef ȘantierResponsabilități:Organizarea și coordonarea lucrului pe șantierÎntocmirea și asigurarea necesarului de resurse materiale, umane și de utilajeSupravegherea funcționării utiliajelor și instalațiilorAsigurarea respectării riguroase a tehnologiilor de execuție și a instrucțiunilor privind exploatarea și întreținerea mijloacelor și uneltelor de producțieStabilirea soluțiilor de recuperare a întârzierilor din graficul de execuțieInstruirea personalului conform prevederilor regulamentelor în vigoare, pentru lucrările pe care aceștia urmează să le executeEfectuarea periodică a instructajului de protecția munciiPreintampinarea evenimentelor care pot supune la risc siguranța și sănătatea angajațilorComunicarea eficienta și promptă cu toți factorii implicați în proiect (RTE, SSM, diriginte, beneficiar, proiectant, manager proiect)Cerințe:Experiență minim 3 ani într-un post similarStudii superioare universitare în domeniul construcțiilorCunoștințe privind manage
PSITEST CONSULT HR
Descrierea jobului Îți place să lucrezi cu oameni? Vino să fii coordonator în echipa Provident!Locul tău este în echipa Provident, dacă: Ești pasionat de vânzări și de munca în teren Îți place să coordonezi o echipă și performanța te motivează Ai diplomă de bacalaureat și permis de conducereCe vei face: Vei promova produsele și serviciile Provident Vei susține creșterea performanței echipei tale Vei gestiona și dezvolta propriul portofoliu de clienți Vei contribui la dezvoltarea oamenilor din echipa taCe vei câștiga: Salariu fix și bonus de performanță Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Program flexibil Tichete de masă, decont transport, tabletă și telefon Abonament de servicii medicale și asigurare în caz de accident Cursuri de dezvoltare profesională și plan de carierăExperienţa ta va fi surprinzătoare pentru că: Vei avea oportunitatea să cunoști oameni noi și să te dezvolți împreună cu ei Avem grijă de oamenii noştri Acționăm cu responsabilitate, respect şi
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA
Candidatul ideal Inginer - Ajutor Șef ȘantierResponsabilități:Oferirea de suport șefului de șantier în organizarea și coordonarea lucrarilor din șantierOferirea de suport șefului de șantier în evaluarea, planificarea, supervizare și monitorizarea execuției lucrărilorSupravegherea funcționării utilajelor și instalațiilor la punctul de lucruUrmărirea menținerii disciplinei, precum și respectarea procedurilor și a regulamentului internImplicarea în instruirea angajaților conform procedurilor interneÎntocmirea antemasuratorilor si a neconformitatilor din proiectPregătirea și trimiterea comenzilor de materialeRealizarea altor activități administrative specifice domeniuluiCerințe:Studii superioare universitare în domeniul construcțiilorCunoștințe operare PC – Execel/ Word; Autocad. Constituie avantaj cunoasterea legislatiei in domeniul constructiilor cat si cunostiinte de operare Primavera si Microsoft ProjectsProfilul candidatului:Abilități de planificare, organizare si comunicareUrmărirea
PSITEST CONSULT HR
Candidatul ideal Experienta in vanzari de minim 3 ani Experienta in vanzarea de inputuri pentru agricultura constituie un avantaj Abilitati excelente de comunicare si negociere Spirit de observatie si initiativa Orientare spre client si spirit comercial Atitudine pozitiva, proactiva si orientata catre rezultate Disponibilitatea de a se deplasa in teritoriul arondat Studii superioare in Stiinte Agronomice constituie un avantaj Bune cunostinte de oprare PC: MS Office (Word, Excel), Outlook. Permis de conducere cat. BDescrierea jobului Mentinerea relatiilor comerciale cu clientii activi Prospectarea pietei, identificarea si dezvoltarea portofoliului de clienti din zona arondata Prezentarea si promovarea directa a produselor pe care societatea le comercializeaza: inputuri pentru agricultura si carburantiNegocierea si incheierea contractelor si acordurilor comerciale Incasarea in termen a creantelor de la clientii cu care colaboreaza Respectarea si urmarirea procedurilor interne la nivel de
ADIDANA
Candidatul ideal -studii superioare tehnice finalizate, profil construcții;-excelente cunoștințe de utilizate a computerului: MS Office-ul, Auto CAD, Allplan Nemetschek;-carnet conducere categoria B;-putem sa comunicam in romana, engleza sau germana.Descrierea jobului -experiența demonstrata in coordonarea echipelor de șantier;-întocmirea necesarului de materiale și consumabile in șantier;-întocmirea rapoartelor de lucru: consumuri materiale, realizări zilnice;-urmărirea etapelor lucrărilor pentru a asigura respectarea planificării, in condiții de calitate;-încadrarea lucrărilor in termen, motivarea echipei de lucru.Oferim:-salariu de începere: 3000€/brut;-mașina de serviciu + telefon ultima generație;-locuința mobilată, pana la un an de folosire, contra cost.Dacă ți-am trezit interes, așteptam CV-urile pe adresa de email: [email protected]
BB STUCK GMBH
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 52 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.