Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

92 Locuri de Munca in Sebes - Joburi in Sebes

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

92 Locuri de Munca in Sebes - Joburi in Sebes

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Sebes si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Casier Sebes,​ Judetul Alba


Candidatul ideal Casier Sebes, Judetul AlbaDescrierea jobului Casier Sebes, Judetul Alba
PEPCO RETAIL SRL

Specialist It Suport Productie


Candidatul ideal Studii superioare in domeniul IT sau in domenii conexe; Bune competente de comunicare în limba engleza; Experienţă in furnizare de servicii de suport IT pentru aplicatii relationate cu zona de productie, logistica si calitate- constituie avantaj; Experienta in adminstrarea incidentelor si problemelor IT- constituie avantaj; Experienta in asigurare suport IT utilizatorilor- constituie avantaj; Experienta cu sisteme de adminstrare a incidentelor si problemelor IT- constituie avantaj; Cunostinte generale de securitate IT; Competente transversale: comunicare eficienta, rezolvarea problemelor, managementul timpului si a conflictelorDescrierea jobului In calitate de Specialist IT Suport Productie, vei fi primul punct de contact, din partea departamentului IT, pentru procesele noastre de productie. Vei avea ocazia de a colabora cu specialisti din domeniul IT si din mediul de business, atat din cadrul plant- urilor din România, Sebeș și Cugir, dar și din cadrul altor echipe re
STAR TRANSMISSION

Casier pariuri sportive SUPERBET - SEBES


Scurta descriere a companiei Fondat în anul 2008, grupul Superbet este o companie de tech & entertainment, fiind liderul industriei de pariuri sportive din România. Compania desfășoară operațiuni în retail, unde are o rețea de aproximativ 1.000 de agenții stradale, precum și în online, prin intermediul website-ului și al aplicațiilor de pariuri sportive și gaming. Cerinte Ești o persoană care are: • Studii medii • Cunoștinte de operare PC - nivel mediu Și • Iți place să relaționezi și să comunici deschis cu clienții • Ești echilibrată, responsabilă și conștiincioasă • Dar și loială, corectă și serioasă Responsabilitati Rolul tău alături de noi este să: • Întâmpini clienții cu scopul de a le oferi acestora o experiență inedită • Interacționezi cu clienții pentru a asigura cele mai bune servicii • Încasezi banii în casa de marcat pentru vânzarea serviciilor și produselor specifice • Accepți și validezi tichetele de pariere • Întocmești documentele de contabilitate primară Alte inform
SUPERBET ONLINE

Vanzator Sebes (f/​m)


Tmpreuna suntem Lidl, Angajator de Top atat tn Romania cat si tn Europa pentru al cincilea an consecutiv si te asteptam tn echipa noastra pentru a face primul pas tn cariera ta alaturi de noi! Rolul tau Te vei asigura ca rafturile sunt aranjate si pline de marfa mereu; Te vei asigura ca marfa de la raft este proaspata si aranjata corespunzator; Vei gestiona corespunzator activitatea de la casa de marcat; Vei participa la activitatea de inventar a magazinului; Te vei asigura ca magazinul este curat; atat sala de vanzare, cat si restul spatiilor; Vei oferi suport clientilor tn magazin. Oferta noastra Un plan de scolarizare personalizat si un trainer dedicat; Salariu motivant cu majorari salariale garantate anual; Tichete de masa si tichete cadou oferite cu diferite ocazii; Sporuri salariale atractive, bonusuri si prime ocazionale; Asigurare medicala privata si asigurare de accidente; Pachete avantajoase de asigurare medicala pentru membrii familiei; Zile de concediu tn plus tn functie de
LIDL ROMANIA

Asistent Medical Generalist Medlife Sebes


Scurta descriere a companiei Sunt 24 de ani de când primii noștri pacienți au trecut pragul unei clinici MedLife. Sunt 24 de ani de când sănătatea a devenit pentru noi mai mult decât o profesie, o pasiune. Sunt milioane de pacienți care au apelat la noi în căutarea celor mai bune soluții la nevoile lor medicale, cu încrederea și siguranța că întâlnesc aici oameni capabili, profesioniști pasionați, medici experimentați, personal amabil și un zâmbet care să le șteargă orice urmă de neliniște de pe chip. Încrederea pacienților noștri este cea mai importantă resursă a activității noastre, de aceea, de la deschiderea primei noastre clinici, acum 24 de ani, nu am încetat să inovăm, să cunoaștem, să investim în medicii noștri și în echipamentele medicale și să fim prezenți cât mai aproape de pacienții noștri din întreaga țară. Cerinte Esti persoana potrivita daca: - ai experienta ca asistent medical generalist de minimum 1 an; - ai un bagaj solid de cunostinte teoretice; - ai abilitati de luc
MedLife

Director Agentie - Agentia Sebes,​ Timisoara


Candidatul ideal Cunostinte si experienta:• Cunostinte specifice domeniului financiar bancar; vanzari; despre BRD si concurenta, specificul si evolutia pietei• Cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare• Cunoasterea legislatiei romanesti in materie de credite• Cunostinte informatice: excel, Word, PPT• Carnet de conducere categoria B• Managementul echipei;• O limba straina de circulatie internationala (preferabil)Descrierea jobului Responsabilitati principale: Asigura implementarea strategiei Grupului / Regiunii la nivelul agentiei, monitorizeaza indicatorii de performanta ai acesteia si intreprinde actiuni pentru cresterea rezultatelor acesteia; Este responsabil de realizarea bugetelor si indeplinirea obiectivelor comerciale si financiare alocate agentiei coordonate, in conformitate cu obiectivele strategice ale Grupului/ Regiunii; Asigura managementul si animarea echipelor din perimetrul coordonat, monitorizand indicatorii de performanta ai acestora, cu urmatoarele obi
BRD GROUPE SOCIÉTÉ GÉNÉRALE BUCUREŞTI SUCURSALA VASLUI

Consilier Juridic- Expert Gdpr


Candidatul ideal Diplomă de licență eliberată de o universitate acreditată; Minimum 2 ani de experiență de muncă în domeniul protecției datelor cu caracter personal; Experiență profesională incluzând următoarele: dezvoltarea de politici și training- uri de compliance, înțelegerea și aplicarea demonstrată a a legilor din domeniul protecției datelor cu caracter personal, experiența în domeniul compliance, juridic, audit, cu experiență recentă în protecția datelor cu caracter personal; Expertiză în legislația și practicile europene privind protecția datelor, inclusiv o înțelegere aprofundată a RGPD; Certificare in domeniul protecției datelor cu caracter personal cum ar fi, dar fără a se limita la CIPP, CIPT, ISEB de preferință- constituie avantaj; Expert în Microsoft Office Suite sau software-uri similare de scriere și prezentare; Abilități în managementul proiectelor; Abilitatea de a lucra eficient sub presiune și de a gestiona informațiile sensibile și confidențiale; Excelente abilități
STAR TRANSMISSION

Consultant/​manager


Candidatul ideal Sociabil si comunicativ, dar nu agasant; Cu principii solide; Sa fii punctual; Perseverent in tot ceea ce faci; Bun vorbitor de limba romana - sa stii ca sh, tz, k, etc nu inlocuiesc ș, ț, ca...; Sa iti placa sa citesti, sa inveti si sa te dezvolti mereu, pentru ca asta va face parte din sarcinile de serviciu; Sa poti lucra dupa agenda; Sa iti doresti sa te autodepasesti si sa iti construiesti o cariera;Descrierea jobului Vei da telefoane, multe telefoane; Te vei intalni cu potentialii clienti; Vei face analize de nevoie; Vei veni cu solutii pentru nevoile clientilor; Vei mentine relatiile cu clientii existenti; Vei invata de la cei mai buni.Oferta noastra: Birou; Un job cu independența financiara si organizatorica; Pachet salarial motivant; Traininguri gratuite, performante si suport in activitate.Crezi ca esti potrivit(a)?
BAIAS VIOLETA AGENT DE ASIGURARI

Reprezentant Magazin Sebes,​ Barlad,​ Blaj,​ Orastie,​ Buzau


Candidatul ideal Daca:• Ai cel putin studii medii, cu diploma dе bacalaureat sau esti student• Te pasioneaza tehnologia si esti atras dе o cariera in vanzari• Abordezi cu deschidere si intelegere clientii• Detii minime cunostinte dе MS Office (email, internet, Word, Excel)Descrierea jobului SCOP: Vanzаrеa produsеlor si sеrviciilor oferitе de compаniе, prin reteаuа dе magаzine, cаtrе clienti, rеspеctand stаndardelе sipoliticilе compаniei.Dаcă ai studii medii finalizate, cu diploma de bac, îți place să vorbești direct cu clientii și ești pasionat de tehnologie, atunci ești perfect pentru job!Cum va arata o zi din viata ta la Telekom:• Vei oferi consultanta clientilor prin prezentarea ofertelor de telefonie existente (post-paid si pre-paid), precum si informatii tehnice despre produsele din magazin, in scopul cresterii vanzarilor• Vei identifica nevoile de comunicare ale clientilor pentru a putea sa le oferi informatii corecte cu privire la produsele si serviciile companiei• Vei urmari si
Telekom Romania

Inginer mecanic


Estimare   3800 RON/Luna
Scurta descriere a companiei Grupul Lactalis este liderul pieței de produse lactate din România. Ne derulam operațiunile prin intermediul unui numar de 8 companii renumite pe piata românească: Albalact, Covalact, Lactate Harghita, Dorna Lactate, Raraul, Lactalis Romania, Lactalis Logistic și Parmalat, administrate prin intermediul unei structuri de conducere consolidată la nivel național. Avem un portofoliu impresionant de mărci și produse locale și internationale, recunoscute, indragite și intrate în obiceiurile de consum din ultimii 50 de ani ale consumatorilor români. În prezent avem un numar de 2200 de angajați, care lucrează în 5 fabrici moderne locate in Alba, Harghita, Covasna, Suceava si Ilfov, precum și în structurile de colectare de lapte, vânzări, depozitare și distribuție, cu acoperire în întreaga țară . Cerinte Cautam coleg in ALBALACT!  Studii superioare Mecanica (Hidraulica&Pneumatica, Mecatronica, Utilaj Tehnologic, TCM), sau Electrica.  Experienta in intretinerea
Lactalis Group

Development Engineer


Estimare   5300 RON/Luna
Candidatul ideal Technical studies Experience in a similar position is considered an advantage English level min B2- spoken and written Proactive attitude Result oriented Good communication and collaboration skillsDescrierea jobului Offers technical support for product, maintains close collaboration with other areas product related (Production, Quality, Purchasing, etc.) Coordinates the failure analysis after PVT / DVT tests and of deviations from series production related to product Risk assessment / risk release evaluations Coordinates the new products / variants / changes implementation Change Management coordination (ECR) Definition of test plans (PVT / DVT) and support in test results analysis Participation in reviews from QGC (Quality Gates Customer) Maintains, evaluates and updates requirements for supplied components and final product. Responsible for the technical discussions with suppliers and customers Responsible for development activities of the parts CAD activities (3D /
Bosch

Kundendienst


Candidatul ideal Foarte bune cunoștințe de germană scris și vorbit precum și cunoștințe bune de engleză;Foarte bune abilități de comunicare atât în scris cât și oralExperiență în utilizarea sistemelor CRM ;Bună cunoaștere a programelor MS Office;Perseverenta și orientare spre obiectiveDescrierea jobului Identificarea nevoilor clienților și oferirea de soluții potrivite acestoraContactul cu clienții prin e-mail și telefonImplicare în promovarea produselor companieiOptimizarea continua a proceselor de lucruImplicare pentru asigurarea satisfacției cliențilorOferim:Un mediu de lucru interesant într-o companie dezvoltataPachet salarial atractivOportunitati de dezvoltare personală și profesională
RECRUT ART

Operator Facturare


Estimare   2150 RON/Luna
Candidatul ideal Echipa GE-ROM SIM SALES SRL cauta Operator facturare, pentru locatia din Alba-Iulia Candidatul ideal:- cunostinte de contabilitate primara;- cunostinte operare MS Office;- persoana organizata, atenta la detalii, responsabila, serioasa;- spirit de initiativa si capacitatea de a lucra in echipa.Descrierea jobului Descrierea job-ului :- emitere facturi;- incasari numerar;- verificarea instrumentelor de plata;- contabilitate primara (registru de casa, extrase de cont);- urmareste scadentele la facturi;- intocmeste diverse rapoarte lunare;- preluarea si directionarea apelurilor telefonice;- intampina clientii si ii pune in legatura cu personalul din departamentul solicitat;- inregistreaza electronic corespondenta intrata in societate;- transmite corespondenta la departamente.Beneficii :- tichete de masa,- mediu de lucru armonios;- incurajarea permanenta pentru dezvoltarea profesionala.
GEROM SIM SALES SRL

Farmacist Diriginte Turda/​ Bucerdea


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine:Sa fii o persoana deschisa, empatica; Sa iti pese cu adevarat de pacienti si de nevoile acestora; Sa fii interesat sa gasesti solutii pentru fiecare pacient; Sa comunici clar, concis; Sa fii responsabil si organizat; Sa detii Certificat de Membru al Colegiului Farmacistilor; Experienta pe post de Farmacist Diriginte nu este obligatorie, o poti obtine alaturi de noi :)Iti oferim:Pachet salarial motivant; Bonuri de masa; Card de angajat cu multiple beneficii in retelele de farmacii; Abonament la o clinica privata platit de companie; Conditii speciale negociate pentru angajati pentru bunuri si servicii; Training-uri de specialitate; Posibilitati reale de promovare in cadrul grupului A&D Pharma Dr. Max. Descrierea jobului Ce trebuie sa faci :sa pui pacientul pe primul loc; sa oferi solutii pentru sanatate personalizate, in functie de nevoile fiecaruia; sa lucrezi cu echipa ta in vederea unei bune functionari a farmaciei; sa supraveghezi eliberarea me
SENSIBLU

Controlor Financiar


Estimare   3200 RON/Luna
Candidatul ideal Candidatul ideal să fie absolvent de Stiinte economice/ Finanțe/ Inginerie economica . O bună cunoaștere a contabilității românești este obligatorie și 2 ani de experiență de lucru în zona Controlling (cu sisteme ERP) reprezintă un plus. Cunoașterea Excel, limba engleză excelent vorbită și scrisă este o necesitate pentru noi. Dacă dorești să-ți îmbunătățești experiența profesională într-un mediu multinațional, ești o persoană proactivă și ai cunoștințe solide de contabilitate, mare atenție la detalii și abordare analitică, atunci s-ar putea să fii persoana pe care o căutăm! Descrierea jobului Proceseaza in softul de contabilitate inregistrarea facturilor de achizitii, a facturilor de vanzari, inregistrarea salariilor.Efectueaza extragerea de situatii din sistemul de evidenta contabila si prelucrarea datelor in rapoarte specifice solicitate de management.Realizeaza analize si verificari financiare si ofera consiliere financiara managerilor din alte departamente.Realizea
SC SATROTEC SRL

Operator Comercial - Sala Jocuri


Candidatul ideal * Abilitati de calcul matematic* Orientare catre client* Bune abilitati de comunicare si relationare* Persoana dinamica, entuziasta, cu atitudine pozitiva* Responsabilitate, planificare si organizare* Lucru in echipa, dar si individual* Disponibilitate pentru lucru in ture (inclusiv tura de noapte).Descrierea jobului * Informarea clientilor referitor la modul de functionare al aparatelor de joc si la regulile de joc* Supravegherea permanenta a modului de desfasurare a activitatii in sala de joc* Intocmirea incasarilor zilnice si predarea gestiunii* Realizarea platilor corespunzatoare castigurilor obtinute de clienti* Consiliere clienti* Deservirea clientilor
baum bet

Economist In Economie Generala (cod Cor: 263102)


Candidatul ideal Absolvent studii superioare in Economie, specializare ContabilitateExperienţă profesională (ani / domeniu): minim 2 ani in domeniu pe post similar;Cunostinte specifice: cunoașterea softului de contabilitate WinMentor Enterprise constituie avantaj;Limbi străine: engleza, nivel: nivel mediu-avansat;Operare PC: Cunoștințe solide Microsoft Office (Excel, Outlook, PowerPoint, Word);Atitudine proactivă, fire comunicativă, rezistență la stres, capacitate de organizare, persoană orientată spre rezolvarea problemelor, abilități de lucru în echipă, disponibilitate pentru program prelungit.Descrierea jobului Aptitudini specifice postului:Cunoștințe specifice: cunoașterea softului de contabilitate WinMentor Enterprise constituie avantaj.Limbi străine: Engleză, nivel mediu-avansat.Operare PC: Cunoștințe solide Microsoft Office (Excel, Outlook, PowerPoint, Word).Abilităţi personale:Abilități de comunicare și relaționare;Atitudine proactivă;Capabilități de leadership;Capacitate de a
TERPENA TRADING S.​R.​L.​

Coordonator Echipe Curatenie


Candidatul ideal Persoana poate fi localizata in jud: SB/ HD/ AB sau imprejurimiProfil Absolvent de studii superioare: Experienta de minimum 6 luni in domenii precum: curatenie industriala/ facility/ property management;- reprezinta avantaj Experienta in managementul unei echipe; Cunostinte ale pachetului MS Office (Word, Excel )- nivel mediu/ avansat; Abilitatea de a gestiona, simultan, mai multe proiecte în același timp; Competente de organizare si planificare; Permis de conducere categoria B. Disponibilitatea de deplasare intre judetele: SB, AB, HD, TM, CJ, ocazional TG-Jiu.Descrierea jobului Responsabilitati Centralizeaza pontajele din toate locatiile; Verificarea activitatii echipelor si asigurarea trainingului pentru acestea; Efectuarea notelor de comanda in platforma interna, pentru necesarul de consumabile; Asigurarea respectarii de către proiect a documentelor contractuale, a managementului calitatii si a sistemelor de sanatate si securitate; Planifica activitatile proiectului
UNITY CONSULTING

Logistic System & Process Specialist Sap


Descrierea jobului Job Description Proposes projects to improve processes in LOG to increase efficiency and the degree of automation; Responsible for the implementation of Industry 4.0 in LOG; Is responsible for plant level testing of local projects; Participates in the implementation of new processes in SAP (global, internal, user); Participates in the implementation of cost saving projects in the LOG area and in the production area; Organizes and participates in project meetings with supplier, client (other companies) and other departments; Checks and ensures the proper functioning of the interfaces between IT systems (POE, P99, PA5, PAGOS etc.); Creates documentation for standard processes; Identifies the root of the problem, clarifies and documents deviations; Creates and distributes "good practice" to users and end-users for repetitive changes and errors; Creates reports based on management requests; Organizes and supports training sessions for users and key-users for new processe
Bosch

Technical It- Logistics Area


Candidatul ideal Responsible for running the processes and continuously improvement of the processes in the described parameters; Responsible for the correct application of applicable legal rules, Bosch standards and safety and labor protection criteria when intervening and /or defining processes; Support of MES application and configuration in production areas; Ensures stability of MES system following requirements from each BU by leading the project in a specific area; Responsible for application updates/upgrades and configuration requests based on business requirements; Works directly with cross functional teams on maintaining and updating the running systems; Ability to recognize problems and communicate solutions effectively; Collaborates and supports the production departments; Provides feedback to applicators regarding upgrades and shares improvement points; Develops and maintains MES systems (NEXEED / SALT) documentation; Roll out and train end users based on new solutions; Par
Bosch
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 92 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.