Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

110 Locuri de Munca in Sebes - Joburi in Sebes

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

110 Locuri de Munca in Sebes - Joburi in Sebes

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Sebes si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Sebes si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Electromecanic automatizari industriale


Companie verificată
Aplica rapid
Dacă te atrage atat domeniul electric cat si mecanic, ești o persoană responsabilă și îți place să găsești soluții, te asteptam in echipa noastra! Descrierea postuluiActivitati de reparatii si mentenanta utilaje industrialeConstructii tablouri electrice de automatizareRealizare lucrari de cablareMediu de lucru placut Cerințele postuluiStudii medii- studiile superioare constituie un avantajSeriozitate, responsabilitate, punctualitateAtentie la detaliiExperienta intr-un post similar constituie un avantajSuntem bucurosi sa impartasim din experienta noastra si celor dornici de invatare si formare profesionala Responsabilitățile postuluiIntreprinde actiunile de mentenanta planificata, conform programarilor stabilite, precum si cele de mentenanta corectiva, la echipamentele industrialeExercita, in conditii de siguranta, diagnosticarea defectiunilor, rezolva problemele electromecanice ale utilajelor prin interventie directa asupra lor si in timp util.Colaboreaza intr-un mod constructiv cu col
Triftech SRL

Operatori calitate in Sebes


Companie verificată
Aplica rapid
Formel D, furnizor global de servicii din industria auto, angajeaza: OPERATOR CALITATE IN SEBES Cerinte:Studii medii sau scoala profesionala;Nu se cere experienta in domeniu;Atentie distributiva, acuitate vizuala buna;Responsabilitate si seriozitate;Disponibilitate pentru 3 schimburi; Beneficii:Salariu fix + tichete de masa;Asigurare privata de sanatate Responsabilitati:Controlul pieselor din punct de vedere al calitatii (conform instructiunilor de lucru);Respingerea pieselor care nu îndeplinesc standardele de calitate;Informarea superiorului direct cu privire la problemele aparute pe parcursul procesului de control; Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la numarul de telefon din anunt.
Formel D Romania SRL

Laborant chimist in Sebes,​ Alba


Companie verificată
Aplica rapid
Formel D Romania, furnizor global de servicii din industria auto, angajeaza:LABORANT CHIMIST IN SEBES Cerinte:- Studii postliceale: specializare chimie;- Experienta in domeniul analizelor de laborator, Beneficii:-Salariu fix + tichete de masa;-Asigurare privata de sanatate;-Contract de munca pe perioada nedeterminata;-Transport decontat. Responsabilitati:- Analize chimice lichide de proces: ape de spalare, emulsii de prelucrare;
Formel D Romania SRL

Casier pariuri sportive SUPERBET - SEBES


Scurta descriere a companiei Fondat în anul 2008, grupul Superbet este o companie de tech & entertainment, fiind liderul industriei de pariuri sportive din România. Compania desfășoară operațiuni în retail, unde are o rețea de aproximativ 1.000 de agenții stradale, precum și în online, prin intermediul website-ului și al aplicațiilor de pariuri sportive și gaming. Cerinte Ești o persoană care are: • Studii medii • Cunoștinte de operare PC - nivel mediu Și • Iți place să relaționezi și să comunici deschis cu clienții • Ești echilibrată, responsabilă și conștiincioasă • Dar și loială, corectă și serioasă Responsabilitati Rolul tău alături de noi este să: • Întâmpini clienții cu scopul de a le oferi acestora o experiență inedită • Interacționezi cu clienții pentru a asigura cele mai bune servicii • Încasezi banii în casa de marcat pentru vânzarea serviciilor și produselor specifice • Accepți și validezi tichetele de pariere • Întocmești documentele de contabilitate primară Alte inform
SUPERBET ONLINE

Vanzator Sebes (f/​m)


Tmpreuna suntem Lidl, Angajator de Top atat tn Romania cat si tn Europa pentru al cincilea an consecutiv si te asteptam tn echipa noastra pentru a face primul pas tn cariera ta alaturi de noi! Rolul tau Te vei asigura ca rafturile sunt aranjate si pline de marfa mereu; Te vei asigura ca marfa de la raft este proaspata si aranjata corespunzator; Vei gestiona corespunzator activitatea de la casa de marcat; Vei participa la activitatea de inventar a magazinului; Te vei asigura ca magazinul este curat; atat sala de vanzare, cat si restul spatiilor; Vei oferi suport clientilor tn magazin. Oferta noastra Un plan de scolarizare personalizat si un trainer dedicat; Salariu motivant cu majorari salariale garantate anual; Tichete de masa si tichete cadou oferite cu diferite ocazii; Sporuri salariale atractive, bonusuri si prime ocazionale; Asigurare medicala privata si asigurare de accidente; Pachete avantajoase de asigurare medicala pentru membrii familiei; Zile de concediu tn plus tn functie de
LIDL ROMANIA

Casier Sebes,​ Judet Alba


Candidatul ideal Casier Sebes, Judet AlbaCe oferim: Pachet salarial atractiv Bonusuri motivante Bonuri de masă Discount de angajat de până la 25% la produsele PEPCO Program de lucru flexibil Dezvoltare profesională și oportunități de promovare Suport din partea unei echipe prietenoase Printre atribuțiile tale: Asigurarea unui nivel corespunzător de customer service prin servirea amabilă și rapidă a clienților Operarea caselor de marcat, încasarea banilor și efectuarea tuturor rutinelor legate de numerar Recepționarea livrărilor de marfă Expunerea produselor respectând standardele de merchandising ale companiei Cerințe: Studii medii (studiile comerciale sunt un avantaj) Amabilitate în relația cu clienții Punctualitate și dorința de a lucra în echipă.Descrierea jobului Casier Sebes, Judet AlbaCe oferim: Pachet salarial atractiv Bonusuri motivante Bonuri de masă Discount de angajat de până la 25% la produsele PEPCO Program de lucru flexibil Dezvoltare profesională și oportunități de promo
PEPCO RETAIL

Sales Suport


Candidatul ideal Calificări / Cunoștințe specifice: Experiența pe o poziție similară nu e neaparat necesara, insa constituie un avantaj . Excelente abilități de comunicare, colaborare și negociere MS Office – Power Point, Word, Excel Permis de conducere – categoria B;Descrierea jobului Responsabilităţi Oferirea de sprijin reprezentantilor de vanzari, in scopul implementarii contractelor; Oferirea de informatii actualizate despre proceduri , informari, stocuri ; Actualizarea bazei de date cu documente; Arhivarea documentelor primite de la reprezentantii de vanzari .; Elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de manager / reprezentant de vanzari; Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei; Urmarirea incasarii sumelor datorate de catre clienti ; Transmiterea documentelor solicitate clientilor ; Obtinerea informatiilor de la client: antemasuratori, liste de cantități, număr de ordine al licitației în SEAP (Sistemul Electronic de Achiziții Publi
ENVIPCO SOLUTIONS

Media netă estimată pe baza celor 1892 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Achizitor - Buyer Esr (f/​m)


Candidatul ideal Pentru echipa noastră Supply Chain România, căutăm un coleg Achizitor care va raporta direct Managerului de achizitii si Supply Chain Manager din România și va avea următoarele:Calificări / Cunoștinte specifice: Abordare colaborativă, orientată spre soluții Experiență de lucru cu Enterprise Resource Planning (ERP)-preferabil Microsoft Dynamics 365 Bune abilități de a gestiona mai multe responsabilități logistice Disponibilitate de a gestiona noi proiecte Cunoașterea condițiilor Incoterms, ca nevoie de a efectua importuri din diferite regiuni ale lumii Cunoștințe avansate privind stocurile de materiale Cunoștințe avansate operare pachet Office Cunoștințe avansate de limba engleză (scris, citit, vorbit).Descrierea jobului Gestionează portofoliul de furnizori și dezvoltă relațiile de afaceri, în vederea atingerii obiectivelor de asigurare a materialelor și serviciilor necesare bunului mers al producției, reduceri de cost, având în vedere un raport eficient preț/ calitate.
ENVIPCO SOLUTIONS SRL

Contabil Plati - Orastie


Scurta descriere a companiei PROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training. S.C. Agentia de Servicii Professional S.R.L. este inregistrata ca operator de date cu caracter personal. Avand in vedere prevederile Regulamentului General privind Protectia Datelor Personale va rugam ca, inainte de a aplica la anuntul de angajare, sa consultati pentru informare site-ul nostru: professional.com.ro/gdpr Cerinte - Studii de licență în Contabilitate; - 1+ ani de experiență în P2P sau Contabilitate; - Cunostinte pana la standardul regulilor contabile corporative si locale, fiind capabil sa le aplici in viata de zi cu zi; - Engleză nivel B2. Responsabilitati - Monitorizarea executiei intregului proces Purchase to Pay (P2P); - Investigheaza, pro
Romanian Adventure Team

Medic Medicina Muncii Examinare


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin: - asumarea raspunderii pentru actiunile lor; - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple; - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi; - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa; - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte Esti persoana potrivita daca: Esti medic specialist Medicina Muncii/Medicina de familie sau Medic Medicina Generala Detii Certificat de membru de la Colegiul Medicilor si Asigurare Malpraxis valabile Ai minimum 2 ani de experienta p
Regina Maria

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Customer Service Cu Limba Germana In Sebes,​ Alba


Descrierea jobului E.ON Dialog vine la SEBEȘ, ALBAVorbești limba germană, cauți colegi de treabă, atmostferă placută și bonusuri de performanță?Pe toate le găsești la noul nostru birou din SEBEȘNu rata această ocazie!Alătură-te colegilor din echipa de Servicii Clienți!Află mai multe detalii despre post la un apel distanță: 0770 300 900Aplica aici sau trimite CV-ul tau pe adresa de e-mail: [email protected] așteptăm să te cunoaștem!Clientii nemti au nevoie de tine! Pentru a le raspunde solicitarilor legate de consumul energetic In clarificarea facturilor In alegerea si intocmirea contractului potrivit de gaz/ energie Pentru actualizarea datelor personale
E.ON DIALOG

Raw Materials Supply Planning Specialist-junior


Candidatul ideal Requirements:• Advanced knowledge of Excel• Higher education• English advanced• Strong Numerical & Analytical Skills• Forward & Critical Thinking• Keen attention to detail• GOOD Communication skills• SOUND Decision-making• Adaptability• Accountability• Team player• Openness to challenge status quo and be challengedLocation – hybrid. It is possible to work remotely few days per week. Our office is in Bucurest and our Factory is in Sebes. If you work in Bucurest there will be business trips to Sebes few times per year.Descrierea jobului Mission: to provide the target customer service level to the clients by maintaining adequate & efficient stock of raw and materials for the productionBusiness objective: to build stock and create delivery schedule of raw & materials for production plan fulfillmentThis position is open for those who can work with numbers, is not afraid of huge data flow, can easily fulfil any tasks in Excel and make analysis on this data. At the same time,
ALPIN 57 LUX

Planning Engineer


Candidatul ideal We are searching for engineers that are eager to go to the next level and change the world.For that, we have the perfect opportunities for you in the Planning Department: FMEA Moderation LayoutMandatory: Technical University, English language, experience as a quality/ processs engineer or other areas similar with our open positions.Descrierea jobului FMEA Moderation: As a specialist for FMEA (-Failure mode and effects analyses) you will moderate the cross-functional FMEA-Teams in different international projects and register the documentation in a special IT system called APIS IQ; Fulfill general tasks of a planning engineer; Participate in the conception and preparation of production hardware, or in the definition, analysis and documentation of production processes using various IT systems.Layout: Develop layout concepts for production, assembly and logistics together with the involved parts; Assess the surface needs in collaboration with managers from different depar
STAR TRANSMISSION

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 8750 RON/Luna

Agent Vanzari D2d


Candidatul ideal Daca faci parte dintre cei care se simt în largul lor în afara biroului și a celor patru pereți, avem jobul perfect pentru tine: Reprezentant de vânzări pe teren!Este un job dinamic și provocator, potrivit doar dacă:- îți place munca dе teren;- ești dornic dе afirmare;- ești deschis la informație și îți dorești să evoluezi;- ești dispus să fii responsabil pentru propriile câștiguri;- te consideri sociabil și comunicativ;- îți doresti un program flexibil;- vrei să-ți dezvolți o carieră în vânzări.Descrierea jobului Ce vei face?Te vei ocupa de promovarea și vânzarea sеrviciilor Vodafonе lа domiciliul potеnțialilor cliеnți.Cе oferim? un pachet sаlаriаl motivant, compus din: salariu fix + comision din vânzări lunar + bonus de “bun venit" = un total cash de aproximativ 1000 euro net inca din primele luni de activitate; training de specialitate indiferent de nivelul de experienta; un mediu de lucru plăcut; posibilități de dezvoltare profesională și avansare în carieră.
VODAFONE ROMANIA TECHNOLOGIES SRL

Automation Robotics Engineer


Candidatul ideal Our expectations:• higher technical education (field of study: automation, robotics)• knowledge of English and / or German in sufficient detail to enable easy communication• driving license B• readiness for business trips - domestic and foreign, e.g. USA, Germany, China• SEP (Electrician Certificate) would be appreciatedDescrierea jobului Responsibilities:• design automation and robotics systems• programme (implement software) robots, PLCs, SCADA systems, DCS process control systems• implementation of systems at customer siteOur offer:• work in a dynamically growing company with an international reach• benefits package• attractive salary, depending on experience, skills and possessed expertiese• challenging tasks with the possibility of acquiring a wide experience• stable employment conditions and flexible working hours• comfortable working environment in a modern building
AIUT ROMANIA

Agent Turism


Candidatul ideal Limba engleză nivel mediu; Cunoștințe avansate de operare PC; Cunoștințe bune de gramatică; Orientare către clienți, bune abilități de persuasiune, empatie; O atitudine proactiva, deschisa, empatica, dornica de dezvoltare personala; Dorinta de a lucra in echipa; Abilitati de vanzare in vederea atragerii de noi clienti; Ablitati de comunicare si planificare.Descrierea jobului COLIBRI TOUR angajeaza Agent turism pentru agentia din Alba Iulia.Responsabilitati: Intocmirea, prezentarea si vanzarea produselor turistice; Consilierea clientilor in alegerea serviciilor turistice; Rezervarea serviciilor turistice si a biletelor de avion; Urmarirea derularii actiunii turistice; Intocmirea documentelor fiscale si a documentelor de calatorie; Derularea contractelor incheiate cu furnizorii externi / interni si contactul permanent cu acestia; Prelucrarea ofertelor si introducerea in sistemul de rezervari; Verificarea si gestionarea ofertelor si a rezervarilor; Suport pentru departame
COLIBRI TOUR

Media netă estimată pe baza celor 450 de salarii introduse în Salario: 2850 RON/Luna

Asistent Farmacist Dr.​max- Alba Iulia


Candidatul ideal Studii de specialitate (Scoala Postliceala de Asistenti de Farmacie);Experienta minim 6 luni in farmacii cu circuit deschis ( constituie avantaj nu este obligatorie)Aviz de Libera Practica avizat anul in cursAbilitati de relationare si comunicare.Descrierea jobului Consultanta de specialitate clientilor/pacientilor la un standard profesionist;Participarea la derularea si implementarea campaniilor promotionale in scopul indeplinirii obiectivelor companiei;Monitorizarea si gestionarea stocurilor periodic pentru asigurarea unei aprovizionari optime;Sa lucreze cu colegii sai in vederea unei bune functionari a farmaciei.Iti oferim:Pachet salarial motivant;Bonuri de masa;Card de angajat cu multiple beneficii in retelele de farmacii;Abonament la o clinica privata platit de companie;Conditii speciale negociate pentru angajati pentru bunuri si servicii;Training-uri de specialitate;Posibilitati reale de promovare in cadrul grupului A&D Pharma Dr. Max.
DR.​MAX S.​R.​L.​

Operator Cnc - Dispozitive,​ Cugir


Candidatul ideal Ți-ar plăcea să faci parte dintr-o companie multinațională dinamică și agilă?Cauți să pui în practică cunoștințele tale în domeniul prelucrărilor prin așchiere? Atunci ești la un micron distanță de jobul perfect pentru tine @Mercedes-Benz!Diversitate, inovație și tehnologie de ultimă oră, așa putem descrie cel mai bine Centrul de Tehnologii din Cugir. Căutăm colegi care: Dețin cunoștințe de desen tehnic și operare CNC; Sunt capabili să lucreze cu o mare precizie și concentrare fiind orientați către detalii; Își doresc să învețe lucruri noi și au inițiativă; Îți place să faci mai mult decât să apeși un buton? Descrierea jobului Ca Operator Producție de Piese Unicat în cadrul Centrului de Tehnologii vei: Aprofunda cunoștințele de desen tehnic și vei dobândi cunoștințe de programare CNC; Lucra independent utilizând desenul tehnic al piesei ce trebuie prelucrate; Identifica metoda de lucru potrivită în vederea prelucrării; Ajusta programul mașinii in funcție de specificul
STAR TRANSMISSION

Telesales Representative


Candidatul ideal Criterii de selectie:Studii medii (cu diploma de Bacalaureat) sau studii superioareExperienta de minim 6 luni în activitatea de relaționare cu clienții, call center sau vânzări prin telefonCunoștințe de utilizare a calculatorului (Excel, Word, Outlook)Cunosterea limbii Romane la un nivel avansatEsti Candidatul ideal pentru noi daca:Ai abilități dezvoltate de comunicare si iti place sa le folosesti in scopul initierii si dezvoltarii relatiei cu clientiiVrei să înveți mai multe despre relațiile Business to Business (B2B)Vrei să fii la curent cu noile tendințe în materie de Enterprise resource planning (ERP)Ești o persoană perseverentă, organizată, proactivă, căreia îi place să-și atingă obiectiveleEști o persoană atentă la detalii, responsabilă, corectă și implicatăAi capacitate de concentrare si ascultare activaIti poti adapta comportamentul şi abordarea la situaţia datăIti poti gestioneaza proactiv volumul de muncaDescrierea jobului Suntem in cautare de colegi care sa
SOFT N TECH BUSINESS SOLUTIONS

Partener Clienti Retail - Alba Iulia,​ Blaj,​ Cluj,​ Sebes


Candidatul ideal Ce te va ajuta sa ai succes: Bune abilitati de negociere si de comunicare orala si scrisa; Orientare catre client si capacitatea de a gasi rapid solutii; Abilitati de operare PC (cunoasterea pachetului MS Office constituie un avantaj); Studii superioare, de preferat in domeniul economic; Minim 1 an experienta relevanta in institutii financiar-bancare/vanzari/relatii cu clientii/call center;Descrierea jobului Despre echipa noastra:Suntem peste 5000 de oameni la BCR. Si, pe cat de multi, pe atat de diferiti. Ne place sa credem, insa, ca diversitatea noastra de idei, atitudini, pasiuni, trairi sau origini ne infrumuseteaza cultura si adauga valoare muncii noastre.Cum vei contribui: Identifici nevoile clientilor persoane fizice si le recomanzi cele mai potrivite solutii de economisire, investitii si creditare; Promovezi si vinzi produsele si serviciile bancii si ale subsidiarelor BCR; Asiguri asistenta clientilor existenti si potentiali, in concordanta cu gama de produse d
BCR
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 110 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.