Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

140 Locuri de Munca in Sebes - Joburi in Sebes

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

140 Locuri de Munca in Sebes - Joburi in Sebes

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Sebes si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Sebes si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consultant ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici.În plus, dacă esti o persoană:perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;cu spirit antreprenorial;care deține o capacitate de analiză și sinteză;cu abilități de comunicare și negociere;care merge înainte, indiferent de obstacole;ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului:Responsabilitățile tale: Manager:Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;Planificarea și organizarea activității;Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de consultanță în despăgubiri;Identificarea oportunităților de dezvoltare a afacerii. Consultant în despăgubiri:Identificarea de noi clienți și oportunități de dezvoltare a businessului propriu;Recomandarea celor mai potrivi
Serar Invest Consult SRL

Sales Suport


Candidatul ideal Calificări / Cunoștințe specifice: Experiența pe o poziție similară nu e neaparat necesara, insa constituie un avantaj . Excelente abilități de comunicare, colaborare și negociere MS Office – Power Point, Word, Excel Permis de conducere – categoria B;Descrierea jobului Responsabilităţi Oferirea de sprijin reprezentantilor de vanzari, in scopul implementarii contractelor; Oferirea de informatii actualizate despre proceduri , informari, stocuri ; Actualizarea bazei de date cu documente; Arhivarea documentelor primite de la reprezentantii de vanzari .; Elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de manager / reprezentant de vanzari; Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei; Urmarirea incasarii sumelor datorate de catre clienti ; Transmiterea documentelor solicitate clientilor ; Obtinerea informatiilor de la client: antemasuratori, liste de cantități, număr de ordine al licitației în SEAP (Sistemul Electronic de Achiziții Publi
ENVIPCO SOLUTIONS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1139 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Controlling Specialist


Candidatul ideal Diplomă de licență în finanțe, contabilitate sau un domeniu conex. O diplomă de master este un plus. Experiență dovedită ca specialist în controlling sau un rol similar în mediul de producție, contabilitate sau control. Cunoștințe solide despre principiile financiare, standardele contabile și tehnicile de analiză financiară. Competență în modelarea financiară, prognoză și bugetare. Competență avansată în MS Excel și aplicații software financiare. Excelente abilități analitice cu atenție la detalii și capacitatea de a interpreta date financiare complexe. Înțelegere solidă a cadrelor de control intern și a cerințelor de conformitate. Abilitatea de a comunica informații financiare în mod eficient atât părților interesate din domeniul financiar, cât și celor din afara finanțelor. Abilități solide de rezolvare a problemelor și de gândire critică. Mentalitate proactivă cu capacitatea de a lucra independent și de a respecta termenele limită.Limba engleză și română - fluent.De
ENVIPCO SOLUTIONS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3 de salarii introduse în Salario: 8000 RON/Luna

Vanzator Sebes (f/​m)


Candidatul ideal Ai minimum studii gimnaziale finalizate. Prietenii te consideră o persoană energică, responsabilă și organizată; Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture (dimineață/după-amiază) și în weekend, iar tu contezi pe noi pentru 2 zile libere în timpul săptămânii; Experiența pe un rol asemănător reprezintă avantaj.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, Angajator de Top în România și Europa pentru al șaptelea an consecutiv. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine. Rolul tău Clienții noștri contează pe tine să fii acolo atunci când au nevoie de ajutor sau au întrebări; Contăm pe tine să aprovizionezi rafturile cu produsele necesare, respectând procesele interne de prezentare, precum și prospețimea produselor (ex: legume – fructe, brutărie etc.); Contăm pe tine să fii acolo atunci
LIDL DISCOUNT SRL

Operator Call Center


Candidatul ideal cel puțin studii medii. limba romana - nivel avansat. entuziast și proactiv cu o atitudine :"o vom face!". abilitati de comunicare avansate. atentie la detalii și capabil să lucreze într-un sistem ERP. precis și exigent pentru munca desfasurata. capacitatea de a lucra sub presiune pe termene scurte. o bună toleranță la stres. nivel avansat - Microsoft OfficeAvantaje:Oferim: experiență practică în Help Desk / Service Desk competență în Microsoft Dynamics experiență IT cunoașterea limbii engleze și/sau a unei alte limbi europeneDescrierea jobului Recepția, procesarea și documentarea rapoartelor primite telefonic de parteneri Sprijin de prim nivel față de parteneri Înregistrarea rapoartelor zilnice de defecțiuni și alocarea acestora tehnicienilor de service printr-un sistem de gestionare a tichetelor Managementul proceselor de service în conformitate cu cerințele contractului de service valabil Transferul sarcinilor către departamentele corespunzătoare ale grupului, dacă
ENVIPCO SOLUTIONS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 872 de salarii introduse în Salario: 2900 RON/Luna

Personal de Serviciu Sebes Part Time 4h (f/​m)


Tmpreuna suntem Lidl, Angajator de Top tn Romania si Europa pentru al saptelea an consecutiv. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, tn care poti creste si de la care poti tnvata tn fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care tti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Contam pe tine sa te ocupi de curatenia din interiorul si exteriorul magazinului, cu precadere tn grupurile sanitare si parcare, dar si pe sala de vanzare; Contam pe tine ca te vei ocupa de strangerea ambalajelor de carton si folie aflate pe sala de vanzare si ca vei asigura nivelul optim al consumabilelor; Colegii conteaza pe tine sa asiguri curatenia si igienizarea aparatului de reciclare (RVM) si a incintei tn care acesta este plasat, precum si a spatiilor de colectare selectiva. Oferta noastra Venit mediu brut lunar de 3700 RON raportat la norma de lucru mentionata tn anunt (include salariu brut, tichete de masa, prime, bonusuri si sporuri); Tr
Lidl Romania

Dynamics365 Support - Commercial Department


Candidatul ideal * studii medii/superioare de specialitate IT;* încredere în sine;* atenţie;* ascultare activă-îndemânare;* concentrare;* capacitate de a învăța;* aptitudini tehnice;* limba străină engleză - avantaj;Descrierea jobului - asigurarea suportului in implementare Dynamics 365 dpdv comercial;- configurarea si update a bazei de date a departamentului Comercial;- gestionarea conturilor lor în Dynamics, - evidente comenzilor de vânzări, - actualizarea listelor de prețuri de vânzare- gestionarea datelor de bază ale acestora- adresele clientilor; etc
ENVIPCO SOLUTIONS S.​R.​L.​

Inginer Constructii


Candidatul ideal Experiență anterioară în domeniul construcțiilor civileAbilități excelente de comunicare și coordonare a echipeiCunoștințe solide de planificare și gestionare a proiectelorCapacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termenele limităAbilități bune de rezolvare a problemelor și de luare a deciziilorStudii superioare în domeniul construcțiilor civile sau o specializare relevantăDescrierea jobului Responsabilități:Planificarea și coordonarea proiectelor de construcții civileSupervizarea lucrărilor de construcții și asigurarea respectării standardelor de calitate și siguranțăColaborarea cu echipa de proiectare pentru a dezvolta planuri și specificații tehniceGestionarea resurselor pentru proiecteComunicarea cu clienții și furnizorii pentru a asigura satisfacția acestoraBeneficii:Salariu competitiv și pachet de beneficii atractivOportunități de dezvoltare profesională și de avansare în cadrul companieiLucrul într-un mediu dinamic și stimulantColaborarea cu o echipă
ARHITECT CONSTRUCT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1645 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Angajam Sef Magazin/​sef Tura In Teius,​ Sebes,​ Aiud,​ Blaj


Candidatul ideal Noi suntem #OameniiDeLaProfiTot ceea ce dezvoltăm în PROFI este posibil datorită contribuției fiecăruia dintre noi.Valorile noastre, născute din modul în care suntem și ne comportăm zi de zi,sunt angajamentele de bază ale companiei noastre și ele reflectă modul în care ne raportăm la cei din jur.Stim ca procesul de învățare este continuu și ne bucurăm ca in Profi avem toate oportunitatile si perspectivele deschise pentru DEZVOLTARE.Impărtășim idei, venim cu initiative si ne sprijinim unii pe altii, pentru ca performantele de echipa se obtin mai usor prin COOPERARE.Cunoastem viziunea companiei, care sunt asteptarile celorlalti de la noi si ne consolidam relatiile profesionale cu onestitate si TRANSPARENTACăutăm oameni faini și implicați, care vor să performeze alături noi, cei peste 28.000 de colegi din Profi, cel mai mare angajator din mediul privat din România.Noi, #OameniiDeLaprofi suntem mereu uniți de ambiția de a duce împreună compania la următorul nivel.Descriere
PROFI ROM FOOD SRL

German Speaking Customer Service In Sebes (alba Iulia)


Candidatul ideal Vorbești limba GERMANĂ și ești o persoană comunicativă?Te felicităm pentru că nu ai renunțat să cauți, deoarere ai găsit job-ul potrivit!Descrierea jobului La E.ON Dialog din SEBEȘ (Alba Iulia) ai posibilitatea să-ți dezvolți abilitatea lingvistică.Cum? Foarte simplu: Vei discuta direct cu clienții nemți și vei răspunde solicitărilor legate de consumul energetic Te vei specializa în crearea contractelor de gaz/curent Vei fi responsabil pentru clarificarea facturilor și actualizarea datelor personale ale clienților noștriCe vei primi în schimb? Un salariu atractiv pentru a-ți răsplăti abilitățile magice Asigurare privată de sănătate Bonusuri de performanță pentru a-ți recunoaște eforturile și rezultatele Prime de Paști și Crăciun pentru a aduce bucurie în viața ta Tichete de masă în valoare de 30 Lei pentru a te bucura de gustări delicioase Program de lucru flexibil, cu posibilitate de lucru atât de la birou, cât și de acasă Oportunități nelimitate de training și dezvol
E.​ON DIALOG S.​R.​L.​

Lucrator Comercial - Vanzatoare- Pravalia Sergiana


Candidatul ideal Suntem întotdeauna în căutare de angajați motivați și entuziaști, dornici să se alăture echipei Sergiana.Căutăm - Lucrători comerciali / vanzatoare- pentru Prăvălia Sergiana.PROFILUL TĂU: amabilă și orientată către client; cu abilități bune de comunicare; responsabilă, organizată, cu inițiativă; cu experiență într-un post similar;Descrierea jobului vânzarea produselor din magazin; verificarea termenelor de valabilitate; ambalarea produselor vândute utilizând materiale specifice; completarea rafturilor cu produse din depozit sau reamenajarea articolelor acolo unde se impune; verificarea stocului de produse.PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: bonuri de masă; bonusuri pentru realizarea obiectivelor; spor de fidelitate; spor de weekend; cursuri de formare şi dezvoltare profesională; prime de Paște și de Crăciun; zile libere pentru evenimente speciale. asigurare medicala la clinica privata decontare abonament sala de sport. reduceri la diversi parteneri.Vă oferim un loc de mu
SERGIANA PRODIMPEX SRL

Project Manager


Candidatul ideal Cautam un "Maestru al Proiectelor" priceput si pasionat care sa se alature echipei noastre pentru a coordona si gestiona proiectele de investitii.Profil candidat: Experienta anterioara in gestionarea proiectelor de investitii Cunostinte solide in domeniul constructiilor Abilitati excelente de gestionare a proiectelor, inclusiv planificare, monitorizare si raportare Abilitati de comunicare eficiente si capacitatea de a colabora cu o echipa diversificata Disponibilitate pentru deplasari la nivel national sau international, in functie de cerintele proiectului Experienta in aspectele administrative ale proiectelor este un avantaj Studii superioare finalizate Cunostinte avansate de MS Office Cunostinte avansate de limba engleza Permis auto categ. B Experienta in contractare reprezinta un avantajDescrierea jobului Responsabilitatile managerului de proiect: Identifica locatiile targetate conform strategiei de dezvoltare a companiei Pregateste Studiul de Analiza pentru fiecare
MATECO S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3452 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Relationship Manager Mcse


Candidatul ideal Ai studii superioare în domeniul economic și cunoștiințe de analiză financiară;Îți este familiar domeniul bancar și ai experiență anterioară de minim 2 ani într-o poziție similară;Îmbini lucrul în echipă cu atingerea obiectivelor individuale;Ești orientat către clienți și entuziasmat de orice proces de vânzare sau negociere;Ai un nivel bun de cunoaștere a limbii engleze.Descrierea jobului Misiunea ta:Să fii un ambasador al produselor și serviciilor ING Bank, destinate segmentului MCSE.Vei promova produsele și serviciile ING Bank, dedicate segmentului MCSE;Vei îndeplini obiectivele de afaceri agreate și vei reprezenta brandul ING pe piața locală;Vei iniția și vei dezvolta relația cu companiile din segmentul MCSE;Vei oferi consultanță, suport vânzare și post-vânzare clienților;Vei urmări schimbările din piață și te vei documenta continuu despre piața bancară.Vino în echipa ING Office! Te așteaptă:Experiențe de învățare centrate pe competențe precum negociere și comunicar
PANĂ PROFESIONAL CONSULTING SRL

Casier


Candidatul ideal Daca esti o persoana sociabila, deschisa si ambitioasa, inseamna ca esti persoana potrivita pentru noi!*Experienta dе lucru in calitate dе casier sau intr-un magazin dе haine poate reprezenta un avantaj.Descrierea jobului Ce oferim:• Salariu fix si bonusuri in functie de performanta magazinului;• Tichete de masa in functie de vechime (15 lei / 20 lei);• Zile de concediu in functie de vechimea in companie (21 / 23 / 25 zile);• Bonus de recomandare pentru fiecare coleg recomandat;• Oportunitati de dezvoltare si de promovare;• Training de specialitate pentru perioada de inceput;• Program de lucru cu o ora pauza de masa, o singura tura de zi : 8-17 / 9-18 ;• 5 zile/saptamana, cu 2 zile libere consecutive;• Spor de weekend: 10% sambata, 15% duminica.Descrierea jobului:• Indrumi politicos si oferi ajutor clientilor in achizitionarea de produse;• Inrеgistrezi si incasezi corect contravaloarea produsеlor vаndutе;• Participi la activitatile de sortare si aranjare marfa in magaz
PRETURI PENTRU TINE SRL

Media netă estimată pe baza celor 1029 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Reprezentant tehnic vanzari auto - Alba Iulia


Scurta descriere a companiei ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting. Cerinte Aria geografica: Sibiu, A
ABC Human Capital

Agent Vanzari D2d


Candidatul ideal Continuam evolutia spre o companie bazata pe tehnologie, astfel ca dorim sa iti prezentam o noua oportunitate in cadrul Vodafone Romania:Suntem in cautarea unui coleg care isi doreste o noua provocare intr-un mediu dinamic alaturi de echipa noastra din D2D.Te asteptam in echipa noastra daca: iți place activitatea pe teren; consideri ca ai abilitati bune de comunicare si negociere; iti place sa construiesti relatii fata in fata cu clientii; dorești să evoluezi si sa iti dezvolti o cariera in vanzari; ai o atitudine pozitiva si esti orientat catre rezultate; te adaptezi repede si iti doresti sa ai flexibilitate la locul de munca;Descrierea jobului Ce vei face?Te vei ocupa de promovarea și vânzarea sеrviciilor Vodafonе lа domiciliul potеnțialilor cliеnți.Cе oferim? un pachet sаlаriаl motivant, compus din: salariu fix + comision lunar in functie de vanzari + bonus de “bun venit in echipa” oferind un total de aproximativ 1000 euro net inca din primele luni de activitate; tr
VODAFONE ROMANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Calitate


Candidatul ideal Manager Calitate in Cugir, Judetul Alba Studii superioare: licenta profil tehnic / mecanica/ chimie; Experienta intr-o pozitie similara-minim 3 ani (constitue avantaj experienta in industria automotivelor); Cunostinte operare PC - pachet MS Office;Competente transversale: Orientare spre rezultate operationale : stabilire de obiective ambitioase, capacitate de atingere si de ameliorare rezultate. Proactiv, se afirma in luarea de decizii. Reactivitate la cerintele interlocutorilor :Intelegere si integrare nevoi clienti interni/externi in vederea respectarii intereselor societatii. Capacitate de a lucra in echipa si de colaborare: spirit de echipa si participare la eficienta echipei. Capacitate de a pilota si acompania schimbarile : incurajeaza,declanseaza si gestioneaza schimbarea. Creativitate si inovatie: se implica in proiecte de inovare, cautare idei de progresare. Integritate si incredere : Respecta valorile societatii.Competente transversale specifice :integritate,
TECNO PLAST CUGIR SRL

Media netă estimată pe baza celor 298 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Asistent Comercial - Vanzari Export


Candidatul ideal Dacă ești o persoană organizată, comunicativă și orientată către rezultate, aceasta este o oportunitate excelentă de a-ți dezvolta cariera într-un mediu dinamic și competitiv.Cerințe: Experiență anterioară într-un rol similar sau în domeniul vânzărilor reprezintă un avantaj; Cunoașterea a 2 limbi străine la nivel avansat (ex. Engleză și Francez/Germană, etc.); Abilități excelente de comunicare și negociere; Cunoștințe de aritmetică, gestionarea produselor și TVA; Capacitatea de a lucra în echipă și de a colabora eficient cu colegii și clienți; Atenție la detalii și abilități bune de organizare; Cunoștințe solide de operare a calculatorului și ale pachetului Office; Fluență în limba română și engleză, atât în scris, cât și în vorbire.Descrierea jobului Responsabilități: Asistă departamentul de vânzări în gestionarea activităților zilnice; Monitorizează și gestionează comenzile clienților; Întocmește și actualizează documentele comerciale: packing list, CMR, centralizato
TRANSAVIA SA

Consultant Vanzari In Libraria Bookcity


Candidatul ideal Este student, absolvent sau cu experienta de lucru in servicii pentru clienti.Este deschis, sociabil, capabil de empatie si un bun ascultator in interactiunile cu cei din jur.Ii place sa ajute si să creeze o atmosfera placuta si confortabila pentru clienti si colegi.Are spirit de initiativa, este energic, creativ si preocupat sa se dezvolte.Isi doreste sa lucreze printre carti, muzica, filme si vrea sa fie la curent cu noile aparitii culturale sau este atras de design și decoratiuni interioare.Se adapteaza unui mediu în schimbare.Descrierea jobului Responsabilitati:Afla nevoile si asteptarile clientilor, le ofera informatii corecte si complete despre produse.Intampina, comunica si relationeaza cu clientii intr-o maniera amabila si prietenoasa.Invata cat mai multe lucruri despre oferta de produsesi se informeaza cu privire la noile aparitii.Expune produsele la raftsi creeaza rafturi tematice.Se ocupa de ordineasi curatenia pe rafturisi in spatiile de lucru.Colaboreaza f
COMPACT SA

Asistent Comercial


Candidatul ideal Cerințe: Experiență anterioară într-un rol similar sau în domeniul vânzărilor reprezintă un avantaj; Cunoașterea unei limbi străine (ex. Engleză – avansat); Abilități excelente de comunicare și negociere; Cunoștințe de aritmetică, gestionarea produselor și TVA; Capacitatea de a lucra în echipă și de a colabora eficient cu colegii și clienți; Atenție la detalii și abilități bune de organizare; Cunoștințe solide de operare a calculatorului și ale pachetului Office; Fluență în limba română și engleză, atât în scris, cât și în vorbire.Descrierea jobului Responsabilități: Asistă departamentul de vânzări în gestionarea activităților zilnice; Monitorizează și gestionează comenzile clienților; Întocmește și actualizează documentele comerciale, cum ar fi centralizatoare, facturi, avize, etc.; Menține și îmbunătățește relația de comunicare cu clienții; Întocmește perioadic centralizatoare cu rezultatele vânzărilor și comenzilor; Asigură un serviciu de calitate clienților și răsp
TRANSAVIA SA

Media netă estimată pe baza celor 101 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 140 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.