Business Operations Specialist
Adaugat: Azi
Profluo
Business Operations Specialist
Adaugat: Azi
Profluo
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Profluo este un cunoscut start-up din România, aflat într-o creștere puternică și cu un mandat curajos de extindere internațională, care utilizează motoare multiple de machine learning pentru a procesa în profunzime documentele financiare ale unei companii.
Rolul tău este unul cheie, interfuncțional, care se află la intersecția dintre mai multe echipe (Development, Sales, Marketing, Customer Success) și procese interne.
Misiunea ta principală este analiza, optimizarea și automatizarea continuă a fluxurilor de lucru și raportare, pentru a susține în mod eficient creșterea rapidă a companiei.
Ca Operations Specialist, la Profluo ai următoarele responsabilități și oportunități:
- Analiză și îmbunătățire: identificarea blocajelor, a ineficiențelor și a oportunităților de îmbunătățire în procesele operaționale (ex: onboarding clienți, gestionarea furnizorilor, fluxuri interne de lucru);
- Automatizare: identificarea și implementarea de instrumente și soluții software (ex: CRM, ERP-lite, sisteme de automatizare, agenți AI) pentru a reduce sarcinile manuale și repetitive;
- Coordonare proiecte interne: suportul în proiecte strategice de optimizare care implică mai multe departamente;
- Managementul stivei tehnologice interne utilizate de companie, asigurând integrarea și funcționalitatea acestora;
- Date & raportare: colectarea, monitorizarea și analizarea de KPIs operaționali și de vânzări, precum și generarea de rapoarte clare pentru management și acționari, oferind insight-uri acționabile;
- Asigurarea conformității: menținerea documentației operaționale (contracte, politici, proceduri) la zi și asigurarea conformității cu reglementările relevante.
Pentru a avea succes în Profluo, ar fi recomandat să aplici dacă:
- Ai experiență dovedită de 2-4 ani într-un rol de Business Operations sau similar, de preferat într-un mediu start-up sau tech;
- Ai o gândire puternică, analitică și bazată pe date – abilitatea de a transforma datele în decizii și acțiuni;
- Ai cunoștințe avansate de Microsoft Excel și de lucru cu diverse sisteme software (CRM, Project Management tools, etc.);
- Ai abilități excelente de comunicare (scrisă și verbală) și capacitatea de a colabora eficient cu echipe diverse.
- Ai proactivitate, autonomie și abilitatea de a prospera într-un mediu rapid și ambiguu (tipic pentru un start-up).
- Cunoști procesele și metricele de performanță specifice industriei tech/SaaS (ex: customer lifecycle, churn analysis)
Ce îți oferim
· Oportunitatea de a avea un impact semnificativ asupra scalării unei companii tech.
· Un mediu de lucru dinamic, plin de provocări, dar și de satisfacții.
· Pachet salarial competitiv.
· Buget de dezvoltare profesională și acces la training-uri de specialitate.
Te așteptăm să construiești un produs 100% românesc, spectaculos deja pe plan internațional!
Show more
Show less
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.