CASIER M, TR. PROF. DEBUTANT – COMPLEXUL ARHEOLOGIC CAPIDAVA - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Azi
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
CASIER M, TR. PROF. DEBUTANT – COMPLEXUL ARHEOLOGIC CAPIDAVA - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Azi
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Muzeul de Istorie Nationala si Arheologie Constanta Expira in 2025-12-18
Locatie
Constanta
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii nationale
Categorie
Functie contractualaAnunt
Nr. inreg. 6015 din 28.11.2025
02 decembrie 2025
ANUNT
privitor la organizarea concursului pentru ocuparea postului vacant unic
CASIER M, TR. PROF. DEBUTANT - COMPLEXUL ARHEOLOGIC CAPIDAVA
COMPARTIMENT CONTABILITATE, RESURSE UMANE SI SALARIZARE
Muzeul de Istorie Nationala si Arheologie Constanta, cu sediul in str. Arhiepiscopiei nr. 7, cod postal 900732, mun. Constanta, organizeaza concurs de ocupare a urmatoarei functii: CASIER M, TR PROF. DEBUTANT - COMPLEXUL ARHEOLOGIC CAPIDAVA; COMPARTIMENT CONTABILITATE, RESURSE UMANE SI SALARIZARE.
Posturile scoase la concurs sunt posturi unice, in conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 34/2023 privind unele masuri fiscal-bugetare, prorogarea unor termene, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative publicata in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 415/15.05.2023.
CONTINUTUL DOSARULUI PENTRU INSCRIEREA LA CONCURS
Pentru inscrierea la concurs, candidatii vor prezenta un dosar care va contine urmatoarele documente:
a) Formular de inscriere la concurs prevazut in Anexa nr. 2;
b) Copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) Copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea numelui, dupa caz;
d) Copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta indeplinirea conditiilor specifice solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) Copia carnetului de munca, adeverinta eliberata de angajator pentru perioada lucrata care sa ateste vechimea in specialitatea studiilor: Nu este cazul
f) Certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extras de pe cazierul judiciar;
g) Adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) Curriculum vitae model european;
CONDITII SPECIFICE ALE POSTULUI
a) Cunoasterea limbii romane, scris si vorbit;
b) Studii medii, cu diploma de bacalaureat;
c) Fara condamnari, sanctiuni sau contraventii (avand in vedere ca se gestioneaza bunuri specifice si resurse financiare).
LOCUL Sl DATA PANA LA CARE SE POT DEPUNE DOSARELE DE INSCRIERE, CU PRECIZAREA DATELOR DE CONTACT
* Candidatii vor depune la Compartimentul Contabilitate - Resurse Umane dosarele pentru concursul organizat pana in data de 18 decembrie 2025, ora 13,00.
* Selectarea dosarelor se va incheia in data de 30 decembrie 2025, ora 15,00.
* Depunerea contestatiilor si afisarea dupa prima etapa de evaluare va avea loc in data de
31 decembrie 2025, ora 15,00.
* Solutionarea contestatiilor si afisarea dupa prima etapa in data de 05 ianuarie 2026, ora 12,00.
* Proba scrisa va avea loc in data de 08 ianuarie 2026, ora 10,00 - 13,00.
* Depunerea contestatilor la proba scrisa va avea loc in data de 09 ianuarie 2026, ora 15,00
* Solutionarea contestatiilor la proba scrisa in data de 12 ianuarie 2026, ora 12,00
* Interviul (inregistrare audio) va avea loc in data de 13 ianuarie 2026, ora 10,00
* Afisarea rezultatelor finale in data de 14 ianuarie 2026.
Media finala pentru fiecare proba de concurs este de minim 50 si maxim 100 de puncte, pentru a fi admis.
Bibliografie si tematica concursului conform Anexei nr. 1.
Concursul se va desfasura la sediul Muzeului de Istorie Nationala si Arheologie din Constanta, Str. Arhiepiscopiei nr. 7, tel: 0241-614562.
TIPUL PROBELOR DE CONCURS/EXAMEN
Concursul pentru ocuparea postului vacant consta in trei etape:
- Etapa I -- selectia dosarelor
- Etapa a II-a -- proba scrisa
- Etapa a III-a -- proba interviu
Se vor prezenta in etapa a II-a si a III-a numai candidatii admisi in etapele anterioare. Comisia va stabili subiectele pentru proba scrisa, planul de interviu si criteriile de evaluare. In afara subiectelor pe planuri profesionale, interviul poate aborda si alte elemente relevante privitoare la activitatea desfasurata si proiecte profesionale de viitor, in situatia in care va ocupa postul pentru care candideaza.
Concursul se organizeaza in conformitate cu prevederile HG nr. 1336 din 28 octombrie 2022 care aproba Regulamentul cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual, din sectorul bugetar, platit din fonduri publice si Legea 53/2003 -- Codul Muncii, republicata.
Anexa nr. 1 la HG 1336/28.10.2022
FISA DE POST CASIER
Muzeul de Istorie Nationala si Arheologie Constanta Directia/Serviciul/Biroul/Compartimentul: Compartimentul Contabilitate - Resurse Umane
Informatii generale privind postul
1. Denumirea postului: CASIER - COMPLEXUL ARHEOLOGIC CAPIDAVA 2. Nivelul postului (de conducere/de executie): EXECUTIE
3. Obiectivul/Obiectivele postului:
- raspunde de pastrarea confidentialitatii informatiilor si a documentelor legate de organizatie;
- raspunde de respectarea ordinii si disciplinei in organizatie;
- raspunde de utilizarea resurselor existente exclusiv in interesul organizatiei;
- raspunde de respectarea prevederilor normativelor interne si a procedurilor de lucru privitoare la postul sau;
Conditii specifice pentru ocuparea postului (2) 1. Studii de specialitate: MEDII 2. Perfectionari (specializari): 3. Vechimea in munca/specialitate necesara:
4. Cunostinte de operare/programare pe calculator: DA 5. Limbi straine: DA
6. Abilitati, calitati si aptitudini necesare: experienta in lucrul cu publicul 7. Cerinte specifice: NU 8. Competenta manageriala (cunostinte de management, calitati si aptitudini manageriale): NU
Descrierea sarcinilor ce revin postului
- Are responsabilitatea sa gestioneze si sa pastreze in bune conditii bunurile destinate valorificarii de la punctul de vanzare al Complex Arheologic Capidava Constanta ( bilete de intrare, materiale de popularizare );
- Incaseaza contravaloarea biletelor si a materialelor de popularizare achizitionate de catre vizitatori ;
- Zilnic intocmeste registrul de evidenta al valorilor incasate , verifica daca numerarul existent corespunde cu soldul scriptic din registru , urmand ca saptamanal ( sau oridecate ori este cazul ) sa solicite casieria centrala pentru ridicarea incasarilor,
sumele incasate pe baza de borderou ;
- Pentru materialele de popularizare are obligatia de a elibera bon fiscal fiecarui cumparator , iar la sfarsitul fiecarei zi de lucru sa emita raportul zilnic ( Raport Z ).
- Registrul de evidenta a numerarului se intocmeste in 2 (doua) exemplare si se evidentiaza separat pe borderou : taxa de ghidaj , biletele vandute cu seriile respective si separat materialele de popularizare (pe tipuri de TVA ) conform raportului zilnic al casei de marcat. Un exemplar al registrului se rupe si se atasaza cotoarele biletelor vandute , precum si un raport Z ;
- Copia registrului si cotoarele biletelor vandute se arhiveaza la punctul de lucru ( Complex Arheologic Capidava ). Originalul ramane la Registrul de Casa. In momentul depunerii borderoului la casieria centrala , ii vor fi remise chitanta si factura , documente prin care se descarca gestiunea si care sunt evidentiate in Registrul de Casa ;
- Pentru materialele de popularizare are obligatia de a elibera bon fiscal fiecarui cumparator , iar la sfarsitul zilei emite raportul z.
- Pentru grupurile organizate prin agentiile de turism ( Karpaten, Direct Travel, Routours si Paralela 45 ) se intocmesc procese verbale de vizitare (in doua exemplare ) in care se mentioneaza numarul vizitatorilor Un exemplar se depune la compartiment financiar contabilitate in vederea intocmirii facturii catre beneficiar ( agentiile de turism ) pentru virarea sumelor cu ordin de plata , iar un exemplar se inmaneaza ghidului grupului respectiv care si semneaza pentru confirmarea numarului de vizitatori .
- Tine evidenta tehnico-operativa a biletelor ( pe fiecare tarif in parte ) si a bunurilor destinate vanzarii pe documente cu regim special ( fise de magazie ) ;
- Verifica periodic stocurile de bilete si material de popularizare , confruntandu - le cu evidenta contabila ;
- Are obligatia sa pastreze valorile monetare si bunurile destinate popularizarii in siguranta pana la momentul depunerii lor la casieria centrala;
- Are obligatia de a constitui conform contractului , o garantie in numerar , la nivelul unui salariu brut.
- Participa la curatarea spatiilor de vizitare din interiorul si exteriorul locului unde isi desfasoara activitatea;
- Executa si alte sarcini in interesul institutiei , trasate de seful ierarhic superior .
- Nerespectarea sau neglijarea obiligatiilor de mai sus , reprezinta abatere disciplinara.
Sarcini privind securitatea si sanatatea muncii
* Respecta normele de Sanatatea si Securitatea Muncii si PSI, pentru a evita producerea de accidente
si / sau imbolnavirile profesionale.
Sarcini privind regulamentele / procedurile de lucru
* Respecta procedurile de lucru generale specifice MINA Constanta ;
* Respecta termenele legale si cele impuse de procedurile institutiei privitoare la domeniul pentru care isi desfasoara activitatea.
* Respecta Regulamentul Intern si Regulamentul de Organizare si Functionare.
* Respecta si aplica actele normative in vigoare si Contractul Colectiv de Munca aplicabil.
Conditiile de lucru ale postului
Programul de lucru este de 8 ore ( 9-17 ), atat in perioada sezonului estival, cat si in extrasezon.
Se va asigura corelarea acestor dispozitii cu cele ale clauzelor specifice din C.I.M., precum si cu prevederile din anexele la R.I. / C.C.M. la nivel de unitate referitoare la alternanta turelor, daca este cazul, respectiv la programul de lucru inegal.
Conditiile materiale
- Ambientale : lucreaza in conditii ambientale deosebite ;
- Deplasari : Nu are ;
- Spatiu : are birou propriu, isi desfasoara activitatea in cadrul Complex Arheologic Capidava ;
- Conditii suplimentare (fac parte din categoria de beneficii) : Nu are ;
- Conditii de formare profesionala: Participa la diverse instruiri de dezvoltare profesionala.;
- Buget : Nu este cazul ;
Autoritate asupra altor posturi:
- Delegare (inlocuitori, sarcini delegate)
- Este inlocuit in sezon de :
- Este inlocuit in extrasezon de :
- Perioada de evaluare a performantelor - Anual
- Specificatiile postului : Nivelul de studii - Studii medii ;
Responsabilitatea implicata de post - De pregatire/luare a deciziilor : Nu are - Delegarea de atributii si competenta : Nu are - De pastrare a confidentialitatii:
* Respecta procedurile de lucru generale specifice institutiei;
* Respecta Regulamentul Intern si Regulamentul de Organizare si Functionare;
Sfera relationala a titularului postului
a) Relatii ierarhice: subordonat fata de:Contabil Sef
b) Relatii functionale: cu toate compartimentele institutiei c) Relatii de control : se supune controalelor interne efectuate de catre persoanele abilitate din cadrul MINA
Constanta; se supune controalelor efectuate de catre reprezentantii institutiilor si autoritatilor publice
abilitate in efectuarea de controale/verificari ; d) Relatii de reprezentare : Nu are ;
2. Sfera relationala externa : a) cu autoritati si institutii publice : Nu are ; b) cu organizatii internationale : Nu are ; c) cu persoane juridice private : Intocmirea de procese verbale de vizitare (in doua exemplare ) in care se mentioneaza numarul vizitatorilor sositi prin grupurile organizate de catre agentiile de turism ( Karpaten , Direct Travel , Routours si Paralela 45) ;
BIBLIOGRAFIE
pentru concursul de recrutare pentru ocuparea postului contractual vacant de
CASIER in cadrul COMPLEXULUI ARHEOLOGIC CAPIDAVA
1. Decretul nr. 209/1976 privind aprobarea Regulamentului operatiilor de casa ( in vigoare ) ;
2. Legea nr. 22/1969 , actualizata , privind angajarea gestionarilor , constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor agentilor economici , autoritatilor sau institutiilor publice ;
3. Hotararea nr. 2230/1969 privind gestionarea bunurilor materiale ;
4. Legea nr. 82/1991 a contabilitatii , cu completarile si modificarile ulterioare ;
5. OMF nr. 3512/2008 privind documentele financiar - contabile .
6. OUG nr. 146/31.10.2002 privind formarea si utilizarea resurselor derulate prin trezoreria statului cu completarile si modificarile ulterioare ;
7. OMFP nr. 1235/19.09.2003 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a prevederilor OUG nr.146/2002 privind formarea si utilizarea resurselor prin trezoreria statului cu completari si modificari ulterioare ;
8. Legea nr. 70/2015 pentru intarirea disciplinei financiare privind operatiunile de incasari si plati in numerar si pentru modificarea si completarea OUG nr. 193/2002 privind introducerea sistemelor moderne de plata ;
9. Legea nr. 319/2006 privind sanatatea si securitatea in munca ;
10. Legea nr. 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor ;
11. OMAI 163/2007 pentru aprobarea Normelor generale de aparare impotriva incendiilor.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.