Consilier juridic debutant S - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 6 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Consilier juridic debutant S - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 6 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Universitatea de Stiintele Vietii ,,Regele Mihai I" din Timisoara Expira in 2025-12-10
Locatie
Timis
Nivel
Functii de executie
Tip
Temporar
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt
1 post - Consilier juridic debutant S
Conditii generale:
* are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
* cunoaste limba romana, scris si vorbit;
* are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
* are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
* indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
* nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
* nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
* nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditii specifice:
Studii: superioare - studii superioare absolvite cu diploma de licenta - Drept
Vechime in munca: -
Vechime in domeniul/specialitatea postului: -
Certificari, programe de specializare: curs in domeniul managementului calitatii (auditor intern in domeniul calitatii ISO 9001: 2015)
Cunostinte de operare pe calculator (necesitate si nivel): Certificat de competente digitale- nivel utilizator experimentat.
Limbi straine (necesitate si nivel de cunoastere): Certificat de competenta lingvistica limba franceza - B2, limba engleza- limbaj juridic- nivel mediu
Abilitati, calitati si aptitudini necesare:
* capacitate de analiza si sinteza, adaptare dinamica la sarcinile de serviciu, rezistenta la stres;
* spirit de initiativa;
* persoana responsabila si organizata;
* abilitati de comunicare;
* abilitati de lucru in echipa.
Atributiile postului:
* Asigura intocmirea din punct de vedere juridic, a documentelor necesare derularii activitatii Serviciului de Management al Calitatii al USVT;
* Asigura suportul juridic proprietarilor de proces in vederea implementarii tuturor documentelor generate in cadrul institutiei cu aplicabilitate in cadrul Serviciului de Management al Calitatii;
* Asigura prelucrarea documentatiei nationale si internationale necesare Serviciului de Management al Calitatii al USVT;
* Mentine actualizata Lista informatiilor documentate in vigoare COD: USVT - PS 001-F03;
* Mentine actualizat Lista de difuzare/retragere cod USVT-PS 001-F01 pentru fiecare document revizuit;
* Mentine actualizat Indicatorul editiilor si reviziilor cod USVT- PS001-F02
* Mentine actualizata Lista documentelor externe ale universitatii cod USVT-PS001-F04 si transmite proprietarilor de proces newsletter privind aceste actualizari;
* Asigura codificarea finala a documentelor;
* Transmite spre semnare si postare pe site (sectiunea Regulamente/Proceduri) documentele aprobate;
* Mentine actualizata situatia documentelor aflate in revizie;
* Culege si centralizeaza informatiile necesare pentru stabilirea indeplinirii standardelor de referinta in domeniul calitatii;
* Mentine actualizata lista responsabililor cu managementul calitatii de la nivelul tuturor entitatilor organizatorice, conform organigramei universitatii;
* Asigura suportul juridic la intocmirea documentatiei pentru inregistrarea calificarilor programelor de studii ale USVT in Registrul National al Calificarilor din Invatamantul Superior, urmareste actualizarile specifice in domeniu;
* Monitorizeaza implementarea de catre structurile USVT a recomandarilor rezultate in urma proceselor de evaluare interna sau externa a calitatii;
* Monitorizeaza activitatea organismelor nationale si internationale cu atributii in domeniul asigurarii calitatii in invatamantului universitar (Comisia Europeana, EUA, ENQA, EQAR, ESU, EAEVE, ARACIS, etc.), elaboreaza un newsletter pentru comunitatea academica USVT, iar pentru proprietarii de proces transmite informari privind necesitatea actualizarii documentatiei interne in conformitate cu documentele specifice ale acestor organisme.
* Legea Invatamantului Superior nr. 199/2023, cu modificarile si completarile ulterioare;
* Hotararea nr. 1418/2006 pentru aprobarea Metodologiei de evaluare externa, a standardelor, a standardelor de referinta si a listei indicatorilor de performanta a Agentiei Romane de Asigurare a Calitatii in Invatamantul Superior - actualizata septembrie 2022;
* HG 962/2024 privind aprobarea Metodologiei de evaluare externa a calitatii educatiei in invatamantul superior
* Ordinul Ministrului Educatiei nr. 4494 din 20 iunie 2023 pentru aprobarea Metodologiei pentru inregistrarea si inscrierea calificarilor din invatamantul superior in RegistrulNational al Calificarilor din Invatamantul Superior (RNCIS);
* Cadrul National al Calificarilor (CNC) - Hotararea Guvernului Romaniei nr. 918 din 20 noiembrie 2013, cu modificarile si completarile ulterioare;
* Cadrul European al Calificarilor pentru invatarea pe tot parcursul vietii adoptat prin Recomandarea Consiliului Uniunii Europene din 22 mai 2017 privind Cadrul european al calificarilor pentru invatarea pe tot parcursul vietii si de abrogare a Recomandarii Parlamentului European si a Consiliului din 23 aprilie 2008 privind stabilirea Cadrului european al calificarilor pentru invatarea de-a lungul vietii;
* Carta Universitatii de Stiintele Vietii "Regele Mihai I" din Timisoara;
* Codul de etica al Universitatii de Stiintele Vietii "Regele Mihai I" din Timisoara;
* Metodologiile si Ghidurile ARACIS
* SR EN ISO 9001:2015 - Sisteme de management a calitatii. Cerinte.
* Procedura de sistem Elaborarea si tinerea sub control a documentelor cod USVT- PS001
TEMATICA
* Structura organizatorica a institutiilor de invatamant superior
* Responsabilitatile personalului didactic si de cercetare in invatamantul superior
* Forme de organizare a programelor de studii
* Sistemul intern de asigurarea calitatii (SIAC)
* Cadrul national si european al calificarilor
* Inregistrarea calificarilor in RNCIS
* Elaborarea si tinerea sub control a documentelor
* Controlul inregistrarilor
* Elaborarea unui dosar de certificare ISO 9001:2015
* Elaborarea unui raport de evaluare interna ARACIS
CALENDARUL DE DESFASURARE AL CONCURSULUI
Nr. Etapa Sala Data
1. Depunerea dosarelor de concurs
Compartiment Personal 26.11.2025-10.12.2025, ora 08:00-15:00
2. Selectia dosarelor de concurs Compartiment Personal 12.12.2025, ora 14:00
Afisarea rezultatelor privind selectia dosarelor Avizierul si site-ul universitatii 12.12.2025, ora 15:00
Depunerea contestatiilor privind selectia dosarelor Compartiment Personal 12.12.2025-15.12.2025,
ora 15:30
Afisarea rezultatelor contestatiilor
Avizierul si site-ul universitatii 15.12.2025, ora 16:00
3. Proba scrisa Sala Imagine II, Cladire Rectorat Parter 18.12.2025, ora10:00-12:00
Afisarea rezultatelor probei scrise Avizierul si site-ul universitatii 18.12.202, ora 13:00
Depunerea contestatiilor privind proba scrisa Compartiment Personal 18.12.2025-19.12.2025,
ora 13:30
Afisarea rezultatelor contestatiilor Avizierul si site-ul universitatii 19.12.202, ora 14:00
4. Proba interviu Sala Imagine II, Cladire Rectorat Parter 19.12.202, ora 14:30
Afisarea rezultatelor interviului Avizierul si site-ul universitatii 19.12.2025, ora 15:30
Depunerea contestatiilor privind interviul Compartiment Personal 19.12.2025-22.12.2025, ora 15:30
Afisarea rezultatelor contestatiilor Avizierul si site-ul universitatii 22.12.2025, ora 16:00
5. Afisarea rezultatelor finale Avizierul si site-ul universitatii 22.12.2025, ora 16:00
Informatiile privind concursul se obtin la Compartimentul Personal, telefon +0256277156, e-mail: [email protected] sau pe site-ul universitatii www.usvt.ro.
Desfasurarea concursului va avea loc la sediul USVT, cladirea Rectorat, Calea Aradului, nr.119, Timisoara, jud.Timis, conform calendarului de desfasurare al concursului.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.