CONSILIER JURIDIC
Adaugat: 1 săptămână în urmă
PROGER UTILITIES S.R.L.
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Responsabilități principale
- Centralizarea ︉si structurarea informatiilor pentru emiterea de opinii juridice
- Redactează, revizuiește și negociază în limba română și engleză : contracte de antrepriză, proiectare-execuție, subcontractare, furnizare, servicii, NDA, LOI, addendumuri; include clauze specifice proiectelor de construcții (termene, variații, penalități, garanții, răspundere, asigurări, force majeure, EHS, ESD).
- Gestionează contracte bazate pe standarde FIDIC (Roșie, Galbenă) sau modele derivate, inclusiv aspecte privind rolul client/Inginerului/Supervizorului, revendicări, arbitraj, notificări și proceduri interne de conformare
- Administrează registrul contractelor și o bază de date la zi (Contract Lifecycle Management – CLM): template-uri, versiuni, aprobări, obligații, alerte scadențe, garanții, polite, *(inclusiv centralizarea tuturor documentelor cu caracter juridic ale societatii si actualiazarea acestora in permanenta);
- Verificarea și validarea contractelor de colaborare cu furnizorii companiilor din grupul nostru si parteneri principali
- Conduce procese de due diligence contractual pentru proiecte/achiziții (inclusiv distincțiile furnizor vs subcontractant și conformitate specifică în proiecte finanțate public/privat);a
- Dezvoltă și menține template-uri bilingve (RO/EN), playbook-uri de negociere, matrice de poziții (fallbacks), ghiduri de risc contractual.
- Urmareste implementarea clauzelor-cheie și a obligațiilor contractuale; oferă opinii pragmatice către management, în spiritul rolului de advisor al funcției juridice [2].
- Coordonează notificările, revendicările, pretențiile și răspunsurile în termenele contractuale; pregătește dosare interne pentru negociere/mediere/negociere/escaladare.
- Reprezentarea companiei în apărarea drepturilor și intereselor sale legitime în relația cu autoritățile și instituțiile publice, precum și cu persoanele juridice și fizice;
- Colaborarea strânsă cu partenerii juridici externi pentru administrare de litigii, nevoi logistice, proiecte de dezvoltare (înființări/modificări societăți, contracte speciale, autorizări, fiscalitate, spețe sociale;
- Monitorizează schimbările legislative relevante (construcții, achiziții, muncă, fiscalitate cu impact contractual, protecția datelor, concurență) și propune măsuri de conformare.
- Guvernanță și etică: promovează standarde etice și de integritate în derularea contractelor, în linie cu responsabilitățile profesiei în raport cu clientul, instituția și societatea
Beneficii și cadru de lucru
- Pachet salarial atractiv;
- Mediu de lucru placut si dinamic;
- Biroul in Centru Financir al Bucurestiului ( zona Aurel Vlaicu – Pipera);
- Expunere la proiecte majore în construcții/infrastructură, colaborare directă cu managementul și echipele de proiect; cultură orientată spre standarde interne si internaționale ;
- Posibilitatea de dezvoltare in cariera.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.