CONSILIER RELAȚII III - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Azi
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
CONSILIER RELAȚII III - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Azi
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Agentia de Cooperare Internationala pentru Dezvoltare Expira in 2025-12-18
Locatie
Bucuresti
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Guvern si ministere
Categorie
Functie contractualaAnunt
Agentia de Cooperare Internationala pentru Dezvoltare, cu sediul in municipiul Bucuresti, str. Emanoil Porumbaru nr. 22, Sector 1, organizeaza concurs pentru ocuparea a postului vacant de Consilier relatii III - post unic din cadrul compartimentului financiar-contabil si administrativ, post prevazut pentru functii de executie specifice M.A.E. pe perioada nedeterminata, cu norma intreaga.
La concursul pentru ocuparea postului prevazut pentru functii de executie specifice M.A.E., fiecare candidat trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:
a) se bucura de toate drepturile politice si civile prevazute in constitutia Romaniei,republicata si legile in vigoare,
b) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
c) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
d) are capacitate deplina deplina de exercitiu;
e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
f) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
h) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
Descrierea postului:
1. intocmirea statelor de plata a salariilor cuvenite angajatilor Agentiei pe baza fiselor de pontaj si a deciziilor de stabilire a drepturilor banesti, calculeaza drepturile cuvenite pentru concediile medicale in baza actelor medicale avizate, concedii de odihna, etc;
2. intocmirea declaratiilor fiscale, salariale, etc.
3. raspunde de documentele justificative ce stau la baza calcularii statelor de salarii
4. intocmeste lunar situatia pentru plata drepturilor salariale si o transmite catre contabilitate.
5. intocmeste rapoarte lunare standard cu privire la costurile de personal
6. rezolva orice alte sarcini prevazute in actele normative referitoare la activitatea de salarizare si contabilitate de gestiune in aria sa de activitate.
7. asigura evidenta si calcularea corecta a drepturilor salariale pentru personalul Agentiei.
8. elaborarea procedurilor.
Cerinte specifice pentru ocuparea postului:
- studii necesare: studii universitare in domeniul economic absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta, la institutii de invatamant superior din tara sau strainatate recunoscute de catre Ministerul Educatiei;
- minim 6 ani vechime in specialitatea studiilor superioare (certificata prin adeverinta eliberata de catre angajator sau carte de munca si extras din REGES);
- minim 6 ani experienta in domeniul contabilitatii (certificata prin adeverinta eliberata de catre angajator sau carte de munca);
- minim 2 ani experienta in activitate de salarizare in cadrul unei institutii din administratia publica certificata prin adeverinta eliberata de catre angajator, atestat sau fisa postului;
- cunoasterea unei limbi straine de circulatie internationala (nivel mediu), dintre urmatoarele: engleza, franceza.
Bibliografie:
* Hotararea nr. 1006/2016 privind organizarea si functionarea Agentiei de Cooperare Internationala pentru Dezvoltare si pentru completarea Hotararii Guvernului nr. 8/2013 privind organizarea si functionarea Ministerului Afacerilor Externe;
* Regulamentul de organizare si functionare al Agentiei de Cooperare Internationala pentru Dezvoltare publicat in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 662/2024;
* Hotararea Guvernului nr. 781 din 25 iulie 2002 privind protectia informatiilor secret de serviciu;
* Legea nr. 500/2002 privind finantele publice, cu modificarile si completarile ulterioare.
* Legea contabilitatii nr. 82/1991, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
* Ordinul 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale;
* Ordinul nr.1140/14.07.2025 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor bugetare;
* Ordinul nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile
* DECRET nr. 209/1976 pentru aprobarea Regulamentului operatiilor de casa ale unitatilor socialiste.
* Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice - Partea generala (art. 1-45) si Anexa nr. IV - Familia Ocupationala de functii bugetare ,,Diplomatie";
* Ordinul ministrului finantelor publice nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;
* Hotararea nr. 2230/1969 privind gestionarea bunurilor materiale.
* Hotararea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice.
Tematica:
* Organizarea si functionarea Agentiei de Cooperare Internationala pentru Dezvoltare;
* Atributiile Compartimentului Financiar - Contabil si Administrativ;
* Salarizarea personalului platit din fonduri publice;
* Organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice;
* Modul de calcul al concediilor salariatilor din unitatile bugetare;
* Intocmirea si transmiterea declaratiilor fiscale;
* Concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate;
* Registrul general de evidenta a salariatilor;
* Calcularea drepturilor salariale;
* Organizarea controlului intern managerial al entitatilor publice;
* Ocuparea posturilor vacante din sectorul bugetar;
* Intocmirea statelor de plata;
* Concediile si indemnizatia lunara pentru cresterea copiilor;
* Principii de baza ale contabilitatii, particularitati privind organizarea contabilitatii la institutii publice, reglementari contabile specifice;
* Contabilitatea institutiilor publice.
Nota: Se va studia legislatia actualizata la momentul publicarii anuntului.
Tipul probelor de concurs: proba scrisa si interviu.
Pentru inscrierea la concurs, candidatii vor prezenta un dosar care va contine urmatoarele documente:
a) formular de inscriere la concurs;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar, in original;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate, in original;
i) curriculum vitae, model comun european;
j) declaratie pe propria raspundere existenta pe site-ul institutiei www.roaid.ro, la sectiunea Despre noi/Organizare/Cariere.
Dosarele de concurs se depun la sediul Agentiei de Cooperare Internationala pentru Dezvoltare din str. Emanoil Porumbaru nr. 22, sector 1 Bucuresti.
Concursul se desfasoara la sediul institutiei din Str. Emanoil Porumbaru nr. 22, sector 1.
Calendarul concursului
Depunerea dosarelor: 05 - 18 decembrie 2025 intre orele 09.00 - 12.00;
Selectie dosare de inscriere: 19 decembrie 2025;
Afisare rezultate selectie dosare: 22 decembrie 2025
Depunere contestatii: 23 decembrie 2025
Solutionare contestatii: 24 decembrie 2025
Proba scrisa se va desfasura la sediul institutiei din Str. Emanoil Porumbaru nr. 22 sector 1 Bucuresti, in data de 29 decembrie 2025 ora 11.00.
Rezultat proba scrisa: 30 decembrie 2025
Depunere contestatii: 31 decembrie 2025
Solutionare contestatii cu privire la rezultatele probei scrise: 8 ianuarie 2026
Interviul se va sustine la sediul institutiei din Str. Emanoil Porumbaru nr. 22, Sector 1 Bucuresti in data de 09 ianuarie 2026 incepand cu ora 13.00.
Rezultat interviu: 12 ianuarie 2026
Depunere contestatii: 13 ianuarie 2026
Solutionare contestatii: 14 ianuarie 2026
Afisare rezultate finale probe: 15 ianuarie 2026
Dosarele de inscriere la concurs vor fi depuse fizic la sediul Agentiei de Cooperare Internationala pentru Dezvoltare, din Bucuresti, str. Emanoil Porumbaru, nr. 22, Sector 1, in perioada 05 - 18 decembrie 2025 intre orele 09.00-12.00.
Toate informatiile referitoare la desfasurarea concursului se publica pe pagina de internet a Agentiei de Cooperare Internationala pentru Dezvoltare, https://roaid.ro, la sectiunea "Despre noi - Organizare - Cariere".
Dosarul de concurs se va depune in conformitate cu prevederile Regulamentului de organizare a concursului pentru ocuparea posturilor vacante din cadrul Agentiei de Cooperare Internationala pentru Dezvoltare, care detaliaza documentele necesare pentru completarea acestuia. Candidatii sunt obligati sa respecte cerintele prevazute in regulament, iar documentele lipsa, incomplete sau neconforme vor duce la respingerea dosarului.
Conform Regulamentului de organizare a concursului pentru ocuparea posturilor vacante din cadrul Agentiei de Cooperare Internationala pentru Dezvoltare, informatiile privind testarea medicala si psihologica si depunerea documentelor in vederea obtinerii avizului Oficiului Registrului National al Informatiilor Secrete de Stat (ORNISS) pentru accesul la informatiile clasificate vor fi publicate dupa afisarea rezultatelor finale la probele de concurs.
Informatii suplimentare se pot obtine la sediul Agentiei de Cooperare Internationala pentru Dezvoltare, la adresa de e-mail [email protected], pe website www.roaid.ro la telefon 021.371.20.80, in intervalul orar 09.00-14.00.
Director general
Daniela-Maria DOBRE
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.