Consilier (S) debutant - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 6 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Consilier (S) debutant - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 6 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
CASA JUDETEANA DE PENSII BOTOSANI Expira in 2025-12-05
Locatie
Botosani
Nivel
Functii de executie
Tip
Temporar
Angajator
Institutii judetene
Categorie
Functie contractualaAnunt
In conformitate cu prevederile art. 14 - art. 67 din Hotararea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, Casa Judeteana de Pensii Botosani organizeaza concurs pentru ocuparea a doua posturi de personal contractual pe perioada determinata, Consilier (S) debutant, din cadrul Compartimentului Evaluare, Recalculare.
Denumirea posturilor:
1. Consilier (S) debutant
Contractul de munca se incheie pe perioada determinata, pana la 30.06.2026 cu norma intreaga, respectiv 8/ore/zi; 40/ore/saptamana;
2. Consilier (S) debutant
Contractul de munca se incheie pe perioada determinata, pe durata concediului pentru crestere copil in varsta de pana la doi ani al titularului de post, dar nu mai mult de 30.06.2026 cu norma intreaga, respectiv 8/ore/zi; 40/ore/saptamana.
Salariul brut lunar aferent functiei contractuale de Consilier (S) debutant, conform Legii-cadru nr.153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, poate fi incepand cu suma de 5.873 lei.
Conditiile de participare la concurs, documentele pe care trebuie sa le contina dosarul de inscriere la concurs si bibliografia se afiseaza la sediul si pe site-ul Casei Judetene de Pensii Botosani: https://pensii-botosani.ro/despre-institutie/organizare/cariera/.
Calendarul concursului:
Concursul consta in sustinerea urmatoarelor probe si se va desfasura la sediul Casei Judetene de Pensii Botosani, Calea Nationala nr.85 - Botosani:
- Depunerea dosarelor de concurs 28 noiembrie 2025 - 5 decembrie 2025;
- Proba scrisa in data de 15 decembrie 2025, ora 1000;
- Proba interviu in data de 17 decembrie 2025, ora 1100.
Dosarele de inscriere la concurs se depun la sediul Casei Judetene de Pensii Botosani, sau prin intermediul unui serviciu de curierat sau se pot transmite in format electronic, la adresa de e-mail [email protected], in termen de 5 zile lucratoare de la data publicarii, respectiv in perioada 28 noiembrie 2025 - 5 decembrie 2025, la secretarul comisiei de concurs, dna Marcela NEAMTU.
Dosarelor de concurs transmise de candidati la adresa de e-mail [email protected] dupa terminarea programului de lucru al autoritatii sau institutiei publice, li se atribuie numar de inregistrare in ziua lucratoare urmatoare.
Documentele care constituie dosarul de concurs se depun in copie, cu obligatia candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, pana cel tarziu la data desfasurarii probei scrise, sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de numire in functie in cazul promovarii concursului.
Conditii generale
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 35 alin. (1) lit. a), b), c), d), e), g) si i) din Regulamentul - cadru aprobat prin H.G. nr.1336/2022, cu modificarile si completarile ulterioare:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 din Hotararea Guvernului nr.1336/2022, cu modificarile si completarile ulterioare, ce poate fi descarcat de pe site-ul https://pensii-botosani.ro/;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
i) curriculum vitae, model comun european.
Conform art. 15 din Regulamentul - cadru aprobat prin H.G. nr.1336/2022, cu modificarile si completarile ulterioare, poate ocupa un post vacant/temporar vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:
(1) Contractul individual de munca se incheie intre persoana care indeplineste conditiile pentru a fi angajata pe o functie contractuala si autoritatea sau institutia publica, prin reprezentantul sau legal, in conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, cu respectarea urmatoarelor cerinte specifice:
a) persoana sa aiba cetatenie romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
b) persoana sa cunoasca limba romana, scris si vorbit;
c) persoana sa aiba capacitate deplina de exercitiu;
d) persoana sa indeplineasca conditiile de studii necesare ocuparii postului;
e) persoana sa indeplineasca conditiile de vechime, respectiv de experienta necesare ocuparii postului, dupa caz;
f) persoana sa nu fi fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) persoana nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) contractul sa nu contina clauze de confidentialitate sau, dupa caz, clauze de neconcurenta.
(2) Prin exceptie de la conditia prevazuta la alin. (1) lit. a) pot fi angajati si cetateni straini, cu respectarea regimului stabilit pentru acestia prin legislatia specifica si legislatia muncii.
Contractul individual de munca se incheie intre persoana care indeplineste conditiile pentru a fi angajata pe o functie contractuala si autoritatea sau institutia publica, prin reprezentantul sau legal, in conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
Conditii de ocupare
Conditii specifice: - Consilier (S) debutant
- studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta in domeniul: stiinte economice, stiinte ingineresti, stiinte juridice, stiinte administrative; precum si in domeniul de licenta: matematica, fizica sau informatica.
- vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei contractuale: nu este necesara vechime in specialitatea studiilor.
Bibliografie si tematica pentru ocupare prin concurs a doua functii contractuale pe perioada determinata, Consilier (S) debutant la Compartimentului Evaluare, Recalculare din cadrul Directiei Stabiliri si Plati Prestatii.
Bibliografie:
1. Legea nr. 360/2023 privind sistemul public de pensii;
2. Hotararea nr. 181/2024 pentru aprobarea Normelor de aplicare a Legii nr. 360/2023 privind sistemul public de pensii;
3. Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare;
4. Legea nr.53/2003 privind Codul Muncii republicat, cu modificarile si completarile ulterioare.
Tematica:
1. Legea nr.360/2023 privind sistemul public de pensii, cu modificarile si completarile ulterioare:
- Titlul I - Dispozitii generale, (integral);
- Titlul IV - Prestatii de asigurari sociale in sistemul public de pensii;
- Capitolul I - Pensii ;
- Capitolul III - Stabilirea si plata pensiilor;
- Titlul VI -Dispozitii Tranzitorii si finale;
- Capitolul I - Dispozitii tranzitorii;
- Capitolul II -Dispozitii finale;
2. Hotararea nr. 181/2024 pentru aprobarea Normelor de aplicare a Legii nr. 360/2023 privind sistemul public de pensii:
- Capitolul VI - Dispozitii tranzitorii;
3. Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare
- Titlul II - Statutul functionarilor publici;
- Capitolul V - Drepturi si indatoriri ;
- SECTIUNEA 1- Drepturile functionarilor publici;
SECTIUNEA a 2-a- Indatoririle functionarilor publici;
4. Legea nr. 53/2003 privind Codul Muncii republicat;
- Capitolul V - Incetarea contractului individual de munca ;
- SECTIUNEA 1 - Incetarea de drept a contractului individual de munca
- SECTIUNEA a 2-a - Concedierea
- SECTIUNEA a 3-a - Concedierea pentru motive care tin de persoana salariatului
- SECTIUNEA a 4-a - Concedierea pentru motive care nu tin de persoana salariatului
- Capitolul VI - Contractul individual de munca pe durata determinata
- Capitolul VIII - Contractul individual de munca cu timp partial
Atributii principale ale postului:
1. Primirea dosarelor de pensie de la depozitul de arhiva repartizate pentru lucru;
2. Analizarea dosarului de pensie si efectuarea verificarii primare a datelor care fac obiectul evaluarii, referitoare la perioadele contributive, a perioadelor necontributive si a numarului total de puncte;
3. Operarea in aplicatia de evaluare - GRID, conform manualului de utilizare transmis a datelor care obiectul evaluarii dosarului de pensie;
4. Verificarea si validarea informatiilor referitoare la stagiile de cotizare si la alte elemente care fac obiectul procedurii de evaluare din documentatia de pensie existent in format letric, in vederea creerii unei baze de date.
5. Identificarea neconcordantelor dintre informatiilor existente in dosarul de pensie cu informatiile afisate in aplicatia GRID si transmiterea sesizarii catre compartimentul stabiliri prestatii;
6. Descarcarea rapoartelor de evaluare;
7. Raspunde de identificarea elementelor de calcul a drepturilor de pensie: stagiul de cotizare, stagiul realizat in diferite conditii de munca, perioade asimilate, punctajul evidentiat si a altor elemente prevazute in cerinte;
8. Determinarea stagiilor de cotizare si a numarului de puncte pentru perioadele de vechime in munca realizate anterior datei de 1 aprilie 2001, in baza informatiilor existente in arhiva electronica, in temeiul Hotararii Guvernului nr. 1.768/2005 privind preluarea din carnetele de munca a datelor referitoare la perioadele de stagiu de cotizare realizat in sistemul public de pensii anterior datei de 1 aprilie 2001, cu modificarile si completarile ulterioare;
9. Emiterea deciziilor de pensii in sistem centralizat si transmiterea acestora catre casele teritoriale de pensii in vederea verificarii, indosarierii, implicuirii si transmiterii catre pensionari;
10. Recalcularea dosarelor de pensii provenite din vechiul sistem al agricultorilor, prin determinarea numarului de puncte conform noii formule de calcul al pensiilor, emiterea si transmiterea deciziilor de pensii catre pensionari.
11. Asigura securitatea si confidentialitatea datelor prelucrate in exercitarea atributiilor conform Regulamentului European nr.679/2016;
12. Colaboreaza cu compartimentele: Stabiliri prestatii, Plati Prestatii, Comunicare, Evidenta Contribuabili, Compartimentul Juridic si Arhiva;
13. Utilizeaza programele informatice necesare in realizarea atributiilor de serviciu;
14. Respecta regulamentul de organizare si functionare si regulamentul intern;
15. Respecta normele P.S.I., reglementarile legale si cerintele in domeniul securitatii si sanatatii in munca;
16. Indeplineste si alte atributii prevazute de dispozitiile legale in vigoare sau stabilite de seful de serviciu, directorul executiv adjunct, ori de directorul executiv, in domeniul de activitate.
Calendarul de desfasurare al concursului, respectiv datele de desfasurare a probelor de concurs, termenele in care se afiseaza rezultatele pentru fiecare proba, termenele in care se pot depune si in care se afiseaza rezultatele contestatiilor, precum si termenul in care se afiseaza rezultatele finale se va face cu respectarea Regulamentului - cadru aprobat prin H.G. nr. 1336/2022, cu modificarile si completarile ulterioare.
Afisat in data de 28.11.2025, la sediu si pe pagina de internet a Casei Judetene de Pensii Botosani. Informatii suplimentare se pot obtine la sediul Casei Judetene de Pensii Botosani, la doamna Marcela NEAMTU, tel. 0231 - 516141, e-mail [email protected] sau pe site-ul oficial al institutiei: https://pensii-botosani.ro/despre-institutie/organizare/cariera/
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.