Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

359 Locuri de Munca in Botosani - Joburi in Botosani

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

359 Locuri de Munca in Botosani - Joburi in Botosani

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Botosani si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Botosani si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Sofer B pe comunitate 1300E luna


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 1300 până la 1600 EURO pe lună
Angajam sofer cat B cu experienta pe duba marfa 3,5t Se cere experienta, lucram pe Comunitate 45 zile cu 7 zile liber acasă în care continuam la fel, sărbătorile acasă.Experenta utilizare gps, google maps, adrese etc. Oferim 1300 EURO lunaCazier judiciar, apt sănătate adeverință medicala, permis de conducere, buletin, cont euro lei
Transport Expres Mycygan srl

Consilier Vanzari/​optometrist


Candidatul ideal Cabinetul Medical Optic din Botosani angajează Optometrist/consilier vânzări!Viitoarele colege/colegi este ideal să-și dorească să facă performanță și să se simtă împlinite/împliniți alături de restul echipei, oameni frumoși. Și mai ales atunci când pacientul/clinetul este mulțumit și are o vedere fără limite.Nu facem rabat de la calitate și întotdeuna empatizăm cu cei care ne trec pragul. Mulțumirea lor, fericirea noastră.Colegul/Colega Optometrist/Consilier vânzări trebuie să aibă: Studii medii sau superioare; Să fie atent/atentă la detalii; Esențial este să fie responsabil/ă, organizat/ă, perseverent/ă; Experiența de minimum 1 an ar fi ideală dar nu spunem nu, nici dacă nu ai experiență însă îți dorești să înveți și ești perseverent/ă.Să fie o persoană calmă, blândă, empatică care își dorește să fie de ajutor și să contribuie la mulțumirea clienților.Descrierea jobului Principalele responsabilitati ale postului sunt: Consultatii optometrice: masurarea acuitatii vizu
OPTOCENTRU MED

Funcționar Informații Clienți Part-time Botoșani Gară (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantajDescrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de ​1600 lei brut​ (pentru un program de lucru de 4 ore/zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesionalăSarcinile tale Asiguri o atmosferă placută, orientată spre clie
KAUFLAND ROMANIA SCS

Asistent Vanzari Jysk Botosani - Part Time


Candidatul ideal Esti entuziasmat/a sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari pe care il cautam! 🙋CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta. In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele: Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate – ne propunem sa promovam intern 80% dintre manageri. Afla mai multe aici. Concursuri interne intre magazine si bonusuri pe masura Iesiri bianuale impreuna cu echipa Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinare Un program de lucru flexibil 20% reducere la produsele JYSK si la produsele din grupul Lars Larsen Tichete de masa, tiche
JYSK ROMANIA

Tehnician Teren Atm Si Pos - Botosani


Candidatul ideal CERINTE PROFESIONALE:Studii medii obligatoriu. Studiile superioare tehnice constituie avantaj.Cunostinte teoretice la nivel mediu in domeniul IT (electronica si calculatoare)Abilitati tehnice pentru reparatii mecanice.Experienta in domeniul tehnic mai mare de 3 ani constituie avantaj.CARNET DE CONDUCERE categoria B -OBLIGATORIUPROFIL PERSONAL: Dat fiind specificul jobului, sunt necesare abilitati ridicate de comunicare si relationare cu clientii companiei.OnestitateSeriozitatePunctualitateOrientat spre rezultatAdaptabil la noi tehnologiiRezistent la stressPosturile sunt valabile doar pentru localitatea mentionata in anunt.Descrierea jobului Activitati de service pentru echipamente destinate platilor electronice din sistemul bancar (ATM si POS):- Instalari- Reparatii- Mentenanta
AIM SOLUTION SERV

Arhitect


Estimare   4000 RON/Luna
Candidatul ideal Birou de proiectare cu sediul in Botoșani dorește sa angajeze un arhitect ce poate fi din categoriile următoare:- student in anul 6 al unei facultăți de arhitectura.- absolvent al unei facultăți de arhitectură.- arhitect cu drept de semnătură.Candidatul ideal:-cunoștințe (mediu-avansat) în Archicad.-cunoștințe în Lumion sau alte programe de randare/editare reprezintă un avantaj.-abilitatea de a lucra în echipă astfel încât să poată prelua/preda un proiect altor colegi în diferite etape de proiectare. Descrierea jobului Responsabilități:-realizarea proiectelor de arhitectură în etapa de concept.-realizarea documentațiilor tehnice de arhitectura (D.T.A.C. /P.Th.) cu parte scrisă, parte desenată, liste de cantități, etc.-coordonarea cu celelalte specialități (structură, instalații).-abilitatea de a se încadra în termene limită.Beneficii:-în cazul unor proiecte va parcurge toate etapele în mod independent. (de la întocmire temă de proiectare - până la recepția lucrărilor).
URBAN NORDIC STUDIO

Adjunct Manager Magazin - Penny Botosani


Candidatul ideal Te asteptam in cadrul companiei noastre daca: ai finalizat studii medii (studii superioare – constituie avantaj); ai experienta si cunostinte in domeniul comertului/retail – acest lucru contituie avantaj; ai cunostinte de baza privind utilizarea calculatorului: Word, Excel; esti disponibil sa lucrezi in ture organizate pe durata intregii saptamani: dimineata si dupa-amiaza, iar cand tura ta va fi in weekend primesti un spor suplimentar; iti place sa ai autonomie si esti indreptat catre gasirea unor solutii potrivite; ai o minte analitica, iar orientarea catre cifre si analize de date te caracterizeaza; esti o persoana careia ii place sa puna lucrurile la punct in cele mai mici detalii; esti o persoana responsabila si orientata spre rezultate; ai rezistenta la efort si un ritm alert de lucru; ai cunostinte de limba engleza nivel mediu – de preferat;Descrierea jobului Vino alaturi de PENNY.! Cautam un Adjunct Manager Magazin energic, organizat, care stie sa sustina si sa
REWE (ROMANIA)

Agent De Vanzari - Botosani


Candidatul ideal - Absolvent liceu cu sau fără diplomă bacalaureat;- Permis conducere categoria B (vechime minim un an);- Să ai abilități de comunicare;- Ești o persoană care lucrează organizat, îți planifici activitățile și reușești să le și prioritizezi;- Spirit de echipă;- Să respecți standardele companiei.Constituie un avantaj dacă ai:- Experiență pe un post similar.Descrierea jobului - Menținerea relației de colaborare cu clienții existenți de pe ruta alocată;- Dezvoltarea și menținerea de noi parteneriate de vânzări;- Identificarea de noi clienți și oportunități pe aria sa de acoperire;- Incasarea facturilor scadente în termenul stabilit.Beneficii oferite:- Pachet salarial compus din salariu fix + bonusuri de performanță + tichete de masă;- Mașină de serviciu;- Telefon de serviciu;- Mediu de lucru stabil;- Posibilitatea de promovare în cadrul companiei.
ECUATOR

Agent Vanzari


Candidatul ideal SC FACOS SA Scheia, Suceava, producator de preparate din carne, angajeaza agenti de vanzari cu experienta pe zona Botosani.Descrierea jobului SC FACOS SA Scheia, Suceava, producator de preparate din carne, angajeaza agenti de vanzari cu experienta pe zona Botosani.
FACOS

Director Vanzari Retea Magazine Proprii Botosani


Candidatul ideal - experienta in conducerea de personal;- buna înţelegere a datelor, cifrelor şi indicatorilor de performanţă (KPI);- cunoştinte operare PC (office);- disponbilitate pentru program prelungit;- abilităţi de comunicare;- capacitate de soluţionare a conflictelor;- munca de teren.Descrierea jobului - organizeaza si controleaza activitatea magazinelor proprii de care raspunde;- viziteaza magazinile in functie de programul stabilit;- instruieste, evalueaza si motiveaza personalul din subordine;- controleaza nivelul stocurilor pe fiecare magazin, urmareste aprovizionarea magazinelor;- se informeaza permanent asupra calitatii si cantitatii produselor comercializatede livrare;- asigura implementarea politicii comerciale a companiei si respectarea procedurilor interne;- participa la inventarele periodice si asigura buna desfasurare a acestora;- intocmeste diverse situatii si rapoarte de activitate la nivelul fiecarui punct de vanzare,pe care le comunica superiorilor ierarhici.
VATRA DOMNEASCA SRL

Adjunct Manager Magazin Botoșani Ii (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Experiență de coordonare și motivare a unei echipe Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului/retail Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor Foarte bune abilități interpersonaleDescrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesionalăSarcinile tale G
KAUFLAND ROMANIA

Specialist Ofertare


Candidatul ideal Compania Mecanex SA din Botoșani își mărește echipa și recrutează un Inginer Ofertare Vânzări Pompe.Noul nostru coleg va oferta produsele și serviciile pe care le oferim în domeniul irigațiilor și aplicațiilor industriale.Candidatul ideal este, în primul rând, dornic de a lucra cu entuziasm în echipa noastră.Lista de mai jos, cu responsabilitățile pe care le va avea, nu se dorește a fi una completă. Pentru un candidat cu experiență în domeniu similar, cerințele generale sunt deja cunoscute.Cerințe:- Studii superioare tehnice- Operare PC- MS Project, Word, Excel, Outlook, etc.;- Vedere dе ansamblu;- Abilități foarte bune dе comunicare și negociere;- Capacitate dе analiză, sinteză, organizare și planificare;- Capacitate dе decizie și asumarea responsabilității; Descrierea jobului OFERTARE- Întocmirea ofertelor tehnico - economice, conform specificațiilor, pentru execuția echipamentelor de pompare/ lucrarilor in domeniul irigatiilor;- Analiza documentelor și datelor de in
SC MECANEX SA

Sales Representative Tt&ka Botosani


Candidatul ideal Studii medii / superioare; Carnet de conducere categoria B; Minim 1 an experienta ca agent vanzari in FMCG; Cunostinte generale despre vanzari (locatii de tip Traditional Trade si Key Accounts); Cunostinte generale de afaceri; Abilitati de prezentare si relationare; Abilitati de vanzare si negociere; Operare MS Office; Limba engleza (nivel mediu).Descrierea jobului Scop:Este responsabil de realizarea obiectivelor de volum lunare la nivelul zonei alocate în care acţionează prin luarea de comenzi, implementarea actiunilor specifice de piata de marketing si trade-marketing, precum si creşterea şi consolidarea prezentei mărcilor la nivelul punctului de vanzare, cu scopul de a asigura maxima penetrare a pietei, cresterea volumelor de vanzari si atingerea nivelului necesar de profitabilitate. Aria sa de activitate este reprezentata de locatiile de tip Traditional Trade si Key Accounts din zona arondata.Responsabilitati: Viziteaza locatiile de tip magazine traditionale si Key
BERGENBIER

Asistent Comercial Achizitii


Candidatul ideal Studii superioare tehnice sau economiceAbilitati dе comunicare si dе negociereAbilitati dе lucru cu baze dе dateExperienta de lucru cu un sistem ERP reprezinta un avantajCapacitate dе planificare si organizareCunostinte foarte bune dе utilizare PC- Excel, WordCunostinte dе limba englezaExperienta anterioara relevanta prezinta un avantajPersoana serioasa, responsabila, dinamica, proactiva, cu spirit dе echipa, atentie la detaliiPermis de conducere categ B - este un avantajDescrierea jobului Asigura aprovizionarea cu materii prime si materiale de la furnizori;Negociază cu furnizorii termenii în care se face aprovizionarea cu materii prime, materiale și servicii, operare documente specifice;Monitorizeaza stocurile de materii prime si materiale.
ELECTRO-ALFA INTERNATIONAL

Tehnolog Producție


Candidatul ideal Candidatul Ideal Experienta de coordonare cel putin 1 an, de preferinta în unitati de productie; Cunostinte în planificarea și urmărirea producției Cunostinte Microsoft Office Bune abilitati de organizare atat a activitatilor cat si a echipelor Spirit de initiativa si abilitati de invatareDescrierea jobului Descrierea jobului Coordoneaza activitatea angajatilor din subordine, contribuind la motivarea si dezvoltarea acestora; Cunoaste si se se asigura ca tot personalul din subordine respecta procedurile de lucru corespunzatoare fiecarei activitati desfasurate; Se asigura ca angajatii sunt instruiti corespunzator cu privire la procesele de fabricatie unde lucreaza; Se asigura de buna functionare a procesului de productie in conformitate cu standardele de calitate si indicatorii de performanta stabiliti; Se asigură că nu se produc datorita operarii defectuoase sau nerespectarii instructiunilor de lucru: abateri de la programul de productie, pierderi de produs, materiale s
MECANEX

Economist


Candidatul ideal - Studii superioare in domeniul economic;- Experiența min. 8 ani în activități economico–financiare si contabilitate;- Cunostiinte temeinice privind sistemul organizatoric financiar-contabil;- Cunostiinte solide privind legislatia in vigoare;- Cunoștinte avansate de operare programe de contabilitate si MS Office;- Experienta în organizarea si urmarirea gestiunii pentru centre de cost si profit;- Experienta în întocmirea bugetelor de venituri-cheltuieli si a fluxului de numerar;- Preocupare permanentă pentru noutățile apărute în domeniu;- Experienta de munca intr-o companie de constructii - constituie avantaj;Doar candidatii selectati vor fi contactati.Descrierea jobului Responsabilitati:Sa asigure buna activitate financiara si economica a companiei (in lei si valuta):- Analiza documentelor economice;- Sa transmita documentele specifice;- Sa transmita raportul de informatii;- Intocmirea rapoartelor financiare lunare si anuale;- Inregistrarea si urmarirea corecta a chelt
ELECTROCONSTRUCTIA ELCO

Supervisor


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine (cerințe minime): Absolvent liceu cu studii medii sau superioare; Experiență în vânzări minim 2 ani; Abilități de coordonare și comunicare; Permis conducere categoria B; Disponibilitate pentru activitate pe teren; Cunoștințe de operare calculator.Descrierea jobului își desfășoară activitatea pe raza județului Botoșani; prospectează, monitorizează și evaluează permanent potențialul pieței din jud. Botoșani; identifică noi clienți și negociază termenii colaborării cu aceștia; menține legătura permanentă cu clienții companiei prin vizite și discuții periodice cu aceștia în scopul creșterii vânzării; promovează în permanență portofoliul de produse al companiei; supervizează și verifică eficienţa activităţii agenților de vânzări; întocmește rapoarte de vânzări, monitorizează evoluția vânzărilor/încasărilor; cunoaşte procedurile de lucru şi politicile firmei şi se asigură că toţi agenţii aflaţi în subordine cunosc şi aplică aceste proceduri; organizeaz
ECUATOR

Farmacist Drmax Botosani


Candidatul ideal Cum ne-am dori sa fii:Sa ai diploma de licenta, adica titlul de Farmacist/a;Sa detii Certificat de Membru al Colegiului Farmacistilor, vizat pe anul in curs;Sa fii empatic/a si cu zambetul pe buze - ne plac oamenii veseli si deschisi;Sa iti placa sa iti ajuti colegii, creand o atmosfera pozitiva;Sa fii atent/a la detalii;Sa iti doresti permanent sa te dezvolti si sa invati lucruri noi;Experienta in farmacii cu circuit deschis constituie avantaj (suntem deschisi sa te cunoastem chiar si fara experinta).Descrierea jobului Responsabilitatile tale:Oferirea consultantei de specialitate pacientilor/clientilor, in functie de nevoile acestora;Realizarea derularii campaniilor promotionale;Verificarea si tinerea evidentei stocului;Realizarea receptiei marfii;Verificarea si centralizarea retetelor pentru Casa de Asigurari;Oferirea suportului Farmacistului Manager in vederea realizarii activitatilor administrative.Iti oferim:Pachet salarial motivant;Bonuri de masa;Card de angajat
SENSIBLU

Casier - Penny Botosani


Candidatul ideal Te asteptam in cadrul companiei noastre daca ai finalizat studii medii (studii superioare – constituie avantaj); ai experienta si cunostinte in domeniul comertului/retail – acest lucru contituie avantaj; ai cunostinte de baza privind utilizarea calculatorului: Word, Excel; esti disponibil sa lucrezi in ture organizate pe durata intregii saptamani: dimineata si dupa-amiaza, iar cand tura ta va fi in weekend primesti un spor suplimentar; iti place sa ai autonomie si esti indreptat catre gasirea unor solutii potrivite; ai o minte analitica, iar orientarea catre cifre si analize de date te caracterizeaza; esti o persoana careia ii place sa puna lucrurile la punct in cele mai mici detalii; esti o persoana responsabila si orientata spre rezultate; ai rezistenta la efort si un ritm alert de lucru; ai cunostinte de limba engleza nivel mediu – de preferat;Descrierea jobului Rolul acesta presupune sa coordonezi echipa si sa reprezinti managerul de magazin in lipsa acestuia; ment
REWE (ROMANIA)

Relationship Manager - Botosani


Candidatul ideal Profilul candidatului : Studii superioare finalizate (domeniul economic prezinta un avantaj); Experienta minim 2 ani in domeniul bancar, preferabil pe vanzari ; Personalitate dinamica cu excelente capacitati de comunicare, negociere si relationare interpersonala; Persoana ambitioasa, cu initiativa si orientata catre rezultate; Spirit de echipa, creativitate, gandire pozitiva si orientat catre rezultate; Cunoasterea limbii engleze ( prezinta un avantaj ) ; Permis de conducere – categoria B.Descrierea jobului Dezvoltarea activitatii si consolidarea pozitiei companiei prin: Promoveaza produsele bancii si face propuneri alternative clientilor, atat in agentie cat si pe teren, in deplasarile pentru promovarea produselor bancii; Cresterea volumului si calitatii portofoliului de clienti ; Identificarea si contactarea potentialilor clienti ; Gaseste solutia potrivita pentru nevoile si asteptarile clientilor; Realizarea planului de vanzari lunar, trimestrial, anual; Redactarea
TBI Credit
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 359 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.