Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

289 Locuri de Munca in Botosani - Joburi in Botosani

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

289 Locuri de Munca in Botosani - Joburi in Botosani

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Botosani si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantajDescrierea jobului Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcatBeneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de ​3200 lei brut​ (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Ofer
KAUFLAND ROMANIA SCS
Candidatul ideal * Bune abilităţi de comunicare şi adaptare la interlocutor;* Responsabilitate faţă de munca proprie şi orientare spre atingerea rezultatelor dorite;* Disponibilitate pentru o activitate preponderent de teren;* Studii medii finalizate (Diploma de Bacalaureat care să ateste finalizarea studiilor);* Permis de conducere – categoria B;* Constitue avantaj experienţa profesională în domenii care presupun relaţionare cu clienţii.Descrierea jobului Obiectivul principal:Dezvoltarea afacerii companiei în aria repartizată prin realizarea volumelor de vânzări şi stabilirea relaţiilor de parteneriat cu toţi clienţii alocaţi, respectând standardele şi politicile companiei.Responsabilităţi principale:* Gestionarea şi dezvoltarea portofoliului de clienţi;* Vizitarea clienţilor arondaţi, conform rutei desemnate;* Realizarea obiectivelor de vânzări setate în zona repartizată;* Închiderea procesului de vânzare prin recuperarea în întregime a contravalorii facturilor la toţi clienţii din p
Interbrands
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu de la 1800 până la 2000 LEI pe lună
angajam îngrijitoare Camin batrani, program o zi cu doua zile libere.minim 8 clase Responsabilitățile postului
Asociatia Sfanta maria
Candidatul ideal Vino alături de noi, în rolul de Sales Advisor!Dacă:ești pasionat de tehnologie;comunici ușor, îți plac provocările și ești orientat către rezultate;te adaptezi rapid la schimbare și păstrezi o atitudine pozitivă;ai, preferabil, minim 6 luni de experiență în vânzări, consultanță clienți, telesales sau merchandising;ai cunoștințe de limba engleză nivel conversațional;diplomă de bacalaureat sau studii universitare.Descrierea jobului Te vrem în echipa noastră!În Vodafone vei găsi o echipă de Sales Advisors entuziaști, alături de care vei oferi consultanță spre vânzare clienților, în magazinele specializate, promovând produsele și serviciile companiei.Rolul tău este de a: crește experiența brandului Vodafone, asigurând vizibilitatea maximă a mărcii în cadrul magazinelor; oferi clienților experiențe digitale bogate prin intermediul tehnologiei, al produselor și serviciilor Vodafone, furnizând în același timp consultanță în privința funcționării și utilizării acestora; răspu
INSTORE POWER PROVIDER
Candidatul ideal Abilități avansate de utilizare și punere în funcțiune a echipamentelor agricole/de construcții- obligatoriu; Cunoștințe tehnice cu privire la mașinile și utilajele agricole/de construcții (preferabil din gama Case IH/CASE CE)- obligatoriu; Cunoștințe bune de mecanică, hidraulică, pneumatică și electronică. Persoană pro-activă, orientată către client și către rezultate, capabilă să lucreze în echipă; Abilități de operare a calculatorului; Cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj; Deținător permis de conducere categoria B; Disponibilitatea de a se deplasa în regiunea de responsabilitate: aria județelor arondate punctului de lucru.Descrierea jobului Montează, pune în funcțiune și repară mașini și utilaje agricole (tractoare, combine, echipamente de erbicidat, prese agricole, pluguri, discuri, semănători, cositori etc.) și/sau utilaje de construcții (excavatoare, încărcătoare frontale, buldoexcavatoare, mini-încărcătoare, buldozere etc). Efectuează inspecția și pr
TITAN MACHINERY ROMANIA
Candidatul ideal Educaţie necesară: Şcoală profesională, liceu de specialitate/ electrician pentru mentenanţa reţelelor electrice Experienţă practică necesară: 1- 2 ani de experienţă în instalații electrice şi în executarea lucrărilor de mentenanţă a instalaţiilor electrice de medie şi joasă tensiune: PA-PT, LEA, LES Altele: Permis de conducere categoria BDescrierea jobului Colectarea de date GIS rețele MT/JT, cunoști și utilizezi abilitățile specifice calificării obținute pentru efectuarea lucrărilor de mentenanță pentru echipamentele de medie și joasă tensiune Aduci la cunoştinţă orice anomalie constatată în instalaţiile electrice ale gestionarului cu ocazia lucrărilor şi care ar putea cauza incidente sau accidente Realizezi operaţiuni aferente lucrării de construcții montaj în cadrul investițiilor în reteaua de distribuție Realizezi manevre în rețele de distribuție pentru admiterea la lucru a prestatorilor de servicii, a personalului propriu de construcții montaj în cazul lucrărilor
DELGAZ GRID
Candidatul ideal Educaţie necesară: Școală profesională, liceu de specialitate/ electricianExperienţă practică necesară: Minim 1 an activitate în instalaţii electriceCunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Legislație, prescripții şi standardele de specialitate în domeniul de activitate Instrucţiuni proprii de securitate şi sănătate în muncă, Instrucţiuni proprii pentru situații de urgență, Instrucţiuni Tehnice Interne de Securitate şi Sănătate în MuncăAltele: Permis de conducere categoria B(cerință obligatorie)Descrierea jobului Colectarea de date GIS rețele MT/JT, cunoști și utilizezi abilitățile specifice calificării obținute pentru efectuarea lucrărilor de mentenanță pentru echipamentele de medie și joasă tensiune Aduci la cunoştinţă orice anomalie constatată în instalaţiile electrice ale gestionarului cu ocazia lucrărilor şi care ar putea cauza incidente sau accidente Realizezi operaţiuni aferente lucrării de construcții montaj în cadrul investițiilor în reteaua de distribuție
DELGAZ GRID
Candidatul ideal Dacă ești absolvent/ă al/a unei facultăți cu profil tehnic ( Mecanică/ Construcții/ Instalații/ Hidrotehnică) te așteptăm să ne împărtășești din entuziasmul și cunoștintele tale și sa ne transmiti CV -ul tău la adresa de e-mail [email protected]ături dе noi vei avea posibilitatea dе a-ți orienta cariera în direcția dorită pentru că vei avea autoritatea și libertatea dе a experimenta și a construi cu propriile tale idei!Descrierea jobului Coordonează lucrările din șantierul alocat; Asigură buna desfășurare a lucrărilor pe șantier și respectarea termenelor de execuție; Verifică și validează situațiile de lucrări ale subatreprenorilor din șantierul coordonat; Intocmește necesarul de materiale și resurse umane; Urmărește execuția lucrărilor pe șantier din punct de vedere al cantității, calității și respectării termenelor de execuție; Verifică etapele de lucrări și calitatea lucrărilor.Ce îți oferim: Salariu competitiv; Bonuri de masă; Mediu de lucru modern și din
ELSACO ELECTRONIC
Candidatul ideal Flexibiliate, cunostinte avansate in domeniul agricol, absolvent al unei facultati de agricultura, cunostinte de mecanica, cunostinte operare PC, cunostinte operare GPS pentru masuratori, cunostinte IPA Online, cunostinte programe de gestiune tip AgrimapDescrierea jobului Organizarea si monitorizarea personalului din cadrul fermei;Verificarea și controlul gestiunii imputurilor, motorinei și a cerealelor;Verificarea mentinerii parcului auto în stare de funcționare și asigurarea logisticii necesare campaniei agricole (uleiuri, filtre, piese schimb, consumabile);Elaborarea declaratiilor APIA;Intocmiri fise tehnologice;
FERMA NORDIC
Candidatul ideal Despre tine Absolvent de studii superioare: Facultatea de Construcții/Inginerie electrică; Cunoștințe tehnice aprofundate în domeniul instalațiilor; Cunoștințe temeinice de utilizare Word, Excel, Outlook; Cunoști limba engleză la nivel mediu; Deții permis conducere cat. B; Foarte bune abilități de lucru în echipă; Abilități dezvoltate de comunicare, de argumentare și persuasiune; Capacitatea de sesizare și rezolvare a problemelor ce apar în desfășurarea proceselor; Bune abilități de analiza și planificare; Dacă ești tânăr absolvent, trebuie să ai o dorință reală de învățare și progres;Descrierea jobului Ne vei ajuta cu Vei coordona lucrările tehnice în teren; Vei oferi suport tehnic colegilor tehnicieni, electricieni, instalatori; Te vei asigura că echipa ta are toate sculele și materialele necesare; Vei găsi soluții tehnice pentru depășirea limitărilor; Vei susține dezvoltarea colegilor; Vei ține evidența orelor lucrate de către colegii tăi; Vei ține legătura cu benef
RESURS CONECT HR
Candidatul ideal Trebuie sa aibă:Minimum studii liceale - profil agricol/tehnic;Experienta din aria silozurilor de cereale, cunoasterea categoriilor de cereale, cunostinte de gestiunea stocurilor reprezintă un avantaj;Abilitati tehnice si de operare, organizare, rapiditate, comunicare;Disponibilitate pentru program prelungit.Descrierea jobului Viitorul coleg/ă va:- Efectua control tehnic de conformitate si cantitate la receptie, pe flux si la final, in conditii de siguranta si eficienta a activitatii;- Verifica conditiile de manipulare si transport a produselor in vederea eliminarii cazurilor de abateri;- Controla modul de depozitare si conservare a materiilor prime si produselor finite;- Intocmi documentele de contabilitate primara ce-i revin;- Tine evidenta produselor finite, ale materiilor prime si produselor auxiliare (consumabile) pe care le are in gestiune, intocmeste documentele aferente, asigura schimbul de produse.
PANIFCOM
Candidatul ideal Experiență profesională în vânzări de minimum 2 ani (constituie avantaj experiența în domeniul Farma);Cunoștințe solide despre piața/ segmentul actual de vânzări;Persoană cu excelente abilități de comunicare și negociere;Atitudine orientate spre consumator;Constituie avantaj studii superioare finalizate;Cunoştinţe ale pachetului Microsoft Office;Permis de conducere categoria B;Domiciliul in Suceava.Descrierea jobului ResponsabilitățiPromovarea produselor și a imaginii companiei Alevia;Inițierea, dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții din zona alocată: județele Suceava și Botoșani ;Promovarea produselor companiei către medici;Preluarea comenzilor și încasarea contravalorii produselor vândute;Realizarea obiectivelor individuale de vânzări;Colaborarea cu depozitul de produse pentru efectuarea la termen a livrărilor.BeneficiiPachet salarial atractiv;Training specializat;Oportunități de dezvoltare profesională;Mediu de lucru motivant și dinamic.
ALEVIA
Candidatul ideal - Persoana ambitioasa, organizata, cu putere de convingere, disponibila la deplasari in tara;- Persoana cu initiativa, capabila sa lucreze independent si in echipa;- Excelente abilitati de comunicare;- Capacitate de organizare si planificare a activitatilor curente;- Studii superioare sau medii;- Cunostinte PC;- Permis de conducere - categoria B, cu vechime de minim un an.Descrierea jobului • Vizite in reteaua de comercianti parteneri;• Stabilirea si mentinerea relatiilor de parteneriat cu clientii cheie si personalul din vanzari;• Verificarea functionalitatii terminaleor POS si instruirea personalului din locatiile comerciantilor parteneri pentru o buna desfasurare a tranzactiilor cu card prin POS;• Implementarea actiunilor de promovare a brandului Bonus Card la nivelul retelei de parteneri;• Asigurarea vizibilitatii materialelor de promovare a parteneriatului Bonus Card la clientii alocati;• Mentinerea si actualizearea bazei de date cu comercianti parteneri;• Prospec
GARANTI BANK
Candidatul ideal Îți plac animalele dе companie ?Ești o persoană comunicativă, responsabilă și orientată spre clienți ?Ai spirit dе echipă și ești dornic să înveți lucruri noi ?Nu cerem neapărat, dar este un avantaj dacă ai : Experienţă în domeniul vânzărilor sau cursuri dе vânzări. Pregătire în domeniul veterinar ( medic veterinar / tehnician veterinar ) sau în nutriție animală. Cunoștințe solide operare PC. Cunoștințe dе contabilitate primară. Disponibilitate la deplasări, în cazul în care va fi nevoie.Descrierea jobului Vino în еchipа ZOOCENTER și îți oferim : Un loc de muncă stabil, în cadrul unei compаnii dе încrеdеre şi în plină еxpаnsiunе. Vei face pаrtе din еchipa unei compаnii cu peste 15 аni dе еxpеriеnță. Un mediu dе lucru plăcut, bine organizat, bazat pe proceduri de lucru transparente. Posibilitatea unei evoluții profesionale și de construire a unei cariere în domeniul vânzărilor.
VABRO RETAIL
Candidatul ideal URSA MARE - reprezentata de combine / tractoare CLAAS si implemente LEMKEN si AMAZONE - cauta un inginer / tehnician / mecanic sa se alature echipei de service utilaje agricole.Post disponibil pentru judetele Suceava / Botosani. Studii tehnice medii sau superioare Cunostinte de baza in operarea calculatorului (mail / browser / word / excel) Cunostinte medii de limba engleza sau germana (scris si vorbit) Permis de conducere Initiativa, capacitate de rezolvare a problemelor Atentie distributiva, seriozitate, corectitudine Capacitate de lucru in echipa Experienta in domeniul electro-mecanic (service auto sau utilaje motorizare) constituie un avantajDescrierea jobului Responsabilitati: predare, receptie si punere in functiune a utilajelor agricole efectuarea de intretineri periodice constatarea si diagnosticarea problemelor tehnice aparute la utilaje reparatia utilajelor intocmirea documentelor aferente lucrarilor efectuateBeneficii:pachet salarial atractiv cu posibilitate
URSA MARE COMPROD
Descrierea jobului Get the future you want! Are you looking to join a business where you can start a successful career? Capgemini is the perfect place to start your IT journey. ► 85 % of our employees are students and fresh graduates, therefore you’ll have the chance to work in a friendly environment with a funny young team. Your skills needed: To know French language at a conversational level To have basic IT knowledge To be receptive, adaptable and always ready to help What will you gain on this journey: Invest in your continuous development: at least 40 hours of free courses on our platforms. Build solid technical competencies Develop your interpersonal skills In this journey you’ll start with resetting passwords, installing software, troubleshooting network issues and can grow towards a technical career, management position or process specialist. Don’t hesitate to onboard on this journey! Answers to FAQ’s: Full paid training from day one Flexible working hours Possibility of workin
CAPGEMINI SERVICES ROMANIA
Candidatul ideal -Studii medii;-Experienta relevanta pe un post similar; reprezinta un avantaj cunoastrea pietei de profil- Abilitati de planificare si organizare;-Orientare catre servicii-Curaj/curiozitate-Orientare catre rezultat-Inititativa-Permis de conducere cat.B – obligatoriuDescrierea jobului Obiectivele postului:Realizarea targetului de vânzări prin vânzarea directă de produse în zona alocată.Identificarea permanentă de noi clienți potențiali.Creșterea cotei de piață a produselor angajatorului.Responsabilitati:- îndeplinirea obiectivelor lunare, de către clientii directi- incasarea valorii produselor livrate-Prospectează în permanență piața în vederea identificării de noi clienți și a creșterii cotei de piață a produselor angajatorului în zona alocată- analiza clientilor din punct de vedere al vanzarilor si productivitatii- Implementează acordurile cu clienţii directi- Implementează activităţile promoţionale ale JM si gestionează stocul de materiale promoţionale.- Atinge toate
Julius Meinl
Candidatul ideal Ne-ar plăcea să te cunoaștem dacă:• ai studii medii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică agricolă etc.) sau studii superioare tehnice,• ai cunoștințe tehnice cu privire la mașinile și utilajele agricole,• ai cunostințe bune de mecanică, hidraulică, pneumatică și electronică,• experiență în domeniu agricol sau domenii conexe (auto, autocamioane, utilaje de constructii) poate constitui un avantaj;• esti o persoană pro-activă, orientată către client și către rezultate, capacitate de a evalua şi a lua decizii tehnice,• ai abilități de operare a calculatorului,• ai carnet de conducere categoria B,• cunoști o limbă străină de circulație internațională, preferabil limba engleză.Descrierea jobului Atributii si responsabilitati:• asigură asistență tehnică pe durata execuției lucrărilor de reparații și punere în funcțiune a echipamentelor și instruiește operatorul desemnat de client cu privire la utilizarea utilajului,• efectuează, în locaţia clientului, activităţi
AGROCONCEPT IMPEX
Candidatul ideal What will help you be successful University degree, preferably in Economics, Finance or related fields; Relevant sales experience in financial-banking institutions, SME/Corporate area Good knowledge of financial products and banking market; Understanding of accounting principles, financial indicators and financial analysis; Excellent relationship, sales and negotiation skills; High level of energy, enthusiasm and motivation; A proactive approach in looking for ways in strengthening business relationship with clients; Customer-care attitude and strong abilities to solve promptly and professionally challenges, problems and opportunities; Fluency in English, both spoken and written;Descrierea jobului About Our TeamWe are more than 5000 people at BCR and each and every one of us is different. We like to believe that our diversity of ideas, attitudes, passions, feelings and origins make our culture more beautiful and our jobs more meaningful.How you will contributeAs Corpor
BCR
Candidatul ideal Clock te asteapta intr-o #SuperEchipa unde vei cunoaste oameni noi, locuri minunate și provocari frumoase!Daca esti in cautarea unui job care sa iti permita sa mergi la facultate, dar să iti asigure si un nivel salarial avantajos, te așteptam sa aplici pentru postul de Brand Ambassador (Hostess) pentru promovarea de produse din categoria Tobacco.Experienta anterioara in vanzari sau promovare poate reprezinta un avantaj, insa credem în capacitatea umană de a se adapta și dezvolta si te incurajam sa aplici la job indiferent daca ai experienta relevanta in domeniu sau te afli la primii pasi in cariera profesionala.Cu toate acestea, ne-ar placea sa bifezi cateva cerinte minime:- Aspect fizic placut, profil hostess minim 18 ani- Disponibilitate pentru un program de 5 zile pe saptamana ( MARTI-SAMBATA ), cate 6 ore/zi, program de zi sau de seara, in functie de planificare- Persoana comunicativa, cu atitudine pozitiva, dornica sa invete si mereu zambitoare😊Descrierea jobului
CLOCK ADVERTISING
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 289 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.