Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

338 Locuri de Munca in Botosani - Joburi in Botosani

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

338 Locuri de Munca in Botosani - Joburi in Botosani

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Botosani si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Botosani si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Adjunct Manager Magazin Botosani Gara (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Experiență de coordonare și motivare a unei echipe Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului/retail Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor Foarte bune abilități interpersonaleDescrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesionalăSarcinile tale G
KAUFLAND ROMANIA SCS

Adjunct Manager Magazin Botosani Ii (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Experiență de coordonare și motivare a unei echipe Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului/retail Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor Foarte bune abilități interpersonaleDescrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesionalăSarcinile tale G
KAUFLAND ROMANIA SCS

Logistician


Candidatul ideal Ne dorim un nou membru al echipei cu:- atentie la detalii si rapiditate in executie;- cunostinte de operare PC(pachetul office);- cunostinte de limba engleza vorbit, scris, citit, cunostinte de limba germana constituie un plus- capacitate de organizare si asimilare rapida a informatiilor;- persoana dinamica, analitica, organizata, perspicace si responsabila;- abilitati de comunicare, negociere si relationare eficienta cu personalul si clientii companiei;- empatie/operativitate in rezolvarea problemelor personalului companiei;- atitudine colegiala in raporturile de munca.Descrierea jobului Job-ul implica gestionarea parcului auto, a cazarilor si transportului angajatilor in vederea desfasurarii unei bune activitati.Comunicare cu clientii in limba engleza.Oferim un mediu de lucru placut cu un colectiv tanar si dinamic si asigurare medicala facultativa.
BINAPE CONSTRUCT GRUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 573 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Electrician Mentenanta Mt/​ Jt (222083)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Școală profesională, liceu de specialitate/ electrician pentru mentenanţa reţelelor electrice Experienţă practică necesară: 1- 2 ani în instalații electrice În executarea lucrărilor de mentenanţă a instalaţiilor electrice de medie şi joasă tensiune: PA-PT, LEA, LES Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Legislaţie, prescripţii şi standardele de specialitate în domeniul de activitate Altele: Permis de conducere categoria BDescrierea jobului Realizezi operaţiuni aferente lucrărilor de construcții montaj în cadrul investițiilor în rețeaua de distribuție Realizezi manevre în rețelele de distribuție pentru admiterea la lucru a prestatorilor de servicii, a personalului propriu de construcții montaj în cazul lucrărilor de investiții, realizezi punerea în siguranță a rețelelor de distribuție premergător începerii lucrărilor de investiții Execuți manevre de revenire la schema normală ca urmare a finalizării lucrărilor de investiții Execuți operațiuni de
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Adjunct Manager Magazin Botosani Gară (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Experiență de coordonare și motivare a unei echipe Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului/retail Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor Foarte bune abilități interpersonaleDescrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesionalăSarcinile tale G
KAUFLAND ROMANIA SCS

Sales Advisor - Vodafone Store Botosani


Candidatul ideal Sales Advisor - Vodafone Store PloiestiDacă:​Ești pasionat de tehnologie;Comunici ușor, îți plac provocările și ești orientat către rezultate;Te adaptezi rapid la schimbare și păstrezi o atitudine pozitivă;Ai, preferabil, minim 6 luni de experiență în vânzări, consultanță clienți, telesales sau merchandising;Ai cunoștințe de limba engleză nivel conversațional;Diplomă de bacalaureat sau studii universitare.Atunci locul tău este alături de noi! Vodafone România își mărește echipa de vânzări din magazine!Descrierea jobului Sales Advisor - Vodafone Store Bucuresti MihalacheÎn Vodafone vei găsi o echipă de Sales Advisors entuziaști, alături de care vei oferi consultanță spre vânzare clienților, în magazinele specializate, promovând produsele și serviciile companiei.* Rol contractorRolul tău este de a:Contribui la creșterea experienței brandului Vodafone, asigurând vizibilitatea maximă a mărcii în cadrul magazinelor;Oferi clienților experiențe digitale bogate prin intermediu
VODAFONE ROMANIA SA

Coordonator Productie Multigrafica Digitala Si Serigrafie


Candidatul ideal Bun cunoscător al întregului proces tehnologic de imprimare digitală și serigrafică al produselor textile; Experiență dovedită de mim.1 an pe utilaje de print/finisare: echipamente de print digital normal și large format, echipamente de finisat , echipamente pentru personalizat produse textile prin termotransfer; Cunoştinţe legate de pregătirea pentru tipar, serigrafie, tampografie a fişierelor; Cunoştinţe de operare PC: MS Office, Corel Draw, Photoshop şi alte programe de editare grafică digitală ; Simţ artistic, creativitate, atenţie la detalii; Capacitatea de a lucra mai multe proiecte simultan; Experiență cu sisteme de management de continut sau alte aplicatii de gestionare comenzi online; Persoană rezistentă la lucru sub presiune, organizată, responsabilă; Abilități practice în dezvoltarea de procese în scopul optimizării productivității, a alocării de resurse, menținerii standardelor de calitate și siguranță; Orientare atat spre maximizarea competențelor profesio
DIACONU AGRIPLANT SRL

Reprezentant Comercial Botosani-suceava


Candidatul ideal Candidatul Ideal: Absolvent studii medii; Experiență de minim 3 ani în domeniul vânzărilor în industria cărnii sau al oricărui tip de produse alimentare; Experiență în domeniul vânzării carne de pasăre constituie un avantaj; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și vânzare; Să fie persuasiv în relația cu clienții; Hotărât și orientat spre rezultat; Cunoștințe de operare PC (MS Office); Permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Descrierea jobului: Reprezintă firma în relația cu clienții pe zona alocată, respectiv Botoșani, Suceava; Prezintă și promovează produsele, și ofertele companiei; Monitorizează permanent piața de profil la nivelul ZONEI în care activează și identifică tendințele de schimbare; Actualizează și analizează lunar potențialul de piață la nivelul ZONEI în care activează în vederea imbunătățirii eficienței cotei de piață; Identifică conform strategiei și politicii comerciale clienți noi la nivelul zonei în care activeaza; Gestionează co
SAFIR SRL

Coordonator Producție Multigrafică Digitală și Serigrafie


Candidatul ideal Bun cunoscător al întregului proces tehnologic de imprimare digitală și serigrafică al produselor textile; Experiență dovedită de mim.1 an pe utilaje de print/finisare: echipamente de print digital normal și large format, echipamente de finisat , echipamente pentru personalizat produse textile prin termotransfer; Cunoştinţe legate de pregătirea pentru tipar, serigrafie, tampografie a fişierelor; Cunoştinţe de operare PC: MS Office, Corel Draw, Photoshop şi alte programe de editare grafică digitală ; Simţ artistic, creativitate, atenţie la detalii; Capacitatea de a lucra mai multe proiecte simultan; Experiență cu sisteme de management de continut sau alte aplicatii de gestionare comenzi online; Persoană rezistentă la lucru sub presiune, organizată, responsabilă; Abilități practice în dezvoltarea de procese în scopul optimizării productivității, a alocării de resurse, menținerii standardelor de calitate și siguranță; Orientare atat spre maximizarea competențelor profesio
DIACONU AGRIPLANT SRL

Asistent Analist Date


Candidatul ideal Candidatul ideal:- studii medii – de preferinta economice;- minim 1 an experienta;- utilizare PC si cel putin a unui program financiar-contabil ;- cunostinte minime de contabilitate primara;- capacitate dezvoltata dе planificare si organizare;- abilitati excelente dе comunicare si spirit dе observatie;- capacitate de gestionare a timpului si a prioritatilor.Descrierea jobului Descriere job:- operarea in contabilitate a tuturor documentelor primare astfel incat informatia financiar contabila centralizata la nivel de companie sa fie relevanta , corecta si riguroasa;- inregistreaza zilnic in softul de contabilitate toate bonurile de consum pentru furaje , medicamente, materiale , piese de schimb si alte consumabile conform situatiei primita de la responsabilii de aceste consumuri si pe fiecare centru de cost – ferme;- realizeaza operatiuni de incasari si plati cu numerar si asigura intocmirea corecta a documentelor suport;-inregistreaza si prelucreaza toate informatiile c
SAFIR SRL

Reprezentant Vanzari - Magazine Parteneri Strategici


Candidatul ideal Daca iti place domeniul vanzarilor si esti comunicativ, prietenii iti spun ca esti creativ si ca ai o atitudine pozitiva, iar tu stii clar ca spiritul de echipa si initiativa sunt printre punctele tale forte, inseamna ca esti persoana potrivita pentru acest rol si te asteptam in echipa noastra!Apreciem abilitatile excelente dе comunicare cu clientii si colegii, atitudinea proactiva, dorinta dе a atinge obiectivele comune ale echipei si motivarea de dezvoltare profesionala!Cerinte:- Aptitudini utilizare PC & aplicatii MS Office (in special Excel) / email (Outlook) / internet / aplicatii informatice specifice;- Foarte bune abilitati lingvistice si de comunicare, relationare si vanzare consultativa;- Perseverență și orientare spre rezultate si catre client;- Chiar daca nu ai experienta, aplica cu incredere si noi te vom invata tot ce ai nevoie pentru desfasurarea activitatii.Fiind parte din еchipa noаstrа, vеi aveа ocаzia sa te dezvolti profesional intr-o echipa dinamica,
BT DIRECT IFN S.​A.​

Marketing Specialist


Candidatul ideal Suntem în proces de extindere și căutăm o persoană proactivă, deschisă, sociabilă și creativă pentru a se alătura departamentului nostru de Marketing. Îți oferim oportunitatea de a coordona eficient campaniile noastre de comunicare și promovare pentru brandurile noastre premium, Cotnari și Casa de Vinuri Cotnari.Cerințe pentru a te integra în echipa noastră de succes: Studii superioare în domeniul Marketingului, Comunicării sau PR. Abilități solide în aplicarea tehnicilor de comunicare și elaborarea mesajelor. Competențe avansate în utilizarea aplicațiilor precum Google Analytics, Facebook Ads Manager, Google Ads, Linkedin, Instagram, Canva, Adobe Photoshop. Abilități avansate de operare PC (Ms Office). Capacitate de organizare, planificare și monitorizare a resurselor pentru atingerea obiectivelor în termenele stabilite. Abilități excelente de comunicare și colaborare, cu capacitatea de a lucra eficient cu diferite echipe și niveluri de management. Experiență relevant
CRAMELE COTNARI S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1775 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Operations Coordinator


Candidatul ideal Cerințe: Studii universitare (preferabil studii economice) Minimum 2-3 ani experienta in activitatile de operatiuni Minimum 2- 3 experienta in sectorul bancar Bune abilitati de utilizare Microsoft Offie Cunoasterea legislatiei si normelor Bancii Nationale a Romaniei aferente operatiunilor, cunoasterii clientelei, prevenirii spalarii banilorAlte competențe necesare: Creativitate si initiativa Abilitatea de a prioritiza, de a lua decizii sub presiunea timpului Abilitati de a relationa, abilitati de vanzare si de persuasiune, organizareDescrierea jobului Principalele responsabilități: Supervizeaza si organizeaza activitatea angajatilor din zona de Operatiuni, asigurand acuratatea documentelor solicitate de la clienti, cat si procesarea la timp a documentelor, respectand normele si procedurile interne ale bancii, ale BNR si legislatiei in vigoare Asigura pregatire profesionala pentru angajatii din subordine (nou angajati sau existenti), initierea acestora in structurile ba
UNICREDIT BANK S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 4150 RON/Luna

Arhitect Mid/​senior Level


Candidatul ideal Candidatul ideal va trebui sa indeplineasca urmatoarele conditii:Sa fie absolvent al facultatii de arhitectura, studii de lunga durata 6 aniSa cunoasca si sa aplice legislatia in vigoareBune cunostinte in utilizarea calculatoruluiSa cunoasca programele de lucru CAD: AutoCAD, ArchiCAD / cunoasterea programului Revit constituie avantajCunostinte in utilizarea programelor Office: Word, ExcelBune abilitati de comunicare / abilitatea de a lucra in echipaDescrierea jobului Responsabilități:- Intocmirea documentatiilor tehnice de arhitectură la nivel PTH+DE- Intocmirea memoriilor de ahitectura, a caietelor de sarcini, a listelor de cantități- Cunoașterea programului Autodesk Revit constituie un avantaj- Urmărirea lucrărilor de execuțieBeneficii:- Pachet salarial motivant- Mediu de lucru placut- Echipă formata din tineri arhitecți- Bonusuri in functie de performante- Posibilitatea de a lucra pe proiecte mari
STRAIGHT PROJECT MORE S.​R.​L.​

Ofiter Credite


Candidatul ideal Cunostinte bune de operare PC; Abilitati de vanzare; Orientare catre clienti; Orientare spre rezultate; Atentie la detalii; Flexibilitate / adaptabilitate; Initiativa; Bune abilitati de comunicare; Punctualitate; Studii superioare in domeniul economic constituie un avantaj.Descrierea jobului Consilierea clientiilor in vederea identificarii solutiei de finantare adaptata nevoilor acestora; Oferierea de servicii complementare (Asigurari, Pachete de turism, Contracte de energie electrica si gaze naturate, etc.); Introduce in aplicatiile dedicate datele despre client; Organizeaza finalizarea activitatii de creditare consum (daca este aprobata de centrala) din partea unitatii, in concordanta cu regulile si procedurile aplicabile; Pastreaza relatiile / corespondenta cu clientii pe probleme de creditare consum, sau servicii in concordanta cu regulile si procedurile aplicabile; Studiaza oportunitati pentru creditele de consum sau servicii si contacteaza clienti potentiali; Cun
ALTEX ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 325 de salarii introduse în Salario: 3691 RON/Luna

Tehnician Utilaje Agricole


Candidatul ideal Ne-ar plăcea să te cunoaștem dacă:• ai studii medii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică agricolă etc.) sau studii superioare tehnice;• ai cunoștințe tehnice cu privire la mașinile și utilajele agricole;• ai cunostințe bune de mecanică, hidraulică, pneumatică și electronică;• experiență în domeniu agricol sau domenii conexe (auto, autocamioane, utilaje de constructii) poate constitui un avantaj;• esti o persoană proactivă, orientată către client și către rezultate, capacitate de a evalua şi a lua decizii tehnice,• ai abilități de operare a calculatorului,• ai carnet de conducere categoria B,• cunoști o limbă străină de circulație internațională, preferabil limba engleză.Descrierea jobului Atributii si responsabilitati:• asigură asistență tehnică pe durata execuției lucrărilor de reparații și punere în funcțiune a echipamentelor și instruiește operatorul desemnat de client cu privire la utilizarea utilajului;• efectuează, în locaţia clientului, activităţi
AGROCONCEPT IMPEX SRL

Dispecer Transport


Candidatul ideal https://www.imde.net/jobs/57268/ROMDescrierea jobului https://www.imde.net/jobs/57268/ROM
TRUTZI SRL

Media netă estimată pe baza celor 336 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Director Departament Execuție


Candidatul ideal www.imde.net/jobs/57285/ROMDescrierea jobului www.imde.net/jobs/57285/ROM
TRUTZI SRL

Agent De Vanzari


Candidatul ideal - Absolvent liceu cu sau fără diplomă bacalaureat;- Permis conducere categoria B (vechime minim un an);- Să ai abilități de comunicare;- Ești o persoană care lucrează organizat, îți planifici activitățile și reușești să le și prioritizezi;- Spirit de echipă;- Să respecți standardele companiei.Constituie un avantaj dacă ai:- Experiență pe un post similar.Descrierea jobului - Menținerea relației de colaborare cu clienții existenți de pe ruta alocată;- Dezvoltarea și menținerea de noi parteneriate de vânzări;- Identificarea de noi clienți și oportunități pe aria sa de acoperire;- Incasarea facturilor scadente în termenul stabilit.Beneficii oferite:- Pachet salarial compus din salariu fix + bonusuri de performanță + tichete de masă;- Mașină de serviciu;- Telefon de serviciu;- Mediu de lucru stabil;- Posibilitatea de promovare în cadrul companiei.
ECUATOR SRL

Media netă estimată pe baza celor 3848 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Responsabil Vanzari Utilaje Agricole


Candidatul ideal Cerințe• Capacitate foarte bună de comunicare și relaționare cu clienții, atenție distributivă, capacitate de a lua rapid decizii;• Personalitate energică, spirit dе echipă, gândire pozitivă, amabilitate și eficiență;• Permis de conducere categoria B;• Disponibilitate pentru deplasări frecvente în zona alocatăConstituie avantaj• Experiența în domeniul vânzărilor dе utilaje agricole;• Studiile tehnice, absolvirea Facultății de Mecanică/Mecanică Agricolă/Agronomie sau a unei facultăți cu profil similarDescrierea jobului Responsabilități• Prospectarea continuă a pieței în vederea extinderii portofoliului de clienți;• Identificarea nevoilor clienţilor şi întocmirea ofertelor de preţ personalizate;• Oferirea informaţiilor tehnice cu privire la caracteristicile utilajelor şi modul de utilizare;• Participarea la acţiuni de promovare a utilajelor.Beneficii• O politică salarială competitivă și motivantă;• Maşină de serviciu, laptop, telefon;• Un mediu de lucru dinamic, provocat
DA BACCO SRL

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Botosani?

Salariul mediu net in Botosani este de 3 200 lei. Venitul mediu brut fiind de 5 600 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Botosani?

In prezent avem disponibille 338 locuri de munca in Botosani.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.