A

Consilier service mecanica Sect. 2

Companie Verificata

Adaugat: 1 săptămână în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
AUTOITALIA IMPEX
Functia Jobului :
Meserii & servicii
Industrie :
Industria Auto
Locatie :
Bucuresti
Tip job :
Program Full Time
Nivel experienta :
Nivel mediu
Descriere:

Consulta si pregateste programarile stabilite ;
In functie de tipul interventiilor, se asigura de disponibilitatea pieselor de schimb necesarea realizarii lucrarilor ;
Verifica soldul clientilor programati ;
Identifica clientul si autovehiculul, se asigura de exactitatea informatiilor de identificare ale clientului si le corecteaza, daca este necesar ;
Urmareste in mod sistematic, lista programarilor, respectand orarul stabilit ;
Identifica tipul interventiei (plata la client, garantie vehicul nou, garantie vehicul ocazie, contract de service, flota Importator, plata asigurator) ;
Asculta cu atentie clientul pentru a determina asteptarile acestuia.
Evalueaza nevoile clientului printr-o serie de intrebari adaptate si reformuleaza cererea acestuia ;
Verifica in sistemul Constructorului, incadrarea in plaja acoperita de Campaniile de Service, si daca este cazul, deschide un Contract de Reparatie pentru realizarea acesteia ;
Inregistrarea electronica a solicitarilor clientului, notand cu exactitate si pedanta sesizarile acestuia, fara prediagnosticari sau directii de reparatie ;
Face un control vizual asupra starii generale a autovehiculului, mentionand in contractul de reparatie orice aspect privind neconformitatea ;
In functie de rezultatul controlului vizual, recomanda clientului servicii sau accesorii adaptate autovehiculului ;
Monteaza, in prezenta clientului, foliile de protectie (scaun, volan, pedalier, schimbator, maneta frana de mana) ;
Informeaza clientul asupra interventiilor care se vor realiza, se asigura de buna intelegere din partea clientului
Efectueaza impreuna cu clientul proba de drum, daca este necesar, pentru confirmarea solicitarii ;
Se angajeaza in scris in ceea ce priveste costul interventiilor si obtine acordul clientului ;
Confirma durata interventiei, consultandu-se, daca este necesar, cu Seful de Atelier si fixeaza data/ora restituirii autovehiculului in functie de disponibilitatea clientului si de finalizarea lucrarii ;
Propune o solutie de mobilitate, consultand in prealabil disponibilitatea flotei de inlocuire ;
Semneaza si ofera spre semnare fiecarui client Contractul de Reparatie si ii remite acestuia exemplarul sau, precum si oferta estimativa ;
Prezentarea accesoriilor, promovarea continua a campaniilor promotionale si a produselor de Service.
In ceea ce priveste urmarirea interventiilor :
Transmite Contractele de Reparatie complete catre Seful de Atelier ;
Ramane in contact cu Seful de Atelier/TEC-ul/CTC-istul pentru a urmari stadiul reparatiei in curs, in timp real ;
Informeaza clientii telefonic/e-mail, in cazul lucrarilor neprevazute dar necesare, pentru a obtine acordul acestora si comunica noul termen de finalizare a reparatiilor si ora restituirii ;
Se asigura de conformitatea lucrarilor realizate pentru a garanta satisfactia clientului in termeni de calitate, de punctualitate si de pret ;
Comanda piesele confirmate de Client catre magazia de piese utilizand formularul special de comanda piese de schimb ;
Livrarea autovehiculului :
Se asigura de conformitatea completarii documentelor de service si solicita, daca este cazul, completari sau modificari ;
face mentiuni aferente tuturor solicitarilor clientului notate in Contractul de Reparatie, interventiile efectuate cat si observatiile atelierului referitoare la sfaturi de intretinere sau de utilizare.
Emite devizul de reparatie aferent contractului.
Actualizeaza carnetul de intretinere al autovehiculului, daca este cazul ;
Contacteaza clientul in vederea comunicarii finalizarii reparatiei, a costului total si stabilirii orei de restituire a autovehicului sau si reaminteste clientului modalitatile prin care se poate efectua plata ;
Explica factura clientului, interventiile si ii arata ca ele corespund lucrarilor solicitate si in functie de optiunea clientului, prezinta piesele inlocuite ;
Ii remite factura si fisa controalelor realizate (avand toate campurile completate);
Pregateste vizita urmatoare, sfatuind clientul asupra interventiilor pe care trebuie sa le aiba in vedere (inclusiv urmatorul ITP si urmatoarea revizie);

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Esti la un pas de noua ta cariera!: Consilier service mecanica Sect. 2
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Vizualizati mai multe
Ad
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.

Or your alerts