Adaugat:
Consultant Financiar
Adaugat: 2 zile în urmă
PROSPERA CONSULTING
Consultant Financiar
Adaugat: 2 zile în urmă
PROSPERA CONSULTING
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Scurta descriere a companiei
PROSPERA CONSULTING este mai mult decât o simplă firmă de consultanță financiară.
Este pasiune.
Este dedicație.
Este determinare.
Cerinte
?Educație: minim diplomă de Bacalaureat, studii superioare în curs sau finalizate în domenii relevante precum Finanțe, Economie, Contabilitate, Psihologie sau Management.
?Abilități analitice: Abilități bune de analiză și interpretare a datelor financiare.
?Abilități de comunicare: Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă.
?Abilități de lucru în echipă: Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu de echipă și de a contribui la succesul colectiv.
Responsabilitati
Activitatea de consultant financiar se desfășoară pe două fronturi distincte: planificarea obiectivelor și consultanța propriu-zisă, care implică intermedierea serviciilor disponibile pe piață. Partea de planificare presupune identificarea și cuantificarea situației actuale și a obiectivelor financiare ale individului sau familiei.
Acest lucru ne permite să elaborăm o planificare detaliată care să ofere clientului o viziune clară asupra pașilor necesari pentru a-și atinge obiectivele financiare, pornind de la situația sa actuală. Ne concentrăm în special pe obiectivele semnificative și esențiale, precum achiziționarea unei locuințe, opțiuni de economisire, închideri anticipate de credit, investiții, generarea unui venit pasiv, independență financiară și retragerea din activitate.
În cadrul activității de consultanță, efectuăm o analiză detaliată a pieței financiare, identificând și selectând instrumentele financiare disponibile, cum ar fi produsele de economisire, investiționale, de creditare și asigurări. Ulterior, aceste instrumente sunt integrate în planificarea financiară a clientului, având ca scop optimizarea drumului către atingerea obiectivelor sale.
Alte informatii
Durată: termen nedeterminat (part-time/full-time)
Locație: București, Timișoara, Cluj sau remote
La Prospera, recunoaștem că pasiunea și dorința de a învăța sunt esențiale pentru succes. Nu este necesară experiența anterioară sau cunoștințe extinse în domeniul financiar, deoarece vă oferim un sistem de învățare avansat, gestionat de profesioniști experimentați, pentru a vă dezvolta abilitățile și a vă ajuta să vă atingeți potențialul maxim.
Ne orientăm către dezvoltarea unor sisteme complete, care să asigure accesul facil la servicii de consultanță financiară personalizată de cea mai înaltă calitate. Angajamentul nostru profund pentru simplificarea aspectelor financiare și furnizarea celor mai eficiente strategii și soluții adaptate cerințelor individuale este factorul diferențiator.
Ce oferim:
? Oportunitatea de a învăța de la profesioniști experimentați în domeniul consultanței financiare.
? Experiență practică în lucrul cu clienții și în rezolvarea problemelor financiare reale.
? Un mediu de lucru dinamic și stimulativ, unde vei fi încurajat să-ți exprimi ideile și să-ți dezvolți abilitățile.
? Posibilitatea de a face parte dintr-o echipă unită și prietenoasă, care își propune să creeze impact pozitiv în comunitate.
Beneficii
Bonus de performanta
Bonus anual
Training-uri
Cursuri
Certificari/Atestate
Teambuilding-uri / excursii
Petreceri/evenimente companie
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.