contabil sef II - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
contabil sef II - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Academia Romana Filiala Timisoara Expira in 2025-12-05
Locatie
Timis
Nivel
Functii de conducere
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt
I. Contabil Sef II 1 post, norma intreaga,
Postul este necesar pentru: asigura conducerea, organizarea si functionarea institutiei din punct de vedere financiar si contabil
II. 1. Cerintele specifice pentru ocuparea postului:
1. Studii de specialitate: superioare cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor economice.
2. Perfectionari: -
3. Cunostinte de operare/programare pe calculator: Microsoft Office, SAGA, ADI-COM soft - nivel experimentat.
4. Limbi straine: Engleza - nivel elementar
5. Abilitati, calitati si aptitudini necesare: integritate morala, cinste si corectitudine, responsabilitate si raspundere, loialitate, capacitatea de a planifica si organiza, capacitate de comunicare, capacitatea de a gestiona conflicte, adaptabilitate crescuta, profesionalism, capacitate de analiza si sinteza, capacitate de evaluare si decizie.
6. Cerinte specifice: certificat de atestare a cunostintelor dobandite in domeniul Sistemului European de Conturi (SEC), experienta in institutele publice constituie un avantaj.
7. Competenta manageriala: capacitate de coordonare si supervizare, competente decizionale, competente profesionale, complexitate, creativitate si diversitate a activitatilor, eficienta si receptivitate, comunicare si reprezentare.
8. Vechimea in specialitatea studiilor de minimum 10 ani.
2. Conditiile specifice necesare candidatilor pentru ocuparea unui post:
1. Nu i-a incetat contractul individual de munca pentru motive disciplinare in ultimii 3 ani;
2. Nu i-a incetat contractul individual de munca in perioada de proba la initiativa angajatorului in ultimii 3 ani.
III. Calendarul de concurs:
Nr crt. Denumirea activitatii Termen limita
1 Publicarea anuntul de concurs 21 noiembrie 2025
2 Inscrierea la concurs 21 noiembrie 2025- 05 decembrie 2025
Analiza dosarului de inscriere la concurs 09 decembrie 2025 ora 10:00
Afisarea rezultatelor analizei dosarelor 09 decembrie 2025 ora 14:00
Depunere contestatii 10 decembrie 2025 ora 14:00
Solutionare contestatii 11 decembrie 2025 ora 10:00
Afisare solutionare contestatii 11 decembrie 2025 ora 14:00
3 Desfasurarea probei scrise 12 decembrie 2025 ora 10:00
Afisarea rezultatelor 12 decembrie 2025 ora 15:00
Depunerea contestatiilor 15 decembrie 2025 ora 15:00
Solutionarea contestatiilor 16 decembrie 2025 ora 10:00
Afisarea solutionarii contestatiilor 16 decembrie 2025 ora 15:00
4 Desfasurarea probei interviu 17 decembrie 2025 ora 10:00
Afisare rezultatelor 17 decembrie 2025 ora 14:00
Depunerea contestatiilor 18 decembrie 2025 ora 14:00
Solutionarea contestatiilor 19 decembrie 2025 ora 10:00
Afisarea solutionarii contestatiilor 19 decembrie 2025 ora 14:00
5 Afisarea rezultatelor finale 19 decembrie 2025 ora 15:00
IV. Tematica si bibliografia:
I. TEMATICA
1. Finantarea institutiilor publice. Cadrul general, principiile si procedurile privind formarea, administrarea, angajarea si utilizarea fondurilor publice. Particularitati ale finantarii institutiilor publice;
2. Bugetul de venituri si cheltuieli, executia bugetara la institutiile publice. 3.Principiile de baza ale elaborarii si executiei bugetului, etapele elaborarii, mecanismul aprobarii bugetului in institutiile publice finantate din bugetul local, executia bugetara, clasificatia bugetara,
4. Angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice.
5. Organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale,
6. Contabilitatea institutiilor publice. Principii de baza ale contabilitatii, particularitati privind organizarea contabilitatii la institutiile publice, reglementari contabile specifice.
7. Modalitati de organizare a activitatii financiar-contabile in institutiile publice,
8. Controlul financiar preventiv la institutiile publice. Obiectivele, organizarea si regimul acordarii vizei de control financiar preventiv,
9. Inventarierea patrimoniului. Cadrul legal, inregistrarea, scoaterea din functiune,valorificarea, declasarea si casarea bunurilor din patrimoniu,
10. Achizitiile publice. Cadrul general, procedurile pentru atribuirea contractului de achizitie publica, dosarul achizitiei publice. Modalitati de achizitie publica: cererea de oferta, licitatia publica
11. Salarizarea in sistemul bugetar. Particularitati ale acestui sistem la institutiile publice
12. Raporturile intre institutiile de cultura si autoritatile in subordinea carora isi desfasoara activitatea,
13. Controlul intern managerial al Entitatilor Publice.
II. BIBLIOGRAFIA
1. Legea nr. 82/1991 - Legea contabilitatii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Ordinul M.F.P nr. 2021/2013 - pentru modificarea si completarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin O.M.F.P nr. 1917/2005, cu modificarile si completarile ulterioare,
4. Ordinul M.F.P. nr. 1140/2025 - pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor bugetare,
5. Ordinul M.F.P. nr. 2861/2009 - pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii, cu modificarile si completarile ulterioare,
6. Ordinul M.F.P. nr. 2634/2015 - privind documentele financiar - contabile, cu modificarile si completarile ulterioare,
7. OG nr.119/1999 - privind controlul intern si controlul financiar preventiv, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare,
8. Ordin M.F.P. nr. 923/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea CFP, republicat, cu modificarile si completarile ulterioare
9. Legea 500/2002 - Legea finantelor publice cu modificarile si completarile ulterioare
10. Legea 227/2015 - Codul Fiscal
11. Ordinul M.F.P. 86/2005 privind reglementarea datei platii salariilor la institutiile publice.
12. Ordin M.F.P. 2332/2017 privind modificarea Ordinului ministrului finantelor publice nr. 923/2014 privind aprobarea Normelor metodologice generale la exercitarea controlului financiar preventiv si a codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfasoara activitatea de CFP
13. O.G. 81/2003 privind reevaluarea si amortizarea activelor fixe aflate in patrimoniul institutiilor publice
14. Ordin M.F.P nr. 1917/2005 privind aprobarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia
15. Ordin M.F.P. 720/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice privind executia bugetelor de venituri si cheltuieli ale institutiilor publice autonome, institutiile publice finantate integral sau partial din venituri proprii si activitatilor finantate integral din venituri proprii, inclusiv a bugetelor creditelor interne, bugetelor creditelor externe, bugetelor fondurilor externe nerambursabile, bugetelor fondului de risc si bugetelor privind activitatea de privatizare, gestionare de institutiile publice, indiferent de modalitatea de organizare si finantare a acestora.
16. Hotarare nr. 451/2000 privind abilitarea Academiei Romane si a unitatilor aflate in subordinea sa de a inchiria bunuri imobile sau parti disponibile proprietate publica a statului, aflate in administrarea acestora
17. Ordin M.F.P. nr. 3471/2008 pentru aprobarea Normelor metodologice privind reevaluarea si amortizarea activelor fixe corporale aflate in patrimoniul institutiilor publice
18. O.S.G.G 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entitatilor publice
19. Statutul Academiei Romane, cu modificarile si completarile ulterioare.
20. Legea 752/2001 privind organizarea si functionarea Academiei Romane
Relatii suplimentare se pot obtine zilnic intre orele 10-14 la telefon: 0256-491816, la sediul Filialei Timisoara a Academiei Romane sau pe pagina oficiala https://www.academiatm.ro/noutati/anunturi-administrative/ .
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.