Contabil
Adaugat: 1 săptămână în urmă
CONNECTIONS
Contabil
Adaugat: 1 săptămână în urmă
CONNECTIONS
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Scurta descriere a companiei
Connections Consult is a European innovative tech company, founded in 2005, in Bucharest. Over the past 10 years, the company re-invented several times, passed through different stages and gained robustness and maturity. Now, Connections is ready for new challenges.
Connections offers businesses the possibility to improve and align with current digital trends, by using technology tools to boost their strategical KPI and adapt to global market challenges.
Connections marks, in 2016, the first steps of regional expansion with opening offices in Belgrade, Serbia and Sofia, Bulgaria.
Connections brings together RPA, Cognitive Computing and Artificial Intelligence to design, architecture and deliver best in-class digital business solutions.
Connections has built up an integrated service model, based on market’s needs and internal competencies. Our service portfolio embeds Software Development, BPO & Automation and System Integration verticals.
Cerinte
Licență sau master în contabilitate/finanțe.
Certificare profesională (CECCAR, ACCA) este un plus.
Emiterea și contabilizarea facturilor, gestionarea plăților și a imobilizărilor.
Experiență de minim 5 ani în domeniul standardelor contabile și fiscal.
Cunoștințe solide în domeniul standardelor contabile și fiscal.
Experiența de lucru în SAGA. (Nice to have.).
Responsabilitati
Responsabil de reconcilierea conturilor contabile.
Înregistrează încasările și plățile în baza extraselor de cont, utilizând software-ul contabil.
Înregistrează facturile de la furnizori și alocă costurile pe centre de cost.
Monitorizează scadențele și statusul facturilor emise și primite.
Procesează avansurile din trezorerie pe baza documentelor justificative.
Efectuează plăți online conform facturilor scadente și informațiilor transmise de echipa de HR admin.
Ține evidența comenzilor și a facturilor aferente, emise sau primite.
Verifică notele contabile și plățile aferente salariilor.
Emite avize de însoțire a mărfii și validează facturile corespunzătoare.
Întocmește și depune declarații fiscale către ANAF (D100, D101, D205, D300, D394, D406 etc.).
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.