Coordonator Programe si Beneficii Salariale
Adaugat: Azi
Raiffeisen Bank Romania
Coordonator Programe si Beneficii Salariale
Adaugat: Azi
Raiffeisen Bank Romania
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Responsabilitati:
• Coordoneaza si asigura suportul de business conventii de salariu prin canalul de distributie reprezentat de pozitiile Expert de la nivel de Retea ;
• Participa la implementarea managementului in vanzari pentru pozitiile Expert din Retea ;
• Sustine implementarea la nivelul Administratiei Centrale a contractelor privind pachetele de beneficii si conventiile de virare salarii incheiate;
• Sustine si implementeaza programe de crestere a gradului de vanzare incrucisata in randul angajatilor companiilor partenere;
• Coordoneaza proiecte de comunicare centralizata prin diverse canale de comunicare (oCRM, Smart Business, etc) cu companiile din conventiile de virare salariu si drepturi banesti asimilate;
• Propune noi produse pentru includere in pachetele de conventii salarii ;
• Dezvolta instrumente de vanzare dedicate canalului de vanzare reprezentat de pozitiile Expert;
• Este responsabil de rapoartele cu indicatorii cheie de performanta ai procesului, cu monitorizarea performantei procesului si cu interventia adecvata pentru imbunatatirea acestora;
• Organizeaza si faciliteaza intalnirile de revizuire a performantei procesului;
• Coordoneaza crearea, actualizarea si avizarea reglementarilor (proceduri, instructiuni operationale) care guverneaza procesele gestionate;
• Propune impreuna cu Directia Marketing, Comunicare si Customer Experience in legatura cu pozitionarea de brand si stilul de comunicare cu angajatorii din conventiile salariale;
• Gestionarea, dezvoltarea si perfectionarea aplicatiilor specifice conventiilor de virare salariu/pensii si activitatilor legate de acestea in vederea evidentei si monitorizarii lor la nivelul Administratiei Centrale (sharepoint, CRM, oCRM dashboard);
• Sustine proiectele de head office pentru atingerea obiectivelor
Activitatea de vanzare si mentinere relatii cu companii:
• Construieste oferte privind conventiile de virare salarii si drepturi asimilate;
• Dezvolta programe de vanzari specifice companiilor importante si caselor de pensii teritoriale precum: programe speciale de retentie prin call center, micromarketing, preluare overdraft prin fluxuri speciale preaprobate, conceptul de birou mobil si abordare top management;
• Administreaza si implementeaza la nivelul Administratiei Centrale contractele privind conventiile de virare salarii si drepturi banesti asimilate, incheiate de reteaua de unitati;
• Raspunde de urmarirea si indeplinirea obligatiilor contractuale ale bancii prevazute in contractele incheiate;
• Completeaza permanent bazele de date si aplicatiile specifice de monitorizare a portofoliului si activitatii pentru a putea furniza surse corecte de raportare (sharepoint conventii, dashboard, rapoarte vanzari conturi de pensie si salarii);
• Gestionarea, dezvoltarea si perfectionarea aplicatiilor specifice conventiilor de virare salariu/pensii si activitatilor legate de acestea in vederea evidentei si monitorizarii lor la nivelul Administratiei Centrale (sharepoint, CRM, oCRM dashboard);
• Gestionarea si dezvoltarea fluxurilor operationale de virare salarii si pensii, asigurarea efectuarii viramentelor conform prevederilor contractuale din contractele de virare salarii si pensii ;
• Centralizeaza fluxul de dosare de pensii la nivel de Bucuresti si Ilfov pentru CNPP si la nivel national pentru casele de pensii MApN si MAI;
• Implementeaza actiuni de Micromarketing propuse din Retea (campanii de atragere client noi/ fidelizare), sponsorizari
Strategie clienti si analiza piata :
• Efectueaza analiza pietei si propune modificarea si crearea de noi produse sau de imbunatatire a celor deja existente ;
• Monitorizeaza rezultatele in vanzari si se ocupa de interpretarea si oferirea de recomandari catre superiorii directi;
• Participa la definirea si implementarea strategiei de abordare a segmentului de clientela vizat;
• Propune noi solutii adaptate la evolutia si cerintele pietei;
• Contribuie la definirea strategiei de vanzari pe segmentul Corporate;
• Monitorizeaza problemele portofoliului de clienti si se implica/participa la solutionarea acestora impreuna cu cei implicati
Alte sarcini:
• Asigura interfata intre Retea si liniile de business in scopul solutionarii rapide a solicitarilor venite din zona de vanzare;
• Participa la asigurarea instruirii pozitiilor Expert din teritoriu
Experiente anterioare cheie/ critice necesare pentru indeplinirea jobului:
• Minim 3 ani experienta profesionala in domeniul bancar
Cunostinte si traininguri necesare pentru indeplinirea jobului:
• Buna cunoastere a cadrului de reglementare si a modului de functionare a unei banci;
• Cunostinte despre principalele tipuri de operatiuni bancare efectuate in Retea.
Show more
Show less
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Locuri de munca similare
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.