Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Responsabilities:
Manage customer support cases and set clear expectations
Focus on critical issues to ensure customer satisfaction
Handle escalations, analyze root causes, and collaborate across teams
Monitor case trends and contribute to operational health
Apply a customer-centric approach to support processes
Skills & Requirements:
B2+ German & English
Bachelor’s degree
1–3 years in data analysis or sales operations
Proficient in Excel
Apply now and join our team! 🙂
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.