Customer Support Team Lead
Adaugat: Azi
Hipo.ro
Customer Support Team Lead
Adaugat: Azi
Hipo.ro
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Short Company Description
BITCOIN ROMANIA este primul operator si liderul pietei #cryptoATM din Romania si din Europa de Est, fiind si detinatorul primei si celei mai mari platforme de tranzactionare de cryptomonede din piata locala.
In Mai 2014 am inaugurat in Bucuresti primul crypto-ATM din Europa continentala. Astazi ne aflam la pragul primelor 100 de unitati crypto-ATM si intentionam sa depasim 300 de unitati operationale la finalul acestui an.
Avem o echipa extraordinara si in continuare ne dorim alaturi de noi colegi si parteneri care sa ne ajute sa transpunem aceste aspiratii in realitate.
Requirements
Calitatile de care ai nevoie pentru a avea success:
- Licenta in comunicare, administrarea afacerilor sau un domeniu conex (de preferat).
- Experienta dovedita de cel putin 2 ani intr-un mediu de call center, de preferinta incluzand experienta intr-un rol de supervizare sau de conducere.
- Abilitati de conducere si management, cu capacitatea de a inspira si motiva membrii echipei.
- Abilitati de comunicare excelente, atat verbale cat si scrise, cu capacitatea de a interactiona eficient cu clientii si membrii echipei.
- Cunoasterea aplicatiilor software Microsoft Office si solutii specifice call center (. While1).
- Abilitatea de a prospera intr-un mediu dinamic, cu ritm rapid si de a se adapta la prioritatile in schimbare.
- Abilitati puternice de rezolvare a problemelor si atentie la detalii.
- Capacitatea de a lucra cu program flexibil, inclusiv la sfarsit de saptamana, dupa cum este necesar.
Responsibilities
In calitate de Customer Support Team Lead, vei fi responsabil(a) pentru supravegherea si gestionarea unei echipe de (2) reprezentanti ai serviciului pentru clienti si (2) agenti de securitate pentru a asigura furnizarea de servicii de inalta calitate si atingerea obiectivelor de performanta. Vei juca un rol cheie in instruirea, instruirea si motivarea membrilor echipei pentru a excela in rolurile lor, precum si in conducerea initiativelor de imbunatatire continua pentru a spori eficienta si eficacitatea generala a echipei.
Principalele Tale Responsabilitati Vor Fi
- Oferiti customer support fizic, telefonic si prin chat pentru clientii companiei
- Conduceti prin exemplu si oferiti coaching, feedback si formare continua membrilor echipei pentru a le imbunatati abilitatile si capacitatile.
- Monitorizati si evaluati performanta echipei si luati masuri corective dupa cum este necesar pentru a imbunatati performanta.
- Gestionati intrebarile escaladate ale clientilor si rezolvati problemele in timp util si profesional.
- Colaborati cu alte departamente pentru a asigura comunicarea si coordonarea fara intreruperi a activitatilor.
- Optimizati procesele fluxului de lucru si imbunatatiti eficienta generala a echipei.
- Generati rapoarte si analizati datele pentru a identifica tendintele, modelele si zonele de imbunatatire.
Show more
Show less
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.