Director Economic
Adaugat: 2 zile în urmă
EREN CONS SRL
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
În calitate de Director Economic, vei avea următoarele responsabilități:
1. Organizarea Contabilității – Grup Eren:
Asigurarea unei organizări eficiente a departamentului contabilitate.
Implementarea și respectarea procedurilor contabile în conformitate cu Legea contabilității și Normele metodologice.
Supravegherea întocmirii și menținerii corecte a documentelor contabile.
Coordonarea și supervizarea echipei contabile.
Urmărește si se asigura de implementarea schimbărilor care intervin în legislație privind societățile comerciale, reglementările contabile;
Răspunde de înregistrarea contabilă la timp а tranzacțiilor în contabilitate în concordanță cu rеglеmentărilе lеgаle contabile și fiscale și а procedurilor de lucru interne ale companiei la nivelul departamentului
Înregistrează și/sau verifică înregistrările zilnice efectuate de echipa din subordine aferente achizițiilor de mărfuri interne și externe, prestări servicii, consumuri interne, obiecte de inventar, mijloace fixe, materiale și ambalaje, lucrarilor in curs de executie etc.;
Intocmeste si depune declaratiilor fiscale lunare/trimestriale/anuale.
2. Întocmirea Situațiilor Financiare – Grup Eren:
Responsabil pentru întocmirea și prezentarea corectă a situațiilor financiare anuale/ semestriale/interimare (bilanț, cont de profit și pierdere, anexa la bilanț, flux de numerar, situatia capitalurilor proprii). Asigurarea transparenței și exactității informațiilor financiare.
Responsabil de intocmirea, gestionarea si transmiterea documentelor catre auditorul extern al Societatii Eren Cons S.R.L.
3. Gestionarea Documentelor Contabile – Grup Eren:
Supravegherea întocmirii și păstrării corecte a documentelor contabile (facturi, chitanțe, borderouri, registre contabile obligatorii etc.).
Asigurarea respectării regulilor privind păstrarea și arhivarea documentelor contabile.
4. Conformitatea cu Legislația Fiscală:
Asigurarea respectării legilor fiscale și îndeplinirea obligațiilor fiscale ale organizației.
Participarea la audituri fiscale și colaborarea cu auditorii externi.
Urmărește schimbările care intervin în legislație privind societățile comerciale, reglementările fiscale.
5. Bugetare și Planificare Financiară:
Participarea la elaborarea bugetului și planificarea financiară a organizației.
Monitorizarea și analizarea performanței financiare față de buget.
6. Audit Intern:
Coordonarea auditului intern pentru a evalua eficacitatea sistemelor de control intern și a procedurilor contabile.
7. Raportare și Comunicare:
Îndeplinirea cerințelor de raportare către organele de reglementare și autoritățile fiscale.
Comunicarea cu managementul și cu alte departamente pentru a furniza informații financiare relevante.
8. Consiliere Managerială:
Furnizarea de informații financiare și analize manageriale pentru sprijinirea procesului de luare a deciziilor în cadrul organizației.
Motivează echipa și angajații prin exemplu personal și entuziasm, dar și menținerea disciplinei organizaționale.
Beneficii:
Salariu motivant;
Șansa de a te dezvolta și de a lucra într-un colectiv prietenos;
Oportunități de evoluție în carieră în interiorul companiei și în grupul de companii;
Beneficii adiționale (tichete de masă, oferte speciale pentru angajați, bonusuri deperformanță).
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.