Director economic - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Ieri
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Director economic - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Ieri
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Societatea COMPANIA DE APA ARAD S.A. Expira in 2026-01-05
Locatie
Arad
Nivel
Functii de conducere
Tip
Temporar
Angajator
Institutii locale
Categorie
Alte functiiAnunt
Societatea COMPANIA DE APA ARAD S.A, asistata de expert independent S.C. FOX MANAGEMENT CONSULTANTS S.R.L. anunta inceperea procesului de recrutare si selectie pentru pozitia de Director Economic al Societatii. Aceasta procedura de recrutare si selectie se deruleaza in conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice, cu completarile si modificarile ulterioare, aprobata prin Legea nr. 187/2023 si Hotararea nr. 639/2023 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a unor prevederi din Ordonanta de urgenta nr. 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice.
Durata contractului de mandat al Directorului Economic se coreleaza cu durata mandatelor membrilor Consiliului de Administratie.
Etapele de desfasurare a procesului de recrutare si selectie sunt:
1. Evaluarea prealabila dosarelor de candidatura care alcatuiesc Lista lunga.
2. Evaluarea finala a candidatilor selectati in Lista scurta. Interviul.
Conditiile generale minime obligatorii ale procesului de selectie pentru functia de Director Economic sunt urmatoarele:
1. Studii superioare de lunga durata la o institutie de invatamant superior acreditata, absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic.
2. Experienta relevanta in domeniul managementului/consultantei intr-o companie de utilitati sau servicii publice.
3. Cel putin 7 ani de experienta relevanta in domeniul managementului financiar contabil din care cel putin 5 ani intr-o societate comerciala de anvergura COMPANIEI DE APA ARAD S.A.
4. Cel putin 10 ani de experienta profesionala domeniul financiar contabil;
5. Vechime in munca de cel putin 20 de ani.
6. Experienta in elaborarea bugetelor de venituri si cheltuieli intr-o companie de anvergura COMPANIEI DE APA ARAD S.A. (cifra de afaceri, numar de salariati, utilitati publice);
7. Experienta in lucrul cu un ERP si utilizarea unui soft de gestiune si contabilitate;
8. Cunoasterea limbii romane (scris si vorbit) si cetatenia romana sau cetatenia altor state UE, cu conditia sa aiba domiciliul in Romania.
9. Capacitatea deplina de exercitiu.
10. Sa nu aiba inscrieri in cazierul fiscal si judiciar.
11. Nu a fost revocat contractul de mandat sau nu i-a incetat contractul individual de munca pentru motive disciplinare in ultimii 5 ani.
12. Stare de sanatate corespunzatoare functiei publice pentru care candideaza, atestata pe baza de documente medicale.
13. Nu este incompatibil cu ocuparea postului respectiv, potrivit legii.
14. Sa nu fi fost condamnat pentru gestiune frauduloasa, abuz de incredere, fals, uz de fals, inselaciune, delapidare,marturie mincinoasa, dare sau luare de mita, pentru infractiunile prevazute in Legea nr.129/2019 pentru prevenirea si combaterea spalarii banilor si finantarii terorismului cu modificarile si completarile ulterioare.
15. Cunoasterea legislatiei privind societatile comerciale si guvernanta corporativa a intreprinderilor publice (Legea nr. 31/1990, O.U.G. nr. 109/2011, cu modificarile si completarile ulterioare).
16. Indeplineste cerintele art. 4 din O.U.G. nr. 109/2011.
Criteriile de evaluare/selectie finala a candidatilor - INTERVIU:
1. Dosarul de candidatura.
2. Matricea Profilului de Candidat.
3. Declaratia de intentie a candidatului.
Dosarul de inscriere trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu urmatoarele documente:
* Curriculum Vitae;
* Copie act identitate;
* Copie documente care atesta educatia si pregatirea profesionala (diplome, certificate);
* Copie documente care atesta experienta profesionala, conform Anunt de selectie (extras Revisal, carnet de munca, extras ONRC, adeverinte eliberate de angajator);
* Cazier judiciar / completare Declaratie pe proprie raspundere - conform Formular 1;
* Cazier fiscal / completare Declaratie pe proprie raspundere - conform Formular 2;
* Adeverinta medicala din care rezulta capacitatea deplina de exercitiu / completare Declaratie pe proprie raspundere - conform Formular 3;
* Declaratie ca informatiile cuprinse in dosarul de candidatura corespund situatiei reale a candidatului - conform Formular 4;
* Declaratie pe proprie raspundere prin care candidatul va confirma ca nu se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 4, art 30, alin. (9) si art. 36, alin. (7) din O.U.G. nr. 109/2011 din O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice sau ca nu a suferit o condamnare pentru o infractiune legata de conduita profesionala - conform Formular 5;
* Declaratie de consimtamant prin care candidatul isi exprima acordul de a se procesa datele sale personale in scopul Procedurii de recrutare si selectie - conform Formular 6;
* Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatia unui conflict de interese sau incompatibilitati - conform Formular 7;
Candidatii inclusi pe Lista scurta urmeaza sa-si completeze dosarul de candidatura cu cazierul judiciar, cazierul fiscal si adeverinta medicala, in cazul in care acestea nu au fost depuse la data depunerii dosarului.
Originalele actelor depuse la dosar vor fi vazute de comisie la proba de interviu.
Documentele necesare in procesul de recrutare / selectie si formularele de declaratii se regasesc pe pagina de internet a Societatii COMPANIA DE APA ARAD S.A. (https://caarad.ro/).
Dosarul de candidatura se va depune pana la data de 05.01.2026, ora 12:00 la Registratura Societatii COMPANIA DE APA ARAD S.A. din Strada Sabin Dragoi, Nr. 2-4, Municipiul Arad, Judetul Arad, in dosar plic inchis si sigilat, unde va primi un numar de inregistrare, data certa si ora depunerii. Dosarul va avea mentionat "Candidatura pentru functia de Director Economic al Societatii COMPANIA DE APA ARAD S.A", precum numele si prenumele candidatului.
O copie a dosarului va fi trimisa obligatoriu si pe adresa de e-mail a expertului independent - S.C. FOX MANAGEMENT CONSULTANTS S.R.L., respectiv: [email protected]
Plicurile ajunse dupa data si ora mentionata nu vor fi luate in considerare.
Candidatii declarati admisi la etapa de selectie a dosarelor si care se regasesc pe Lista scurta, vor fi evaluati in cadrul interviului, ora si locul desfasurarii acestuia urmand a fi anuntate personal fiecarui candidat. Relatii suplimentare se pot obtine si la telefon: 0799.358.582.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.