Director General al PARC-TURISM S.A.
Adaugat: 2 săptămâni în urmă
PARC-TURISM SA
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Criterii de evaluare/selecție pentru funcţia de Director General:
Criteriile obligatorii ce se vor folosi în cadrul procedurii de selecție sunt diferențiate în grupe și subgrupe, după
cum urmează:
1.Competente:
1.1.Competente specifice sectorului de activitate a intreprinderii publice
1.1.1.Cunostinte despre domeniul de activitate al societatii comerciale, cunostinte de afaceri in privinta obiectului
de activitate al societatii, cunoasterea pietei in care activeaza societatea;
1.2.Competente profesionale de importanta strategica
1.2.1. Gandire strategica si previziuni;
1.2.2. Finante si contabilitate;
1.2.3. Cunoastere si experienta in aplicarea prectica a reglementarilor si procedurilor conexe functiei;
1.2.4. Legislatie aplicabila domeniului serviciilor publice.
1.3. Guvernanta corporativa
1.3.1. Guvernanta intreprinderii publice;
1.3.2. Rolul Directorilor;
1.3. 3. Monitorizarea performantei.
1.4. Competente sociale si personale
1.4.1 Luarea deciziilor;
1.4.2. Relatii interpersonale;
1.4.3. Negociere;
1.4.4. Capacitatea de analiza si sinteza;
1.4.5. Competente de management.
1.5. Experienta pe plan local si international
1.5.1. Experienta in managementul investitiilor.
1.5.2. Experienta in derularea programelor de responsabilitate sociala si de mediu;
2. Trasaturi
2.1. Reputatie personala si profesionala;
2.2. Integritate;
2.3. Independenta;
2.4. Expunere politica
2.5. Abilitati de comunicare institutionala, dialog social;
2.6. Alinierea cu scrisoarea de asteptari.
3. Alte criterii
3.1. Ani de experienta la conducerea unei societati
3.2. Studii superioare si experienta in domeniu, studii superioare de lunga durata in domeniul tehnic /economic /juridic/turism.
3.3 Cunoasterea unei limbi de circulatie internationala;
3.4. Rezultate economico-financiare ale intreprinderilor in care si-a exercitat mandatul de administrator sau de director
Pentru sistemul de studii Bologna, studiile vor fi confirmate de diploma de master;
In cazul in care candidatii au absolvit institutii de invatamant in strainatate, acestia vor face dovada recunoasterii
diplomelor respective de catre statul roman.
Experienta relevanta in consultanta in management sau in functii de conducere exercitate la nivelul autoritatilor
publice ori in functii de administrator, respectiv de director, precum si orice alte functii de conducere in cadrul
intreprinderilor publice ori societatilor din sectorul privat – minim 10 ani
;
Cunostinte despre domeniul de activitate al Societatii si a legislatiei specifice si a ordonantei privind guvernanta
corporativa a intreprinderilor publice OUG nr. 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice,
aprobata de Legea nr. 111/2016, astfel cum a fost modificata si completata ulterior, inclusiv prin Legea nr.
187/2023 si Legea nr. 296/2023 si a normelor metodologice aprobate prin HG 639/2023).
Cunoasterea mediului de reglementare al serviciilor administrare, construire, modernizare, intretinere, exploatare
si reparare a drumurilor, podurilor si podetelor, apartinand domeniului public al judetului.
4. Criteriile optionale sunt competente si trasaturi care pot fi indeplinite de unii dintre candidati, dar nu in
mod necesar de catre toti, indeplinirea acestora constituind un avantaj.
4.1 Specializari in anumite domenii de activitate, studii aprofundate (master, MBA sau doctorat) in unul din
domeniile tehnic/economic sau management, alte certificari in domeniul de activitate similar societatii;
4.2 Apartenenta in asociatii profesionale nationale sau internationale relevante, cum ar fi CECAR (expert
contabil), ANEVAR (evaluator), etc. Activitate depusa si rolul in organizatie, publicatii, organizarea de
evenimente profesionale.
4.3 Cunoasterea unei limbi de circulatie internationala
Candidatii selectati conform conditiilor minime obligatorii de mai sus vor fi evaluati in baza matricei profilului
candidatului.
Criterii de evaluare si selectie la interviu:
1) Indeplinirea criteriilor generale de evaluare si specific si a celor prevazute in OUG nr. 109/2011 privind
guvernanta corporativa a intreprinderilor publice, aprobata de Legea nr.111/2016, astfel cum a fost modificata si
completata ulterior, inclusiv prin Legea nr.187/2023 si Legea nr. 296/2023 si HG nr. 639/2023;
2) Cunostinte de afaceri in privinta obiectului de activitate al societatii;
3) Cunostinte, experienta si abilitati manageriale.
LISTA DOCUMENTELOR CE TREBUIE DEPUSE DE FIECARE CANDIDAT IN CUPRINSUL
DOSARULUI DE CANDIDATURA
Lista completa a documentelor ce vor fi depuse de catre fiecare candidat in cuprinsul dosarului de candidatura va fi cuprinsă din:
OPIS;
curriculum vitae;
scrisoare de recomandare din partea unor persoane recunoscute public (autoritati publice, colaboratori, fosti manageri, etc).
copie dupa actul de identitate;
copie dupa diploma de studii;
copie dupa orice alta diploma de studii/certificare/atestat care poate aduce valoare postului;
copie dupa cartea de munca si/sau orice alt act care atesta experienta de conducere sau consultanta in management;
Cazier judiciar
Cazier fiscal
Adeverinta medicala ca este apt pentru angajare.
Formulare:
a) Declaratie pe propria raspundere ca datele cuprinse in dosarul de candidatura corespund
experientei profesionale (F1)
b) Declaratie pe propria raspundere prin care candidatul isi da acordul pentru procesarea datelor sale personale in
cadrul procedurii de recrutare si selectie, precum si de a putea fi verificate informatiile furnizate (F2)
c) Declaratie pe propria raspundere prin care candidatul va confirma ca nu este persoana incapabila, ca nu a fost
condamnata pentru infractiuni contra patrimoniului prin nesocotirea
increderii, infractiuni de coruptie, delapidare, infractiuni de fals in inscrisuri, evaziune fiscala,
infractiuni prevazute de Legea nr. 129/2019 pentru prevenirea si combaterea spalarii banilor si finantarii
terorismului, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, cu modificarile si completarile
ulterioare (F3)
d) Sa nu se afle intr-una din situatiile prevazute de art. 4 lit. (a-e) din OUG nr. 109/2011 privind
guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobată de Legea nr. 111/2016, astfel cum a fost modificată și
completată ulterior, inclusiv prin Legea nr. 187/2023 și Legea nr. 296/2023,
declaratie pe propria raspundere (F4) si anume:
1. Senator;
2. Deputat;
3. Membru al Guvernului;
4. Prefect si subprefect
5. Primar si viceprimar
e) Declaratie pe propria raspundere prin care candidatul va confirma ca nu este persoana care a auditat situatiile
financiare ale SOCIETATII PENTRU LUCRARI DE DRUMURI SI PODURI DOLJ S.A. in oricare din ultimii 3
ani anteriori nominalizarii (F5);
f) Declaratie pe propria raspundere prin care candidatul va confirma ca nu se afla intr-una din
situatiile prevazute de art. 4 lit. (h) OUG nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice,
aprobată de Legea nr. 111/2016, astfel cum a fost modificată și completată ulterior, inclusiv prin Legea nr.
187/2023 și Legea nr. 296/2023, adica persoana care nu poate ocupa functia de administrator sau director
conform Legii nr 31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare (F6);
g) Declaratie pe propria raspundere prin care candidatul va confirma ca nu a fost sanctionat de Banca Nationala a
Romaniei, Autoritatea de Supraveghere Financiara, Comisia Nationala a
Valorilor Mobiliare sau de catre Comisia de Supraveghere a Asigurarilor - declaratie pe propria
raspundere (F7);
h) Declaratie pe propria raspundere prin care candidatul va confirma ca nu este in incompatibilitate sau conflict de
interese potrivit Legii nr. 161/2003 cu pozitia de Director General Adjunct al societatii–declaratie pe propria
raspundere (F8);
j) Declaratie pe proprie raspundere ca nu a fost destituit dintr-o functie publica, nu i-a incetat contractul individual
de munca pentru motive disciplinare in ultimii 5 ani și nu a fost revocat ca administrator sau director al unei
societati publice sau private sau al unei regii autonome in ultimii 5 ani (F9).
Formularele se regăsesc pe site-ul : http://www.hotel-parc-craiova.ro/
Candidaturile incluzând documentele solicitate prin prezentul anunţ precum și adresele de e-mail ale candidaților,
vor fi depuse/ expediate prin curier/poștă cu confirmare de primire până la data de 18.12.2025 ora 12:00, la sediul
(registratura) SC PARC TURISM SA, Str. Bibescu, nr.12, Craiova, judetul Dolj, pe suport hârtie, în plic
închis și sigilat, pe care se va menționa “Candidatura pentru functia de Director General la SC PARC
TURISM SA, / nume, prenume si domiciliul candidatului/ Nume și prenume candidat/A nu se deschide până
la data de 18.12.2025 ora 12:00. Dosarul in format electronic se trimite scanat și pe adresa de e-mail a expertului
independent – Asociatia Federatia Patronatelor din Regiunea Oltenia – [email protected]
6
După expirarea termenului de depunere, plicurile sigilate, cuprinzând dosarele candidaților, vor fi desigilate și
analizate. Depunerea pe suport de hartie si transmiterean in format elecrtrocnic a tuturor documentelor solicitate
pentru candidatura este obligatorie.
Nedepunerea/transmiterea in format electornic în termenul indicat a tuturor documentelor solicitate, atrage după
sine excluderea din procedura de selecție.
Art. 20 alin.3 din HG 639/2023 - Dosarele de candidatură incomplete vor fi respinse. Candidații respinși sunt
informaţi în scris despre această decizie în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data adoptării deciziei de
respingere.
Întocmirea listei lungi a candidaților pe baza dosarelor complete depuse în termen – art. 20 alin.4 HG 639/2023.
Candidaturile care întrunesc condițiile de participare vor fi incluse în procesul de evaluare și selecție.
Acesta constă în două etape distincte:
Etapa 1 cuprinde urmatoarele activități:
derularea procedurii de evaluare a candidaților de pe lista lungă. Candidații sunt eliminati de pe lista
lungă în ordinea descrescatoare a punctajului obținut de către aceștia;
expertul independent informeaza candidații respinși de pe lista lungă prin mijloace electronice (art.21 și
art.22 alin.1 din Anexa nr.1 HG 639/2023);
elaborarea listei scurte de către expertul independent.
Etapa 2 cuprinde urmatoarele activități:
candidații selectați sunt informați de către expertul independent prin mijloace informatice cu privire la
includerea candidaturii lor pe lista scurta și au obligația să depună la registratura PARC-TURISM S.A.
declarația de intenție în termen de 15 zile de la data informării, (art.22, alin.1 din Anexa nr.1 HG
639/2023);
analizarea declarației de intenție și integrarea rezultatelor analizei în evaluarea candidatului, pe baza
criteriilor enunțate;
desfasurarea interviului „față în față” cu expertul independent și reprezentații CNR. În vederea organizării
interviului se au în vedere:
dosarul de candidatură,
profilul candidatului,
declarația de intenție a candidatului.
După încheierea interviurilor, expertul independent sau CNR întocmește clasamentul candidaților. Candidaților
selectați pentru interviu li se pot cere documente suplimentare de natură să probeze experiența lor sau statutul
profesional.
Declarația de intenție se va depune în aceeași modalitate ca și la depunerea dosarelor de candidatura.
Candidatii admisi vor fi informati pentru programare la interviu.
Rezultatul final al procedurii va fi întocmit sub forma unui clasament în ordinea descrescatoare a mediei notelor
obținute. Primul clasat va fi nominalizat/propus pentru funcția de Director General.
Pentru informații suplimentare referitoare la depunerea candidaturilor, persoanele interesate sunt rugate să
contacteze reprezentantul expertului independent pe adresa de email: [email protected]
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.