H

Expert achiziÈii publice/Coordonator departament LicitaÈii

Adaugat: Azi

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Hipo.ro
Functia Jobului :
Alte functii
Industrie :
Constructii si infrastructura
Locatie :
Bucuresti
Tip job :
Program Full Time
Alte locatii :
Romania
Descriere:


Short Company Description
ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.
Requirements
Competente
Un expert in achizitii publice trebuie sa aiba o intelegere profunda a legislatiei si regulamentelor privind achizitiile publice din tara in care opereaza firma. Acesta trebuie sa fie familiarizat cu toate cerintele si procedurile specifice ale achizitiilor publice, inclusiv legislatia referitoare la contractele publice, procedurile de licitatie si criteriile de evaluare.
Este esential sa poata dezvolta strategii de achizitii publice care sa raspunda nevoilor si obiectivelor proiectelor.
Expertul in achizitii publice trebuie sa aiba abilitati analitice solide si capacitatea de a lua decizii bine fundamentate.
Comunicarea eficienta este cruciala in acest rol, deoarece expertul trebuie sa poata comunica clar si coerent cu colegii din cadrul firmei si cu alte parti interesate implicate in procesul de achizitii publice. Aceasta implica atat abilitati de comunicare verbala, cat si scrise.
Nivel calificare / Educatie
Obligatoriu - studii superioare intr-un domeniu relevant, cum ar fi arhitectura, inginerie civila, inginerie structurala, design interior sau un domeniu similar.
Experienta practica
Calificare/experienta dovedita - pozitie similara - minim 5 ani
Cunostinte ale standardelor, legislatiei, normativelor si reglementarilor in domeniul de activitate;
Cunostinte de sistem
Capabil sa gestioneze produse software, inclusiv, dar fara a se limita la, incorporarea de noi versiuni, mentinerea software-ului mostenit si personalizarea software-ului pentru nevoile specifice ale proiectului.Sa cunoasca softuri pentru realizarea graficelor gant.
Office (Word, Excel, Microsoft project)
Buna intelegere a sistemului de achizitii publice
Cunoasterea bazei sistemului legislativ din Romania
Cunoasterea legislatiei specifice achizitiilor publice
Reprezinta Un Avantaj

  • Gestionarea departamentului

Cunostinte - Limba
Romana - Fluent (scris, vorbit)
Engleza - Fluent (scris, vorbit), alte limbi straine;
Responsibilities
Expert achizitii publice/Coordonator departament Licitatii
Localizare: Bucuresti
Rolul in cadrul companiei al unui Expert de achizitii publice este important pentru asigurarea conformitatii cu legislatia si regulamentele privind achizitiile publice, precum si pentru gestionarea eficienta a procesului de achizitii. Acesta trebuie sa redacteze corect si sa completeze documentele necesare pentru procesul de achizitie, inclusiv caietele de sarcini, anunturile de participare la licitatii, contractele si alte documente legate de achizitii publice.
Un alt aspect important al rolului este identificarea si gestionarea riscurilor asociate achizitiilor publice, precum si asigurarea conformitatii cu toate cerintele legislative si procedurale.
Expertul de achizitii publice va fi subordonat Directorului General / Management si va lucra in stransa colaborare cu departamentele din cadrul societatii.
Responsabilitati
Implicarea activa in activitatile de dezvoltare si vanzare ale companiei pentru promovarea serviciilor companiei;
Monitorizarea si analizarea constanta a Sistemului Public de Achizitii Publice pentru identificarea oportunitatilor de proiecte si prezentarea acestora catre managementul companiei;
Coordonarea si gestionarea intregului proces de achizitii publice, asigurandu-se ca toate etapele sunt finalizate in conformitate cu legislatia si cerintele specifice;
Analizarea continua a legislatiei specifice in vigoare si acordarea de consultanta specializata echipei si managementului;
Identificarea si propunerea partenerilor si subcontractantilor necesari pentru calificarea societatii in ofertele depuse;
Administrarea contractelor specifice activitatii, asigurand respectarea termenelor si a cerintelor contractuale;
Derularea procedurile de atribuire, inclusiv raspunderea la solicitarile autoritatiilor contractante pana la adjudecarea contractului;
Realizeaza propunerea tehnica, grafice gantt, eligibilitate.
Realizeaza analize pe licitatie la nivel de documente primite de la autoritati cat si pe Proiectul Tehnic / D.A.L.I. / Studiu de fezabilitate.
Transmiterea catre departamentul de proiectare a informatiilor tehnice care au stat la baza elaborarii ofertei si in momentul semnarii contractului de servicii, cu scopul de a garanta ca ofertele sunt completate corect si ca serviciile sunt prestate in conformitate cu cerintele specificate.
Comunicarea cu beneficiarul pe parcursul procesului de ofertare si, daca este necesar, si in timpul derularii contractului, pentru a asigura o comunicare eficienta si pentru a raspunde la eventualele solicitari sau necesitati;
Reprezentarea companiei in relatiile cu autoritatile contractante, clienti privati pe parcursul procedurii de achizitie publica/ intocmirea ofertei comerciale precum si ulterior dupa adjudecarea contractului de servicii, atunci cand este necesar;
Mentinerea confidentialitatii datelor si contributia la implementarea deciziilor strategice ale managementului privind activitatea de ofertare.
Coordonarea activitatii echipei pentru a asigura indeplinirea eficienta a obiectivelor stabilite pentru departament.
Evaluarea performantei echipei si a proceselor departamentului, furnizarea de feedback si raportarea catre management cu privire la realizarile si provocarile intampinate.
Realizeaza documentele premergatoare licitatiilor: recomandari,doc jsutificative etc.
Show more
Show less

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Esti la un pas de noua ta cariera!: Expert achiziÈii publice/Coordonator departament LicitaÈii
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Ad
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.

Or your alerts