P

Expert gr. I - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 6 zile în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului :
Alte functii
Locatie :
Bucuresti
Tip job :
Program Full Time
Nivel experienta :
Nivel mediu
Descriere:


Unitatea Militara 01835 Bucuresti Expira in 2025-12-09
Locatie
Bucuresti
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Unitati militare
Categorie
Functie contractualaAnunt

U.M. 01835 Bucuresti din Ministerul Apararii Nationale organizeaza concurs/examen de incadrare a unui post unic vacant de executie de expert gr. I din cadrul Biroului management achizitii publice si politici de achizitii.
Postul este pe perioada nedeterminata/ 8 ore pe zi/ 40 de ore pe saptamana. Concursul/examenul se va desfasura conform H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare.
Concursul/ examenul consta in urmatoarele etape succesive:
1. selectia dosarelor de inscriere - 11.12.2025;
2. proba scrisa - 19.01.2026;
3. interviul - 23.01.2026.
Dosarele se depun la sediul U.M. 01835 Bucuresti, Soseaua Bucuresti - Ploiesti, Km. 10,5, sector 1, Mun. Bucuresti.
Conditiile generale pentru ocuparea postului sunt:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii.


Conditiile specifice necesare pentru ocuparea postului:
1. Studii de specialitate : studii universitare cu diploma de licenta intr-unul dintre domeniile si specializarile urmatoare:
- ,,Drept", specializarea ,,Drept " sau ,,Stiinte juridice";
- ,,Economie", specializarile ,,Economie generala" sau ,,Economie si finante";
- ,,Finante", specializarea ,,Finante si banci";
- ,,Management", specializarea ,,Management";
- ,,Administrarea afacerilor", specializarea ,,Administrarea afacerilor".
2. Perfectionari (specializari): curs acreditat ANC de ,,Expert achizitii publice";
3. Cunostinte de operare/programare pe calculator (necesitate si nivel): Word si Excel (nivel mediu, neatestat);
4. Limbi straine (necesitate si nivel) cunoscute: nu este cazul;
5. Abilitati, calitati si aptitudini necesare: gandire analitica, capacitate de comunicare eficienta, consiliere, cautarea si colectarea informatiilor, lucrul in conditii de stres, spirit de echipa.
6. Cerinte specifice :
Autorizatie de acces la informatii clasificate/ nivel STRICT SECRET/NATO SECRET;
Vechime in munca: minim 6 ani si 6 luni;
Vechime in specialitatea studiilor: minim 3 ani in posturi cu nivel de studii superior in domeniul functiei;
7. Competenta manageriala (cunostinte de management, calitati si aptitudini manageriale): nu este cazul.


Calendarul de desfasurare a concursului/examenului:


ETAPIZAREA ACTIVITATII DATA/ORA CONTACT
Publicare 25.11.2025
Depunerea dosarelor de concurs 25.11. - 09.12.2025
Intervalul orar 08.00 - 13.00 Secretarul comisiei de concurs
Telefon
021.319.40.00/326
Selectia dosarelor de concurs 11.12.2025 -
Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor de concurs 12.12.2025
Ora 15.00 -
Depunerea eventualelor contestatii cu privire la rezultatul selectiei dosarelor de concurs 15.12.2025
Intervalul orar 08.00 - 13.00 Secretarul comisiei de solutionare a contestatiilor
Telefon
021.319.40.00/326
Solutionarea eventualelor contestatii cu privire la rezultatul selectiei dosarelor de concurs si afisarea rezultatelor 16.12.2025
Pana ora 13.00 -
Desfasurarea primei probe din concurs, proba scrisa 19.01.2026
Incepand cu ora 10.00 Secretarul comisiei de concurs
Telefon
021.319.40.00/326
Corectarea si afisarea rezultatelor probei scrise 20.01.2026
Pana la ora 15.00 -
Depunerea eventualelor contestatii cu privire la rezultatul probei scrise 21.01.2026
Intervalul orar 08.00 - 13.00 Secretarul comisiei de solutionare a contestatiilor
Telefon
021.319.40.00/326
Solutionarea eventualelor contestatii cu privire la rezultatul probei scrise si afisarea rezultatelor 22.01.2026
Pana la ora 15.00 -
Sustinerea probei interviului 23.01.2026
Incepand cu ora 10.00 Secretarul comisiei de concurs
Telefon
021.319.40.00/326
Notarea interviului si afisarea rezultatului la interviu 26.01.2026
Pana la ora 15.00 -
Depunerea eventualelor contestatii ale rezultatului interviului 27.01.2026
Intervalul orar 08.00 - 13.00 Secretarul comisiei de solutionare a contestatiilor
Telefon
021.319.40.00/326
Solutionarea contestatiilor cu privire la rezultatul interviului si afisarea rezultatului solutionarii acestora 28.01.2026
Pana la ora 13.00 -
Comunicarea rezultatelor finale ale concursului 29.01.2026
Ora 15.00 -


Documentele obligatorii pentru constituirea dosarului de concurs/examen sunt urmatoarele:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 din Hotararea Guvernului Romaniei nr. 1.336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice (formularul va fi asigurat de catre unitatea militara organizatoare a concursului);
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica. Documentele care atesta nivelul studiilor vor fi depuse impreuna cu foaia matricola;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului, conform modelului orientativ prevazut la anexa nr. 3 din Hotararea Guvernului Romaniei nr. 1.336 din 28 octombrie 2022;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) curriculum vitae, model comun European.
* copiile documentelor obligatorii pentru constituirea dosarului de concurs/examen prevazute la lit. b) - e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, dupa caz, se prezinta insotite de documentele originale, copiile urmand sa fie certificate cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.


Bibliografia:
- Legea nr. 346/2006 privind organizarea si functionarea Ministerului Apararii Nationale, republicata in M.O. nr. 867/2018;
- Legea nr. 53/2003 privind Codul Muncii, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 500/2002 privind finantele publice,cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice;
- Hotararea de Guvern nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice;
- Ordonanta de urgenta nr. 114/2011 privind atribuirea anumitor contracte de achizitii publice in domeniile apararii si securitatii cu modificarile si completarile ulterioare;
- Ordonanta de urgenta nr. 124/2023 privind derularea operatiunilor de cooperare tehnologica si industriala in domeniile apararii si securitatii, infiintarea, organizarea si functionarea Agentiei Romane de Cooperare Tehnologica si Industriala pentru Securitate si Aparare;
- Legea nr. 101/2016 privind remediile si caile de atac in materie de atribuire a contractelor de achizitie publica, a contractelor sectoriale si a contractelor de concesiune de lucrari si concesiune de servicii, precum si pentru organizarea si functionarea Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor;
- Ordonanta de urgenta nr. 98/2017 privind functia de control ex-ante al procesului de atribuire a contractelor/acordurilor cadru de achizitie publica, a contractelor/acordurilor cadru sectoriale si a contractelor de concesiune de lucrari si concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Hotararea de Guvern nr. 554/2023 pentru aprobarea Strategiei nationale in domeniul achizitiilor publice 2023 - 2027;
- Notificarile, ghidurile si indrumarile presedintelui Agentiei Nationale pentru Achizitii Publice publicate pe site-ul www.anap.gov.ro;
- Hotararea de Guvern nr. 72/2014 privind stabilirea valorii de intrare a activelor fixe la institutiile publice;
- Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea 182/2002 privind protectia informatiilor clasificate nationale si Hotararile Guvernului Romaniei care reglementeaza aplicarea acesteia (HG 585/2002, HG 781/2002), precum si HG 353/2002, respectiv Ord. 160/2002 al directorului ORNISS, privind protectia informatiilor clasificate NATO si UE;
- Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale.


Tematica:
- Prevederi generale privind codul muncii si statutul personalului civil contractual. Drepturi si obligatii, incompatibilitati, conflictul de interese - aferente statutului de personal civil contractual;
- Prevederi generale privind protectia informatiilor clasificate nationale, NATO, UE;
- Reguli principale privind protectia informatiilor clasificate in cadrul Ministerului Apararii Nationale;
- Legislatie si reglementari in achizitiile publice: Scop; Principii; Definitii; Domeniu de aplicare; Exceptii; Contraventii; Dosarul achizitiei publice.
- Procesul de achizitii publice: Planificarea achizitiilor; Programul Anual al Achizitiilor Publice; Proceduri de atribuire a contractelor; Documentatia de atribuire; Acordul-cadru/contractul de achizitie publica.
- Managementul achizitiilor publice - Managementul proiectelor de achizitii; Identificarea, evaluarea si gestionarea riscurilor in achizitii; Evaluarea performantei in achizitii.
- Bune practici si etica in achizitiile publice: Transparenta si integritatea; Conflictul de interese, Sustenabilitatea in achizitiile publice.
- Tehnologii si inovatii in achizitiile publice: Digitalizarea proceselor de achizitie publica; Inovatii in achizitiile publice.
- Politici de achizitii publice: Politici europene in domeniul achizitiilor publice - Impactul asupra practicilor nationale respectiv asupra celor specifice MApN; Strategia nationala de achizitii publice - Obiective si prioritati;
- Studii de caz si jurisprudenta: Analiza studiilor de caz relevante - Exemple practice si lectii invatate publicate in Biblioteca de spete a ANAP; Jurisprudenta in achizitiile publice - Decizii relevante ale Curtii de Justitie a UE, ale instantelor nationale si ale Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor.
- Finantarea achizitiilor publice: Surse de finantare pentru achizitiile publice - Fonduri bugetare, fonduri europene, fonduri nerambursabile etc.; Gestionarea bugetului in achizitiile publice - Planificarea financiara si executia bugetara.
- Angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale.


NOTE:
- eventualele contestatii se pot depune dupa selectia dosarelor de concurs/examen si dupa fiecare proba in parte. Rezultatul final al concursului/examenului nu se contesta;
- prevederile actelor normative cuprinse in bibliografie se studiaza cu modificarile si completarile ulterioare;
- certificatul de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului anterior datei de sustinere a probei scrise. In situatia in care candidatul solicita expres in formularul de inscriere la concurs preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, potrivit legii;
- adeverinta medicala care atesta starea de sanatate corespunzatoare va contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.


Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Esti la un pas de noua ta cariera!: Expert gr. I - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Vizualizati mai multe
Ad
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.

Or your alerts