Experți - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 4 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Experți - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 4 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Scoala Gimnaziala ,,Dr. Balasi Jozsef" Curtuiseni, judetul Bihor Expira in 2025-12-08
Locatie
Bihor
Nivel
Functii de conducere,Functii de executie
Tip
Temporar
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt
Scopul anuntului de selectie este acela de a recruta experti in afara organigramei pentru implementarea proiectului Masuri integrate pentru comunitatea roma din Orasul Valea lui Mihai si Comuna Curtuiseni, cod MySmis 338843. In vedera atingerii rezultatelor de proiect din Cererea de finantare, beneficiarul va selecta si contracta experti potrivit Tabelului de mai jos.
1. SA4.1 Activitatile echipei de management - Coordonator partener P1 - 1 pozitie - Perioada aprox intre. 01.01.2026 - 31.01.2028 - 21 ore/luna - 70 lei/ ora
2. SA4.1 Activitatile echipei de management - Responsabil financiar P1 - 1 pozitie -Perioada aprox intre. 01.01.2026 - 31.01.2028 - 21 ore/luna - 70 lei/ ora
3. SA4.1 Activitatile echipei de management - Asistent proiect P1 - 1 pozitie - Perioada aprox intre. 01.01.2026 - 31.01.2028 - 21 ore/luna - 70 lei/ ora
4. SA1.1: Identificarea elevilor din grupul tinta, evaluarea si planificarea serviciilor educationale necesare pentru inlaturarea riscurilor identificate, SA1.3 Masuri de acompaniere pentru elevii de etnie roma pentru depasirea obstacolelor care impiedica participarea copiilor la scoala, SA3.1 Dezvoltarea de programe de informare si constientizare privind participarea la educatie, educatia incluziva prin derularea de programe de informare, consiliere si educatie parentala pentru parintii/ reprezentantii legali/ tutorii/ persoanele care au in grija copilul cu parinti plecati la munca in strainatate copiilor de etnie roma - Asistent responsabil grup tinta P1 - 1 pozitie - Perioada aprox intre. 01.01.2026 - 31.01.2028 - 63 ore/luna - 60 lei/ ora
5. SA 1.2 Implementarea activitatilor conform masurilor stabilite in planul de servicii educationale si organizarea de programe de sprijin individualizat pentru asigurarea oportunitatilor egale pentru elevii din grupul tinta - Responsabil educationa limba romana P1 - 2 pozitii - Perioada aprox intre. 01.02.2026 - 31.01.2028 in timpul anului scolar - 8 ore/luna - 60 lei/ ora
6. SA 1.2 Implementarea activitatilor conform masurilor stabilite in planul de servicii educationale si organizarea de programe de sprijin individualizat pentru asigurarea oportunitatilor egale pentru elevii din grupul tinta - Responsabil educational matematica P1 - 2 pozitii - Perioada aprox intre. 01.02.2026 - 31.01.2028 in timpul anului scolar - 8 ore/luna - 60 lei/ ora
7. SA 1.2 Implementarea activitatilor conform masurilor stabilite in planul de servicii educationale si organizarea de programe de sprijin individualizat pentru asigurarea oportunitatilor egale pentru elevii din grupul tinta - Responsabil educational limba maghiara P1 - 1 pozitie - Perioada aprox intre. 01.02.2026 - 31.01.2028 in timpul anului scolar - 8 ore/luna - 60 lei/ ora
8. SA 1.2 Implementarea activitatilor conform masurilor stabilite in planul de servicii educationale si organizarea de programe de sprijin individualizat pentru asigurarea oportunitatilor egale pentru elevii din grupul tinta - Responsabil educational invatamant primar P1 - 4 pozitii - Perioada aprox intre. 01.02.2026 - 31.01.2028 in timpul anului scolar - 12 ore/luna - 60 lei/ ora
9. SA 2.1 Programe de mentorat pentru elevii romi aflati in risc de abandon scolar - Mentor elevi P1 - 1 pozitie - Perioada aprox intre. 01.02.2026 - 31.01.2028 in timpul anului scolar - 36 ore/luna - 40 lei/ ora
10. SA 1.6 Asigurarea accesului la servicii de educatie culturala si artistica copiilor din grupurile dezavantajate din mediul rural si mic-urban - Eduator sportiv - 2 pozitii - Perioada aprox intre. 01.02.2026 - 31.01.2028 - 8 ore/luna - 60 lei/ ora
Conform HG 1336/2022 privind aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, in procesul de recrutare si selectie a expertilor in cadrul proiectelor cu finantare externa nerambursabila, vor fi evaluati candidatii care corespund cumulativ conditiilor generale si termenilor de referinta pentru participare mai jos mentionate.
Conditii generale
Expertul:
a) Are cetatenie romana/ cetatenie a altor state ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European cu resedinta in Romania;
b) Are capacitate de exercitiu deplina;
c) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs, enumerate in acest Anunt pentru fiecare pozitie;
d) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
f) Indeplineste alte conditii generale in functie de specificul proiectului.
Termenii de referinta pentru posturile scoase la concurs:
a) Denumire expert: conform tabel.
b) Numar posturi vacante: 11 posturi
c) Perioada estimata pentru derularea activitatii: de la semnarea contractului pana la finalul proiectului in acord cu graficul activitatilor proiectului. Expertii selectati vor presta activitati in acord cu norma lunara maxima de lucru conform informatiilor detaliate in prezentul anunt, activitatea fiecarui expert deruland-se in acord cu perioada de desfasurare a activitatii conform graficului activitatilor prezentului proiect.
d) Denumirea activitatilor/ subactivitatilor conform cererii de finantare:
Activitatea 1 Masuri de acompaniere pentru copiii care apartin grupurilor vulnerabile pentru depasirea obstacolelor care impiedica participarea la scoala si efectuarea temelor si asigurarea accesului la servicii de educatie culturala si artistica (Activitatea I + III - GS-CS)
SA1.1: Identificarea elevilor din grupul tinta, evaluarea si planificarea serviciilor educationale necesare pentru inlaturarea riscurilor identificate.
SA1.2 Implementarea activitatilor conform masurilor stabilite in planul de servicii educationale si organizarea de programe de sprijin individualizat pentru asigurarea oportunitatilor egale pentru elevii din grupul tinta.
SA1.3 Masuri de acompaniere pentru elevii de etnie roma pentru depasirea obstacolelor care impiedica participarea copiilor la scoala.
SA1.6 Asigurarea accesului la servicii de educatie culturala si artistica copiilor din grupurile dezavantajate din mediul rural si mic-urban.
Activitatea 2 Programe de mentorat pentru elevii romi aflati in risc de abandon scolar si organizarea de programe de sprijin individualizat (Activitatea IV+VI - GS-CS)
SA 2.1 Programe de mentorat pentru elevii romi aflati in risc de abandon scolar.
Activitatea 3 Programe de informare si constientizare pentru parintii/ reprezentantii legali/ tutorii/ persoanele care au in grija copilul cu parinti plecati la munca in strainatate copiilor de etnie roma si organizarea de programe de mentorat pentru personalul didactic (Activitatea II + V + VII - GS-CS)
SA3.1 Dezvoltarea de programe de informare si constientizare privind participarea la educatie, educatia incluziva prin derularea de programe de informare, consiliere si educatie parentala pentru parintii/ reprezentantii legali/ tutorii/ persoanele care au in grija copilul cu parinti plecati la munca in strainatate copiilor de etnie roma.
Activitatea 4 Managementul proiectului
SA4.1 Activitatile echipei de management.
Scopul principal al postului si atributiile acestuia:
Denumire post vacant/expert
1. Coordonator partener P1 - 27 luni
2. Responsabil financiar P1 - 27 luni
3. Asistent proiect P1 - 27 luni
4. Asistent responsabil grup tinta P1 - 27 luni
5. Responsabil educational limba romana P1 (2 pozitii) - 18 luni
6. Responsabil educational matematica P1 (2 pozitii) - 18 luni
7. Responsabil educational limba maghiara P1 - 18 luni
8. Responsabil educational invatamant primar P1 (4 pozitii)- 18 luni
9. Mentor elevi P1 - 18 luni
10. Educator sportiv (2 pozitii)- 24 luni
Cerinte/ competente necesare:
Conform fiselor de post atasate prezentului anunt
Constituie avantaje (dupa caz):
N/a
h) Abilitati, calitati si aptitudini necesare:
Conform fiselor de post atasate prezentului anunt
Dosarul de concurs
In conformitate cu prevederile Cererii de finantare si ale OM nr 6993/23.09.2024 privind aprobarea Procedurii Operationale Cadru privind infiintarea posturilor in afara organigramei si selectia expertilor din cadrul echipelor de proiecte finantate din fonduri europene nerambursabile in care institutia subordonata Ministerului Educatiei este partener, dosarul de inscriere la concurs va contine urmatoarele documente:
a) Cererea de inscriere, conform modelului din Anexa 3;
b) Declaratia de disponibilitate - Anexa 4;
c) Copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, dupa caz (semnata de candidat);
d) Certificat de casatorie (daca este cazul);
e) Certificat de nastere;
f) Copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice;
g) Alte acte doveditoare privind experienta/expertiza, calificarile specifice aferente pozitiei;
h) CV format Europass, datat si semnat pe fiecare pagina (CV-ul trebuie sa contina obligatoriu date de contact valide - adresa de e-mail si numar de telefon);
j)certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
i) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
k) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
l) Declaratie de consimtamant privind acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal-
Anexa 5
m) Declaratie cu privire la conduita profesionala in cadrul proiectelor finantate prin PEO 2021-2027, -Anexa 6
Documentele doveditoare ale studiilor si experientei specifice solicitate si declarate in CV (copii ale diplomelor de studii, adeverinte de lucru, alte documente doveditoare) se prezinta si se depun certificate pentru ,,conformitate cu originalul".
Dosarul va avea opis, semnat de candidat si cu toate paginile numerotate. Lipsa oricarui document dintre cele enumerate mai sus, inclusiv a opisului si a numerotarii paginilor va duce la respingerea dosarului. Se vor prezenta exclusiv documentele justificative doveditoare ale studiilor, conditiilor generale, cerintelor/ competentelor si conditiilor specifice cerute si care au fost declarate in CV.
Bibliografia
- Manualul beneficiarului- Programul Educatie Si Ocupare 2021- 2027;
- Ghidul Solicitantului pentru Programul Educatie si Ocupare (PEO) 2021-2027;
-Legea educatiei nationale nr. 1/2011;
-Legea invatamantului preuniversitar nr 198/2023;
-Regulamentul nr 679/ 27. 06. 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circultie a acestor date;
Modalitatea de depunere a candidaturii
Candidatii vor depune documentele la secretariatul institutiei invatamant Scoala Gimnaziala ,,dr. Balasi Jozsef" Comuna Curtuiseni din localitatea Curtuiseni str. Principala nr. 542 pana la data de 08.12.2025, ora 12:00.
Candidaturile transmise dupa limita indicata in anuntul de selectie, precum si cele incomplete vor fi respinse.
VIII. Probele selectiei
-Proba eliminatorie: verificarea eligibilitatii administrative a dosarelor;
-Lista candidatilor declarati admisi/ respinsi in aceasta etapa este publicata la sediul scolii si pe pagina web.
-Eventualele contestatii vor fi depuse la sediul institutiei in termen de 24 ore de la data publicarii rezultatelor acestei etape, sub sanctiunea decaderii din acest drept.
-Tabelele cu rezultatele publicate pentru fiecare etapa din calendarul selectiei vor contine pentru fiecare candidat, in locul numelui sau, numarul de inregistrare a dosarului depus in vederea candidaturii pentru ocuparea unei functii de expert, in cadrul proiectului respectiv. Aceasta modalitate de codificare este transmisa candidatului, spre stiinta, la momentul depunerii dosarului si va reprezenta referinta pentru candidat pana la finalizarea selectiei.
-Candidatii declarati admisi la aceasta proba vor participa la proba scrisa si de interviu.
-Ca urmare a desfasurarii probelor scrisa si de interviu ( minim 60 de puncte), comisia va stabili clasamentul candidatilor in ordinea descrescatoare a punctajelor, in limita numarului de posturi din anuntul de selectie.
Lista candidatilor cu punctajele obtinute in aceasta etapa este publicata la sediul scolii si pe pagina web.
Echipa de proiect isi rezerva dreptul de a scoate din nou la concurs pozitia respectiva, daca niciun candidat nu are profilul necesar in cadrul proiectului.
IX. Calendarul de desfasurare al concursului
Data publicarii si afisarii anuntului de concurs este: 27.11.2025
Depunerea si selectia dosarelor:
- termenul de depunere a dosarelor: 08.12.2025, ora 12:00, la sediul institutiei;
- selectia dosarelor: 09.12.2025, ora 10:00, la sediul institutiei;
- afisarea rezultatelor la selectia dosarelor: 09.12.2025, ora 12:00, la sediul institutiei si pe pagina web a scolii - scoaladrbalasijozsef.ro;
- termen de contestare a selectiei dosarelor: 10.12.2025, ora 12:00;
- afisarea rezultatelor la solutionarea contestatiilor privind selectia dosarelor: 10.12.2025, ora 14:00, la sediul institutiei si pe pagina web a scolii - scoaladrbalasijozsef.ro.
Proba scrisa:
- proba scrisa: 15.12.2025, ora 10:00, la sediul institutiei;
- afisarea rezultatelor probei scrise: 15.12.2025, ora 14:00, la sediul institutiei si pe pagina web a scolii - scoaladrbalasijozsef.ro;
- termenul de depunere a contestatiilor la proba scrisa: 16.12.2025, ora 14:00, la sediul institutiei;
- afisarea rezultatelor la solutionarea contestatiilor probei scrise: 16.12.2025, ora 15:30, la sediul institutiei si pe pagina web a scolii - scoaladrbalasijozsef.ro.
Proba interviu:
- proba interviu: 17.12.2025, ora 10:00, la sediul institutiei;
- afisarea rezultatelor probei interviu: 17.12.2025, ora 14:00, la sediul institutiei si pe pagina web a scolii - scoaladrbalasijozsef.ro;
- termenul de depunere a contestatiilor la proba interviu: 18.12.2025, ora 14:00, la sediul institutiei;
- afisarea rezultatelor la solutionarea contestatiilor probei interviu: 18.12.2025, ora 15:30, la sediul institutiei si pe pagina web a scolii - scoaladrbalasijozsef.ro.
Afisarea rezultatelor finale:
- 18.12.2025, ora 16:00, la sediul institutiei si pe pagina web a scolii -scoaladrbalasijozsef.ro.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.