farmacist șef - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Ieri
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
farmacist șef - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Ieri
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Institutul de Boli Cardiovasculare Timisoara Expira in 2026-01-09
Locatie
Timis
Nivel
Functii de conducere
Tip
Temporar
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt
Institutul de Boli Cardiovasculare Timisoara (Cod fiscal 5189211) organizeaza concurs in conformitate cu O.M.S. nr. 166/2023 pentru aprobarea metodologiilor privind organizarea si desfasurarea concursurilor de ocupare a posturilor vacante si temporar vacante de medic, medic stomatolog, farmacist, biolog, biochimist si chimist din unitatile sanitare publice sau din directiile de sanatate publica, precum si a functiilor de sef de sectie, sef de laborator si sef de compartiment din unitatile sanitare fara paturi sau din directiile de sanatate publica, respectiv a functiei de farmacist-sef in unitatile sanitare publice cu paturi, pentru ocuparea postului vacant de conducere pe durata determinata de farmacist sef din cadrul Farmaciei Institutului de Boli Cardiovasculare Timisoara.
Conditii generale de ocupare:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnat definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii
h) sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
i) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditii specifice de ocupare:
a) diploma de licenta in Farmacie promotia anului 2005 si ulterioare;
b) diploma de licenta in Farmacie promotia anterioara anului 2005 si un an vechime ca farmacist stagiar;
c) Certificat de membru al Colegiului Farmacistilor, cu aviz pentru anul in curs.
d) Functia de farmacist sef din spitalele publice se ocupa in conditiile legii de catre farmacisti cu minimum 2 ani de experienta profesionala
Dosarele de concurs se depun la sediul Institutului de Boli Cardiovasculare Timisoara, Timisoara, str. Gheorghe Adam, nr. 13A, Compartimentul RUNOS si trebuie sa contina urmatoarele documente:
a) formularul de inscriere la concurs, conform modelului prevazut in anexa nr. 2 la Hotararea Guvernului nr. 1.336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice (H.G. nr. 1.336/2022);
b) copia de pe diploma de licenta;
c) copie a certificatului de membru al organizatiei profesionale cu viza pe anul in curs;
d) dovada/inscrisul din care sa rezulte ca nu i-a fost aplicata una dintre sanctiunile prevazute la art. 455 alin. (1) lit. e) sau f), la art. 541 alin. (1) lit. d) sau e), respectiv la art. 628 alin. (1) lit. d) sau e) din Legea nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
e) acte doveditoare pentru calcularea punctajului prevazut in anexa nr. 3 la Ordinul 166/2023;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
h) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
i) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
j) copia certificatului de nastere;
k) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
l) copia carnetului de munca, conforma cu originalul, sau, dupa caz, o adeverinta care sa ateste vechimea in munca, in meserie si in specialitatea studiilor care sa cuprinda activitatea desfasurata;
m) curriculum vitae, model comun european;
n) dovada absolvirii unor cursuri de perfectionare in management sanitar sau management al serviciilor de sanatate, avizate de Ministerul Sanatatii in baza criteriilor de calitate stabilite prin ordin al ministrului sanatatii, sau ca au absolvit un masterat sau doctorat in management sanitar sau managementul serviciilor de sanatate, organizat intr-o institutie de invatamant superior acreditata.
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.
Copiile de pe actele prevazute la lit. b), c), i), j), k) si l) precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevazut la lit. f) poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevazut la lit. f), anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice.
Documentul prevazut la lit. n) poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere, prin care candidatul se obliga ca, in termen de 2 ani de la incadrarea in functie, sa faca dovada absolvirii unor cursuri de perfectionare in management sanitar sau management al serviciilor de sanatate, avizate de Ministerul Sanatatii in baza criteriilor de calitate stabilite prin ordin al ministrului sanatatii.
Concursul va consta in urmatoarele etape si se va desfasura la termenele stabilite in calendarul de concurs afisat:
a) selectia dosarelor pentru inscriere (A) si pentru stabilirea punctajului rezultat din analiza si evaluarea activitatii profesionale si stiintifice pentru proba suplimentara de departajare (proba D), prevazuta in anexa nr. 3 la ordin;
b) proba scrisa (proba B)
c) proba practica (proba C).
Rezultatele selectiei dosarelor de concurs si punctajul rezultat din analiza si evaluarea activitatii profesionale si stiintifice pentru proba suplimentara de departajare (proba D) se afiseaza cu mentiunea ,,admis" sau ,,respins", insotita, dupa caz, de motivul respingerii.
Sunt declarati admisi candidatii care au obtinut minimum 70 de puncte la proba scrisa, respectiv 70 de puncte la proba practica.
In urma sustinerii tuturor probelor vor fi declarati admisi candidatii care au realizat un punctaj minim de 70 de puncte, in urma calcularii mediei aritmetice.
Pentru stabilirea clasificarii finale a candidatilor, in cazul candidatilor cu punctaje egale, dupa desfasurarea tuturor probelor de concurs, se declara admis candidatul care a obtinut punctajul cel mai mare la proba scrisa (B), iar daca egalitatea se mentine candidatii aflati in aceasta situatie vor fi departajati pe baza punctajului obtinut si anuntat odata cu selectia dosarelor de concurs la proba suplimentara de departajare (proba D), anexa nr. 3 la ordin.
Obtinerea postului se face strict in ordinea descrescatoare a punctajului realizat.
Concursul se va desfasura la sediul Institutului de Boli Cardiovasculare Timisoara, in Timisoara, str. Gheorghe Adam, nr. 13A, conform calendarului de concurs afisat.
CALENDAR CONCURS Data
Publicare/afisare anunt 15.12.2025
Depunere dosare concurs 15.12.2025 - 09.01.2026 ora 13,00
Luni - Vineri orele 08.00 - 13.00
Afisare rezultate selectie dosare si punctajul rezultat din analiza si evaluarea activitatii profesionale si stiintifice 12.01.2026, ora 12.00
Depunere contestatii rezultat selectie dosare 13.01.2026, ora 12.00
Afisare rezultate solutionare contestatii selectie dosare 14.01.2026, ora 12.00
Proba scrisa 19.01.2026, ora 09.00
Afisarea rezultatelor probei scrise 19.01.2026, ora 15.00
Depunere contestatii proba scrisa 20.01.2026, ora 15.00
Afisare rezultate solutionare contestatii proba scrisa 21.01.2026, ora 15.00
Proba practica 22.01.2026, ora 09.00
Afisare rezultate proba practica 22.01.2026, ora 15.00
Depunere contestatii proba practica 23.01.2026, ora 15.00
Afisare rezultate solutionare contestatii proba practica 26.01.2026, ora 15.00
Afisare rezultate finale 27.01.2026, ora 15.00
BIBLIOGRAFIA SI TEMATICA PENTRU POSTUL DE FARMACIST SEF
pentru PROBA SCRISA
1. Hipnotice si sedative.
2. Tranchilizante
3. Antidepresive.
4. Antiparkinsoniene si anticonvulsivante.
5. Analgezice opioide si analgezice antipiretice.
6. Antitusive si expectorante.
7. Antiasmatice.
8. Antianginoase.
9. Antihipertensive.
10. Medicatia insuficientei cardiace.
11. Medicatia anticoagulanta si antiagreganta plachetara
12. Diuretice.
13. Antiulceroase.
14. Medicatia tulburarilor de motilitate ale tractului gastrointestinal: antivomitive, antidiareice, laxative - purgative, antispastice.
15. Medicatia antiosteoporotica.
16. Medicatia dislipidemiilor.
17. Medicatia antidiabetica.
18. Antiinflamatoare si antireumatice
19. Antibiotice si chimioterapice antimicrobiene.
20. Formularea solutiilor si materii prime
21. Tehnologia solutiilor
22. Forme farmaceutice auriculare. Forme farmaceutice nazale. Forme farmaceutice bucofaringiene
23. Medicamente injectabile: formularea, caracterele si controlul calitatii
24. Forme farmaceutice perfuzabile
25. Forme farmaceutice oftalmice
26. Emulsii - formulare, materii prime, caracterele si controlul calitatii
27. Suspensii - formulare, materii prime, tehnologia de fabricare, caracterele si controlul calitatii
28. Forme farmaceutice semisolide pentru aplicatii cutanate - formulare, caracterele si controlul calitatii
29. Forme farmaceutice rectale - formulare, materii prime, caracterele si controlul calitatii
30. Comprimate - formulare, materii prime, tehnologia de fabricare, caracterele si controlul calitatii
31. Capsule operculate
32. Forme farmaceutice moderne
33. Compatibilitatea, stabilitatea si conservarea medicamentelor
34. Biodisponibilitatea medicamentelor. Bioechivalenta
35. Regimul produselor toxice si stupefiante conform Legii nr. 339/2005 si HG nr. 1915/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 339/2005.
36. Exercitarea profesiei de farmacist. Organizarea si functionarea Colegiului Farmacistilor din Romania conform Legii nr. 95/2006 republicata cu modificarile si completarile ulterioare.
37. Infractiuni. Raspunderea civila a personalului medical si a furnizorului de produse si servicii medicale, sanitare si farmaceutice conform Legii nr. 95/2006 republicata cu modificarile si completarile ulterioare.
38. Infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor farmaceutice conform Ordin nr. 444/2019 pentru aprobarea normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor farmaceutice, cu modificarile si completarile ulterioare.
pentru PROBA PRACTICA
Comentarea tehnicii de executare a unui preparat oficinal sau magistral din capitolele: solutii medicamentoase, solutii extractive apoase si alcoolice, preparate oftalmice, emulsii, suspensii, unguente, supozitoare, pulberi.
BIBLIOGRAFIE
1. Cristea AN, Negres S, Marineci CD, Turculet IL, Chirita C, Brezina A, Pavelescu M, Hriscu A, Dogaru MT, Vari CE, Mogosan C, Popescu F, Cristescu C, Taralunga G.: Tratat de Farmacologie, Editia I, sub redactia Cristea AN, Editura Medicala 2005-2020.
2. Dobrescu D, Negres S, Dobrescu L, McKinnon R: MEMOMED Editia 31, Editura Universitara, Bucuresti, 2025.
3. Popovici I, Lupuleasa D: Tehnologie Farmaceutica - Volumul I, Editia a-IV-a, Editura Polirom, Iasi, 2017.
4. Popovici I, Lupuleasa D: Tehnologie Farmaceutica - Volumul II, Editia a-II-a, Editura Polirom, Iasi, 2017.
5. Popovici I, Lupuleasa D: Tehnologie Farmaceutica - Volumul III, Editia a-II-a, Editura Polirom, Iasi, 2017.
6. *** Farmacopeea Romana editia a X-a, Editura Medicala, 1993.
7. Legea nr. 339/2005 privind regimul juridic al plantelor, substantelor si preparatelor stupefiante si psihotrope.
8. HG nr. 1915/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 339/2005 privind regimul juridic al plantelor, substantelor si preparatelor stupefiante si psihotrope.
9. Legea nr. 95/2006 republicata cu modificarile si completarile ulterioare.
10. Ordin nr. 444/2019 pentru aprobarea normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor farmaceutice, cu modificarile si completarile ulterioare.
Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Institutului de Boli Cardiovasculare Timisoara, Timisoara, str. Gheorghe Adam, nr. 13A, Compartimentul RUNOS - tel.: 0256/207355 int.110 si pe pagina de internet a unitatii, respectiv www.cardiologie.ro, pe site-ul M.S. si pe portalul posturi.gov.ro.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.