Femeie de serviciu - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 2 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Femeie de serviciu - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 2 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Primaria Comunei Gaiseni, judetul Giurgiu Expira in 2025-12-16
Locatie
Giurgiu
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Primarii
Categorie
Functie contractualaAnunt
Primaria Comunei Gaiseni, cu sediul in comuna Gaiseni, str. Principala, nr. 64, judetul Giurgiu, organizeaza concurs pentru ocuparea unei functii contractual vacante pe perioda nedeterminata in conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022, dupa cum urmeaza:
DENUMIREA POSTULUI: Femeie de serviciu Codul COR 911201
NUMARUL POSTURILOR: 1 post vacant, cu o norma intreaga 8h/zi
NIVELUL POSTULUI: functie contractuala de executie
COMPARTIMENT/STRUCTURA: CONSTRUCTII, din cadrul aparatul de specialitate al primarului
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe saptamana/168 de ore /luna
PERIOADA: nedeterminata
Conditiile generale de participare sunt cele prevazute de art. 15 la H.G. nr. 1336/ 28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice.
Pentru a ocupa un post contractual vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 15 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 1336/ 28.10.2022:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale stabilite pe baza atributiilor corespunzatoare postului sunt:
Studii:minim studii generale
Vechimea in munca: 3 ani
permis de conducere - CATEGORIA B - constituie un avantaj;
Pentru inscrierea la concurs candidatii vor depune un dosar care va contine urmatoarele documente:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 a Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUTIEI:
Nr. crt. Activitati Data
1. Publicarea anuntului 28.11.2025
2. Data limita pentru depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa:
Primaria Comunei Gaiseni, cu sediul in comuna Gaiseni, str. Principala, nr. 64, judetul Giurgiu 16.12.2025, ora 12.00
3. Selectia dosarelor de catre membrii comisiei de concurs 17.12.2025, ora 12.00
4. Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor 17.12.2025, ora 16.00
5. Depunerea contestatiilor privind rezultatele selectiei dosarelor 18.12.2025, ora 12.00
6. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 18.12.2025, ora 16.00
7. Sustinerea probei scrise 22.12.2025, ora 13.00
8. Afisarea rezultatului probei scrise 23.12.2025, ora 09.00
9. Depunerea contestatiilor privind rezultatele probei scrise 23.12.2025, ora 10.00
10. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 23.12.2025, ora 12.00
11. Sustinerea interviului 23.12.2025, ora 14.00
12. Comunicarea rezultatelor dupa sustinerea interviului 23.12.2025, ora 16.00
13. Depunerea contestatiilor privind rezultatul interviului 24.12.2025, ora 16.30
14. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 24.12.2025, ora 17.00
15. Afisarea rezultatului final al concursului 24.12.2025, ora 17.30
I.- Bibliografie
1. Constitutia Romaniei, r;
2.Ordonanta Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discriminare, r2.;
3. Legea nr.202/2002 privind egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati,r2
4. Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.57/2019 privind codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare-Partea a VI-a , Titlul I si III, Partea VII ,titlu I-IV.
5.Legea nr.53/2003-Codul Muncii
TEMATICA
1. Drepturile si , libertatile si indatiri fundamentale. Administratia publica locala.
2. Egalitatea in activitatea economica si in materie de angajare si profesie. Accesul la serviciile publice administrative si juridice, de sanatate, la alte servicii, bunuri si facilitati.
3. Egalitatea de sanse si de tratament . Definitii.Egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati in domeniul municii. Egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati in ceea ce priveste participarea la luarea deciziei.
4.Prevederi generale aplicabile personalului contractual din autoritatile si institutiile publice. Drepturi si obligatii ale personalului contractual din administratia publica, precum si raspunderea acestuia.Incadrarea personalului contractual. Managementul personalului contractual din administratia publica si gestiunea raporturilor juridice.Raspunderea administrativa.
Relatii suplimentare la sediul Primariei Comunei Gaiseni, persoana de contact: Ploscan Petrisor Mandel , telefon /fax 0246.259.117.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.