Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
Aplicare Externa

Adaugat:

R

Front Office Assistant

Adaugat: 3 săptămâni în urmă

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Randstad Romania
Functia Jobului:
Administratie, personal administrativ
Locatie & Tipul Jobului:
Bucuresti | Program Full Time
Nivel experienta:
Fara experienta
Vechime:
Fara experienta/Mai putin de 1 an
Descriere:


Scurta descriere a companiei


Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.


Cerinte


-Experiență anterioară în recepție sau în roluri similare reprezintă un avantaj;

-Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu publicul;

-Capacitatea de a lucra eficient atât independent, cât și în echipă;

-Cunoștințe bune de operare PC și familiaritate cu pachetul Microsoft Office;

-Cunoașterea limbii engleze la un nivel mediu-avansat;

-Atitudine pozitivă, profesionalism și atenție la detalii.


Responsabilitati


-Întâmpinarea vizitatorilor și asigurarea unui serviciu de primire profesional și prietenos.

-Gestionarea apelurilor telefonice și direcționarea acestora către departamentele corespunzătoare.

-Administrarea corespondenței primite și expediate.

-Programarea și coordonarea întâlnirilor și a sălilor de conferință.

-Întreținerea și actualizarea bazelor de date și a registrelor interne.

-Suport administrativ pentru diverse departamente, după necesități.


Alte informatii


-Salariul este în funcție de experiență;

-Tichete de masă în valoare de 30 lei/zi lucrată;

-Al 13-lea salariu;

-Asigurare medicală privată;

-Prima zi de naștere, Paște, Crăciun;

-Mediu de lucru plăcut și profesionist;

-Oportunități de dezvoltare profesională și personală;

-Posibilitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică și de succes.



Program: L-V în intervalul 09:00-17:30.

Locația: Voluntari (oferim transport).


Beneficii




  • Al 13-lea salariu


  • Prime ocazii speciale
    (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)


  • Abonament medical


  • Decontarea transportului


  • Petreceri/evenimente companie


  • Tichete de masa




Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Front Office Assistant
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Aplicare Externa
Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.