Functionar economic si comercial â Pantelimon
Adaugat: 2 zile în urmă
Hipo.ro
Functionar economic si comercial â Pantelimon
Adaugat: 2 zile în urmă
Hipo.ro
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Short Company Description
ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.
Requirements
unctionar economic si comercial - Pantelimon
Locatie: Pantelimon
Orar: Full time on site
Cerintele Postului
Studii superioare: diploma de licenta in domenii relevante: economie, administrativ, drept sau alte domenii corespunzatoare;
Foarte bune abilitati de comunicare verbala si scrisa;
Cunoasterea limbii enleze, minim la nivel conversational;
Abilitati de relationare, persoana analitica si dornica de a cunoaste;
Atitudine proactiva, capacitatea de a lua initiativa;
Experienta anterioara nu este obligatorie dar poate prezenta un avantaj;
Flexibilitate si adaptabilitate in fata schimbarilor si provocarilor intampinate in activitatea zilnica;
Integritate si confidentialitate in gestionarea informatiilor sensibile.
Competente Tehnnice
Cunostinte solide de operare PC, Cunostinta unui soft ERP constituie avantaj;
Abilitati de cercetare si analiza a informatiilor, esentiale pentru realizarea rapoartelor si notelor de informare.
Responsibilities
Responsabilitatile postului:
Pastreaza relatia cu clientii si asigura buna colaborare cu acestia ;
Asigura suportul administrativ pentru superiori si membrii echipei.
Respecta regulile de comunicare cu clientii si colegii;
Asigura fluxul de documente si ocazional, relatia cu unele institutii ale statului;
Participa la procedura de inchidere contabila;
Emite documente contabile si logistice necesare activitatii societatii;
Genereaza si proceseaza diverse rapoarte necesare activitatii societatii;
Gestioneaza si prioritizeaza sarcinile primite;
Executa sarcinile de munca primite de la administratorul societatii, in limita competentelor;
Elaboreaza proceduri si politici interne pentru eficientizarea activitatilor.
Isi imbunatateste continuu nivelul de pregatire profesionala;
Respecta procedurile si instructiunile de lucru.
Raspunde pentru exactitatea si realitatea actelor intocmite precum si pentru disciplina in munca, pentru folosirea integrala si eficienta a timpului de lucru;
Raspunde conform legii pentru secretul si securitatea documentelor pe care le gestioneaza si arhiveaza;
Colaboreaza cu: toate structurile organizatorice din cadrul societatii.
Show more
Show less
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.