Help Desk Agent
Adaugat: 1 săptămână în urmă
New Era Technology
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Role Expectations:
- Represent the first point of contact for Customers for raising service requests by e-mail and/or phone
- Receive, log, follow up and provide feedback on all customer queries
- Manage service requests within specific timelines as per each customer contract SLA
- Provide tickets closure report
- Establish and maintain a good working relationship with customers and partners
- Comply with the working process and activity procedures
- Manage communication between customers and partners until resolution of the customer query
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.