I

HR Payroll & Admin

Companie Verificata

Adaugat: 1 săptămână în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
ISSA RESORT SRL
Functia Jobului :
Resurse umane & HR
Industrie :
Hoteluri, restaurante si catering
Locatie :
Turda
Tip job :
Program Full Time
Alte locatii :
Cluj-Napoca
Nivel experienta :
Nivel mediu
Vechime :
3 - 4 ani
Descriere:

Responsabilitati principale:
Verifică pontajele lunare: completare corectă, aprobări, evidență concedii și ore suplimentare.
Cunoaște aspecte de bază din Codul Muncii aplicabile proceselor de administrare personal si salarizare.
Are noțiuni privind salariile minime, contribuțiile și taxele aferente angajaților.
Are cunostinte si oferă suport în pregătirea calculului salarial.
Oferă suport în întocmirea și actualizarea documentației specifice raporturilor de muncă, precum contracte individuale de muncă, acte adiționale, decizii, fișe de post etc.
Sprijină gestionarea documentelor necesare la angajarea și încetarea contractelor de muncă (de exemplu: formulare pentru perioada de probă, note de lichidare).
Contribuie la organizarea și actualizarea dosarelor de personal, în conformitate cu prevederile legale și procedurile interne.
Ajuta in procesul de centralizare de informații legate de concediile de odihnă, evenimente speciale și alte documente relevante pentru activitatea angajaților.
Oferă suport în pregătirea documentației privind imigrarea lucrătorilor străini (permise de muncă, avize etc.). eliberează, la cerere, documente pentru angajați.
Sprijină desfășurarea proceselor anuale de HR, cum ar fi managementul performanței sau trainingurile, și contribuie la colectarea și raportarea indicatorilor de resurse umane (ex: număr angajați, fluctuație, rată retenție etc.).
Cerinte:
Studii economice finalizate.
3-5 ani experienta in domeniul resurselor umane (cu focus pe salarizare si administrare personal).
Cunostinte specifice despre legislatia muncii precum si politici si procese în domeniul resurselor umane.
Experienta in domeniul proceselor de imigrare/onboarding muncitori straini – reprezinta un avantaj.
Experienta in utilizarea softurilor contabile si salarizare: Win Mentor.
Bune aptitudini de utilizare a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook).
Atentie la detalii si o pasiune pentru corectitudinea datelor.
Bune abilitati de organizare si prioritizare a activitatii.
Capacitatea de solutionare a problemelor si analiza, gandire critica.
Abilitatea de a lucra inter-departamental.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Esti la un pas de noua ta cariera!: HR Payroll & Admin
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Vizualizati mai multe
Ad
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.

Or your alerts