Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

177 Locuri de Munca in Turda - Joburi in Turda

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

177 Locuri de Munca in Turda - Joburi in Turda

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Turda si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Studii superioare și minim 3 ani experiență profesională pe un post similar Limba engleză nivel mediu Cunoștințe și abilități de programare în Simatic S7, PCS 7 Abilități de organizare și planificare Cunostințe de MS Office Cad, SAP Spirit de echipă și profesionalism Excelente abilități de comunicare și relaționare. Inițiativă și preocupare pentru îmbunătățire continuă. Orientare către rezultat, abilitatea de a lua decizii și de a acționa rapidDescrierea jobului Responsabilități: Supervizează funcționarea echipamentelor de automatizări, de funcționarea sistemelor PCS7, WinCC și subsisteme STEP7 ; Administrarea și intreținerea instalațiilor de monitorizare și control ; Auditeaza, identifica , propune si implementeaza masuri pt marirea eficientei energetice ; Identifica potentialele zone care se preteaza, propune si implementeaza IA ( Inteligenta Artificiala ) ; Răspunde de funcționarea în condiții de siguranță sporită a instalațiilor și echipamentelor electrice de măsur
HOLCIM (ROMANIA)
Candidatul ideal Aptitudini de operare calculator, în special MS Office Excel; Persoana responsabila si organizata; Putere de concentrare și atenție sporită la detalii; Domiciliul in municipiul Turda sau împrejurimi;Descrierea jobului Căutăm o colegă sau un coleg pe funcția de „Operator introducere date”, pentru sediul din Turda cu program de lucru part-time (4 ore).Programul de 4 ore poate fi la alegere, în intervalul orar 8:00-17:00, de Luni până Vineri.Aplicația in care se va lucra este de tip ERP, moderna si cu interfata flexibila.Se va pune la dispoziție proceduri si training acolo unde va fi necesar.Activitatea principala este de verificare si introducere date de pe documente electronice si fizice cu atentie si acuratete.Oferim:Pachet salarial atractiv in raport cu cunostiintele si rezultatele obtinute;Bonuri de masa;Contract de muncă pe o perioada nedeterminată dupa trecerea perioadei de proba.Alte beneficii, care vor fi discutate la interviu.
NUEVO CONSTRUCT
Candidatul ideal Cerinte:- studii superioare- cunostinte foarte bune de operare PC, in special Excel, Outlook- cunoasterea foarte buna a limbii engleze si/ sau franceze- abilitati foarte bune de comunicare, persoana dinamica, deschisa, riguroasa- persoana analitica, organizata, meticuloasaDescrierea jobului Responsabilitati:- gestionare eficienta a portofoliului de clienti atat din tara cat si din strainatate- comunicare cu acestia pe telefon si in scris- operari comenzi pentru clienti- rezolvarea solicitarilor clientilorBeneficii:- dezvoltare personala intr-un mediu profesionist- posibilitati de dezvoltare a carierei- recompensarea performantelor- pachet salarial atractiv
MODULO DECORATIVE SOLUTIONS
Descrierea jobului Client Description:Adecco Romania recruteaza Sef de echipa pentru o importanta companie producatoare de materiale de constructii cu sediul in Turda.Responsibilities:-Punerea in functiune a liniei de productie;-Supravegherea procesului de productie;-Delegarea responsabilitatilor catre membrii echipei;-Instruirea personalului din subordine;-Interventia in cazul unor nereguli ale utilajelor.Candidate Profile:-Studii in domeniul tehnic;-Cunostinte operare PC;-Experienta ca sef de echipa/sef de schimb;-Bune abilitati de comunicare si relationare;-Abilitati de organizare si coordonare.
ADECCO RESURSE UMANE
Candidatul ideal Studii medii, profil tehnic reprezinta un avantaj Experienta minim 2 ani in domeniul gestiunii Cunoastererea sistemelor de operare gestiune, operare PC, pachetul Microsoft Office Persoana organizata, responsabila si respectuoasaDescrierea jobului Planificarea desfasurarii activitatii departamentului de livrare si transport al societatii, cu respectarea tuturor actelor normative in vigoare privind transportui rutier de marfuri Programarea si optimizarea rutelor Optimizarea permanenta a costurilor legate de transport si formalitatile necesare Urmarirea si verificarea in permanenta a respectarii timpului orar al transporturilor si livrarilorBeneficii: Salariu atractiv, transport decontat, prima de sarbatori, bonuri de masa
PLAST TECHNIK
Candidatul ideal Candidatul pe care îl căutăm va avea:Studii medii tehnice.Experiență anterioară într-un rol similar într-o companie cu profil industrial sau constructii reprezinta un avantaj.Cunostințe de lăcătușerie, prelucrări prin așchiereCunoștințe de bază de mecanică și sudurăOperare stivuitor, încărcător frontal și/sau pod rulantInițiativă, orientare către performanță și îmbunătățire continuă.Capacitatea de a lua decizii și de a acționa rapid.Descrierea jobului Responsabilități: Operează echipamentele și utilajele pe perioada schimbului (echipamente mobile, pod rulant), in functie de calificarile si autorizatiile dobandite și având în vedere capacitățile de producție. Inspectează, urmărește, menține și înregistrează în fișele de inspecție zilnică funcționarea corectă a utilajelor, instalațiilor, aparatelor și echipamentelor mobile din zona sa de responsabilitate. Verifică, ia masurile necesare și raportează orice defecţiune tehnică sau situaţie care constituie potential pericol
HOLCIM (ROMANIA)
Companie verificată
Aplica rapid
Pentru unul dintre clientii nostri, o companie care activeaza in industria izolatorilor ceramici de medie si inalta tensiune, cautam Operatori Productie Cerințe: Disponibilitate pentru program de lucru in 2 schimburi;Atentie la detalii;Seriozitate. Condiții: Salariu brut - 3200 Ron;Tichete de masa - 20 lei/zi;Spor ore suplimentare;Transport asigurat. No: PR/022262
Lugera - The People Republic
Candidatul ideal Studii de specialitate (Scoala Postliceala de Asistenti de Farmacie); Experienta minim 6 luni in farmacii cu circuit deschis ( constituie avantaj nu este obligatorie) Aviz de Libera Practica avizat anul in curs Abilitati de relationare si comunicare.Descrierea jobului Ofera suport pentru operatiunile curente din farmacie; Participa la derularea campaniilor promotionale; Controleaza stocurile (evidenta numerica, termene de valabilitate etc.); Face propuneri privind completarea stocului de medicamente; Participa la inventare.Iti oferim: Pachet salarial motivant; Bonuri de masa; Card de angajat cu multiple beneficii in retelele de farmacii; Abonament la o clinica privata platit de companie; Conditii speciale negociate pentru angajati pentru bunuri si servicii; raining-uri de specialitate; Posibilitati reale de promovare in cadrul grupului A&D Pharma Dr. Max.
SENSIBLU
Candidatul ideal - atitudine orientată spre găsirea de soluții și documentarea acestora;- persoană autonomă, proactivă, cu iniţiativă;- abilități de coordonare a echipelor de mentenanță.- studii superioare tehnice (profil mecanic sau electric);- experiență de minim 3 ani în întreținerea echipamentelor specifice liniilor de producție industrială (preferabil experiență cu linii de producție cel puțin parțial automatizate);- bună stăpânire a instrumentelor Office 365 (Excel, PowerPoint, Outlook, dar și MS Teams și suita de instrumente specifice colaborării online);- cunoştinţe bune de limba engleză.CONSTITUIE AVANTAJ:- cunoștințele despre sau deschidere pentru învățarea metodologiilor de îmbunătățire continuă;- cunoştinţele de desen tehnic;- cunoștințele de lucru în Autocad, SolidWorks, programe de gestiune mentenanță.Descrierea jobului Oras de lucru: Turda- coordonează activitățile de mentenanță derulate atât cu contractorii externi cât și cu echipele proprii;- menține relația cu furnizo
SAINT-GOBAIN CONSTRUCTION PRODUCTS ROMANIA
Candidatul ideal Candidatul pe care îl căutăm va avea: Studii superioare profil tehnic. Experiență anterioară într-un rol similar într-o companie cu profil industrial sau constructii reprezinta un avantaj. Cunoștințe solide legislație în domeniul protecției mediului și SSM. Curs de securitate şi sănătate în muncă, responsabil mediu Competențe de evaluare a riscurilor SSM și de auditor intern. Abilități de comunicare persuasivă și relaționare. Curiozitate, pasiune pentru domeniul SSM si abilitatea de a-i inspira și motiva pe ceilalți. Autonomie, inițiativă, orientare către performanță și îmbunătățire continuă. Capacitatea de a lua decizii și de a acționa rapid. Abilități de utilizare PC și limba engleză - nivel mediu.Descrierea jobului Responsabilități: Contribuie activ la dezvoltarea culturii SSM în aria sa de responsabilitate. Asigură asistență în domeniul Sănătatii și Securității în Muncă (SSM) si Protectiei mediului pentru activitățile legate de ariile specifice de responsabilitate.
HOLCIM (ROMANIA)
Candidatul ideal Ne mărim echipa!Căutăm instructori de fitness, atât fete, cât și băieți, să ni se alăture echipei SunGarden Fitness.Candidatul ideal: pasionat de fitness și nutriție; energic; creativ; sociabil; dornic să ajute clienții sălii în cadrul antrenamentelor.Descrierea jobului Inițierea clienților și urmărirea lor în executarea corectă a exercițiilor; Planificarea programelor de antrenament; Menținerea motivației clienților; Stabilea tipurilor de programe de intreținere corporală și a exercițiilor de fitness; Monitorizarea funcţionalității aparatelor de fitness din sală.Salariul și beneficiile se discută la interviu.
TAO ALPHA FITNESS S.​R.​L.​
Descrierea jobului Client Description:Adecco Permanent Placement Cluj HUB cauta o persoana pentru un rol de Director Economic locat in Turda. Rolul este in cadrul unei companii de constructii de renume la nivel national cu sediul in Turda.Aceasta persoana trebuie sa lucreze usor cu oamenii, sa fie orientata spre dezvoltarea , imbunatatirea proceselor si a procedurilor exisente in companie pentru a eficientiza activitatea departamentului financiar contabil.Responsibilities:RESPONSABILITATI: Planificarea,organizarea si coordonarea activitatilor, proceselor Departamentului Financiar Contabil; Eficientizeaza procesele din interiorul departamentului Se informeaza si informeaza sefii de departamente despre modificarile aparute in legislatia fiscala; Intocmirea bugetului companiei Coordoneaza si verifica lucrarile lunare balanta de verificare; Reprezinta societatea in cazul controalelor institutiilor statului pe linia financiar-contabila; Analizeaza lunar si in evolutie balanta si conturile d
ADECCO ROMANIA
Candidatul ideal • Absolvent studii superioare economist licentiat• Experiență în contabilitate și finanțe, de preferat în companii de productie - minim 3 ani;• Experiență în lucrul cu aplicații de tip ERP;• Cunostinte solide de operare PC: MC Office (Excel si Word)• Cunoaștinte limba engleza nivel mediu• Orientat spre rezultate, cu accent pe finalizarea completă și în termen a activităților;• Persoană serioasa, motivată, cu abilități bune de comunicare si lucru in echipa.• Cunostinte solide pentru legislatia financiar-contabil;Descrierea jobului • Inregistrare facturi furnizori(interni, intracomunitari si importuri)• Facturare,expediere facturi, experienta cu vanzari in regim de consignatie reprezinta avantaj;• Incarcare plati in sistemul bancar• Operare extrase de banca, registrul de casa si deconturi.• Intocmire declaratia intrastat• Verificare documentatie pt. scutire TVA la LIC, CMR-uri + descarcare receptii portaluri clienti• Arhivare documente procesate• Alte rapoarte sau sarcin
ACS INDUSTRIES EUROPE
Candidatul ideal Candidatul ideal Studii medii într-un domeniu tehnic (studii superioare tehnice reprezintă avantaj); Experiență în managementul echipelor de dimensiuni mici/medii; Abilități de lider; Fire deschisă, pozitivă, flexibilitate în gândire, rigurozitate și proactivitate; Cunoștințe de operare pe calculator pachet MS Office 365 (Word, Excel, Outlook); Disponibilitate de lucru în 3 schimburi.Descrierea jobului Responsabilitati: Planifice, organizi coordoneze schimbul; Instruiască și dezvolte personalul din subordine în concordanță cu strategia de management a fabricii; Monitorizeze și evalueze performanțele operatorilor din subordine și să implementeze acțiunile de dezvoltare ale acestora; Asigure cantitățile de produs cerute, în timp și la calitatea impusă de standard; Întocmească rapoartele de producție și consumuri.Beneficii: Asigurare privata; Prima de Paste si Craciun. Tichete de masa; Transport asigurat.
GI GROUP STAFFING COMPANY SRL
Descrierea jobului Client Description:Compania Adecoo Cluj HUB cauta o persoana pentru un rol de COORDONATOR TRANSPORT SI FLOTA (utilaje de constructii) pentru unul dintre clientii sai, o companie de renume din domeniul constructiilor cu sediul in Turda.Responsibilities:Coordoneaza si instruieste echipele de soferi si personalul tehnicPlanifica, organizeaza si controleaza activitatile legate de transportProgrameaza si optimizeaza ruteStabileste necesarul de piese de schimb si consumabile autoActualizeaza documentele autovehiculelor si ale conducatorilor autoMentine si gestioneaza relatia cu soferii si pastreaza legatura cu furnizorii de piese autoStabileste planul de transport si verifica documentele aferente transporturilor efectuateMonitorizeaza derularea transportului, de la incarcerare si pana la descarcerareAsigura masini si utilaje in stare de functionare pentru zonele desemnateCandidate Profile:· Curs ARR Coordonator Transport· Experienta relevanta de minim 2 ani intr-un rol sim
ADECCO RESURSE UMANE
Candidatul ideal Gi Group angajeaza pentru unul din clientii sai Laborant in Turda.Responsabilități: Analizarea conformităţii plăcilor de gips-carton în urma determinărilor fizico-chimice și inspecțiilor efectuate, conform Planului de Control intern; Efectuarea analizelor fizico-chimice pentru toate fazele intermediare ale produsului finit pentru a limita problemele de calitate; Efectuarea auditurilor de magazie produs finit pentru a se asigura ca produsele care ajung pe piata respectă standarele interne şi externe de calitate. Descrierea jobului Cerințe:- Studii medii finalizate;- Disponibilitate de a lucra in schimburi;- Experienta de lucru in laborator(constituie avantaj).Oferim:- Salariu atractiv;- Tichete de masa de 20 lei/ zi;- Asigurare medicala privata;- Prima de vacanta;- Prima de Paste si de Craciun.
Gi Group Professional
Candidatul ideal Responsabil tehnic cu pregătirea și urmărirea execuțieiResponsabilități:Planificarea și organizarea activității tehnice, elaborarea graficului de execuție pentru asigurarea încadrării în termenele și condițiile contractate și asigurarea comunicării acestora către șefii de șantierPregătirea aprovizionarii (antemăsurători, verificarea avizelor, întocmirea graficului de aprovizionare, a permiselor de lucru)Întocmirea si verificarea Cărții ConstrucțieiPregătirea pentru fazele determinate și control în execuție fata de ISCPregătirea rapoartelor săptămânaleÎntocmirea și actualizarea permanenta a bazei de date cu prețurile la materiile prime și materialeleAsigurarea verificării proiectelor de execuție înainte de ofertare și întocmirea ofertelor tehniceCerințe:Experiență minim 1 an într-un post similarStudii superioare universitare în domeniul tehnicCunoștinte privind procesul de ofertare constituie avantajCunoștinte privind documentele tehnice în domeniul construcțiilorCunoaș
PSITEST CONSULT HR
Candidatul ideal -Experienta minim 2 ani în domeniu;-Cunoștințe operare PC, Office, Autocad (avantaj)-Capacitatea de lucru în echipă.Descrierea jobului - Intocmire atasamente si procese verbale (lucrari tehnico-edilitare si constructii civile)- participa la intocmirea Cartii constructiei.
AWE INFRA
Candidatul ideal For our new Stada project that we develop in in Turda (Cluj county), we are searching for an Head of engineering to join the team.The Head of engineering manages the engineering and maintenance organization, which is responsible for supporting the business needs of production and provides full functionality of equipment, infrastructure and facilities, compliance with regulatory, GMP and HSE standards, as well as their full development for future requirements, through efficient, effective and innovative maintenance, project management, engineering services and solutions.You should have:-BA or Master degree in a technical area-Relevant Engineering leadership experience (> 7 years) in an Engineering function in the pharmaceutical industry (or industry with comparable processes)-In-depth knowledge and experience (> 7 years) of Engineering services, such as Project Engeering, Reliability Engineering, Auotamtion & Controls etc.-Proven technical, financial and business knowle
STADA M&D
Candidatul ideal Are you a Qualification Engineer and do you want to contribute through your experience to the most important investment project in Europe of STADA Arzeinmittel AG?STADA M&D Romania hires an Qualification Engineer (Equipments / Utilities) for our factory in Turda, Cluj.Ideal backgorund:- Education: Degree of technological, mechanical, or electrical engineering orientation (Faculty of Mechanical Engineering or Electrical Engineering Faculty)- Experience: at least 2 years of work experience in the field of qualification of equipment and systems in the pharmaceutical industry- Languages: knowledge of the language at least at the level of higher I - C1Descrierea jobului Responsible for quality and timely performance of entrusted tasks. Preparation of validation protocols and validation reports of the highest degree of complexity for the needs of (re) qualification of equipment and systems for production and packaging of sterile and non-sterile forms and laboratory equipment
SC STADA MD SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 177 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.