P

Inginer - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: Ieri

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului :
Alte functii
Locatie :
Suceava
Tip job :
Program Full Time
Nivel experienta :
Nivel mediu
Descriere:


Sistemul Hidrotehnic Independent Siret, judetul Suceava Expira in 2025-12-18
Locatie
Suceava
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii nationale
Categorie
Functie contractualaAnunt

SISTEMUL HIDROTEHNIC INDEPENDENT SIRET
Anexa 2 Nr. ______/__________
Anexa la Decizia nr. ....../.........................
cod F-RU-82


ANUNT
pentru organizarea concursului pentru ocuparea postului vacant corespunzator functiei contractuale de executie, pe perioada nedeterminata, de inginer la Serviciul Situatii de Urgenta si Dispecerat si activitate in cadrul compartimentului Exploatare Lucrari (1post) din cadrul
Sistemului Hidrotehnic Independent Siret - sediu


Sistemul Hidrotehnic Independent Siret , cu sediul in orasul Siret, strada Alexandru Cel Bun , nr. 61, judetul Suceava, institutie publica de interes national, organizeaza concurs pentru ocuparea postului vacant corespunzator functiei contractuale de executie, pe perioada nedeterminata , de inginer la Serviciul Situatii de Urgenta si Dispecerat si activitate in cadrul compartimentului Exploatare Lucrari (1post) , din cadrul Sistemului Hidrotehnic Independent Siret.
Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concursul pentru ocuparea postului corespunzator functiei contractuale de executie, precum si calendarul desfasurarii concursului sunt:
- studii: superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta ;
- domeniul : inginerie
- specialitatea: amenajari si constructii hidrotehnice, imbunatatiri funciare, ingineria mediului, ingineria civila si instalatiilor, energetica ;
- vechime in munca si in specialitate - nu este cazul.
- disponibilitatea pentru lucru in ture, program normal de 8 ore/zi
- cunoasterea si utilizarea in mod curent a urmatoarelor programe si aplicatii : Microsoft Word , Microsoft Excel, Google Earth, Posta electronica , Aplicatii Web, Power Point, Internet.
Calendar de desfasurare al concursului pentru ocuparea functiei contractuale de inginer la Serviciul Situatii de Urgenta si Dispecerat si activitate in cadrul compartimentului Exploatare Lucrari (1 post), din cadrul Sistemului Hidrotehnic Independent Siret:
Concursul se va desfasura la sediul Sistemului Hidrotehnic Independent Siret din strada Alexandru Cel bun, nr.61, localitatea Siret, judetul Suceava dupa urmatorul calendar:
Publicarea anuntului: 03.12.2025
- 18.12.2025, ora 14:00 - data limita de depunere la registratura Sistemului Hidrotehnic Independent Siret a dosarelor de participare la concurs;
- 19.12.2025, ora 9:00 - selectia dosarelor de concurs pentru postul de inginer;
- 22.12.2025 , ora 15:30 - termen de afisare rezultate la selectia dosarelor de concurs;
- 23.12.2025 , ora 15:30 - termen de depunere contestatii cu privire la rezultatul selectiei dosarelor de concurs;
- 24.12.2025 , ora 15:30 - termen de afisare a rezultatelor privind contestatia la selectia dosarelor de concurs;
- 29.12.2025, ora 9:00 - desfasurare proba scrisa pentru postul de inginer ;
- 30.12.2025, ora 15:30 - termen de afisare rezultate proba scrisa;
- 31.12.2025, ora 15:30 - termen de depunere contestatii cu privire la rezultatul probei scrise;
- 05.01.2026, ora 15:30 - termen de afisare a rezultatelor privind contestatia la rezultatele probei scrise;
- 08.01.2026, ora 9:00 - sustinerea interviului pentru postul de inginer;
- 09.01.2026, ora 13:00 - termen de afisare a rezultatelor privind interviul;
- 12.01.2026, ora 15:30 - termen de depunere contestatii cu privire la rezultatul interviului;
- 13.01.2026, ora 15:30 - termen de afisare a rezultatelor privind contestatia la rezultatele interviului si termen de afisare a rezultatelor finale.
Conform art.35 al Hotararii de Guvern nr.1336 din 2022, pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar care va contine urmatoarele documente:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 din HG 1336/2022;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflat in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) cazierul judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) curriculum vitae, model european;
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii.
Copiile de pe actele prevazute la lit. b) - e), se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevazut la lit. f), poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice a concursului.
Dosarele de concurs se depun la Serviciul RURP (Resurse Umane) sau pot fi transmise de candidati prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid, posta electronica sau platformele informatice ale autoritatilor sau institutiilor publice in termen de 10 zile lucratoare de la data afisarii anuntului pentru ocuparea postului vacant.
In situatia in care candidatii transmit dosarele de concurs prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid, posta electronica sau platformele informatice ale institutiilor sau autoritatilor publice, candidatii primesc codul unic de identificare la o adresa de e-mail comunicata de catre acestia si au obligatia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevazute la alin. b) - e) in original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de data si ora organizarii probei scrise/practice.
Transmiterea documentelor prin posta electronica se realizeaza in format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar in forma lizibila, la adresa de mail: [email protected].
Nerespectarea prevederilor referitoare la transmiterea si inregistrarea dosarului de concurs, dupa caz, conduce la respingerea candidatului.
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute in art. 15 din Hotararea de Guvern nr.1336 din 2022:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;


Bibliografie si tematica pentru
Ocuparea postului de inginer in cadrul serviciului Situatii de Urgenta si Dispecerat - activitatea in cadrul serviciului Situatii de Urgenta si Dispecerat


BIBLIOGRAFIE
Aparare impotriva inundatiilor, M. Salarescu, M. Podani, Editura Tehnica, 1993
Legea Apelor nr. 107/1996 actualizata
Viituri si masuri de aparare, Ion Giurma, Editura ,,Gh. Asachi", Iasi 2003
HG 1176/2005 privind ,,Statutul de organizare si functionare a A.N. ,,Apele Romane"
Prevenirea si combaterea inundatiilor, Dr. Ing. Vasile Chiriac, Dr. Ing. Andrei Filotti, Prof. Ing. Ion A. Manoliu, Editura CERES - 1980


TEMATICA
Bazinul hidrografic si reteaua hidrografica
Unde de viitura
Monitorizarea cantitativa si calitativa a cursurilor de apa
Metode de aparare impotriva inundatiilor
Dispeceratul apelor si procesul informational
Bilantul scurgerilor pe bazine hidrografice
Regulamentul privind gestionarea situatiilor de urgenta generate de fenomene hidrometeorologice periculoase avand ca efect producerea de inundatii, seceta hidrologica, precum si incidente/accidente la constructii hidrotehnice, poluari accidentale ale cursurilor de apa si poluari marine in zona costiera - aprobat prin Ordinul comun al MAP si al MAI nr. 459/78 din 2019.
Ordinul comun MAI si MMP nr. 459/78/2019 pentru aprobarea ,,Regulamentului privind gestionarea situatiilor de urgenta generate de fenomene hidrometeorologice periculoase avand ca efect producerea de inundatii, seceta hidrologica, precum si incidente/accidente la constructii hidrotehnice, poluari accidentale ale cursurilor de apa si poluari marine in zona costiera"


PRINCIPALELE ATRIBUTII ALE POSTULUI PENTRU ACTIVITATEA DE DISPECERAT:


Asigura serviciul de permanenta inclusiv in zilele libere sau sarbatorile legale, conform graficului de tura;
Colecteaza, valideaza si transmite date si informatii privind problemele de specialitate pe raza bazinului hidrografic administrat de catre S.H.I. Siret, asigurand functionarea fluxului informational;
Receptioneaza, valideaza si transmite bilantul hidrologic zilnic al lacuri de acumulare Rogojesti si Bucecea ale S.H.I. Siret, pentru 24 de ore, prin calculator la Dispeceratul Administratiei Bazinale de Apa Siret - Bacau
Receptioneaza, valideaza si transmite zilnic in ,,starea sistemului" prin calculator la Dispeceratul Administratiei Bazinala de Apa Siret - Bacau " date referitoare la situatia meteorologica, hidrologica, date referitoare la constructiile hidrotehnice, alimentarea cu apa a beneficiarilor, calitatea apelor, masuri si interventii intreprinse si sistem informational.
Se preocupa de pregatirea profesionala permanenta;
Isi insuseste prevederile reglementarilor specifice domeniului de activitate necesare exercitarii atributiilor postului;
Executa orice alte sarcini repartizate de catre Director/ Director tehnic/ Seful ierarhic, dupa caz, pentru realizarea strategiilor pe termen scurt ale organizatiei, in conformitate cu domeniul de competenta si in limitele respectarii temeiului legal.


Bibliografie si tematica pentru
Ocuparea postului de inginer in cadrul serviciului Situatii de Urgenta si Dispecerat - activitatea in cadrul compartimentului Exploatare Lucrari


BIBLIOGRAFIE


Legea apelor nr. 107/1996 , cu modificarile si compeltarile ulterioare
OUG nr.107/2002 actualizata
Constructii hidrotehnice - Radu Priscu , vol. I+II
Legea nr.10/18.01.1995 - actualizata privind calitatea in constructii (actualizata)


TEMATICA


O.U.G. nr.107/2002 (M.O. nr. 691/20.09.2002) infiintarea Administratiei Nationale ,,Apele Romane" - principii si prevederi ;
Regimul de servitute si expropriere , protectia albiilor minore , a malurilor si a lucrarilor de gospodarire a apelor;
Latimea zonelor de protectie in jurul lacurilor de acumulare , in lungul cursurilor de apa , digurilor, canalellor , barajelor si a altor lucrari hidrotehnice;
Principalele lucrari de intretinere si reparatii curente necesare la constructiile hidrotehnice ;
Proceduri pentru evaluarea starii de siguranta a barajelor ;
Constructii hidrotehnice : (clasificarea dupa rol si specific , clasificarea dupa importanta) ;


PRINCIPALELE ATRIBUTII ALE POSTULUI PENTRU ACTIVITATEA DE EXPLOATARE LUCRARI :


Intocmeste impreuna cu sefii de formatii propuneri pentru programul de gospodarirea apelor (PGA), pentru anul urmator, functie de starea tehnica a lucrarilor din administrare, propuneri care se fac pe baza de masuratori topo si antemasuratori, intocmire devize, documentatii tehnice, profile, cantitati, planuri de situatii;
Urmareste realizarea lucrarilor de exploatare, intretinere si reparatii a constructiilor hidrotehnice si cursurilor de apa pe parcursul executiei, conform subprogramului aprobat;
Intocmeste rapoarte lunare asupra realizarii lucrarilor de exploatare, intretinere si reparatii, conform programului de gospodarirea apelor, pe baza situatiilor de lucrari intocmite de catre sefii de formatii pentru activitatile de reparatii curente, intretinere, exploatare acestea se centralizeaza si se transmit la biroul exploatare de la sediul A.B.A. Siret ;
Inainteaza propuneri de program de exploatare pe perioada anotimpului friguros, pe care le transmite la biroul exploatare de la sediul A.B.A. Siret ;
Participa la actiunile de aparare impotriva inundatiilor si gheturilor, verifica dupa fiecare actiune de aparare starea constructiilor hidrotehnice, propune si executa lucrari de g.a. pentru inlaturarea efectelor provocate de ape mari;
Verifica periodic sau ori de cate ori este nevoie starea tehnica a lucrarilor hidrotehnice cu rol de aparare, indicand masuri de intretinere si remediere atunci cand este cazul.
Intocmeste lista de utilaj dotare cu propunerile anuale, lista obiectivelor de investitii cu finantare integrala sau partiala din surse proprii.
Executa orice alte sarcini repartizate de catre Director/ Director tehnic/ Seful ierarhic, dupa caz, pentru realizarea strategiilor pe termen scurt ale organizatiei, in conformitate cu domeniul de competenta si in limitele respectarii temeiului legal.


Informatii suplimentare se pot obtine sediul din orasul Siret, strada Al. Cel Bun , nr. 61, judetul Suceava sau la numarul de telefon 0230280736, interior RURP, persoana de contact: Cornelia Palievici - secretar comisie de concurs si comisie de solutionare a contestatiilor.


Sef Sistem,
ing.Andi-Ionut PENIUC


Presedinte comisie concurs
Ing. Vladimir FOMIN


Secretar comisie concurs
ec.Cornelia Palievici


Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Esti la un pas de noua ta cariera!: Inginer - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Vizualizati mai multe
Ad
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.

Or your alerts