Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

677 Locuri de Munca in Suceava - Joburi in Suceava

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

677 Locuri de Munca in Suceava - Joburi in Suceava

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Suceava si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Companie verificată
Aplica rapid
Candidatul IdealPentru clientul nostru, unul dintre cei mai mari retaileri de optica din Romania, cautam Optometristi cu: Studii de specialitate finalizate;Notiuni de baza din domeniul opticii si optometriei;Abilitati de comunicare si organizare;Persoana perseverenta, cu atitudine pozitiva si responsabila. Descrierea jobuluiEfectuarea consultatiilor optometrice;Prescrierea retetelor de ochelari/ lentile de contact;Consilierea si recomandarea de produse optice din portofoliul companiei;Comandarea lentilelor catre furnizori prin platforme online.
Lugera - The People Republic
Candidatul ideal Dorim alaturi dе noi persoane care isi doresc venituri suplimentare din vanzari si au:- Deschidere in a comunica cu oamenii- Atitudine prietenoasa si carisma- Disponibilitate pentru munca dе teren- Mobilitate- Integritate si seriozitate- Permis de conducere categoria BDescrierea jobului Descrierea jobului- Deplаsаrеа pе terеn in bаza unui trаseu prеstаbilit- Contactаrеa cliеntilor lа domiciliul/sediul аcеstora- Promovаrеa si vаnzаrеa produsеlor si sеrviciilor VODAFONE- Abordаreа dirеcta a tuturor persoаnеlе intаlnite- Pаrticipа la targuri si еvenimente locаlе- Vаnzаre de servicii Prepaid & Postpaid VodafoneCriterii Job:- Permisul de conducere este obligatoriuOferim:- Echipamente de lucru- Telefon de serviciu- Oferte preferentiale de telefonie mobila pentru tine si membrii familiei- 1 zi de concediu suplimentara pentru ziua de nastere sau a numelui (la alegere)- Cresteri salariale in functie de vechime si performanta- Acces prioritar la oportunitatile de dezvoltare prof
INSTORE POWER PROVIDER
Candidatul ideal Angajam: Front Desk si Asistente Medicale Esti sociabila, pozitiva si ai zambete de oferit? Esti o persoana placuta, ambitioasa si determinata ce stie ca prin munca si dedicare poate ajunge la succesul dorit? Bune abilitati de comunicare si relationare, rabdare; Atentie la detalii, abilitati de lucru in echipa; Dorinta de a persevera; Daca simti ca ai motivatia necesara, trimite-ne CV-ul tau pe [email protected] sau vino direct in cadrul clinicii Jadent si depune-l personal. Pentru postul de: ​Front desk - diploma nu este obligatorie: Asistent medical - diploma este obligatorie.Simplu, cât ai zice "zâmbet"! Nu?Descrierea jobului Tipul functiei: coordonare, supervizare, executieDental Office Manager (DOM) este o persoana care centralizeaza datele din clinica, fiind mereu la curent cu ceea ce se intampla in clinica, putand sa analizeze situatii, sa comunice constant cu Top Managementul sau sa implementeze solutii.DOM este persoana de legatura intre departament
JADENT
Candidatul ideal Daca iti doresti sa faci parte dintr-o echipa profesionista si prietenoasa, te asteptam sa ne cunoastem si sa traiesti experienta duty free alaturi de Best Value!Descrierea jobului Ce o sa faci? Consiliezi clientii in cadrul magazinelor BestValue in vanzarea de produse exclusiviste de la cele mai sonore branduri din următoarele categorii: Parfumerie, Cosmetică, Bauturi, Accesorii, etc; Acorzi atentie sporita nevoilor si solicitarilor clientilor; Te asiguri de cresterea constanta a calitatii serviciilor;Ce ne dorim sa stii deja? Limba engleza, nivel conversational; Orientare catre client, catre nevoile lui si catre cresterea calitatii serviciilor; Excelente abilitati de comunicare si organizare; Proactiv si orientat spre eficientizarea rezultatelor; Atitudine pozitiva; Flexibilitate; Atentie la detalii;Ce oferim noi? Mediu prietenos, plin de magie si mereu pregatit sa accepte noi provocari; Pachet salarial atractiv; Indemnizatie de transport; Card tichete de masa; Prime
MILLENIUM PRO DESIGN
Candidatul ideal *Auto-motivat, orientat spre rezultate;*Capacitate de asimilare rapida;*Punctualitate, responsabilitate;*Abilitati excelente de comunicare;*Abilitati de negociere;*Atitudine orientata spre client; Descrierea jobului *Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti;*Implementarea strategiei de vanzare si urmarirea fidelizarii clientilor;*Realizarea planului de vânzări lunar, trimestrial, anual;*Negocierea contractelor, monitorizarea derularea și finalizarea acestora.
YASEN CMF S.​R.​L.​
Candidatul ideal Studii superioare;Cursuri de specialitate: Inspector Resurse Umane;Cunoștințe solide de operare MS Office, internet;Cunoștințe de limba Engleză mediu/avansat;Capacitate ridicată de analiză si sinteză;Capacitate organizatorică, prioritizarea sarcinilor;Abilități de comunicare și relaționare;Cunostinte bune ale Codului Muncii si legislatiei in domeniu.Descrierea jobului Asistență în operațiunile de zi cu zi ale funcțiilor și sarcinilor de resurse umane;Prelucrează documentația ( contracte de muncă, anexe );Gestionează fișierele personalului: fișierele originale și digitale (verifică documentele primite, le scanează și le arhivează în fișiere originale și digitale);Gestionează serviciile de medicină a muncii SSM și PSI ( verifică valabilitatea fișelor de competență, ține documentele pentru SSM și PSI );Scrie și centralizează documente specifice HR;Oferă suport în gestionarea bazei de date a angajaților;Oferă suport în programarea și semnarea contractelor de muncă;Evaluare
SAFESTEEL
Candidatul ideal Studii superioare in domeniul tehnic (electronica, automatizari, calculatoare, robotica) Experienta relevanta in automatizari industriale de productie, mentenanta si puneri in functiune de echipamente Exprienta de lucru cu PLC-uri, actionari variabile (invertoare), senzoristica, sisteme safety, instrumente de masura Utilizarea a minimum unui soft de parametrizare, programare PLC din gama Omron, Siemens, ABB Cunostinte despre retele industriale de comunicatie Cunostiinte solide in domeniul electric: aparatura electrica, actionari si automatizari industriale, citire scheme electrice, diagnoza Cunostiinte de limba engleza de nivel mediu Cunostiinte bune de operare MS Office Bune abilitati de comunicare si lucrul in echipa Persoana proactiva si dornica de dezvoltare profesionalaDescrierea jobului Responsabilitati: Verificarea sistematica a conditiei tehnice a echipamentelor comandate de automatele programabile Efectueaza interventii reactive la echipamentele automatizate d
BETTY ICE
Candidatul ideal Angajam muncitor necalificat cu permis de cat B( consituie avantaj) pentru toaletari arbori, decorari afise publicitare, etc.Mai multe detalii la telefon : 0746164222 .
COMPANY R & V
Candidatul ideal Cerințele noastre:- Studii tehnice cu profil electric//electromecanic/electronica- Experienta pe un post similar;- Autorizatia ANRE reprezinta un avantaj;- Cunoștințe necesare executării lucrărilor electrice specifice;- Abilități de comunicare și lucru în echipă;- Atentie sporita la detalii.Descrierea jobului - Efectuează turul zilnic al locațiilor pentru identificarea deficiențelor și ia măsuri pentru remedierea lor;- Verifică tablourile generale și toate tablourile de distribuție de pe fiecare nivel;- Realizează lucrări de exploatare, întreținere preventivă, revizii si reparatii echipamente, posture, transformare joasă tensiune, instalații iluminat, instalații central termice;- Participă activ la orice acțiune din cadrul societății care necesită cunoștințele tehnice pe care le posedă.Noi îți oferim:- O echipă primitoare și dinamică;- Instruire specifica;- Posibilități de dezvoltare profesională intr-un mediu multinational si profesionist;- Stabilitate.
BETTY ICE
Candidatul ideal Dorim sa ne extindem echipa de vanzari cu o persoana dinamica, agreabila, incisiva, iubitoare de frumos si elegantaNe intereseaza o persoana capabila sa identifice si sa prezinte serviciile si solutiile noastre catre clientii rezidentiali, catre arhitecti si designeri, catre firme de constructii si nu numai.Abilitatile de vanzare reprezinta o conditie obligatorie.Experienta in domeniul amenajarilor interioare reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Ca parte a echipei SSAB , principalele responsabilitati sunt consilierea intr-o maniera conform cu regulamentele interne, a clientilor, partenerilor si colaboratorilor nostri, preluarea comenzilor, calculul necesarului de marfa, urmarirea comenzilor , verificarea gradului de satisfactie al clientilor , facturare.BENEFICII:Salariu fix plus comision atractiv din vanzari;Mediu de lucru placut in cel mai mare si mai elegant showroom de lux pentru amenajari interioare din Suceava.Training de produs.Bonus la realizariIntegrare in
SSAB CERAMICS
Candidatul ideal Sales Assistant SuceavaDescrierea jobului Sales Assistant Suceava
C&A MODA RETAIL
Candidatul ideal • Studii superioare în domeniul economic• Cunoașterea principiilor contabile și a legislației fiscale• Cunoștințe avansate de operare PC• Atenție sporita la detalii, acuratețea datelor în activitatea zilnicăDescrierea jobului • Verificarea corectitudinii documentelor primare înregistrate;• Evidenta analitica pentru conturile care dezvolta fise ( urmarire solduri, corectie, punctare cu partenerii pentru eventualele neconcordante);• Verificarea jurnalelor de cumpărări și vânzări;• Întocmirea declarațiilor fiscale de TVA, impozit profit, impozite reținute la sursa, taxe locale;• Participarea la intocmirea lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar contabil;• Reconcilierea conturilor;• Verificarea si implementarea schimbărilor legislative contabile și fiscale.
TRUTZI
Candidatul ideal - Cunostinte bune de legislatia muncii si salarizare;- Studii superioare finalizate;- Curs Inspector resurse umane;- Comunicare eficienta, spirit de colegialitate, politete in relatiile cu ceilalti colegi.- Experienta in domeniul resurselor umane miminum 2 ani;- Cunostinte avansate de legislatia muncii;- Spirit de observatie;- Corectitudine;- Responsabilitate;- Abilitati de comunicare.Descrierea jobului - Asigura buna desfasurare a activităților legate de evidența personalului din cadrul societății în conformitate cu politicile firmei și cu legislația în vigoare.RESPONSABILITATI- Intocmeste Contracte Individuale de Munca, Acte Aditionale, Decizii Incetare contracte de munca, intocmeste toate formalitatile de desfacere disciplinara a contractelor de munca, conform prevederilor legale;- Asigură și răspunde de înregistrarea în REVISAL a tuturor modificărilor survenite la contractile de muncă ale salariaților, respectiv înregistrarea acestora la Inspectoratul Teritorial de
SYMMETRICA
Candidatul ideal Studii tehnice/mecanice; Cunoştinte procese fabricaţie; Cunoştinţe operare PC; Abilitatea de a lucra în echipă; Precizie, rigurozitate; Gândire logică, capacitate de analiză; Abilitate de a conduce echipele de producţie.Descrierea jobului Stabileşte posturile şi sarcinile de lucru ale muncitorilor aflaţi în subordine; Optimizeaza locurile si procesele de munca in acord cu timpii rezultati; Participa la planificarea productiei; Ţine evidenţa stocului echipamentelor tehnice şi consumabile; Defineşte activităţile de realizat, le documentează şi pregăteşte realizarea lor împreuna cu departamentele suport; Verifică realizarea tuturor activităţilor programate; Participă la instruirea şi dezvoltarea tehnică a personalului din subordine;
TRUTZI
Candidatul ideal - Studii economice universitare- Cunostinte de contabilitate, legislatie contabila si fiscala- Cunostinte de operare in programul Nexus constituie un avantaj- Spirit de echipa- Atenție la detalii, initiativa, proactivitate, orientare catre lucrul cu cifre- Focus pe obiective si rezultate, spirit analitic, obiectivitate- O bună cunoaștere a aplicațiilor Office (editoare de texte/Word și calcul tabelar/Excel)- Disponibilitate pentru lucru în echipă cu colegi din departamente tehnice și economice- Constituie un avantaj detinerea de permis de conducere cat. BDescrierea jobului - Evidenta clienti, furnizori- Gestiune stocuri materii prime si materiale, produse finite- Inventariere stocuri la punctele de lucru- Tinerea relatiei cu banca- Intocmirea de rapoarte solicitate de conducere sau seful ierarhic- Contabilizarea facturilor de intrare, a facturilor emise, respectiv avizare- Locul de munca se afla in loc.Suceava, judetul Suceava
SYMMETRICA
Candidatul ideal - Persoana carismatica, pozitiva, amabila și perseverenta- Capacitate de intelegere;- Comunicativ si punctual;- Abilitati de a lucra in echipa;- Studii superioare (constituie avantaj)- Dispus sa invete- Cunoștințe medii operare PC- Permis conducere cat BDescrierea jobului - promoveaza produsele companiei;- intocmeste oferte, contracte si rapoarte;- negociaza contractele- este responsabil pentru documentele incheiate;- salariu fix + comision din vanzari;- masina de serviciu- telefon si laptop- cursuri de perfectionare.
INTERIO ONE
Candidatul ideal Cautam colegi :capabili sa se integreze in colectivresponsabili, competenticu aptitudini de organizare, planificaredornici sa învețe și sa se perfecționeze ;Descrierea jobului Oferim:posibilitatea de a lucra intr-un mediu profesional si relaxantposibilitatea de crestere profesionala, executand lucrari cu cele mai noi tehnologiisalariu motivant in functie de calificare si sistem de bonuspachet de servicii medicaleprogram de lucru Luni-Vineri de la 08-17 cu pauza de masa / concediu de odihna conform legislatiei cu programare flexibila.
INSTAL AGB
Candidatul ideal - este absolvent de studii superioare in domeniul economic;- cunoaste programul Nexus Erp (reprezinta un avantaj);- este o persoana cu atitudine pozitiva si implicare in tot ce face.Descrierea jobului In cadrul jobului vei avea urmatoarele responsabilitati:-inregistrarea corecta in programul nexus erp a facturilor de cheltuieli si repartizarea acestora pe gestiuni;- inregistrarea operatiunilor derulate prin banca;- verificarea stocurilor in programul de gestiune si semnalarea neconcordantelor;- gestionarea dosarelor de personal, efectuarea comenzilor lunare de tichete de masa.- verificarea fiselor de parteneri si reconcilierea acestora;- lucrari conexe care au legatura cu departamentul financiar-contabil.Te-am convins sa aplici? Trimite-ne cv-ul la [email protected]
MAS DOM KONSTRUKT
Descrierea jobului Ce ne asteptam sa faci la acest job? Creezi documentatia produselor pentru magazinele noastre online si pentru Emag Faci fotografii de produs cand este cazul (punem la dispozitie softuri de editare usor de utilizat) Ajuti la pregatirea comenzilor cand este cazul Confirmi telefonic comenzile atunci cand sunt neclaritati privind comanda sau adresa de livrare Procesezi retururile (anulare/stornare facturi, modificare status comenzi in platforme) Emiti facturi si AWB-uri (cu un singur click, direct din soft)Cu ce softuri si platforme vei lucra? Smart Bill EasySales Platformele curierilor cunoscuti Platforma Emag Marketplace Canva Shopify WoocommerceCe asteptari avem? In primul rand, trebuie sa ai cunostinte temeinice de operare a calculatorului (Windows 10/11). Pe langa softurile si platformele enumerate mai sus, trebuie sa ai cunostinte cel putin medii de utilizare pachet Microsoft Office – Word si Excel: aranjare in pagina, formatare text, formule de baza. Sa scrii cor
XTRA TIME
Descrierea jobului Client Description:Adecco recruteaza pentru clientul sau, o importanta companie din industria ambalajelor de carton ondulat, parte a unui grup european ce opereaza, la nivel mondial, 25 de fabrici in Europa si 3 in Africa, precum si 2 fabrici in Romania, un Responsabil Proiect Tehnic, cu experienta in managementul proiectelor tehnice intr-o companie industriala, ce va coordona eficient toate activitatile proiectelor desfasurate la Masina de Hartie si echipele tehnice.Responsibilities:· Vei coordona activitățile din cadrul proiectului supervizând direct echipele tehnice, consultanții si alți colaboratori implicați. · Vei stabili relații de colaborare pe termen lung cu partenerii, clienții, beneficiarii si finanțatorii proiectului.· Vei pregăti bugetul si cash-flow-ul proiectului pentru contractele finale in conformitate cu propunerea înaintata· Vei monitoriza in timp progresul atins fata de obiectivele propuse si vei redacta rapoarte lunare către management, parteneri
ADECCO RESURSE UMANE
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 677 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.